Opgestapt volgens Elf.:quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:49 schreef venomsnake het volgende:
Volgens Sky News is Martin Jol net ontslagen.
Studio Sport geeft ook aan dat hij ontslag genomen heeft.quote:
quote:Breaking: Spurs give Martin Jol marching orders
Times Online
Martin Jol has agreed severance terms with Tottenham Hotspur and is expected to take charge of his last match for the club against Getafe tonight.
Juande Ramos has agreed to become the new manager at White Hart Lane at the start of next season, although he is coming under heavy pressure to take the reins sooner.
The match at home to Blackburn Rovers on Sunday is likely to come too early for the Seville manager, however, and Clive Allen is expected to take charge for that match.
Gus Poyet, the former Tottenham and Chelsea midfield player, has been approached to become Ramos's assistant.
Jol’s position has been untenable since senior Tottenham officials made an embarrassingly public approach for Ramos in August. The club have been pursuing the Spaniard since.
The Dutchman appeared buoyant as he left the tunnel for the dugout before kick-off against Getafe, giving no hint of the drama that was unfolding.
Ramos will be charged with turning around Tottenham’s fortunes - expectations of challenging for a place in the Champions League this season have been crushed by a series of poor results and performances.
Blijkbaar heb je weinig meegekregen van de interne gang van zaken bij Tottenham. Jol had weinig tot geen zeggenschap in de aankoop- en verkoopbeleid van Tottenham sinds die Levy het roer bij het bestuur heeft overgenomen. Dus de spelers die Jol wilde aantrekken, werden niet gehaald daarentegen werden de voorkeuren van Levy gehaald, de spelers waarvan Jol afwilde, mochten blijven dankzij het bestuur. Onder zulke omstandigheden is het voor elke manager moeilijk om goed te presteren. Ik betwijfel namelijk of Martin nou zo zat te springen om Darren Bent, zeker voor de som waarvoor hij uiteindelijk is gehaald. Ik heb niet meer dan respect voor Jol. Hij is de meest succesvolle trainer geweest van Tottenham in tijden. Hij is aangetreden als interim-trainer, een tijdelijke oplossing totdat de Spurs een opvolger voor Jacques Santini had gevonden, dat was de veronderstelling, maar hij heeft het zover geschopt dat hij in maanden tijd een goede reputatie heeft opgebouwd, Spurs goed voetbal liet spelen en naar zijn hoogste positie in lange tijd bracht.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:21 schreef Flashwin het volgende:
zo dat was wel een flinke mislukking zeg...iets van 70 miljoen euro aan nieuwe spelers gehaald en nog in de degradatiezone
Nee, dank u.quote:
Ik vind Jol ook niet de speler om 25 miljoen uit te geven aan Bent. Hij zou eerder in wat talenten geïnvesteerd hebben, lijkt mijquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je weinig meegekregen van de interne gang van zaken bij Tottenham. Jol had weinig tot geen zeggenschap in de aankoop- en verkoopbeleid van Tottenham sinds die Levy het roer bij het bestuur heeft overgenomen. Dus de spelers die Jol wilde aantrekken, werden niet gehaald daarentegen werden de voorkeuren van Levy gehaald, de spelers waarvan Jol afwilde, mochten blijven dankzij het bestuur. Onder zulke omstandigheden is het voor elke manager moeilijk om goed te presteren. Ik betwijfel namelijk of Martin nou zo zat te springen om Darren Bent, zeker voor de som waarvoor hij uiteindelijk is gehaald. Ik heb niet meer dan respect voor Jol. Hij is de meest succesvolle trainer geweest van Tottenham in tijden. Ik heb heel veel respect voor Jol en hoe hij zich staande heeft weten te houden en uiteindelijk de eer aan zichzelf gelaten heeft in plaats van nog eens vernederd te worden door het bestuur.
Jij hebt het zeker allemaal van dichtbij zitten volgenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je weinig meegekregen van de interne gang van zaken bij Tottenham.
Nee, gewoon naar veel Tottenham-supporters geluisterd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:18 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Jij hebt het zeker allemaal van dichtbij zitten volgen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |