abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 oktober 2007 @ 22:54:40 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53630074
kan wel een hoop centen meekrijgen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_53630124
4-4
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:57:41 #28
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53630211
Nou 4-4 is natuurlijk gezien het verloop wel goed. Maar toch hier had Levy toch een 1tje verwacht.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_53699303
En nu weer gelijk tegen 11 nobodies uit Cyprus.
Duurt niet lang voordat hij de Lane wordt uitgestuurd.
pi_53739875
Zou Ajax niet slecht uitkomen, scheelt een afkoopsom.

Toch opmerkelijk, hij heeft toch weer aardig kunnen investeren en het lijkt eigenlijk steeds minder te draaien dan in de tijd dat hij nog met een elftal van zijn voorganger moest werken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53740161
hij moet Adel Taarabt erin gooien ipv Malbranque

that guy is something special
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:49:30 #32
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_53747475
Jol gaat naar Ajax, let maar op...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_54170854
Volgens Sky News is Martin Jol net ontslagen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54171109
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:49 schreef venomsnake het volgende:
Volgens Sky News is Martin Jol net ontslagen.
Opgestapt volgens Elf.:

Martin Jol stapt op bij SpursDoor JAN-HERMEN DE BRUIJN Donderdag, 25 oktober 2007, 22:52

Donderdagavond, vlak voor het begin van de UEFA Cup-wedstrijd tegen het Spaanse Getafe, hebben Martin Jol en het bestuur van Tottenham Hotspur een accoor bereikt over een voortijdig vertrek van manager Martin Jol.

De supporters van Tottenham Hotspur hoorden tijdens de wedstrijd - die Tottenham met 1-2 verloor - van het nieuws en lieten de resterende tijd horen volledig achter de scheveninger te staan.

De verwachting is dat Clive Allen zondag op de bank zit tijdens het thuisduel tegen Blackburn Rovers.

The Sun meldt dat op korte termijn Juande Ramos als opvolger wordt aangesteld.

Update: (later meer)
pi_54171195
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:58 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Opgestapt volgens Elf.:
Studio Sport geeft ook aan dat hij ontslag genomen heeft.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  Trouwste user 2022 donderdag 25 oktober 2007 @ 23:03:02 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_54171251
Dan kan ie naar Ajax

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54171258
Sky News meldt nu ook dat ie na overleg er zelf mee kapt.
Eerder stond er Sacked!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54171259
quote:
Breaking: Spurs give Martin Jol marching orders
Times Online

Martin Jol has agreed severance terms with Tottenham Hotspur and is expected to take charge of his last match for the club against Getafe tonight.

Juande Ramos has agreed to become the new manager at White Hart Lane at the start of next season, although he is coming under heavy pressure to take the reins sooner.

The match at home to Blackburn Rovers on Sunday is likely to come too early for the Seville manager, however, and Clive Allen is expected to take charge for that match.

Gus Poyet, the former Tottenham and Chelsea midfield player, has been approached to become Ramos's assistant.

Jol’s position has been untenable since senior Tottenham officials made an embarrassingly public approach for Ramos in August. The club have been pursuing the Spaniard since.

The Dutchman appeared buoyant as he left the tunnel for the dugout before kick-off against Getafe, giving no hint of the drama that was unfolding.

Ramos will be charged with turning around Tottenham’s fortunes - expectations of challenging for a place in the Champions League this season have been crushed by a series of poor results and performances.
pi_54171729
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 23:03 schreef tong80 het volgende:
Dan kan ie naar Ajax

Doe maar niet zeg..
pi_54171769
zo dat was wel een flinke mislukking zeg...iets van 70 miljoen euro aan nieuwe spelers gehaald en nog in de degradatiezone
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_54173177
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 23:21 schreef Flashwin het volgende:
zo dat was wel een flinke mislukking zeg...iets van 70 miljoen euro aan nieuwe spelers gehaald en nog in de degradatiezone
Blijkbaar heb je weinig meegekregen van de interne gang van zaken bij Tottenham. Jol had weinig tot geen zeggenschap in de aankoop- en verkoopbeleid van Tottenham sinds die Levy het roer bij het bestuur heeft overgenomen. Dus de spelers die Jol wilde aantrekken, werden niet gehaald daarentegen werden de voorkeuren van Levy gehaald, de spelers waarvan Jol afwilde, mochten blijven dankzij het bestuur. Onder zulke omstandigheden is het voor elke manager moeilijk om goed te presteren. Ik betwijfel namelijk of Martin nou zo zat te springen om Darren Bent, zeker voor de som waarvoor hij uiteindelijk is gehaald. Ik heb niet meer dan respect voor Jol. Hij is de meest succesvolle trainer geweest van Tottenham in tijden. Hij is aangetreden als interim-trainer, een tijdelijke oplossing totdat de Spurs een opvolger voor Jacques Santini had gevonden, dat was de veronderstelling, maar hij heeft het zover geschopt dat hij in maanden tijd een goede reputatie heeft opgebouwd, Spurs goed voetbal liet spelen en naar zijn hoogste positie in lange tijd bracht.
En de manier waarop hij zich staande heeft weten te houden verdient niet meer dan lof, en uiteindelijk heeft hij de eer aan zichzelf gehouden in plaats van nog eens vernederd te worden door het bestuur getuigt van veel lef.

Eigenlijk verdient hij een 'betere' club dan Ajax, want je kunt er vergif op innemen dat hij daar ook niet met respect zal worden behandeld, en elke tegenslag reden is om alle schuld op hem te schuiven, terwijl ook bij Ajax het bestuur al jaren zit te rommelen en daar in de nabije toekomst ook geen verandering in lijkt te komen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Asskicker14 op 26-10-2007 00:32:16 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:29:35 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54173253
Jammer voor Jol.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:30:06 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54173270
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 23:03 schreef tong80 het volgende:
Dan kan ie naar Ajax

Nee, dank u.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_54173308
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 00:26 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je weinig meegekregen van de interne gang van zaken bij Tottenham. Jol had weinig tot geen zeggenschap in de aankoop- en verkoopbeleid van Tottenham sinds die Levy het roer bij het bestuur heeft overgenomen. Dus de spelers die Jol wilde aantrekken, werden niet gehaald daarentegen werden de voorkeuren van Levy gehaald, de spelers waarvan Jol afwilde, mochten blijven dankzij het bestuur. Onder zulke omstandigheden is het voor elke manager moeilijk om goed te presteren. Ik betwijfel namelijk of Martin nou zo zat te springen om Darren Bent, zeker voor de som waarvoor hij uiteindelijk is gehaald. Ik heb niet meer dan respect voor Jol. Hij is de meest succesvolle trainer geweest van Tottenham in tijden. Ik heb heel veel respect voor Jol en hoe hij zich staande heeft weten te houden en uiteindelijk de eer aan zichzelf gelaten heeft in plaats van nog eens vernederd te worden door het bestuur.
Ik vind Jol ook niet de speler om 25 miljoen uit te geven aan Bent. Hij zou eerder in wat talenten geïnvesteerd hebben, lijkt mij
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 02:27:53 #46
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54174910
Verdomme, dat ze nu maar mogen degraderen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_54177179
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 00:26 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je weinig meegekregen van de interne gang van zaken bij Tottenham.
Jij hebt het zeker allemaal van dichtbij zitten volgen Ik weet niet waar je Jol obsessie vandaan komt, maar om het bestuur verantwoordelijk te houden voor de wanprestatie die dit seizoen door Spurs is geleverd getuigt niet echt van objectiviteit. Eerder van een Jol fanboy die weigert te accepteren dat hij toch niet zo een topper is.

Je gaat mij toch niet wijsmaken dat het aankopen van Darren Bent voor een hoge prijs de reden is dat Spurs zo shit hebben gespeeld? Of dat Jol weinig tot geen invloed had in de spelers die werden gehaald. Jol heeft aanzienlijke vrijheid gekregen en heeft het verprutst. Door voor op elke positie dubbele of zelfs driedubbele bezetting te zorgen. Dat er vervolgens geen degelijk team staat, verbaast niemand. Spelers wisten niet meer waar ze aan toe waren. Een Berbatov die een paar wedstrijden staat te schitteren en bij 1 matige wedstrijd meteen gewisseld wordt. Defoe die vaak genoeg door Jol is vernederd door hem gewoon op de tribune te laten (als je het over vernederen wilt hebben). Jol behandelde zijn spelers niet meer als mensen, maar als pionnen in een schaakspel.

Er stond gewoon geen team en dat valt Jol aan te rekenen. Simpel.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_54180362
Terugkeer naar Schevingen lijkt me wel leuk.
pi_54181745
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:18 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Jij hebt het zeker allemaal van dichtbij zitten volgen
Nee, gewoon naar veel Tottenham-supporters geluisterd.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_54181946
Jammer voor Martin, maar beter voor hem en de club.

De Spurs hebben het nog helemaal niet zo slecht gedaan. Bij Manchester United verdienden ze minimaal 1 punt (1-0 verlies), thuis tegen Arsenal 3 100% kansen op de 2-2 die dan uiteindelijk aan de andere kant wel binnenvalt. Uit bij Liverpool 1-2 voorgestaan, en in de 90+3 toch nog de 2-2 binnenkrijgen.
Tel je dit bij elkaar op dan sta je stevig in de middenmoot.

Het zat ook alles behalve mee. Hopelijk vind Martin een mooie nieuwe club, maar daar maak ik me geen zorgen over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')