sssssssssssst! zoals ik al zei : de groene aardappels komen in de rode kratten, ik herhaal: de groene aardappels komen in de rode krattenquote:
ik denk rob of mennoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:23 schreef BBscanner het volgende:
Nominaties!
Chantal twijfelt tussen????
Maar ze wil het niet zeggen! Trut!![]()
In mijn profiel ben ik ws net zo oud als jijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik snapte je vorige post al niet.
De maanlanding... je verraadt hier je leeftijd, Coos, of moet ik gewoon in je profiel kijken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
De kat is van huis, de kat is van huis...
Oooooohhh, nee, dan klopt jouw berekening wel, ik zat fout, sorry. Maar bedankt voor de correctiequote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:24 schreef Coos het volgende:
[..]
In mijn profiel ben ik ws net zo oud als jij![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
sssssssssssst! zoals ik al zei : de groene aardappels komen in de rode kratten, ik herhaal: de groene aardappels komen in de rode kratten
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oooooohhh, nee, dan klopt jouw berekening wel, ik zat fout, sorry. Maar bedankt voor de correctie![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben het nú met je eens... Die twee horen er gewoon in....
Ik heb niet direct een favoriet, maar zij verdienen wel mijn respect. Dit kan overigens volgende week weer helemaal anders zijn. Deze BB is wat dat betreft wel heel erg vreemd, om de week veranderd mijn hele lijstje...
AlleenRalph
staat nog steeds ongeslagen bovenaan, maar die kan dus niet meer winnen
![]()
Ralph ja... dat was een goede derde!!! maar helaassss
zit nu weer naar een acterende jankende Rob te kijken... YUK YUK
Ik had het in een van mijn vorige posts met, >60, niet over jaren maar kilo'squote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik gok dat we ongeveer even oud zijn.
Jij misschien ietsje ouder![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
De kat is van huis, de kat is van huis...
Die twee vertellen elkaar wel een hoop onzin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:27 schreef Falco het volgende:
Chantal en Roel stemmen dus op Menno, niet echt verrassend
Dat snapte ik dan wel weer, maar rekenen is niet mijn sterkste punt. Die rekensom ontgaat me compleet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik had het in een van mijn vorige posts met, >60, niet over jaren maar kilo's![]()
Die kan toch nooit meer terugkomen op haar werk!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
chantal pakt nu de geheime opdracht van menno aan als ware ze door 30 swahilezen verkracht en om het leven gebracht, vieze roddelende leugenachtige dramaqueen!
ach ik gok dat de kans heel groot is dat hummie de rest van de bewoners de komende tijd van hun allerslechtste kant laat zien, het pps in de envelop was tekenend hoe BB over menno en de andere bewoners denkt,...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef style het volgende:
Chantal weer aan het Menno bashen.
Zelf het homo verhaal wordt weer uit het stof getrokken![]()
Roel laat zich trouwens ook wel heel erg makkelijk ompraten. Minpunten voor hem.
Als één van mijn collega's zó op tv was zou ik haar dus nóóit meer wat vertellen of vertrouwen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Die kan toch nooit meer terugkomen op haar werk!!!
Haar collega's zullen haar nu ook wel uitkotsen.
Vertrouw Chantal dus voor geen meter! Na haar Rob bashing koos ze ook voor Lieske! Denk dat ze tactische gaat stemmen! Maar eigenlijk is het daar ook een te grote schijtluis voor! Ze weet dat Menno toch al staat genomineerd dus als ze op Lieske stemt weet ze dat zij op de bank zit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:27 schreef Falco het volgende:
Chantal en Roel stemmen dus op Menno, niet echt verrassend
Bah wat vulgairquote:
Ik zou echt een kutreden zoeken om dat wicht te ontslaan...wat als je klanten haar zien? je hele integriteit gaat naar de klote!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Die kan toch nooit meer terugkomen op haar werk!!!
Haar collega's zullen haar nu ook wel uitkotsen.
die vallen wel steeds in herhaling.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef style het volgende:
Roel laat zich trouwens ook wel heel erg makkelijk ompraten. Minpunten voor hem.
Zie je nu WhippedAngel dat ik niet de enige ben die zo denkt.quote:
plompzakken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bah wat vulgair![]()
Zelfs zonder moderator ben ik zooooo braaf![]()
Ik vertel nooit wat belangrijks aan mensen die heel veel over anderen pratenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als één van mijn collega's zó op tv was zou ik haar dus nóóit meer wat vertellen of vertrouwen...
je bent niet de enige vind het ook een kutwijf.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:31 schreef Falco het volgende:
Ik zit me weeer gruwelijk te ergeren aan Chantal!
Heb ik al vaker gemerkt dat Roel vrij naief in dat huis zit. Het kan ook spel zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef style het volgende:
In plaats van dat hij zich nou bezighoudt met een geestige TT...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Zie je nu WhippedAngel dat ik niet de enige ben die zo denkt.
Maar Gert vergeet in zijn opwinding dat het voor hem pas geld als er kater zou hebben gestaan.![]()
Ikzelf doe ook aan potten![]()
Mensen verkopen het nu ook weerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Een video van BB1? Dat bestaat? Iemand koopt het? Veel geld voor moeten betalen? Stond er nog iets leuks op, iets wat niet op tv te zien was?![]()
De mijne verkoop ik lekker nooit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mensen verkopen het nu ook weermarktplaats
klopt maar daar komt ze nog wel achter als ze het huis uit is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou echt een kutreden zoeken om dat wicht te ontslaan...wat als je klanten haar zien? je hele integriteit gaat naar de klote!
Volgens mij vindt Chantal het idee van een homo in huis wel geil, of ze vind het wel geil dat Menno zo goed kan liegen. Eindelijk een man die met een strakke gelaatsuitdrukking tegen Chantal kan zeggen dat ze er leuk uitziet, en dat ze een aandoenlijke lach heeft. Een normale kerel kan dat echt niet (en ik schaar me onder de normale kerels, aangezien niemand mij hier kent moet iedereen dat maar voor waarheid aannemenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef style het volgende:
Erg is dat zit hier zowat te vloeken achter me PC maar ik blijf toch kijken/luisteren! Hoop echt dat ze het nog even over Rob gaan hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:31 schreef Falco het volgende:
Ik zit me weeer gruwelijk te ergeren aan Chantal!
quote:
de plaat blijft hangen kan iemand dat kreng een schop gevenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:32 schreef flugeltje het volgende:
Gaat het nu nog stééds over die 2 uurtjes doorwerken????
en over dat homoverhaal?????
Jezus Chantal, GET....................A........................LIFE....
Ik weet niet wat hij "op" heeft nu.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In plaats van dat hij zich nou bezighoudt met een geestige TT...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |