toen namen ze gullit maarquote:Op donderdag 16 april 2009 22:37 schreef tong80 het volgende:
Hij was te dik volgens van den Herik om trainer van Feienoord te worden.
En Reker had geen geduldquote:Op donderdag 16 april 2009 22:37 schreef tong80 het volgende:
Hij was te dik volgens van den Herik om trainer van Feienoord te worden.
Denk dat dat een perfecte job is voor hem.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sunderland wil hem in de zomer een contract aanbieden om daar een heel nieuw team te bouwen.
quote:'Ajax vergadert lang met Jol'
Ajax heeft maandagmiddag lang onderhandeld met Martin Jol. De vergaderingen met Jol worden dinsdagochtend hervat en volgens Voetbal International-hoofdredacteur Johan Derksen zouden de onderhandelingen gaan over de staf.
Jol zou zijn staf van Hamburger SV, zijn broer Cock, Zeljko Petrovic, Ricardo Moniz en een conditietrainer mee willen nemen. Het grootste knelpunt voor Ajax is het meenemen van Petrovic, die niet goed zou passen in de Ajax-cultuur.
In plaats van assistent Petrovic zou Ajax liever iemand met een Ajax-achtergrond aanstellen. Gedacht kan hierbij worden aan John van 't Schip, die vorig seizoen al assistent-trainer was onder Marco van Basten en tijdelijk interim-trainer was.
quote:Jol moet Wenger van Ajax worden
Door Patrick Leemans
Dinsdag, 26 mei 2009, 09:09
Ajax en Martin Jol hebben gisteren overeenstemming bereikt over een langdurige overeenkomst. Het is de bedoeling dat de geboren Scheveninger drie jaar lang sturing gaat geven aan zowel het eerste elftal als ook de jeugdopleiding van de Amsterdamse club. Een rol dus, die gelijk is aan die van Wenger bij Arsenal.
Omdat -- naar verwachting -- Jol ook nagenoeg z'n gehele technische staf mee zal nemen naar Amsterdam, ontstaat er bij Ajax voor het eerst een duidelijke breuk met het verleden.
Het enige dat de komst van Jol nog in de weg kan staan is een weigering van HSV om Jol te laten gaan. Vandaag zijn daarvoor in Hamburg de laatste besprekingen over de voorwaarden van een vertrekregeling.
Omdat, direct na het vertrek van Marco van Basten, Ajax in de overtuiging verkeerde dat het aantrekken van Martin Jol een onhaalbare zaak was, duurde het toch afgelopen week dat de Amsterdammers in contact kwamen met Jols zaakwaarnemer Mino Raiola.
Op Hemelvaartsdag bracht een delegatie van Ajax voor het eerst een bezoek aan Jol in Hamburg; vier dagen later leidde dat tot een akkoord tussen club en trainer.
Vorig jaar was er zo'n bericht met in plaats van de naam van Jol de naam van Van Bastenquote:
quote:Ajax rond met coach Martin Jol
AMSTERDAM - Ajax heeft met Martin Jol een akkoord bereikt over een driejarig contract bij de Amsterdammers. Er moet nog wel overeenstemming worden bereikt met HSV over de afkoopsom van de Scheveninger.
Jol heeft nog een contract tot eind volgend seizoen bij de Duitse club.
AD
Jol naar Ajax belooft veel. Hij kreeg zelfs RKC aan het voetballen. Waarom zou dat bij Ajax niet lukken?quote:
Slim om even te vergeten dat hij de twee seizoenen daarvoor twee keer 5e werdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:09 schreef rubbereend het volgende:
Tijd om eens kritisch naar Jol te kijken. Bij RKC aardig gedaanBij de Spurs weet hij met een redelijk goede selectie de bodem van de ranglijst te vinden en met HSV doet hij mee om de titel maar kan dat niet volhouden........ ja dat gaat hem worden
Maar eigenlijk vind ik hem best goed en mag hij niet naar Ajax
Ik zie veel posts over Moniz, wat is er zo speciaal aan hem?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:20 schreef rubbereend het volgende:ik hoop niet dat hij naar Ajax gaat. Straks komt Moniz ook nog bij Ajax
De grootste uitgave (voor Bent) was volgens mij niet echt op voorspraak van Jol als ik het me goed herinnerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:20 schreef mcyodogg het volgende:
Hij heeft het ook lang goed gedaan, alleen hij heeft al zijn krediet verspeeld in de laatste zomer waar de Spurs 100 miljoen uitgaven, maar in plaats van Arsenal en Liverpool aan te vallen, ze zichzelf gevangen zagen met een gevecht tegen Birmingham en Reading.
Techniektrainer die volgens mij werkt via de Coerver-methode.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik zie veel posts over Moniz, wat is er zo speciaal aan hem?
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef M0NTANA het volgende:
Prima opvolger van Marco van Basten. Dit had ik niet meer durven dromen.
schijnt een van de beste mensen te zijn op zijn vakgebiedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik zie veel posts over Moniz, wat is er zo speciaal aan hem?
klopt en datz ei hij ook gewoon in de krantquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
De grootste uitgave (voor Bent) was volgens mij niet echt op voorspraak van Jol als ik het me goed herinner
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Slim om even te vergeten dat hij de twee seizoenen daarvoor twee keer 5e werd.
onder leiding vna Moniz werd de hele jeugdopleiding van PSV opnieuw ingericht en meer op techniek ingericht. Ook begeleide hij spelers uit het eerste. Iedereen was zeer positief over zijn werk en spelers waarde hem hogelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Techniektrainer die volgens mij werkt via de Coerver-methode.
Ik vraag me af wat die man kan wat Tahamata niet zou kunnen..
Zit diep hequote:Op maandag 22 juni 2009 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat er weer een carriere naar de knoppen gaat
we heten geen psv wat al decennia lang betonvoetbal speelt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zondag de goal dichttimmeren en proberen een 1 punt te halen?
Ajax moet vooral in Eindhoven aanvallen, dan is het altijd een stuk leukerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:04 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
we heten geen psv wat al decennia lang betonvoetbal speelt.
Voor het eerst sinds tijden gaat Ajax naar Eindhoven met een voorsprong op de ranglijst. De rollen zijn eindelijk een keer omgedraaid en het is PSV dat moet komen. Met die gatenkaas die jullie een verdediging noemen (ja naar mijn mening net zo slecht als die van ajax op het moment) is dat dodelijk. Ik denk dat we eindelijk een trainer hebben die dat ook beseft en dus inderdaad iets behoudender gaat spelen in Eindhoven. Wij hoeven immers niet. Met diezelfde instelling houdt PSV al jaren de punten in Eindhoven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zondag de goal dichttimmeren en proberen een 1 punt te halen?
19 april jl verdrongen uit je geheugen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:34 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden gaat Ajax naar Eindhoven met een voorsprong op de ranglijst. De rollen zijn eindelijk een keer omgedraaid en het is PSV dat moet komen.
Jammer dat Engelaar zo'n matige kopper is maar PSV heeft genoeg kopkracht met Simons, Ooyer, Koevermans en Toivinen. Goede trap ook nog van Dzudszak en Afellayquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:34 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden gaat Ajax naar Eindhoven met een voorsprong op de ranglijst. De rollen zijn eindelijk een keer omgedraaid en het is PSV dat moet komen. Met die gatenkaas die jullie een verdediging noemen (ja naar mijn mening net zo slecht als die van ajax op het moment) is dat dodelijk. Ik denk dat we eindelijk een trainer hebben die dat ook beseft en dus inderdaad iets behoudender gaat spelen in Eindhoven. Wij hoeven immers niet. Met diezelfde instelling houdt PSV al jaren de punten in Eindhoven.
Dit weekend is ook gelijk ook een mooie testcase voor jouw stokpaardje. Eens zien of de lange mannen op het middenveld van PSV nou wel zoveel beter zijn dan de dwergen van Ajax. Ik denk dat dat vies gaat tegenvallen. Nou zal PSV zijn basiself wel aanpassen en een middenvelder erbij zetten dit weekend, maar dan nog. Ik zie de afloop van deze wedstrijd met veel vertrouwen tegemoet.
Ja!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
19 april jl verdrongen uit je geheugen?
Ik ben het ook wel met je eens dat Ajax het tegen PSV niet moet hebben van standaardsituaties. Zowel in aanvallend als verdedigend opzicht niet. Met Enoh en De Zeeuw heeft Ajax op het middenveld wel twee bijtertjes die zich fysiek niet zullen laten wegzetten door Affelay, Simons of Engelaar. Zolang Affelay uit zijn spel gehaald wordt, krijgt PSV het heel moeilijk. Hoe denk je dat PSV gaat spelen tegen Ajax? (weet niet of dit het juiste topic is voor deze discussie, maar goed).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer dat Engelaar zo'n matige kopper is maar PSV heeft genoeg kopkracht met Simons, Ooyer, Koevermans en Toivinen. Goede trap ook nog van Dzudszak en Afellay
Ik vind van niet, maar goed. Het straalt gewoon weinig uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan een trainer van Ajax in een trainingspakje, pet en gimpies langs de lijn gaan staan?
Zou wel triest zijn als een petje op de toekomst niet mag en dat de hoofdcoach het wel opzetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar goed. Het straalt gewoon weinig uit.
Nee !quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan een trainer van Ajax in een trainingspakje, pet en gimpies langs de lijn gaan staan?
Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:37 schreef Chadi het volgende:
Wat een onzin. Die man heeft nu toch wel bewezen dat hij overal een goede organisatie neerzet en spelers beter maakt.
-edi-tquote:
Dan wordt het tijd om het topic te gaan lezenquote:
Wat jij wil kerelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om het topic te gaan lezen
Dan moet je zorgen dat je geen verantwoording hoeft af te leggen, dan kan je datquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Laat Jol zich lekker kleden zoals ie wil.
Onzin.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je geen verantwoording hoeft af te leggen, dan kan je dat
Suarez moet inderdaad een stropdas om als Ajax dat verplicht stelt na en voor de wedstrijdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Onzin.
De uitstraling van een voetbalclub zit hem in veel zaken, maar niet in de kleding van de coach in de dug out. Er is geen enkele reden om die man te verplichten een pak te dragen.
Moet Suarez straks ook een stropdas om?
Ajax heeft lang genoeg mogen spelen met de corporate feel. Nu maar weer eens voetballen en resultaat halen.
Ja, en dan mag Jol het van mij ook verplicht worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Suarez moet inderdaad een stropdas om als Ajax dat verplicht stelt na en voor de wedstrijd
En wat heeft er meer met uitstraling te maken dan resultaat? ZEKER bij de club die Ajax zo graag wil zijn.quote:Verder heeft gepaste kleding niks te maken met resultaten maar met uitstraling
Als ze net zo goed worden als Jol krijgen ze een Ajax pet kadoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me overigens ook goed voor je moraal als je jeugdspelers en trainers geen pet op mogen en de grote baas het wel doet
goede analysequote:Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sinds Martin Jol is het domme broertje aangesteld als DT samen met de incompetente Blind
En verder werden de volgende spelers gehaald
Atouba - Incompetente linksback waar hij met Spurs mee werkte en hem haalde bij HSV en Ajax. Vast niet vanwege zijn kwaliteiten
Pantelic - Transfervrij met een dik salaris die de laatste jaren vooral opviel door wangedrag. Na Sulley zit Lemic nu stevig in het zadel in Amsterdam
Kerlon - Gehuurde Braziliaan van 21 die nog niks heeft gepresteerd. Mooie wederdienst voor Riola
Ze Eduardo - Een 18 jarige Braziliaan vrijwel zonder ervaring op het hoogste niveau die gehuurd wordt voor een jaar. Als je internationaal de handdoek in de ring wil gooien moet je 18 jarige Brazilianen zonder ervaring gaan huren zonder optie. Wederom een mooi staaltje zakken vullen van Riola
Prutser Daley Blind mag blijven. Iemand die weet waarom? :´)
Overbodige spelers Kennedy, Oleguer, Silva, Ogararu zitten nog steeds bij Ajax
Ga zo door Mart
Je bent die geweldige keeper vergeten jo. Wel opletten hequote:Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sinds Martin Jol is het domme broertje aangesteld als DT samen met de incompetente Blind
Atouba - Incompetente linksback waar hij met Spurs mee werkte en hem haalde bij HSV en Ajax. Vast niet vanwege zijn kwaliteiten
Pantelic - Transfervrij met een dik salaris die de laatste jaren vooral opviel door wangedrag. Na Sulley zit Lemic nu stevig in het zadel in Amsterdam
Kerlon - Gehuurde Braziliaan van 21 die nog niks heeft gepresteerd. Mooie wederdienst voor Riola
Ze Eduardo - Een 18 jarige Braziliaan vrijwel zonder ervaring op het hoogste niveau die gehuurd wordt voor een jaar. Als je internationaal de handdoek in de ring wil gooien moet je 18 jarige Brazilianen zonder ervaring gaan huren zonder optie. Wederom een mooi staaltje zakken vullen van Riola
Ga zo door Mart
Nou, nu stekel het met het vingertje heeft, je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Derde keeper, niet bepaald boeiend he?
Wat weet DAM maar nooit?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:09 schreef need2009 het volgende:
[..]
Nou, nu stekel het met het vingertje heeft, je weet maar nooit.
En ik maar denken dat ze ook De Zeeuw hadden gehaaldquote:Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ga zo door Mart
Zé Eduardo - o minutenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ga zo door Mart
Hij heeft inderdaad over alles een uitgesproken mening.....quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef Fortitudo het volgende:
ik vind het ook een beetje een huilie in de pers
Ajax is moeilijk om te zeggen he.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er is tov. de spits-positie gesteggel geweest rond de keuze (scouting) Keirisson of (Jol) Pantelic. Jol kent Keirisson niet, maar gaat er van uit dat hij een mislukking zou zijn geweest aangezien hij bij Benfica niet aan de bak komt.
Dit zegt Steef en hopelijk is het waar want dan heeft PSV de komende jaren weinig te vrezen van 020
QFT.quote:Op maandag 1 februari 2010 02:40 schreef heiden6 het volgende:
Wat was die Jol vervelend bezig deze week zeg met zijn gemaakte stoerdoenerij. Eerst in de media gaan zitten roepen dat Feyenoord - Ajax voor Ajax 'gewoon een wedstrijd is die gewonnen moet worden', maar dat het voor Feyenoord wel bijzonder is om tegen Ajax te spelen.![]()
![]()
En dan naderhand gaan roepen dat Feyenoord blij zou zijn met 1 punt, terwijl Ajax daar minstens net zo tevreden mee moet zijn. En laat Feyenoord maar zelf verklaren of die club blij is, daar hebben we echt Martin Jol niet voor nodig.
Wat is er mis met die man? Volgens mij leidt hij aan waanbeelden, en denkt hij dat Ajax meedoet om het kampioenschap in Nederland, terwijl dat net als in Rotterdam niet het geval is. Hebben ze hem niet verteld toen hij daar kwam werken dat Ajax al jaren geen kampioen meer is geworden?
Voor Ajax is het natuurlijk net zo bijzonder om tegen Feyenoord te spelen als andersom (zeker omdat de spelers van Ajax dan een keer in het enige echte grote voetbalstadion van Nederland mogen spelen), en Feyenoord is de voornaamste concurrent voor de derde en vierde plaats (UEFA Cup-voetbal) dus het is een hele belangrijke wedstrijd voor beide clubs, tussen twee historische én huidige rivalen.
Misschien moet iemand Martin Jol laten zien hoe teletekst werkt, zodat hij de stand van de competitie op zich kan laten inwerken? De realiteit is namelijk best wel een relevant uitgangspunt, in tegenstelling de structurele hoogmoed van deze man, die hij ook projecteert op zijn werkgever. Hij zal wel denken dat Ajax wel de beste moet zijn, want anders zou hij er niet werken.
Zo, ff lekker mijn gal spuien, ik erger me altijd al aan die man, maar dit ging echt nergens meer over.![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:39 schreef Babovic het volgende:
Jol is vooral goed in positief blijven lullen over zijn eigen club. Op het veld laat hij nog bijzonder weinig zien en doet hij het in mijn optiek niet beter dan zijn voorgangers.
Hij komt op mij over als een dikke arrogante Calimero en ik ga mezelf er ook steeds meer aan ergeren. Hij heeft altijd zijn excuus klaar staan en trekt zelf nooit het boetekleed aan. Over zijn slechte wisselbeleid hoor je hem nooit.
'Feyenoord viert feest en wij zijn pas blij als we winnen' zei hij. Wij vieren feest??? Sorry hoor maar na de wedstrijd werd er geapplaudisseerd omdat het hele elftal zich voor de volle 100 procent heeft ingezet. Oh oh oh wat een feest!
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:06 schreef Adelante het volgende:
Jol: "Ik ga altijd uit van de objectiviteit van de scheidsrechter"
Ik denk ik quote hem even
ASO AMSTERDAM OLEE OLEEEEEEquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Petje stopte de KNVB beker in zijn reet
De klasse droop er weer vanaf
Vet cool manquote:Op zaterdag 8 mei 2010 06:43 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
ASO AMSTERDAM OLEE OLEEEEEE![]()
Martin Jol
Zou er trots op zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:07 schreef Pritt het volgende:
Ach hij doet het beter dan PSV en daar gaat het om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |