De grootste uitgave (voor Bent) was volgens mij niet echt op voorspraak van Jol als ik het me goed herinnerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:20 schreef mcyodogg het volgende:
Hij heeft het ook lang goed gedaan, alleen hij heeft al zijn krediet verspeeld in de laatste zomer waar de Spurs 100 miljoen uitgaven, maar in plaats van Arsenal en Liverpool aan te vallen, ze zichzelf gevangen zagen met een gevecht tegen Birmingham en Reading.
Techniektrainer die volgens mij werkt via de Coerver-methode.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik zie veel posts over Moniz, wat is er zo speciaal aan hem?
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef M0NTANA het volgende:
Prima opvolger van Marco van Basten. Dit had ik niet meer durven dromen.
schijnt een van de beste mensen te zijn op zijn vakgebiedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik zie veel posts over Moniz, wat is er zo speciaal aan hem?
klopt en datz ei hij ook gewoon in de krantquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
De grootste uitgave (voor Bent) was volgens mij niet echt op voorspraak van Jol als ik het me goed herinner
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Slim om even te vergeten dat hij de twee seizoenen daarvoor twee keer 5e werd.
onder leiding vna Moniz werd de hele jeugdopleiding van PSV opnieuw ingericht en meer op techniek ingericht. Ook begeleide hij spelers uit het eerste. Iedereen was zeer positief over zijn werk en spelers waarde hem hogelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Techniektrainer die volgens mij werkt via de Coerver-methode.
Ik vraag me af wat die man kan wat Tahamata niet zou kunnen..
Zit diep hequote:Op maandag 22 juni 2009 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat er weer een carriere naar de knoppen gaat
we heten geen psv wat al decennia lang betonvoetbal speelt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zondag de goal dichttimmeren en proberen een 1 punt te halen?
Ajax moet vooral in Eindhoven aanvallen, dan is het altijd een stuk leukerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:04 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
we heten geen psv wat al decennia lang betonvoetbal speelt.
Voor het eerst sinds tijden gaat Ajax naar Eindhoven met een voorsprong op de ranglijst. De rollen zijn eindelijk een keer omgedraaid en het is PSV dat moet komen. Met die gatenkaas die jullie een verdediging noemen (ja naar mijn mening net zo slecht als die van ajax op het moment) is dat dodelijk. Ik denk dat we eindelijk een trainer hebben die dat ook beseft en dus inderdaad iets behoudender gaat spelen in Eindhoven. Wij hoeven immers niet. Met diezelfde instelling houdt PSV al jaren de punten in Eindhoven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zondag de goal dichttimmeren en proberen een 1 punt te halen?
19 april jl verdrongen uit je geheugen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:34 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden gaat Ajax naar Eindhoven met een voorsprong op de ranglijst. De rollen zijn eindelijk een keer omgedraaid en het is PSV dat moet komen.
Jammer dat Engelaar zo'n matige kopper is maar PSV heeft genoeg kopkracht met Simons, Ooyer, Koevermans en Toivinen. Goede trap ook nog van Dzudszak en Afellayquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:34 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden gaat Ajax naar Eindhoven met een voorsprong op de ranglijst. De rollen zijn eindelijk een keer omgedraaid en het is PSV dat moet komen. Met die gatenkaas die jullie een verdediging noemen (ja naar mijn mening net zo slecht als die van ajax op het moment) is dat dodelijk. Ik denk dat we eindelijk een trainer hebben die dat ook beseft en dus inderdaad iets behoudender gaat spelen in Eindhoven. Wij hoeven immers niet. Met diezelfde instelling houdt PSV al jaren de punten in Eindhoven.
Dit weekend is ook gelijk ook een mooie testcase voor jouw stokpaardje. Eens zien of de lange mannen op het middenveld van PSV nou wel zoveel beter zijn dan de dwergen van Ajax. Ik denk dat dat vies gaat tegenvallen. Nou zal PSV zijn basiself wel aanpassen en een middenvelder erbij zetten dit weekend, maar dan nog. Ik zie de afloop van deze wedstrijd met veel vertrouwen tegemoet.
Ja!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
19 april jl verdrongen uit je geheugen?
Ik ben het ook wel met je eens dat Ajax het tegen PSV niet moet hebben van standaardsituaties. Zowel in aanvallend als verdedigend opzicht niet. Met Enoh en De Zeeuw heeft Ajax op het middenveld wel twee bijtertjes die zich fysiek niet zullen laten wegzetten door Affelay, Simons of Engelaar. Zolang Affelay uit zijn spel gehaald wordt, krijgt PSV het heel moeilijk. Hoe denk je dat PSV gaat spelen tegen Ajax? (weet niet of dit het juiste topic is voor deze discussie, maar goed).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer dat Engelaar zo'n matige kopper is maar PSV heeft genoeg kopkracht met Simons, Ooyer, Koevermans en Toivinen. Goede trap ook nog van Dzudszak en Afellay
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |