Jullie kennen elkaar hier te goed, denk ik soms.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij "op" heeft nu.
Maar op vrijdag heeft hij vaak een pré saturdaynightfever writers block(psw)
Hij zit te dicht bij z'n bloempot....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef Falco het volgende:
Eerst nam Roel het nog op voor die homo-opdracht van Menno, maar nu is hij gewoon stil
Wéér te laat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In plaats van dat hij zich nou bezighoudt met een geestige TT...![]()
Zou ik ook zeker niet doen, ze zijn al voor 2,50 te koopquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De mijne verkoop ik lekker nooit.
Ewww wat een enge foto.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef Arcee het volgende:
http://www.bbmenno.nl/index.php?page=reacties&mode=view
Menno heeft al reacties van eind november op z'n site staan.
Op NL1?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef Arliator het volgende:
Voor het geval niemand meer het laatste topic leest![]()
Nu op nl 1; "sms Menno <spatie> vraag naar 9090" (vriendin zit weer kwaliteitstv te kijken)
Heb het idee dat ze wel weet dat hij die opdracht had. Ze hebben een afspraak dat ze niet over de geheime missies praten om de ander niet dwars te zittten. Alleen dit geld dus niet voor Menno! Chantal de TRUT!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef flugeltje het volgende:
Chantal moest eens weten dat Roel gewoon mocht roken terwijl zij dat niet mocht...... Hij heeft ook keihard in haar gezicht gelogen....
Ik ga er in 2025 mee naar Tussen Kunst en Kitschquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou ik ook zeker niet doen, ze zijn al voor 2,50 te koop![]()
Ja dat vond ik nou ook. Zo'n pedante gay-kop.quote:
tanja mocht niet roken roel welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef flugeltje het volgende:
Chantal moest eens weten dat Roel gewoon mocht roken terwijl zij dat niet mocht...... Hij heeft ook keihard in haar gezicht gelogen....
sorry fluug...volgende keer pak ik je weerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:38 schreef flugeltje het volgende:
okay, jij wint...
Chantal vindt Menno gewoon een achterbakse leugenaar, niet te vergelijken met zo'n belachelijke reden als een boterdekseltjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef Lkw het volgende:
- Chantal nomineert Menno omdat hij z'm opdracht goed volbrengt
Nóg enger is dat we het eensch lijken te zijn...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat vond ik nou ook. Zo'n pedante gay-kop.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga er in 2025 mee naar Tussen Kunst en Kitsch![]()
heel erg lievig naief, maar Joost is al de hele week bezig met KEIHARD liegen en roddelen. De hele week blijkt al wat een naar mannetje het is en dat gevalletje Menno zou op een vergeten feitje gebasseerd zijn ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef riri het volgende:
Ik heb even de uitzending van vanavond terug gezien en hoor daar dat Joost zegt dat Menno hem dat niet verteld heeft dat hij nog in zijn eentje door zou gaan werken met het sorteren van de bonen.
Ik hoor nu dat ze het daar wel even over hebben gehad,volgens mij was dat diep in de nacht nadat ze lang hadden doorgewerkt niet?
Ik kan me niet voorstellen dat Joost moedwillig zegt dat Menno er het niet met hem even over heeft gehad want dan is het raar.
Het lijkt erop zoals hij de volgende dag daarop reageert als ernaar gevraagd wordt dat hij het dus echt niet meer weet gewoon,ze waren natuurlijk heel erg moe dus dat zou goed kunnen.
Ik vind het helemaal niet bij joost passen daar moedwillig over te liegen anders verdedig je je toch niet zo?
Hij weet toch ook dat BB alles kan zien en horen dan zou het toch gek zijn als het deed alsof?
Het lijkt wel alsof hij door moeheid het gewoon helemaal kwijt is dat gesprek dat kan natuurlijk heel goed.
Eigenlijk zou BB hem dat moeten laten weten of laten zien dan kunnen we zien hoe hij daar op reageert want dit gaat zo een heel raar eigen leven leiden
Ikzelf kan het me voorstellen dat als je heel moe bent dat je dat vergeten kan,daar lijkt het eigenlijk ook op anderes gaat Joost dat toch ook niet zo openlijk vragen en dan zeggen dat hij dat niet wist?
De uitzending van vrijdag 28 oktoberquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef riri het volgende:
- blabla -
Ik kan me dat niet voorstellen, dat je dat 100% kwijt bent.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef riri het volgende:
Ikzelf kan het me voorstellen dat als je heel moe bent dat je dat vergeten kan,daar lijkt het eigenlijk ook op anderes gaat Joost dat toch ook niet zo openlijk vragen en dan zeggen dat hij dat niet wist?
Ik zie liever een nominatie over een boterdekseltje als een nominatie die gebaseerd is op verhalen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal vindt Menno gewoon een achterbakse leugenaar, niet te vergelijken met zo'n belachelijke reden als een boterdekseltje![]()
Als je het niet meer weet, zeg dat dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef riri het volgende:
Oh, op die stomme TT's van je na, lijk je mij een heel leuk wijf hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nóg enger is dat we het eensch lijken te zijn...![]()
Je leeft nog, Scanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Menno wordt behoorlijk afgemaakt door Roel en Chantal. Beetje schijnheilig vind ikhet van Roel wel dat hij juist vele nachten met Menno gezellig heeft zitten kletsen. Maar ik begrijp wel wat hij nu allemaal zegt.
Tja, in principe is iedereen met een geheime opdracht een soort van leugenaar. Je kunt er ook te zwaar aan tillen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal vindt Menno gewoon een achterbakse leugenaar, niet te vergelijken met zo'n belachelijke reden als een boterdekseltje![]()
ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Menno wordt behoorlijk afgemaakt door Roel en Chantal. Beetje schijnheilig vind ikhet van Roel wel dat hij juist vele nachten met Menno gezellig heeft zitten kletsen. Maar ik begrijp wel wat hij nu allemaal zegt.
Echt? Wat leuk om te horen! Meen je dat nou? Bedankt!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh, op die stomme TT's van je na, lijk je mij een heel leuk wijf hoor.![]()
Chantal vind Menno een hufter vanwege dat homoleugen-gedoe van hem destijds.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:45 schreef style het volgende:
[..]
Ik zie liever een nominatie over een boterdekseltje als een nominatie die gebaseerd is op verhalen.
De grootste leugenaar hier is Chantal.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt? Wat leuk om te horen! Meen je dat nou? Bedankt!
Chantal heeft iemand nodig om zich tegen af te zetten, Menno is nu toevallig haar slachtoffer, mede omdat ze weet dat Rob hem ook niet mag, dus erg veilig. Was er iemand anders het lulletje, had Chantal dat persoon gekozen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:46 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tja, in principe is iedereen met een geheime opdracht een soort van leugenaar. Je kunt er ook te zwaar aan tillen...
Dat heb ik al een tijd niet meer gehoordquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt? Wat leuk om te horen! Meen je dat nou? Bedankt!
Versatel streams doen het goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:48 schreef regenworm het volgende:
verdomme weer alle vier de streams in de buffer
mag er niet meer gebruiken dan 1
die derde die je noemt is toch een beetje andersquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef Lkw het volgende:
- Tanja nomineert Nathalie wegens een boterdekseltje
- Chantal nomineert Menno omdat hij z'n opdracht goed volbrengt
- Roel nomineert Menno omdat hij via via hoort van een figuurlijk kusje dat Menno zou hebben gegeven aan - wat hij ziet als - Zijn Bezit Dido.
Alledrie kleingeestige stupide idioten![]()
Helpt niet, in de afgelopen weken is er meedere malen openlijk gesproken over nominaties, allemaal zonder gevolg. Alleen Nathalie heeft 1 keer een "straf" gehadquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:50 schreef Rgrr het volgende:
Iemand moet talpa mailen en ze eraan helpen herinneren dat Roel dus heeft gezegd dat hij Menno gaat nomineren, zware sanctie geven die gozer.
Joh meen je dat nou?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:51 schreef Ferdii het volgende:
dat niemand in het huis nog doorheeft dat mevrouw GNA GNA hier de bitch is
Dat heeft Dido helemaal niet gezegd. Hou nu eens op met verhalen verdraaien en personen te verwisselen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:51 schreef riri het volgende:
die derde die je noemt is toch een beetje anders
Dido heeft Roel in vertrouwen gezegd-en daar mocht Roel van haar echt niet verder met anderen over praten- dat Menno raar naar haar had gedaan,bij haar in bed kruipen en proberen haar op de mond te zoenen,dat vond ze raar en ze vertelde dat zij hem niet echt vertrouwde in zijn gedrag.
Daar schrok Roel van,het is dat hij Dido graag mag en daarom het niet leuk vindt dat Menno zo met Dido omging,dat vindt hij gewoon niet leuk naar Dido,ook omdat zij aangaf dat ze het onprettig vond wat Menno deed.Ze had hem ook meteen uit bed gestuurd.
Dus over dat hij bezitterig doet is niet eerlijk vind ik
Dat was ook maar een korte fase, de Roel/Menno-fase.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Trustequote:
Zeker. Maar ik heb nog steeds een dip van gisterenquote:
huuuuh??????quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:53 schreef style het volgende:
[..]
Dat heeft Dido helemaal niet gezegd. Hou nu eens op met verhalen verdraaien en personen te verwisselen.![]()
Wie niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik heb nog steeds een dip van gisteren
Ik neem toch wel aan dat iedereen snapt dat die boterdekseltje een excuus was om niet de echte reden te hoeven zeggen? Tanja wilde mensen niet beledigen en daarom kwam ze met een flutreden. De werkelijke reden is gewoon dat ze die persoon totaal niet mag, maar dat gaat ze dus niet zeggen in de dbk. Nathalie denkt nu misschien dat de deksel van de boter de reden was, maar dat was het natuurlijk niet.!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:45 schreef style het volgende:
[..]
Ik zie liever een nominatie over een boterdekseltje als een nominatie die gebaseerd is op verhalen.
De grootste leugenaar hier is Chantal.![]()
Er is niet gezegd dat Menno haar op de mond wilde kussen en ze heeft Menno ook niet het bed uitgeschopt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:55 schreef riri het volgende:
[..]
huuuuh??????
Dat heeft ze wel gezegd,ik heb het gesprek zelf gevolgd op de bank buiten via de stream
Dat is letterlijk wat Dido tegen Roel vertelde!
Ik vrees dat Nathalie dat inderdaad denkt. Want je kunt een hoop van haar zeggen, maar niet dat ze snugger is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie denkt nu misschien dat de deksel van de boter de reden was, maar dat was het natuurlijk niet.!
Eensch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:58 schreef Gert het volgende:
Ik vrees dat Nathalie dat inderdaad denkt. Want je kunt een hoop van haar zeggen, maar niet dat ze snugger is.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:57 schreef style het volgende:
[..]
Er is niet gezegd dat Menno haar op de mond wilde kussen en ze heeft Menno ook niet het bed uitgeschopt.
Ze heeft Roel wel meerdere keren het bed uitgeschopt en Roel ligt ook vaak zat in het bed van andere meiden
Ach, Rob denkt ook dat hij zo weinig stemmen heeft gehad doordat hij niet voldoende heeft uitgelegd waarom hij Menno nomineerdequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vrees dat Nathalie dat inderdaad denkt. Want je kunt een hoop van haar zeggen, maar niet dat ze snugger is.
Wat Roel het allertofste vond was dat zij Menno had 'weggetrapt', ook omdat ze het niet vond kunnen naar hem (= Roel). Dat ziet Roel het liefst: een vrouw die hem hondstrouw is en nooit andere mannen aanraakt, maar tegelijkertijd mag hij met elke vrouw het bed induiken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:51 schreef riri het volgende:
[..]
die derde die je noemt is toch een beetje anders
Dido heeft Roel in vertrouwen gezegd-en daar mocht Roel van haar echt niet verder met anderen over praten- dat Menno raar naar haar had gedaan,bij haar in bed kruipen en proberen haar op de mond te zoenen,dat vond ze raar en ze vertelde dat zij hem niet echt vertrouwde in zijn gedrag.
Daar schrok Roel van,het is dat hij Dido graag mag en daarom het niet leuk vindt dat Menno zo met Dido omging,dat vindt hij gewoon niet leuk naar Dido,ook omdat zij aangaf dat ze het onprettig vond wat Menno deed.Ze had hem ook meteen uit bed gestuurd.
Dus over dat hij bezitterig doet is niet eerlijk vind ik
Sommige mensen zijn zo dom dat ze bijna aandoenlijk zijn. Niet Rob trouwens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:59 schreef style het volgende:
[..]
Ach, Rob denkt ook dat hij zo weinig stemmen heeft gehad doordat hij niet voldoende heeft uitgelegd waarom hij Menno nomineerde![]()
Daarom had hij haar ook genomineerd een aantal weken geleden. Dat waren die open nominaties, dus Lieske zou dat moeten weten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
En als ik het net goed begrepen heb heeft Menno dus tegen Lieske gezegd dat hij haar ziet als zijn maatje. En dat terwijl hij een paar dagen geleden nog tegen anderen gezegd heeft dat hij al gek wordt als hij langer dan een paar minuten met haar samen is.
ze zijn gewoon allemaal schuldigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
En als ik het net goed begrepen heb heeft Menno dus tegen Lieske gezegd dat hij haar ziet als zijn maatje. En dat terwijl hij een paar dagen geleden nog tegen anderen gezegd heeft dat hij al gek wordt als hij langer dan een paar minuten met haar samen is.
Dat is Menno dus en oa dat bedoelen Roel en Chantal.
Het wordt wel tijd dat ze die gevoelens een keer tegen Menno uitspreken, maar dat zit er niet in denk ik.
Style.... dat is heeft ze ook gedaan naar Roel maar dit verhaal heeft zich een paar dagen geleden afgespeeld tussen Roel en Didoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:57 schreef style het volgende:
[..]
Er is niet gezegd dat Menno haar op de mond wilde kussen en ze heeft Menno ook niet het bed uitgeschopt.
Ze heeft Roel wel meerdere keren het bed uitgeschopt en Roel ligt ook vaak zat in het bed van andere meiden
scan je begreep het denk ik vrkeerd, het ging over de opdracht en ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken dat hoe lekker haar lichaam ook is Lieske naast me maar zou zitten doorkleppen terwijl ik met een server bezig ben brrrrrrrquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Dat is Menno dus en oa dat bedoelen Roel en Chantal.
Het wordt wel tijd dat ze die gevoelens een keer tegen Menno uitspreken, maar dat zit er niet in denk ik.
Ik zit in een algemene BB dipquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik heb nog steeds een dip van gisteren
Het is gewoon een soort van zelfbescherming.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:59 schreef style het volgende:
[..]
Ach, Rob denkt ook dat hij zo weinig stemmen heeft gehad doordat hij niet voldoende heeft uitgelegd waarom hij Menno nomineerde![]()
Wat mij bij de vraag brengt; wat is in godsnaam de motivatie voor mensen om Nathalie als favoriet te hebben. Ze valt noch positief, noch negatief op in welk opzicht dan ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
thanks het werkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Versatel streams doen het goed.
http://streams.versatel.nl/streamgate25
http://streams.versatel.nl/streamgate26
http://streams.versatel.nl/streamgate27
http://streams.versatel.nl/streamgate28
Het verhaal klopt wel in grote lijnen, maar ik heb haar Menno niet het bed uit zien trappen en ik heb ook niet gezien dat Menno haar op de mond probeerde te kussen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:02 schreef riri het volgende:
[..]
Style.... dat is heeft ze ook gedaan naar Roel maar dit verhaal heeft zich een paar dagen geleden afgespeeld tussen Roel en Dido
Ik heb het zelf letterlijk gehoord
Nu net zegt Roel ook tegen Chantal dat hij iets weet wat Menno betreft waarover hij niet kan praten omdat hij dat beloofd heeft aan degene die hem dat in vertrouwen heeft verteld.
Dat is dus dat verhaal wat Dido tegen hem verteld heeft wat hij niet tegen Chantal kan zeggen
Mensen die weinig fout doen worden altijd wel redelijk aardig gevonden...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat mij bij de vraag brengt; wat is in godsnaam de motivatie voor mensen om Nathalie als favoriet te hebben. Ze valt noch positief, noch negatief op in welk opzicht dan ook.
Ze is een lekker wijf, is het enige dat ik kan bedenken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat mij bij de vraag brengt; wat is in godsnaam de motivatie voor mensen om Nathalie als favoriet te hebben. Ze valt noch positief, noch negatief op in welk opzicht dan ook.
Ik denk dat Rob een potentiele psychopaat is, maar hij valt wel op. Waarom zou iemand nou Nathalie in het huis willen zien blijven? Of is het meer een anti-stem voor een andere genomineerde geweest, want dat moet bijna wel..
Gezien je leeftijd zullen het wel opvliegers zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is het hier warm of heb ik opvliegers?
Ik moet riri gelijk geven, Dido heeft dat verhaal verteld aan Roel terwijl ze in de tuin lagen afgelopen weekquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:02 schreef riri het volgende:
[..]
Style.... dat is heeft ze ook gedaan naar Roel maar dit verhaal heeft zich een paar dagen geleden afgespeeld tussen Roel en Dido
Ik heb het zelf letterlijk gehoord
Nu net zegt Roel ook tegen Chantal dat hij iets weet wat Menno betreft waarover hij niet kan praten omdat hij dat beloofd heeft aan degene die hem dat in vertrouwen heeft verteld.
Dat is dus dat verhaal wat Dido tegen hem verteld heeft wat hij niet tegen Chantal kan zeggen
Dat is een ander verhaal, maar dan ga je toch ook niet later tegen die persoon zeggen dat je die ziet als je maatje, want dat is dus duidelijk niet zo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
scan je begreep het denk ik vrkeerd, het ging over de opdracht en ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken dat hoe lekker haar lichaam ook is Lieske naast me maar zou zitten doorkleppen terwijl ik met een server bezig ben brrrrrrr
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Gezien je leeftijd zullen het wel opvliegers zijn.![]()
Wat anders??![]()
YWquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
thanks het werkt.
Deze streams lopen voor op de andere die ik gebruikte.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef Arcee het volgende:
http://www.bbmenno.nl/index.php?page=reacties&mode=view
Menno heeft al reacties van eind november op z'n site staan.
sorry hoor ik vind roel een schijnheillige klootzak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:01 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ze zijn gewoon allemaal schuldig
daarom allemaal eruit behalve lieske dido en roel
vreemd, ik krijg daar alleen maar een BB logoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
thanks het werkt.
Deze streams lopen voor op de andere die ik gebruikte.
Vreemd hè? Wat is er nou leuk aan Nathalie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk dat Rob een potentiele psychopaat is, maar hij valt wel op. Waarom zou iemand nou Nathalie in het huis willen zien blijven? Of is het meer een anti-stem voor een andere genomineerde geweest, want dat moet bijna wel..
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:05 schreef Coos het volgende:
Nu Kelly bij Jensen op rtl7
Nathalie een lekker wijfquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is een lekker wijf, is het enige dat ik kan bedenken.
Wedden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nathalie een lekker wijfDie wint het echt niet van Chantal hoor
![]()
Ik normaal ook niet want ik vind het een nagemaakte kwal. Maar ik kan even niet weg hier en de tv staat aan.quote:
Klopt... ik heb me vergist... sorry...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vreemd, ik krijg daar alleen maar een BB logo
Ferdi van BB2?!?!?!quote:
Wie is Ferdi??quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en niet naar Ferdi
of was het Ferry?
trustequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:07 schreef kissa het volgende:
Ik ben zooooo melig nu, ik zal het jullie besparen![]()
Truste!
Opeens wil ik niet meer weten wat Rob op die wc gaat doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:08 schreef D.Rose het volgende:
Rob doet ff zijn haar goed voor ie naar de wc gaat
Ik heb dat zelf ook niet gezien maar het waren wel haar woorden tegen Roel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:04 schreef style het volgende:
[..]
Het verhaal klopt wel in grote lijnen, maar ik heb haar Menno niet het bed uit zien trappen en ik heb ook niet gezien dat Menno haar op de mond probeerde te kussen.
Of Menno moet vaker bij Dido in bed zijn gaan liggen![]()
Als je een discussie hebt over het spel (en met Chantal in de buurt is dat niet denkbeeldigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:06 schreef Ferdii het volgende:
menno heeft een tijd terug in grsprek met (ik denk nathalie of chantal, weet het niet meer) wel gezecht dat ie misschien wel wat meer bij dido in de buurt moet gaan zitten omdat zei goed in de group ligt enzo.
zoveel is die dus wel weer bezig emt het spel.
weet je waarom deze stream eerder is dan de rest?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
YWJa, dat hoor ik vaker ja. Ik gebruik altijd deze.
Voor een flesje BBwijn? (wijn getrokken uit bonen en mais)quote:
Nou, lekker wijf of niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:10 schreef Gert het volgende:
Dit staat op de site van de Love Factory:
[afbeelding]
Liberated & luxurious
Love To Love...
Nana Love
Nana Love < Nathalie >zit nu LIVE in het BIG BROTHER huis. Zij zal tot het moment dat ze het huis moet verlaten geen contact meer hebben met de buitenwereld!
Dus ook ff geen Nana Love column.
Geniet van het Nana Love gevoel en sms je gek wanneer het nodig is.
Natuurlijk houden we je ook hier op de hoogte van alles wat er in het BB huis met Nana Love gebeurd!
Blijf kijken...
Heb het fragment wel gezien dat Menno tussen Nathalie en Dido in bij Dido in bed wilde kruipen. Dit deed hij en toen zei ze dat ze dat niet wilde en is hij er uit gegaan. Daarna zei hij dat hij haar wel op de mond wilde kussen, dit was meer als grap bedoelt. imo, Het verhaal van Dido naar Roel is wel wat aangedikt door Dido.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:04 schreef style het volgende:
[..]
Het verhaal klopt wel in grote lijnen, maar ik heb haar Menno niet het bed uit zien trappen en ik heb ook niet gezien dat Menno haar op de mond probeerde te kussen.
Of Menno moet vaker bij Dido in bed zijn gaan liggen![]()
Neequote:
Ik hou van vrouwelijk schoon, maar ik vind haar niet bepaald knap.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is een lekker wijf, is het enige dat ik kan bedenken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht even, Kelly heette vroeger Ferry of zo.
Vandaar. Ik gebruik hier Chello... maar de versatel streams werken ook gewoon. Ik heb een paar posts geleden een aanpassing gemaakt op de url's. Ik had een telfout gemaakt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
weet je waarom deze stream eerder is dan de rest?
Je gebruikt deze stream http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSW
Maar je maakt bij een aantal providers geen verbinding naar deze server![]()
![]()
Je maakt gebruik van een cache server die zorgt er voor dat het dataverkeer binnen het netwerk van de provider blijft. Bij Tiscali maak je verbinding met cache-vip00.tiscali.nl:8080
Daarom loopt deze stream een aantal seconden achter,
thanks![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klopt... ik heb me vergist... sorry...
http://streams.versatel.nl/streamgate23 cam 1
http://streams.versatel.nl/streamgate24 cam 2
http://streams.versatel.nl/streamgate25 cam 3
http://streams.versatel.nl/streamgate26 cam 4
Ik dacht dat ik cam 1 keek, dus ben gaan doortellen... maar ik keek cam 3![]()
Ze is helemaal niet lelijk, maar ze doet zo raar met dat hoofd en vooral met d'r mond: afknapper.quote:
Bij Jensen zit nu een lekker dingquote:
Dat is het fragment wat ik ook gezien heb. Dat was volgens mij ook gewoon dollen allemaal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb het fragment wel gezien dat Menno tussen Nathalie en Dido in bij Dido in bed wilde kruipen. Dit deed hij en toen zei ze dat ze dat niet wilde en is hij er uit gegaan. Daarna zei hij dat hij haar wel op de mond wilde kussen, dit was meer als grap bedoelt. imo, Het verhaal van Dido naar Roel is wel wat aangedikt door Dido.
Welke halve zool noemt z'n zoon nou Ferry als je een achternaam met van en veer hebt, lekker uit te sprekenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zo heette Kelly toch toen ze nog niet omgebouwd was
Ferry van der Veer
Ik vind Nathalie wel mooi hoor. Probeer me in mannen te verplaatsen die geen streams kijken en dus wel voor haar sms'en, kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee![]()
En voor dat je Ferry wist; douze points![]()
Juist, zo'n vermoeden had ik al. Roel gelooft dit soort dingen natuurlijk meteen omdat hij zélf zo in elkaar zit en zo onbetrouwbaar is als de neten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb het fragment wel gezien dat Menno tussen Nathalie en Dido in bij Dido in bed wilde kruipen. Dit deed hij en toen zei ze dat ze dat niet wilde en is hij er uit gegaan. Daarna zei hij dat hij haar wel op de mond wilde kussen, dit was meer als grap bedoelt. imo, Het verhaal van Dido naar Roel is wel wat aangedikt door Dido.
Anders wil je dat wel altijd weten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:10 schreef style het volgende:
[..]
Opeens wil ik niet meer weten wat Rob op die wc gaat doen![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat meén je niet! Is het een trans???
Nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Anders wil je dat wel altijd weten?
kribbetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij Jensen zit nu een lekker ding![]()
![]()
Wie? Want ik kijk dus niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij Jensen zit nu een lekker ding![]()
![]()
Haar dochter vind ik niks maar Nel is topquote:
Nee dat denk ik niet dus Dido heeft het verhaal gewoon lichtelijk overdreven en Roel vond het helemaal een ramp! Zijn Dido hoe durft Menno!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:14 schreef style het volgende:
[..]
Dat is het fragment wat ik ook gezien heb. Dat was volgens mij ook gewoon dollen allemaal.
Maar misschien is Menno nog wel een keer bij Dido in bed gekropen en heeft ze het daarover?
had hem als gezienquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vandaar. Ik gebruik hier Chello... maar de versatel streams werken ook gewoon. Ik heb een paar posts geleden een aanpassing gemaakt op de url's. Ik had een telfout gemaakt.
[..]
Zonder make up valt het lelijk tegen hoor en dan nog die bekken die ze trekt!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind Nathalie wel mooi hoor. Probeer me in mannen te verplaatsen die geen streams kijken en dus wel voor haar sms'en, kan ik me iets bij voorstellen.
is echt open boek jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Haar dochter vind ik niks maar Nel is top(en nu stop ik echt met drinken
)
Lijkt me niet dat Dido een verhaal zo serieus verteld als het niet zou kloppen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:15 schreef Lkw het volgende:
[..]
Juist, zo'n vermoeden had ik al. Roel gelooft dit soort dingen natuurlijk meteen omdat hij zélf zo in elkaar zit en zo onbetrouwbaar is als de neten.
En ondertussen mag Roel gewoon bij Lieske in bed liggen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:17 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet dus Dido heeft het verhaal gewoon lichtelijk overdreven en Roel vond het helemaal een ramp! Zijn Dido hoe durft Menno!![]()
Ik ga hier echt niet Nathalie niet lopen verdedigenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Zonder make up valt het lelijk tegen hoor en dan nog die bekken die ze trekt!!![]()
Ik hou sowieso van puur. Ik moet er niet aan denken om eerst een zooi chemische producten van iemands wang af te likken.![]()
Dat mocht ze willen dat ze er zo uit zagquote:
1 of ander oud lijk met meer rimpels dan ik ooit gezien heb en ze schijnt nel te heten en een dochter te hebbenquote:
Moet zeggen dat ze er nu (vaak) leuker uit zietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:20 schreef BBscanner het volgende:
Nog wat leuke foto's van Nathalie
Waar moeten we dat mens van kennen ? Ik snap het echt niet meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
is echt open boek ja
maar lekker wijf nee jeg
Eensch. Zo simpel is het volgens mij. En nu lult Roel overal mee over Menno, hoe lulliger Menno bejegent wordt, hoe mooier. Zodra er een vrouw in het spel is, wordt Roel een hersenloos hondje dat zelfs z'n beste vriend zou naaien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:17 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet dus Dido heeft het verhaal gewoon lichtelijk overdreven en Roel vond het helemaal een ramp! Zijn Dido hoe durft Menno!![]()
De Veerkampjes zaten vroegâh bij Man Bijt Hond en nu bij SBS of zo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1 of ander oud lijk met meer rimpels dan ik ooit gezien heb en ze schijnt nel te heten en een dochter te hebben![]()
Ken het hele mens niet en snap ook niet dat ze op tv komt![]()
die hebben een eigen onderdeel van een programma weet ni meer welke shownieuws of zoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar moeten we dat mens van kennen ? Ik snap het echt niet meer![]()
Nog zo'n leuk van Nathalie van de BB sitequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ze er nu (vaak) leuker uit ziet
Jij bent dronken of stoned, Kribbetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar moeten we dat mens van kennen ? Ik snap het echt niet meer![]()
Kan iemand uitleggen (heel kort) wie dat mens is? De buurvrouw van Jensen ofzoquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan iemand uitleggen (heel kort) wie dat mens is? De buurvrouw van Jensen ofzo![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De Veerkampjes zaten vroegâh bij Man Bijt Hond en nu bij SBS of zo.
Kijk ik nooit dus ken haar niet (mis niets) van welk kamp komt dat lijk zegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De Veerkampjes zaten vroegâh bij Man Bijt Hond en nu bij SBS of zo.
Ja gisteren had hij het er ook over dat Menno hem nog voor 10 Euro zou naaienquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:24 schreef Lkw het volgende:
[..]
Eensch. Zo simpel is het volgens mij. En nu lult Roel overal mee over Menno, hoe lulliger Menno bejegent wordt, hoe mooier. Zodra er een vrouw in het spel is, wordt Roel een hersenloos hondje dat zelfs z'n beste vriend zou naaien.
zie paar post boven mijn reactiequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan iemand uitleggen (heel kort) wie dat mens is? De buurvrouw van Jensen ofzo![]()
het Veer kampquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kijk ik nooit dus ken haar niet (mis niets) van welk kamp komt dat lijk zeg![]()
Dronken na 2 biertjes?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent dronken of stoned, Kribbet![]()
Ze is bijna 100, heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kijk ik nooit dus ken haar niet (mis niets) van welk kamp komt dat lijk zeg![]()
Daar mis je dus ook niks aan! Maar laten we Ontopic blijven! De streams zijn zo boeiend!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
quote:
ja en heeft een belachelijke reden dat ze al zoveel jaar ruzie heeft met dr zusquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is bijna 100, heb ik begrepen.
Als dat op tv kan komen moet het voor ons toch een kleine moeite zijn om een grote show te krijgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
die hebben een eigen onderdeel van een programma weet ni meer welke shownieuws of zo
een x voorbij zien komen
Vond Bridget wel leuk. Normaal heeft ze zo'n kille uitstraling.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Iemand nog BvD gezien met Bridget en Ruud
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als dat op tv kan komen moet het voor ons toch een kleine moeite zijn om een grote show te krijgen![]()
quote:
Als Fokkers, bedoel je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als dat op tv kan komen moet het voor ons toch een kleine moeite zijn om een grote show te krijgen![]()
OOHH dan is het best een lekker ding, de nieuwe vriendin van sinterklaasquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is bijna 100, heb ik begrepen.
Vond dat ze ook wel oprecht toen werd gevraagd over het sms voorval met Rob en het teletekst geval van de week daarvoor. Maar ja mischien worden zei daar helemaal buiten gehouden. Zou wel eens willen weten hoe een notaris kan controleren of er niet wordt gesjoemeld met het bellen en sms'en. Een controle middel zou kunnen zijn om de bel en sms gegevens van alle telecom providers op te vragen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vond Bridget wel leuk. Normaal heeft ze zo'n kille uitstraling.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Daar mis je dus ook niks aan! Maar laten we Ontopic blijven! De streams zijn zo boeiend!
[afbeelding]
Heeft het iets te maken met de deksel van een botervlootquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
ja en heeft een belachelijke reden dat ze al zoveel jaar ruzie heeft met dr zus
zijn goed op wegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ik probeer de offtopic trofee weer te winnen
![]()
is die ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
sorry hoor ik vind roel een schijnheillige klootzak.
Zeker dan de afgelopen 15 minuten met chantal
zoietsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heeft het iets te maken met de deksel van een botervloot![]()
Doe je mee dan? Gewoon een beetje plat lullen en je krijgt een show bij de zender van Johnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
das een goeie die houden we erin
Bedanktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:36 schreef Sonique het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is hier, maar dan doe ik het maar:
Wordt het toch nog leuk....
gezellie we gaan ervoor lullen kunnen we wel dus niet moeilijk tochquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Doe je mee dan? Gewoon een beetje plat lullen en je krijgt een show bij de zender van John![]()
Bijvoorbeeld! Moet je zien hoelang dat mens al op tv zit en het heeft niets te meldenquote:
dat is nel van de veerkampjesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1 of ander oud lijk met meer rimpels dan ik ooit gezien heb en ze schijnt nel te heten en een dochter te hebben![]()
Ken het hele mens niet en snap ook niet dat ze op tv komt![]()
Hmmm ik hoef niet zo nodig met mijn kop op tv.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld! Moet je zien hoelang dat mens al op tv zit en het heeft niets te melden![]()
ze zit wel paffend aan de roulettequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld! Moet je zien hoelang dat mens al op tv zit en het heeft niets te melden![]()
Shit...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Bedanktis al reeds 10x gepost vandaag en er is een topic over!
Ik vermoed -gezien het dreigement in die richting- dat BB ze écht nog wel een keer midden in de nacht wakker maakt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Bedanktis al reeds 10x gepost vandaag en er is een topic over!
Maar had dus net een post dat door het trainen iedereen vroeg naar bed gaat en het dus voor de nacht streamers zoals ik wel erg saai wordt!![]()
In vorm raken voor een fysieke opdracht? Wat is daar vaag aan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vermoed -gezien het dreigement in die richting- dat BB ze écht nog wel een keer midden in de nacht wakker maakt.
Ik vind het maar een rare, vage opdracht.
Fantastischquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
zoiets
omdat ze ,met vieze schoenen bij dr moeder binnen kwam
toen heb ze haar eruit geschopt![]()
Hoe bedoel je vaag? Je kan toch lezen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vermoed -gezien het dreigement in die richting- dat BB ze écht nog wel een keer midden in de nacht wakker maakt.
Ik vind het maar een rare, vage opdracht.
Conditie bouw je echt niet op in één week tijd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In vorm raken voor een fysieke opdracht? Wat is daar vaag aan?
erg hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Fantastisch![]()
En zo iemand heeft een eigen ding op tv, hoe diep kan je gaan op de Nederlandse tv
![]()
Is tante De Wit er ook?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:43 schreef Coos het volgende:
De buurman belde net Gert.
Kom je ook?? [?smiley]![]()
Ja, ze kwamen er maar karig vanaf vond ik. Alle aandacht ging naar Hirschie Cola.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Daar mis je dus ook niks aan! Maar laten we Ontopic blijven! De streams zijn zo boeiend!
[afbeelding]
De meeste mensen lullen sneller dan ze kunnen typen dus dat komt wel goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
gezellie we gaan ervoor lullen kunnen we wel dus niet moeilijk toch![]()
Meer het idee van een Promo voor BB in BvD... maar meer een Promo voor BvD omdat BB kijkers nu naar BvD kijken. BvD schijnt slecht te scoren sinds ze naar Talpa zijn gegaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, ze kwamen er maar karig vanaf vond ik. Alle aandacht ging naar Hirschie Cola.
Een familie reunie geloof ikquote:
Meen je niet ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
Zo, nu zet ik de streams gewoon uit.
Tanks!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:45 schreef newsman het volgende:
Welkom in de wijnkelder, gratis zuipen van wijn.
Ja, dat zal het geweest zijn. Ik kijk nooit, maar zag de aankondiging op het fok blog staan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Meer het idee van een Promo voor BB in BvD... maar meer een Promo voor BvD omdat BB kijkers nu naar BvD kijken. BvD schijnt slecht te scoren sinds ze naar Talpa zijn gegaan.
das waarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De meeste mensen lullen sneller dan ze kunnen typen dus dat komt wel goed![]()
Ik kreeg hem een paar weken geleden nadat ik het 's nachts een keer erg bont had gemaakt maar ben er trots opquote:
Heb je daar 10 dagen over moeten nadenken??quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg Coos, ga je dat Cali-gedoe nog uitleggen?
Of ze doen het niet, we hebben ook een paar dagen zitten wachten op een brand-oefening met Ralphquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoe bedoel je vaag? Je kan toch lezen?![]()
Wat ik wel vervelend vind is dat ik dus 7 nachten moet streamen in de hoop dat ze een keer om 0300 of 0400 uit hun bed worden getrommeld.Zal je net zien dat ik dat mis!
![]()
Tien dagen?! Zolang kan het niet zijn geweest?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je daar 10 dagen over moeten nadenken??![]()
te bond hahaha vraag me af hoequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kreeg hem een paar weken geleden nadat ik het 's nachts een keer erg bont had gemaakt maar ben er trots op![]()
![]()
weet alleen niet meer van wie ik hem gekregen had en wie hem gemaakt had![]()
Ik had hem van jou gekregen??quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Je had hem nog in de kast staan!Mooi gepoets!
![]()
Ja die brandoefening nachten waren ook zeer boeiend! Maar toen hadden we de muis nog! Mischien wel een idee om Talpa even te mailen of ze het van te voren aan kondigen welke nacht ze de bewoners gaan wakker maken!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Of ze doen het niet, we hebben ook een paar dagen zitten wachten op een brand-oefening met Ralph![]()
ja zag er goed uitquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:51 schreef BBscanner het volgende:
Jammer dat Menno niet lekker stiekum s'nacht gaat trainen!![]()
Denk niet wiiiiiiiiiiiiiit... denk niet zwaaaaaaaaaaaaart...quote:
Heb hem meer uit bescherming aan Kribbet gegeven!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
te bond hahaha vraag me af hoe![]()
maar hij is leuk
Absoluut niet neequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
das waar
ik iig wel hoor![]()
ratel wel door jij heb dr ook ni zo moeite mee zo te zien![]()
Zoiets toch, tien dagen??quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tien dagen?! Zolang kan het niet zijn geweest?
Is dat je antwoord??![]()
Cali is/was een Fokker, begrijp ik dat goed?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Zoiets toch, tien dagen??
Dat Cali was een veronderstelling mijnerzijds wat ik mij op dat moment afvroeg. Kennelijk niet, was mijn latere indruk en als het wel zo is, succes.![]()
Ach, het werd allemaal erg persoonlijk hierquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
te bond hahaha vraag me af hoe![]()
maar hij is leuk
aha nu begrijpikquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb hem meer uit bescherming aan Kribbet gegeven!LS zat zo te bashen!
De grote vriendin van Gertquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Cali is/was een Fokker, begrijp ik dat goed?
Ik was hier ten tijde van BB4 maar niet als Cali en niet in slowchat
Ik wil anders nog wel wat muizen en / of ratten loslaten in de tuinquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:52 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja die brandoefening nachten waren ook zeer boeiend! Maar toen hadden we de muis nog! Mischien wel een idee om Talpa even te mailen of ze het van te voren aan kondigen welke nacht ze de bewoners gaan wakker maken!
btje jochem mijers of niet (dies wel cool)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Absoluut niet neeIk schijn redelijk druk te zijn want mijn vrouw vindt Joost een rustige jongen
![]()
behalve vandaagquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach, het werd allemaal erg persoonlijk hieren heb toen beloofd om niet meer off topic te gaan en dat is me redelijk gelukt al zeg ik het zelf
![]()
Maar wat moeten we nu nog onntopic melden?
En ik heb me daarna behoorlijk in gehouden (tot vanavond dan)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb hem meer uit bescherming aan Kribbet gegeven!LS zat zo te bashen!
Gert heeft een vreemde smaakquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:57 schreef Coos het volgende:
[..]
De grote vriendin van Gert![]()
Vinexvrouwtje![]()
Da's nog erger dan extra bonenpikkenquote:
Als je dat zou doen ben je de;quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wil anders nog wel wat muizen en / of ratten loslaten in de tuin![]()
Lieve lovebear.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:58 schreef lovebear het volgende:
btje jochem mijers of niet (dies wel cool)
Gelukkig is gebleken dat zij wél smaak heeftquote:
Ha, jij bent zeker met haar getrouwd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig is gebleken dat zij wél smaak heeft![]()
ja hoezoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Lieve lovebear.![]()
Lees jij je eigen posts wel eens terug?
Dat het af en toe niet over BB ging maakt me niet zoveel uit maar de persoonlijke vetes (van LS) gingen mij wat ver en probeerde met de Bokaal daar een subtiel einde aan te maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En ik heb me daarna behoorlijk in gehouden (tot vanavond dan)![]()
Maar dank je wel, het ging op het laatst nergens meer over, ieder geval niet over BB![]()
Ken ik niet, sorryquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
btje jochem mijers of niet (dies wel cool)
Nee, ik ben een alleenstaande oudere manquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha, jij bent zeker met haar getrouwd?![]()
Cali was niet saai, en ze was mijn geheime internetliefde.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gert heeft een vreemde smaak![]()
Nou, zo'n saaie muts ben ik dus niet.
Al zeg ik het zelf
Als ik ooit een aanbod heb gelezen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik ben een alleenstaande oudere man![]()
Dank je wel.quote:
Ik deed het op het laatst elke avond en dat is ook niet de bedoelingquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
behalve vandaag![]()
maar is ni erg af entoe![]()
Ja hè!! Dat mis ik best wel een beetjequote:
Hoezo op zoek? Ik dacht dat wij verkering haddenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Cali was niet saai, en ze was mijn geheime internetliefde.![]()
Nog nooit zo lekker ruzie gemaakt.![]()
Maar ze is nu ineens gestopt met forummen.
Dus nu ben ik op zoek naar een nieuwe vrouw om geheim verliefd op te worden.![]()
Dat is op dit moment onze weekopdrachtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:04 schreef newsman het volgende:
Volgennde weekopdracht, blijf zo lang mogelijk wakker.
Hee, ík hoor jou dat altijd onder de neus te wrijven als je wat te populair gaat doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik ben een alleenstaande oudere man![]()
Wil ik wel eerst weten wat je weegtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als ik ooit een aanbod heb gelezen...![]()
![]()
Het venijn zit altijd in de staart.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je wel.
ps. Je komt over als een mongool.![]()
Ik heb er nog genoeg dus dat zou geen probleem zijn maar die bewaker zit me in de wegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:01 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als je dat zou doen ben je de;
![]()
ALLERGROOTSTE HELD VAN BB EN FOK!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
Maar van sommige mag je niet laten weten dat je gaat stoppen om te slapen![]()
Ja, en nog eisen ook! Ik hou het voorlopig op Gert.quote:
Ohjee, nu mogen we niet meer zeggen dat we gaan slapenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Lieve lovebear.![]()
Lees jij je eigen posts wel eens terug?
Puin voor je geen extra drankje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoezo op zoek? Ik dacht dat wij verkering hadden![]()
Zei ik 'ben'?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoezo op zoek? Ik dacht dat wij verkering hadden![]()
Ik vond 'boosaardig en vervelend' beter bij je passenquote:
Kunnen die ratten en muizen tegen een stootje???? Mischien in een net over het hek heen slingeren! Maar wel zo dat de camera het niet ziet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb er nog genoeg dus dat zou geen probleem zijn maar die bewaker zit me in de weg![]()
Ik heb me nog redelijk gedragen en heb me ook niet bemoeid met het verhaal tussen LS en nog een aantal maar mijn vingers heb ik in mijn mond moeten stoppen en heel hard moeten bijtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat het af en toe niet over BB ging maakt me niet zoveel uit maar de persoonlijke vetes (van LS) gingen mij wat ver en probeerde met de Bokaal daar een subtiel einde aan te maken.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei ik 'ben'?![]()
Was bedoelde ik natuurlijk, wás.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |