abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31769802
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:07 schreef Day het volgende:

[..]

Nee, ze heeft 'm nu hoor en ze rijdt in een gesponsorde auto rond.
ok wist ik niet tnx
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:09:17 #202
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31769813
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Robin zat in BB2 ook in dezelfde situatie en die had op het einde in de gaten dat hij de populairste was en gooide toen alsnog zijn eigen glazen in door opzichtig popiejopie te gaan doen...
Dat is idd het punt waar je op moet gaan passen.

Het is nu eenmaal een spel en het gaat nog steeds om de poet, hoe hard iedereen ook roept dat het niet zo is. Menno heeft een tactiek bedacht en geeft dit gewoon eerlijk toe, hij heeft een boek gelezen en gaat voor de winst. Hij doet daar verder niet geheimzinnig over, het is zijn motivatie om mee te doen.

Chantal ontkent dat ze voor de poet gaat, maar heeft wél alle BB's gezien. Ze verteld dat ze niet bezig is met hoe ze over komt, maar we horen haar het vaakst speculeren over 'buiten het huis'. Over hoe acties van bewoners over gaan komen en hoe BB hen neerzet op de tv....

Ingrid gaat ook niet voor de poet, maar liet Menno als een baksteen vallen toen ze doorkreeg dat hij verliefd op haar was. Ze wilde zichzelf meer met de andere bewoners bemoeien omdat het anders zo stom overkwam op tv. Ze is er dus wél degelijk mee bezig.

Rob is 'zeker' van de overwinning. Hij gaat overduidelijk voor de buit en probeert daarvoor diverse tactieken uit. Variërend van het fungeren als huisoudste via het spelen van psychiater tot het uitlokken van conflicten... Nu hij doorheeft dat het hem op deze manier niet gaat lukken zal hij terugvallen op de aloude 'roddelen wat je roddelen kunt' tactiek.

Joost is zoals ik al eerder gezegd heb bezig met één lange screentest voor quizmaster. De uiteindelijke pot is wellicht niet zijn doel, maar een carriëre bij de tv. Wat mij betreft is hij daarin geslaagd, hij heeft bewezen een valse roddelnicht te zijn en we zien hem vast nog eens terug bij NSE ofzo

Lieske begint wat meer zelfvertrouwen te krijgen nu, haar motivatie heb ik nog niet door... Ik denk dat ze er een stukje volwassenheid mee wil winnen. In mijn ogen is ze niet direct op het geld uit. Ze laat zich wel overheersen door 'de groep'. Nu ze het gevoel krijgt dat ze erbij begint te horen laat ze haar eigen karakter los en probeert een wit voetje te halen door mee te doen met de roddels. Immers, zolang ze achter Menno aan zitten laten ze haar met rust.

Dido zit er voor mijn gevoel alleen om haar verloren liefde te vergeten en dat schijnt haar aardig te lukken.

Nathalie is camerageil, ze hoopt eens door te breken op radio of tv.

En Roel ziet het al een project voor zijn studie. Het eventueel te winnen geld is mooi meegenomen. Ik weet het echter niet zeker. Kan ook gewoon zijn dat hij gewoon wil winnen en we nu zijn ware aard beginnen te zien....

Zo, flugel heeft gesproken
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:09:43 #203
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31769824
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:04 schreef style het volgende:

[..]

Dat zou wel een keertje tijd worden. Maar volgens mij heeft Hummie een zwak voor Joost en mag die meer dan de anderen.
als BB joost nu aanpakt is de kans groot dat Joost wint aan populariteit.....

Hummie en haar redactieteam zijn echt niet dom en zullen echt de voors en tegens afwegen.

Overigens kun je aan bridget en Ruud ( vandaag in bvd) best wel goed merken dat het ook geen domme koeien zijn. Heb van Ruud wel eens een interview gelezen in hp de tijd en hij wor door het gros hier onderschat heb ik het gevoel.

afijn al met al hebben we met een schat aan ervaring wat bb betreft te maken ...Hummie weet dondersgoed wat ze doet en je ziet nu ook alles wijzen op het omhoog stuwen van Menno
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_31769835
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:08 schreef regenworm het volgende:

[..]

extra bumpers voor en achter.
Zwaailicht boven op de auto
bord achterop pas op zwaait 18 meter uit
*PROEST*

Of ze rijdt een 45 km-autootje, maar daar heb je dan weer geen rijbewijs voor nodig
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_31769881
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:08 schreef regenworm het volgende:

[..]

extra bumpers voor en achter.
Zwaailicht boven op de auto
bord achterop pas op zwaait 18 meter uit
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:11:57 #206
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31769911
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:09 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het is nu eenmaal een spel en het gaat nog steeds om de poet, hoe hard iedereen ook roept dat het niet zo is. Menno heeft een tactiek bedacht en geeft dit gewoon eerlijk toe, hij heeft een boek gelezen en gaat voor de winst. Hij doet daar verder niet geheimzinnig over, het is zijn motivatie om mee te doen.

Chantal ontkent dat ze voor de poet gaat, maar heeft wél alle BB's gezien. Ze verteld dat ze niet bezig is met hoe ze over komt, maar we horen haar het vaakst speculeren over 'buiten het huis'. Over hoe acties van bewoners over gaan komen en hoe BB hen neerzet op de tv....

Ingrid gaat ook niet voor de poet, maar liet Menno als een baksteen vallen toen ze doorkreeg dat hij verliefd op haar was. Ze wilde zichzelf meer met de andere bewoners bemoeien omdat het anders zo stom overkwam op tv. Ze is er dus wél degelijk mee bezig.

Joost is zoals ik al eerder gezegd heb bezig met één lange screentest voor quizmaster. De uiteindelijke pot is wellicht niet zijn doel, maar een carriëre bij de tv. Wat mij betreft is hij daarin geslaagd, hij heeft bewezen een valse roddelnicht te zijn en we zien hem vast nog eens terug bij NSE ofzo

Lieske begint wat meer zelfvertrouwen te krijgen nu, haar motivatie heb ik nog niet door... Ik denk dat ze er een stukje volwassenheid mee wil winnen. In mijn ogen is ze niet direct op het geld uit. Ze laat zich wel overheersen door 'de groep'. Nu ze het gevoel krijgt dat ze erbij begint te horen laat ze haar eigen karakter los en probeert een wit voetje te halen door mee te doen met de roddels. Immers, zolang ze achter Menno aan zitten laten ze haar met rust.

Dido zit er voor mijn gevoel alleen om haar verloren liefde te vergeten en dat schijnt haar aardig te lukken.

En Roel ziet het al een project voor zijn studie. Het eventueel te winnen geld is mooi meegenomen. Ik weet het echter niet zeker. Kan ook gewoon zijn dat hij gewoon wil winnen en we nu zijn ware aard beginnen te zien....

fluug het "twee zielen, 1 gedachte"gevoel bekruipt mij nu en ik ben zelfs trots op JOUW posting
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_31769928
Eigenlijk moet Menno nu naar bed... wedden dat het 4,1 seconde duurt voordat het bashen weer begint?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:12:37 #208
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31769944
quote:

[..]

Mooie analyse
Alleen heeft Roel luid en duidelijk gezegd dat hij er voor de poet zit.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_31769956
stopwatch anyone
pi_31769977
Lieske ontploft wederom

(in de herhaling van de reguliere uitzending )
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:13:42 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31769986
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:11 schreef versabommie het volgende:

[..]

fluug het "twee zielen, 1 gedachte"gevoel bekruipt mij nu en ik ben zelfs trots op JOUW posting
En dan was ik zelfs Rob nog vergeten.... Die staat er nu overigens wél bij..
pi_31769997
quote:

[..]

Rob is 'zeker' van de overwinning. Hij gaat overduidelijk voor de buit en probeert daarvoor diverse tactieken uit. Variërend van het fungeren als huisoudste via het spelen van psychiater tot het uitlokken van conflicten... Nu hij doorheeft dat het hem op deze manier niet gaat lukken zal hij terugvallen op de aloude 'roddelen wat je roddelen kunt' tactiek.

Amen

Behalve Roel, die wil ook winnen
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:14:07 #213
58921 Day
You can fly!
pi_31770002
quote:

[..]

- heel verhaal -

Helemaal mee eens!

Edit: volgens mij gebeurt er geen moer meer. Ga een dvd-tje kijken.
Laters !
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_31770009
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:07 schreef style het volgende:

[..]

Als je zo'n instelling hebt moet je gewoon niet meedoen met BB.
Ze worden daar aardig betaald en mogen best een beetje inzet tonen wat mij betreft!
Inzet en creativiteit hadden de bewoners van BB1.
Nogmaals dat tuintje en daarna zo door Willem vers de pan in.
Dat störevat bouwen. Hier heb je een bouwpakket. Daar gaf BB nog van huisuit handvatten om creatief te zijn en ieder zich redelijk kon ontplooien op een Tara na.

Deze bewoners weten amper hoe je een blik openmaakt.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:14:27 #215
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31770018
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Mooie analyse
Roel zou in zijn opzet falen als hij niet met degroep meedoet en dus zou toegeven dat hij er een mooi studieproject bij heeft ....

feit is wel dat hij met een verslag van zijn bigbrotherervaring gewoon met twee vingers in de neus kan afstuderen
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:14:31 #216
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_31770026
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:13 schreef kissa het volgende:
Lieske ontploft wederom

(in de herhaling van de reguliere uitzending )
pi_31770030
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:11 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik ook.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:15:21 #219
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31770046
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Mooie analyse
Nou, dan is dát dus ook weer duidelijk.... het roddelen wat hij nu doet is dus idd een tactiek om zijn tegenstanders uit te schakelen.
pi_31770055
Sleepytime.

Behave.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:15:53 #221
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31770065
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:14 schreef Coos het volgende:

[..]

Inzet en creativiteit hadden de bewoners van BB1.
Nogmaals dat tuintje en daarna zo door Willem vers de pan in.
Dat störevat bouwen. Hier heb je een bouwpakket. Daar gaf BB nog van huisuit handvatten om creatief te zijn en ieder zich redelijk kon ontplooien op een Tara na.

Deze bewoners weten amper hoe je een blik openmaakt.
Dat waren nog eens tijden.
Heb nog ergens een (gekochte) video van BB1 liggen
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:15:57 #222
18653 crew  D.
pi_31770068
Roel: 60km in 2 uur, da's 20km per uur
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:16:44 #223
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31770092
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef CartWOman het volgende:
Sleepytime.

Behave.

De kat is van huis, de kat is van huis...
pi_31770094
Ik ga ook naar bed

welterusten mensen!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:17:18 #225
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31770109
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ook naar bed

welterusten mensen!
pi_31770117
quote:
Ik ga ook naar bed

welterusten mensen!
Toch niet met cartwoman mee he?
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_31770118
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef D.Rose het volgende:
hij heeft het telraam van tanja gebruikt.
pi_31770126
quote:
Ik ga ook naar bed

welterusten mensen!
truste
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:17:45 #229
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_31770131
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef D.Rose het volgende:
Hoe komt ie daarbij
pi_31770134
Oh nee, ik wacht nog effe, Menno wordt toch nog even gemangeld
pi_31770137
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef CartWOman het volgende:
Sleepytime.

Behave.
pi_31770138
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Een video van BB1? Dat bestaat? Iemand koopt het? Veel geld voor moeten betalen? Stond er nog iets leuks op, iets wat niet op tv te zien was?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:18:04 #233
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31770141
En ja hoor. Buiten begint het weer over Menno
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_31770142
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Maar wij, publiek, hadden ook zoiets nog niet eerder gezien.
Op mijn lijstje staat BB1 direcht achter de maanlanding.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:18:14 #235
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31770148
Voor degenen die gaan slapen... truste
pi_31770157
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Toch niet met cartwoman mee he?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:18:36 #237
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_31770167
aaah... zit net naar de herhaling van vanavond te kijken, voorstukje van Dildo in DBK... ach.. de schat... naast Menno krijgt zij ook mijn sympathie!! Menno en Dildo in de finale... over de 3de ben ik nog niet uit... Sjannie voor de GNA GNA GNA of Lieske.... maar de rest: EXITTEN!!!
... en huiver mee
pi_31770182
quote:
Ik ga ook naar bed

welterusten mensen!
pi_31770189
Nou, het Menno-bashen zet niet door dus nu ben ik er echt weg van

Gegroet!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:19:16 #240
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31770190
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Attentie: de groene aardappels komen in de rode kratten , ik herhaal: de groene aardappels komen in de rode kratten !!
pi_31770201
quote:

[..]

Is het ver rijden??

Of ben je >60
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:20:12 #242
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31770218
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:18 schreef Giggio het volgende:
aaah... zit net naar de herhaling van vanavond te kijken, voorstukje van Dildo in DBK... ach.. de schat... naast Menno krijgt zij ook mijn sympathie!! Menno en Dildo in de finale... over de 3de ben ik nog niet uit... Sjannie voor de GNA GNA GNA of Lieske.... maar de rest: EXITTEN!!!
Ik ben het nú met je eens... Die twee horen er gewoon in....

Ik heb niet direct een favoriet, maar zij verdienen wel mijn respect. Dit kan overigens volgende week weer helemaal anders zijn. Deze BB is wat dat betreft wel heel erg vreemd, om de week veranderd mijn hele lijstje...

Alleen Ralph staat nog steeds ongeslagen bovenaan, maar die kan dus niet meer winnen
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:20:16 #243
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31770220
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef Arliator het volgende:

[..]

Een video van BB1? Dat bestaat? Iemand koopt het? Veel geld voor moeten betalen? Stond er nog iets leuks op, iets wat niet op tv te zien was?
Weet niet meer hoe duur. Wat ik me herinner is dat ze zélf met een camera in de slag waren geweest. Bart die tijdens het filmen in de tuin dat hockeymeisje bashte, hoe heette ze, Anouk geloof ik. Ik ga binnenkort weer eens kijken
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:20:32 #244
18653 crew  D.
pi_31770230
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Hoe komt ie daarbij
heeft ie uitgerekend
pi_31770240
quote:

[..]

óóóówwwww..........nou snap ik hem. Cartwomen gaat tukken.
pi_31770265
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Hoe komt ie daarbij
Let op, 60 / 2 = 30, 30 is de helft van 60, dus 2, omdat 60 in de tientallen zit moet je de 2 met 10 vermenigvuldigen. en dan kom je simpel op 20. Makkelijk toch?
pi_31770266
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:21 schreef Coos het volgende:

[..]

beter laat dan nooit
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:22:49 #248
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31770282
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:21 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik snapte je vorige post al niet.
De maanlanding... je verraadt hier je leeftijd, Coos, of moet ik gewoon in je profiel kijken.
pi_31770287
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:22 schreef Arliator het volgende:

[..]

Let op, 60 / 2 = 30, 30 is de helft van 60, dus 2, omdat 60 in de tientallen zit moet je de 2 met 10 vermenigvuldigen. en dan kom je simpel op 20. Makkelijk toch?
ik kom uit op 21
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:23:42 #250
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31770310
Nominaties!
Chantal twijfelt tussen????
Maar ze wil het niet zeggen! Trut!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: