ok wist ik niet tnxquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:07 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ze heeft 'm nu hoor en ze rijdt in een gesponsorde auto rond.
Dat is idd het punt waar je op moet gaan passen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Robin zat in BB2 ook in dezelfde situatie en die had op het einde in de gaten dat hij de populairste was en gooide toen alsnog zijn eigen glazen in door opzichtig popiejopie te gaan doen...
als BB joost nu aanpakt is de kans groot dat Joost wint aan populariteit.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:04 schreef style het volgende:
[..]
Dat zou wel een keertje tijd worden. Maar volgens mij heeft Hummie een zwak voor Joost en mag die meer dan de anderen.
*PROEST*quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
extra bumpers voor en achter.
Zwaailicht boven op de auto
bord achterop pas op zwaait 18 meter uit
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
extra bumpers voor en achter.
Zwaailicht boven op de auto
bord achterop pas op zwaait 18 meter uit
fluug het "twee zielen, 1 gedachte"gevoel bekruipt mij nu en ik ben zelfs trots op JOUW postingquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is idd het punt waar je op moet gaan passen.
Het is nu eenmaal een spel en het gaat nog steeds om de poet, hoe hard iedereen ook roept dat het niet zo is. Menno heeft een tactiek bedacht en geeft dit gewoon eerlijk toe, hij heeft een boek gelezen en gaat voor de winst. Hij doet daar verder niet geheimzinnig over, het is zijn motivatie om mee te doen.
Chantal ontkent dat ze voor de poet gaat, maar heeft wél alle BB's gezien. Ze verteld dat ze niet bezig is met hoe ze over komt, maar we horen haar het vaakst speculeren over 'buiten het huis'. Over hoe acties van bewoners over gaan komen en hoe BB hen neerzet op de tv....
Ingrid gaat ook niet voor de poet, maar liet Menno als een baksteen vallen toen ze doorkreeg dat hij verliefd op haar was. Ze wilde zichzelf meer met de andere bewoners bemoeien omdat het anders zo stom overkwam op tv. Ze is er dus wél degelijk mee bezig.
Joost is zoals ik al eerder gezegd heb bezig met één lange screentest voor quizmaster. De uiteindelijke pot is wellicht niet zijn doel, maar een carriëre bij de tv. Wat mij betreft is hij daarin geslaagd, hij heeft bewezen een valse roddelnicht te zijn en we zien hem vast nog eens terug bij NSE ofzo
Lieske begint wat meer zelfvertrouwen te krijgen nu, haar motivatie heb ik nog niet door... Ik denk dat ze er een stukje volwassenheid mee wil winnen. In mijn ogen is ze niet direct op het geld uit. Ze laat zich wel overheersen door 'de groep'. Nu ze het gevoel krijgt dat ze erbij begint te horen laat ze haar eigen karakter los en probeert een wit voetje te halen door mee te doen met de roddels. Immers, zolang ze achter Menno aan zitten laten ze haar met rust.
Dido zit er voor mijn gevoel alleen om haar verloren liefde te vergeten en dat schijnt haar aardig te lukken.
Nathalie is camerageil, ze hoopt eens door te breken op radio of tv.
En Roel ziet het al een project voor zijn studie. Het eventueel te winnen geld is mooi meegenomen. Ik weet het echter niet zeker. Kan ook gewoon zijn dat hij gewoon wil winnen en we nu zijn ware aard beginnen te zien....
Zo, flugel heeft gesproken![]()
Mooie analysequote:
En dan was ik zelfs Rob nog vergeten.... Die staat er nu overigens wél bij..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
fluug het "twee zielen, 1 gedachte"gevoel bekruipt mij nu en ik ben zelfs trots op JOUW posting![]()
Amenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is idd het punt waar je op moet gaan passen.
Het is nu eenmaal een spel en het gaat nog steeds om de poet, hoe hard iedereen ook roept dat het niet zo is. Menno heeft een tactiek bedacht en geeft dit gewoon eerlijk toe, hij heeft een boek gelezen en gaat voor de winst. Hij doet daar verder niet geheimzinnig over, het is zijn motivatie om mee te doen.
Chantal ontkent dat ze voor de poet gaat, maar heeft wél alle BB's gezien. Ze verteld dat ze niet bezig is met hoe ze over komt, maar we horen haar het vaakst speculeren over 'buiten het huis'. Over hoe acties van bewoners over gaan komen en hoe BB hen neerzet op de tv....
Ingrid gaat ook niet voor de poet, maar liet Menno als een baksteen vallen toen ze doorkreeg dat hij verliefd op haar was. Ze wilde zichzelf meer met de andere bewoners bemoeien omdat het anders zo stom overkwam op tv. Ze is er dus wél degelijk mee bezig.
Rob is 'zeker' van de overwinning. Hij gaat overduidelijk voor de buit en probeert daarvoor diverse tactieken uit. Variërend van het fungeren als huisoudste via het spelen van psychiater tot het uitlokken van conflicten... Nu hij doorheeft dat het hem op deze manier niet gaat lukken zal hij terugvallen op de aloude 'roddelen wat je roddelen kunt' tactiek.
Joost is zoals ik al eerder gezegd heb bezig met één lange screentest voor quizmaster. De uiteindelijke pot is wellicht niet zijn doel, maar een carriëre bij de tv. Wat mij betreft is hij daarin geslaagd, hij heeft bewezen een valse roddelnicht te zijn en we zien hem vast nog eens terug bij NSE ofzo
Lieske begint wat meer zelfvertrouwen te krijgen nu, haar motivatie heb ik nog niet door... Ik denk dat ze er een stukje volwassenheid mee wil winnen. In mijn ogen is ze niet direct op het geld uit. Ze laat zich wel overheersen door 'de groep'. Nu ze het gevoel krijgt dat ze erbij begint te horen laat ze haar eigen karakter los en probeert een wit voetje te halen door mee te doen met de roddels. Immers, zolang ze achter Menno aan zitten laten ze haar met rust.
Dido zit er voor mijn gevoel alleen om haar verloren liefde te vergeten en dat schijnt haar aardig te lukken.
Nathalie is camerageil, ze hoopt eens door te breken op radio of tv.
En Roel ziet het al een project voor zijn studie. Het eventueel te winnen geld is mooi meegenomen. Ik weet het echter niet zeker. Kan ook gewoon zijn dat hij gewoon wil winnen en we nu zijn ware aard beginnen te zien....
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
- heel verhaal -
Inzet en creativiteit hadden de bewoners van BB1.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:07 schreef style het volgende:
[..]
Als je zo'n instelling hebt moet je gewoon niet meedoen met BB.
Ze worden daar aardig betaald en mogen best een beetje inzet tonen wat mij betreft!
Roel zou in zijn opzet falen als hij niet met degroep meedoet en dus zou toegeven dat hij er een mooi studieproject bij heeft ....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooie analyse![]()
Alleen heeft Roel luid en duidelijk gezegd dat hij er voor de poet zit.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:13 schreef kissa het volgende:
Lieske ontploft wederom
(in de herhaling van de reguliere uitzending)
Ik ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
fluug het "twee zielen, 1 gedachte"gevoel bekruipt mij nu en ik ben zelfs trots op JOUW posting![]()
Nou, dan is dát dus ook weer duidelijk.... het roddelen wat hij nu doet is dus idd een tactiek om zijn tegenstanders uit te schakelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooie analyse![]()
Alleen heeft Roel luid en duidelijk gezegd dat hij er voor de poet zit.
Dat waren nog eens tijden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Inzet en creativiteit hadden de bewoners van BB1.
Nogmaals dat tuintje en daarna zo door Willem vers de pan in.
Dat störevat bouwen. Hier heb je een bouwpakket. Daar gaf BB nog van huisuit handvatten om creatief te zijn en ieder zich redelijk kon ontplooien op een Tara na.
Deze bewoners weten amper hoe je een blik openmaakt.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ook naar bedwelterusten mensen!
Toch niet met cartwoman mee he?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef TheVulture het volgende:
hij heeft het telraam van tanja gebruikt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef D.Rose het volgende:
Roel: 60km in 2 uur, da's 20km per uur
trustequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Hoe komt ie daarbijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef D.Rose het volgende:
Roel: 60km in 2 uur, da's 20km per uur
Een video van BB1? Dat bestaat? Iemand koopt het? Veel geld voor moeten betalen? Stond er nog iets leuks op, iets wat niet op tv te zien was?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.
Heb nog ergens een (gekochte) video van BB1 liggen![]()
Maar wij, publiek, hadden ook zoiets nog niet eerder gezien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.
Heb nog ergens een (gekochte) video van BB1 liggen![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Toch niet met cartwoman mee he?![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Attentie: de groene aardappels komen in de rode kratten , ik herhaal: de groene aardappels komen in de rode kratten !!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
De kat is van huis, de kat is van huis...
Is het ver rijden??quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik ben het nú met je eens... Die twee horen er gewoon in....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:18 schreef Giggio het volgende:
aaah... zit net naar de herhaling van vanavond te kijken, voorstukje van Dildo in DBK... ach.. de schat... naast Menno krijgt zij ook mijn sympathie!! Menno en Dildo in de finale... over de 3de ben ik nog niet uit... Sjannie voor de GNA GNA GNA of Lieske.... maar de rest: EXITTEN!!!
Weet niet meer hoe duur. Wat ik me herinner is dat ze zélf met een camera in de slag waren geweest. Bart die tijdens het filmen in de tuin dat hockeymeisje bashte, hoe heette ze, Anouk geloof ik. Ik ga binnenkort weer eens kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Een video van BB1? Dat bestaat? Iemand koopt het? Veel geld voor moeten betalen? Stond er nog iets leuks op, iets wat niet op tv te zien was?![]()
óóóówwwww..........nou snap ik hem. Cartwomen gaat tukken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Let op, 60 / 2 = 30, 30 is de helft van 60, dus 2, omdat 60 in de tientallen zit moet je de 2 met 10 vermenigvuldigen. en dan kom je simpel op 20. Makkelijk toch?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
óóóówwwww..........nou snap ik hem. Cartwomen gaat tukken.![]()
Ik snapte je vorige post al niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
óóóówwwww..........nou snap ik hem. Cartwomen gaat tukken.![]()
ik kom uit op 21quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Let op, 60 / 2 = 30, 30 is de helft van 60, dus 2, omdat 60 in de tientallen zit moet je de 2 met 10 vermenigvuldigen. en dan kom je simpel op 20. Makkelijk toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |