Ik vind van niet, maar goed. Het straalt gewoon weinig uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan een trainer van Ajax in een trainingspakje, pet en gimpies langs de lijn gaan staan?
Zou wel triest zijn als een petje op de toekomst niet mag en dat de hoofdcoach het wel opzetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar goed. Het straalt gewoon weinig uit.
Nee !quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan een trainer van Ajax in een trainingspakje, pet en gimpies langs de lijn gaan staan?
Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:37 schreef Chadi het volgende:
Wat een onzin. Die man heeft nu toch wel bewezen dat hij overal een goede organisatie neerzet en spelers beter maakt.
-edi-tquote:
Dan wordt het tijd om het topic te gaan lezenquote:
Wat jij wil kerelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om het topic te gaan lezen
Dan moet je zorgen dat je geen verantwoording hoeft af te leggen, dan kan je datquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Laat Jol zich lekker kleden zoals ie wil.
Onzin.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je geen verantwoording hoeft af te leggen, dan kan je dat
Suarez moet inderdaad een stropdas om als Ajax dat verplicht stelt na en voor de wedstrijdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Onzin.
De uitstraling van een voetbalclub zit hem in veel zaken, maar niet in de kleding van de coach in de dug out. Er is geen enkele reden om die man te verplichten een pak te dragen.
Moet Suarez straks ook een stropdas om?
Ajax heeft lang genoeg mogen spelen met de corporate feel. Nu maar weer eens voetballen en resultaat halen.
Ja, en dan mag Jol het van mij ook verplicht worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Suarez moet inderdaad een stropdas om als Ajax dat verplicht stelt na en voor de wedstrijd
En wat heeft er meer met uitstraling te maken dan resultaat? ZEKER bij de club die Ajax zo graag wil zijn.quote:Verder heeft gepaste kleding niks te maken met resultaten maar met uitstraling
Als ze net zo goed worden als Jol krijgen ze een Ajax pet kadoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me overigens ook goed voor je moraal als je jeugdspelers en trainers geen pet op mogen en de grote baas het wel doet
goede analysequote:Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sinds Martin Jol is het domme broertje aangesteld als DT samen met de incompetente Blind
En verder werden de volgende spelers gehaald
Atouba - Incompetente linksback waar hij met Spurs mee werkte en hem haalde bij HSV en Ajax. Vast niet vanwege zijn kwaliteiten
Pantelic - Transfervrij met een dik salaris die de laatste jaren vooral opviel door wangedrag. Na Sulley zit Lemic nu stevig in het zadel in Amsterdam
Kerlon - Gehuurde Braziliaan van 21 die nog niks heeft gepresteerd. Mooie wederdienst voor Riola
Ze Eduardo - Een 18 jarige Braziliaan vrijwel zonder ervaring op het hoogste niveau die gehuurd wordt voor een jaar. Als je internationaal de handdoek in de ring wil gooien moet je 18 jarige Brazilianen zonder ervaring gaan huren zonder optie. Wederom een mooi staaltje zakken vullen van Riola
Prutser Daley Blind mag blijven. Iemand die weet waarom? :´)
Overbodige spelers Kennedy, Oleguer, Silva, Ogararu zitten nog steeds bij Ajax
Ga zo door Mart
Je bent die geweldige keeper vergeten jo. Wel opletten hequote:Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sinds Martin Jol is het domme broertje aangesteld als DT samen met de incompetente Blind
Atouba - Incompetente linksback waar hij met Spurs mee werkte en hem haalde bij HSV en Ajax. Vast niet vanwege zijn kwaliteiten
Pantelic - Transfervrij met een dik salaris die de laatste jaren vooral opviel door wangedrag. Na Sulley zit Lemic nu stevig in het zadel in Amsterdam
Kerlon - Gehuurde Braziliaan van 21 die nog niks heeft gepresteerd. Mooie wederdienst voor Riola
Ze Eduardo - Een 18 jarige Braziliaan vrijwel zonder ervaring op het hoogste niveau die gehuurd wordt voor een jaar. Als je internationaal de handdoek in de ring wil gooien moet je 18 jarige Brazilianen zonder ervaring gaan huren zonder optie. Wederom een mooi staaltje zakken vullen van Riola
Ga zo door Mart
Nou, nu stekel het met het vingertje heeft, je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Derde keeper, niet bepaald boeiend he?
Wat weet DAM maar nooit?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:09 schreef need2009 het volgende:
[..]
Nou, nu stekel het met het vingertje heeft, je weet maar nooit.
En ik maar denken dat ze ook De Zeeuw hadden gehaaldquote:Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ga zo door Mart
Zé Eduardo - o minutenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ga zo door Mart
Hij heeft inderdaad over alles een uitgesproken mening.....quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef Fortitudo het volgende:
ik vind het ook een beetje een huilie in de pers
Ajax is moeilijk om te zeggen he.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er is tov. de spits-positie gesteggel geweest rond de keuze (scouting) Keirisson of (Jol) Pantelic. Jol kent Keirisson niet, maar gaat er van uit dat hij een mislukking zou zijn geweest aangezien hij bij Benfica niet aan de bak komt.
Dit zegt Steef en hopelijk is het waar want dan heeft PSV de komende jaren weinig te vrezen van 020
QFT.quote:Op maandag 1 februari 2010 02:40 schreef heiden6 het volgende:
Wat was die Jol vervelend bezig deze week zeg met zijn gemaakte stoerdoenerij. Eerst in de media gaan zitten roepen dat Feyenoord - Ajax voor Ajax 'gewoon een wedstrijd is die gewonnen moet worden', maar dat het voor Feyenoord wel bijzonder is om tegen Ajax te spelen.![]()
![]()
En dan naderhand gaan roepen dat Feyenoord blij zou zijn met 1 punt, terwijl Ajax daar minstens net zo tevreden mee moet zijn. En laat Feyenoord maar zelf verklaren of die club blij is, daar hebben we echt Martin Jol niet voor nodig.
Wat is er mis met die man? Volgens mij leidt hij aan waanbeelden, en denkt hij dat Ajax meedoet om het kampioenschap in Nederland, terwijl dat net als in Rotterdam niet het geval is. Hebben ze hem niet verteld toen hij daar kwam werken dat Ajax al jaren geen kampioen meer is geworden?
Voor Ajax is het natuurlijk net zo bijzonder om tegen Feyenoord te spelen als andersom (zeker omdat de spelers van Ajax dan een keer in het enige echte grote voetbalstadion van Nederland mogen spelen), en Feyenoord is de voornaamste concurrent voor de derde en vierde plaats (UEFA Cup-voetbal) dus het is een hele belangrijke wedstrijd voor beide clubs, tussen twee historische én huidige rivalen.
Misschien moet iemand Martin Jol laten zien hoe teletekst werkt, zodat hij de stand van de competitie op zich kan laten inwerken? De realiteit is namelijk best wel een relevant uitgangspunt, in tegenstelling de structurele hoogmoed van deze man, die hij ook projecteert op zijn werkgever. Hij zal wel denken dat Ajax wel de beste moet zijn, want anders zou hij er niet werken.
Zo, ff lekker mijn gal spuien, ik erger me altijd al aan die man, maar dit ging echt nergens meer over.![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:39 schreef Babovic het volgende:
Jol is vooral goed in positief blijven lullen over zijn eigen club. Op het veld laat hij nog bijzonder weinig zien en doet hij het in mijn optiek niet beter dan zijn voorgangers.
Hij komt op mij over als een dikke arrogante Calimero en ik ga mezelf er ook steeds meer aan ergeren. Hij heeft altijd zijn excuus klaar staan en trekt zelf nooit het boetekleed aan. Over zijn slechte wisselbeleid hoor je hem nooit.
'Feyenoord viert feest en wij zijn pas blij als we winnen' zei hij. Wij vieren feest??? Sorry hoor maar na de wedstrijd werd er geapplaudisseerd omdat het hele elftal zich voor de volle 100 procent heeft ingezet. Oh oh oh wat een feest!
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:06 schreef Adelante het volgende:
Jol: "Ik ga altijd uit van de objectiviteit van de scheidsrechter"
Ik denk ik quote hem even
ASO AMSTERDAM OLEE OLEEEEEEquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Petje stopte de KNVB beker in zijn reet
De klasse droop er weer vanaf
Vet cool manquote:Op zaterdag 8 mei 2010 06:43 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
ASO AMSTERDAM OLEE OLEEEEEE![]()
Martin Jol
Zou er trots op zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:07 schreef Pritt het volgende:
Ach hij doet het beter dan PSV en daar gaat het om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |