abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69424001
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:20 schreef mcyodogg het volgende:
Hij heeft het ook lang goed gedaan, alleen hij heeft al zijn krediet verspeeld in de laatste zomer waar de Spurs 100 miljoen uitgaven, maar in plaats van Arsenal en Liverpool aan te vallen, ze zichzelf gevangen zagen met een gevecht tegen Birmingham en Reading.
De grootste uitgave (voor Bent) was volgens mij niet echt op voorspraak van Jol als ik het me goed herinner
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_69425220
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ik zie veel posts over Moniz, wat is er zo speciaal aan hem?
Techniektrainer die volgens mij werkt via de Coerver-methode.

Ik vraag me af wat die man kan wat Tahamata niet zou kunnen..
pi_69426649
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef M0NTANA het volgende:
Prima opvolger van Marco van Basten. Dit had ik niet meer durven dromen.
Helemaal mee eens.
Tony Soprano in de ArenA
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:47:17 #129
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_69436480
Oei! Ajax volgend jaar dus wel kampioenskandidaat. Jol is waarschijnlijk de beste keuze die Ajax had kunnen maken. Ook iemand die waarschijnlijk wel rendement zal halen uit dit Ajax.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 27 mei 2009 @ 00:30:31 #130
51286 w00h00
Digital man!
pi_69440265
Ik ben heel erg benieuwd over zijn aan en verkoopbeleid.

Welke spelers heeft hij bij HSV en Tottenham gehaald?
  woensdag 27 mei 2009 @ 00:32:50 #131
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69440318
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ik zie veel posts over Moniz, wat is er zo speciaal aan hem?
schijnt een van de beste mensen te zijn op zijn vakgebied

met fm miss wel de beste assistant manager die er was
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 27 mei 2009 @ 00:34:28 #132
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69440361
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef dndiek het volgende:

[..]

De grootste uitgave (voor Bent) was volgens mij niet echt op voorspraak van Jol als ik het me goed herinner
klopt en datz ei hij ook gewoon in de krant en dat werd hem niet in dank afgenomen door de eigenaar/voorzitter
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 mei 2009 @ 01:45:38 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_69441667
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Slim om even te vergeten dat hij de twee seizoenen daarvoor twee keer 5e werd .
meer treffende smilies en PI's kan ik niet plaatsen hoor
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 mei 2009 @ 01:47:31 #134
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_69441691
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:07 schreef Radegast het volgende:

[..]

Techniektrainer die volgens mij werkt via de Coerver-methode.

Ik vraag me af wat die man kan wat Tahamata niet zou kunnen..
onder leiding vna Moniz werd de hele jeugdopleiding van PSV opnieuw ingericht en meer op techniek ingericht. Ook begeleide hij spelers uit het eerste. Iedereen was zeer positief over zijn werk en spelers waarde hem hogelijk
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_70266600
Jammer dat er weer een carriere naar de knoppen gaat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70266635
Moniz mag zich overigens weer aan de Oirschotsedijk melden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70266704
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 22 juni 2009 @ 21:17:44 #138
51286 w00h00
Digital man!
pi_70268563
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:30 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
wankerssss!
  maandag 22 juni 2009 @ 22:58:31 #139
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_70273351
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat er weer een carriere naar de knoppen gaat
Zit diep he
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71720976
Het viel me vandaag op dat Jol zijn stem lijkt op het dikke typetje uit Draadstaal Met obesitas
Met die pet er ook nog bij
pi_71780938
Zondag de goal dichttimmeren en proberen een 1 punt te halen?
pi_71781693
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 07:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
we heten geen psv wat al decennia lang betonvoetbal speelt.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71781740
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:04 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

we heten geen psv wat al decennia lang betonvoetbal speelt.
Ajax moet vooral in Eindhoven aanvallen, dan is het altijd een stuk leuker
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:34:12 #144
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_71782115
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 07:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor het eerst sinds tijden gaat Ajax naar Eindhoven met een voorsprong op de ranglijst. De rollen zijn eindelijk een keer omgedraaid en het is PSV dat moet komen. Met die gatenkaas die jullie een verdediging noemen (ja naar mijn mening net zo slecht als die van ajax op het moment) is dat dodelijk. Ik denk dat we eindelijk een trainer hebben die dat ook beseft en dus inderdaad iets behoudender gaat spelen in Eindhoven. Wij hoeven immers niet. Met diezelfde instelling houdt PSV al jaren de punten in Eindhoven.

Dit weekend is ook gelijk ook een mooie testcase voor jouw stokpaardje. Eens zien of de lange mannen op het middenveld van PSV nou wel zoveel beter zijn dan de dwergen van Ajax. Ik denk dat dat vies gaat tegenvallen. Nou zal PSV zijn basiself wel aanpassen en een middenvelder erbij zetten dit weekend, maar dan nog. Ik zie de afloop van deze wedstrijd met veel vertrouwen tegemoet.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_71782242
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:34 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

Voor het eerst sinds tijden gaat Ajax naar Eindhoven met een voorsprong op de ranglijst. De rollen zijn eindelijk een keer omgedraaid en het is PSV dat moet komen.
19 april jl verdrongen uit je geheugen?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_71782351
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:34 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

Voor het eerst sinds tijden gaat Ajax naar Eindhoven met een voorsprong op de ranglijst. De rollen zijn eindelijk een keer omgedraaid en het is PSV dat moet komen. Met die gatenkaas die jullie een verdediging noemen (ja naar mijn mening net zo slecht als die van ajax op het moment) is dat dodelijk. Ik denk dat we eindelijk een trainer hebben die dat ook beseft en dus inderdaad iets behoudender gaat spelen in Eindhoven. Wij hoeven immers niet. Met diezelfde instelling houdt PSV al jaren de punten in Eindhoven.

Dit weekend is ook gelijk ook een mooie testcase voor jouw stokpaardje. Eens zien of de lange mannen op het middenveld van PSV nou wel zoveel beter zijn dan de dwergen van Ajax. Ik denk dat dat vies gaat tegenvallen. Nou zal PSV zijn basiself wel aanpassen en een middenvelder erbij zetten dit weekend, maar dan nog. Ik zie de afloop van deze wedstrijd met veel vertrouwen tegemoet.
Jammer dat Engelaar zo'n matige kopper is maar PSV heeft genoeg kopkracht met Simons, Ooyer, Koevermans en Toivinen. Goede trap ook nog van Dzudszak en Afellay
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:49:33 #147
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_71782426
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:41 schreef Bos81 het volgende:

[..]

19 april jl verdrongen uit je geheugen?
Ja!

Ik doel op de jaren waarin het kampioenschap tussen Ajax en PSV ging. Ajax ging in die periode vaak naar Eindhoven in een situatie waar 3 punten gehaald moesten worden. Dat was in April ook wel zo, maar toen ging de titelstrijd op dat moment niet tussen Ajax en PSV.

We zijn al lange tijd niet meer in een situatie geweest dat we in Eindhoven genoegen konden nemen met 1 punt. Naar mijn idee kan dat nu wel. Gelijkspelen bij PSV is geen schande, terwijl 3 uit 3 voor de Eindhovenaren natuurlijk een dramatische start zou zijn. PSV moet dus imo komen en dat is dodelijk met Suarez en Sulejmani in de spits. De rollen zijn dus in die zin eindelijk een keer omgedraaid.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:57:10 #148
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_71782567
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jammer dat Engelaar zo'n matige kopper is maar PSV heeft genoeg kopkracht met Simons, Ooyer, Koevermans en Toivinen. Goede trap ook nog van Dzudszak en Afellay
Ik ben het ook wel met je eens dat Ajax het tegen PSV niet moet hebben van standaardsituaties. Zowel in aanvallend als verdedigend opzicht niet. Met Enoh en De Zeeuw heeft Ajax op het middenveld wel twee bijtertjes die zich fysiek niet zullen laten wegzetten door Affelay, Simons of Engelaar. Zolang Affelay uit zijn spel gehaald wordt, krijgt PSV het heel moeilijk. Hoe denk je dat PSV gaat spelen tegen Ajax? (weet niet of dit het juiste topic is voor deze discussie, maar goed).
pi_71782608
Hopelijk het zelfde als het laatste uur tegen Twente maar Rutten zal wel voor de begin opstelling gaan
pi_71971808
Kan een trainer van Ajax in een trainingspakje, pet en gimpies langs de lijn gaan staan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')