toen namen ze gullit maarquote:Op donderdag 16 april 2009 22:37 schreef tong80 het volgende:
Hij was te dik volgens van den Herik om trainer van Feienoord te worden.
En Reker had geen geduldquote:Op donderdag 16 april 2009 22:37 schreef tong80 het volgende:
Hij was te dik volgens van den Herik om trainer van Feienoord te worden.
Denk dat dat een perfecte job is voor hem.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sunderland wil hem in de zomer een contract aanbieden om daar een heel nieuw team te bouwen.
quote:'Ajax vergadert lang met Jol'
Ajax heeft maandagmiddag lang onderhandeld met Martin Jol. De vergaderingen met Jol worden dinsdagochtend hervat en volgens Voetbal International-hoofdredacteur Johan Derksen zouden de onderhandelingen gaan over de staf.
Jol zou zijn staf van Hamburger SV, zijn broer Cock, Zeljko Petrovic, Ricardo Moniz en een conditietrainer mee willen nemen. Het grootste knelpunt voor Ajax is het meenemen van Petrovic, die niet goed zou passen in de Ajax-cultuur.
In plaats van assistent Petrovic zou Ajax liever iemand met een Ajax-achtergrond aanstellen. Gedacht kan hierbij worden aan John van 't Schip, die vorig seizoen al assistent-trainer was onder Marco van Basten en tijdelijk interim-trainer was.
quote:Jol moet Wenger van Ajax worden
Door Patrick Leemans
Dinsdag, 26 mei 2009, 09:09
Ajax en Martin Jol hebben gisteren overeenstemming bereikt over een langdurige overeenkomst. Het is de bedoeling dat de geboren Scheveninger drie jaar lang sturing gaat geven aan zowel het eerste elftal als ook de jeugdopleiding van de Amsterdamse club. Een rol dus, die gelijk is aan die van Wenger bij Arsenal.
Omdat -- naar verwachting -- Jol ook nagenoeg z'n gehele technische staf mee zal nemen naar Amsterdam, ontstaat er bij Ajax voor het eerst een duidelijke breuk met het verleden.
Het enige dat de komst van Jol nog in de weg kan staan is een weigering van HSV om Jol te laten gaan. Vandaag zijn daarvoor in Hamburg de laatste besprekingen over de voorwaarden van een vertrekregeling.
Omdat, direct na het vertrek van Marco van Basten, Ajax in de overtuiging verkeerde dat het aantrekken van Martin Jol een onhaalbare zaak was, duurde het toch afgelopen week dat de Amsterdammers in contact kwamen met Jols zaakwaarnemer Mino Raiola.
Op Hemelvaartsdag bracht een delegatie van Ajax voor het eerst een bezoek aan Jol in Hamburg; vier dagen later leidde dat tot een akkoord tussen club en trainer.
Vorig jaar was er zo'n bericht met in plaats van de naam van Jol de naam van Van Bastenquote:
quote:Ajax rond met coach Martin Jol
AMSTERDAM - Ajax heeft met Martin Jol een akkoord bereikt over een driejarig contract bij de Amsterdammers. Er moet nog wel overeenstemming worden bereikt met HSV over de afkoopsom van de Scheveninger.
Jol heeft nog een contract tot eind volgend seizoen bij de Duitse club.
AD
Jol naar Ajax belooft veel. Hij kreeg zelfs RKC aan het voetballen. Waarom zou dat bij Ajax niet lukken?quote:
Slim om even te vergeten dat hij de twee seizoenen daarvoor twee keer 5e werdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:09 schreef rubbereend het volgende:
Tijd om eens kritisch naar Jol te kijken. Bij RKC aardig gedaanBij de Spurs weet hij met een redelijk goede selectie de bodem van de ranglijst te vinden en met HSV doet hij mee om de titel maar kan dat niet volhouden........ ja dat gaat hem worden
Maar eigenlijk vind ik hem best goed en mag hij niet naar Ajax
Ik zie veel posts over Moniz, wat is er zo speciaal aan hem?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:20 schreef rubbereend het volgende:ik hoop niet dat hij naar Ajax gaat. Straks komt Moniz ook nog bij Ajax
De grootste uitgave (voor Bent) was volgens mij niet echt op voorspraak van Jol als ik het me goed herinnerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:20 schreef mcyodogg het volgende:
Hij heeft het ook lang goed gedaan, alleen hij heeft al zijn krediet verspeeld in de laatste zomer waar de Spurs 100 miljoen uitgaven, maar in plaats van Arsenal en Liverpool aan te vallen, ze zichzelf gevangen zagen met een gevecht tegen Birmingham en Reading.
Techniektrainer die volgens mij werkt via de Coerver-methode.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik zie veel posts over Moniz, wat is er zo speciaal aan hem?
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef M0NTANA het volgende:
Prima opvolger van Marco van Basten. Dit had ik niet meer durven dromen.
schijnt een van de beste mensen te zijn op zijn vakgebiedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik zie veel posts over Moniz, wat is er zo speciaal aan hem?
klopt en datz ei hij ook gewoon in de krantquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
De grootste uitgave (voor Bent) was volgens mij niet echt op voorspraak van Jol als ik het me goed herinner
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Slim om even te vergeten dat hij de twee seizoenen daarvoor twee keer 5e werd.
onder leiding vna Moniz werd de hele jeugdopleiding van PSV opnieuw ingericht en meer op techniek ingericht. Ook begeleide hij spelers uit het eerste. Iedereen was zeer positief over zijn werk en spelers waarde hem hogelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Techniektrainer die volgens mij werkt via de Coerver-methode.
Ik vraag me af wat die man kan wat Tahamata niet zou kunnen..
Zit diep hequote:Op maandag 22 juni 2009 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat er weer een carriere naar de knoppen gaat
we heten geen psv wat al decennia lang betonvoetbal speelt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zondag de goal dichttimmeren en proberen een 1 punt te halen?
Ajax moet vooral in Eindhoven aanvallen, dan is het altijd een stuk leukerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:04 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
we heten geen psv wat al decennia lang betonvoetbal speelt.
Voor het eerst sinds tijden gaat Ajax naar Eindhoven met een voorsprong op de ranglijst. De rollen zijn eindelijk een keer omgedraaid en het is PSV dat moet komen. Met die gatenkaas die jullie een verdediging noemen (ja naar mijn mening net zo slecht als die van ajax op het moment) is dat dodelijk. Ik denk dat we eindelijk een trainer hebben die dat ook beseft en dus inderdaad iets behoudender gaat spelen in Eindhoven. Wij hoeven immers niet. Met diezelfde instelling houdt PSV al jaren de punten in Eindhoven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zondag de goal dichttimmeren en proberen een 1 punt te halen?
19 april jl verdrongen uit je geheugen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:34 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden gaat Ajax naar Eindhoven met een voorsprong op de ranglijst. De rollen zijn eindelijk een keer omgedraaid en het is PSV dat moet komen.
Jammer dat Engelaar zo'n matige kopper is maar PSV heeft genoeg kopkracht met Simons, Ooyer, Koevermans en Toivinen. Goede trap ook nog van Dzudszak en Afellayquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:34 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden gaat Ajax naar Eindhoven met een voorsprong op de ranglijst. De rollen zijn eindelijk een keer omgedraaid en het is PSV dat moet komen. Met die gatenkaas die jullie een verdediging noemen (ja naar mijn mening net zo slecht als die van ajax op het moment) is dat dodelijk. Ik denk dat we eindelijk een trainer hebben die dat ook beseft en dus inderdaad iets behoudender gaat spelen in Eindhoven. Wij hoeven immers niet. Met diezelfde instelling houdt PSV al jaren de punten in Eindhoven.
Dit weekend is ook gelijk ook een mooie testcase voor jouw stokpaardje. Eens zien of de lange mannen op het middenveld van PSV nou wel zoveel beter zijn dan de dwergen van Ajax. Ik denk dat dat vies gaat tegenvallen. Nou zal PSV zijn basiself wel aanpassen en een middenvelder erbij zetten dit weekend, maar dan nog. Ik zie de afloop van deze wedstrijd met veel vertrouwen tegemoet.
Ja!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
19 april jl verdrongen uit je geheugen?
Ik ben het ook wel met je eens dat Ajax het tegen PSV niet moet hebben van standaardsituaties. Zowel in aanvallend als verdedigend opzicht niet. Met Enoh en De Zeeuw heeft Ajax op het middenveld wel twee bijtertjes die zich fysiek niet zullen laten wegzetten door Affelay, Simons of Engelaar. Zolang Affelay uit zijn spel gehaald wordt, krijgt PSV het heel moeilijk. Hoe denk je dat PSV gaat spelen tegen Ajax? (weet niet of dit het juiste topic is voor deze discussie, maar goed).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer dat Engelaar zo'n matige kopper is maar PSV heeft genoeg kopkracht met Simons, Ooyer, Koevermans en Toivinen. Goede trap ook nog van Dzudszak en Afellay
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |