Ik zou het niet weten... Mag het hopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:33 schreef Carpento het volgende:
Is de ZAV vanavond gedaan ?
Ow, damn, jij hebt niet gewerkt natuurlijk
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:48 schreef highway101 het volgende:
In de openingspost staat iets over de functies van AH. Toevallig ben ik per periode 12 verkoper B geworden, aldus een brief van AH. Verkoper 1 & 2, dat zijn dan de oude benamingen?
Zat er weer aan te komen natuurlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:18 schreef febster het volgende:
En vanaf maandag dus supermarktoorlog ronde 9 *ding*![]()
AH zet weer fors in op de gezinnen en gaat het al zo geplaagde Laurus nog meer pijn doen in Q4.
We eat, sleep and breathe AHquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:15 schreef ee-04 het volgende:
Zo hier nog een ah medewerkergezellig zeg zo'n topic, kan je thuis ook nog verder met AH
![]()
Vertel ff van welk filiaal je bent en wat je doetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:15 schreef ee-04 het volgende:
Zo hier nog een ah medewerkergezellig zeg zo'n topic, kan je thuis ook nog verder met AH
![]()
Als je ff zegt in welk filiaal je woont en welke afdelingen je rond huppelt word je ook in de OP gezet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:15 schreef ee-04 het volgende:
![]()
Hier ook alles op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:28 schreef blrrrt het volgende:
Is er nog ergens een filiaal dat nog poppen heeft??
Bij ons gingen ze echt tè snel. Donderdagavond 7 dozen van een ander filiaal overgenomen. Die 7 dozen gingen er donderdagavond om 21.30 uur in. Vrijdagmiddag was alles op!
Bij de Aladdin-actie was de complete voorraad er in 1 week doorheenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier ook alles op.
Voorraden zijn van de week op 0 gezet om snel nog poppen binnen te krijgen toen de geruchten kwamen maar het mocht niet baten. Alles weg.
En weer boze klanten, zelfde gezeik als met die Alladin meuk.
Ja en toch is het wéér niet genoeg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bij de Aladdin-actie was de complete voorraad er in 1 week doorheen
We hebben het nu bijna 3 weken kunnen uitzingen.
En vergeet niet dat ze nu echt 2x zoveel poppen hadden besteld dan bij de Aladdin-actie.
Volgens het geupdate excel bestand op winkelweb zouden er nog 200.000 poppen in de filialen moeten zijn, maar mijn gok is dat er een flink aantal cassieres ze niet gescanned heeft waardoor ze toch zo goed als helemaal op zijn, landelijk that isquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ja en toch is het wéér niet genoeg.
Je kan het toch eingelijk niet maken vind ik.
Maar ja.
* SHERMAN is richting de AH.
filiaal 1080, amsterdam gelderlandplein, verkoper 2quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:24 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als je ff zegt in welk filiaal je woont en welke afdelingen je rond huppelt word je ook in de OP gezet.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:31 schreef ee-04 het volgende:
[..]
filiaal 1080, amsterdam gelderlandplein, verkoper 2
Wat dacht je van personeel dat complete collecties achterover druktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:33 schreef febster het volgende:
[..]
Volgens het geupdate excel bestand op winkelweb zouden er nog 200.000 poppen in de filialen moeten zijn, maar mijn gok is dat er een flink aantal cassieres ze niet gescanned heeft waardoor ze toch zo goed als helemaal op zijn, landelijk that is
Nee, wij werken eigenlijk nooit op zondag. Maar we hebben tot zo'n 21.45 gewerkt in plaats van 21.00. Dus het viel nog redelijk mee.quote:
Ja, dat dan weer welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, wij werken eigenlijk nooit op zondag. Maar we hebben tot zo'n 21.45 gewerkt in plaats van 21.00. Dus het viel nog redelijk mee.
Daar was ik het laast nogquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:31 schreef ee-04 het volgende:
[..]
filiaal 1080, Amsterdam gelderlandplein, verkoper 2
Normaal loop ik op zondag om 19 uur weg. Morgen gaan we door tot 22.30, om die prijzen te veranderen...jippie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:53 schreef ElmarO het volgende:
Wij mochten vanavond al een behoorlijk aantal prijzen veranderen.Hoefden gelukkig niet alles te doen.
Morgen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:16 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Normaal loop ik op zondag om 19 uur weg. Morgen gaan we door tot 22.30, om die prijzen te veranderen...jippie.
Em?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:59 schreef Clauw het volgende:
Bij ons waren de poppen ook snel weg, en ze moesten em bij de servicebalie halen.
Ik was al bang dat het hetzelfde zou gaan lopen als bij Aladdin vorig jaar. Ik snap niet waarom Albert Heijn niet de oplossing van vorig jaar weer doet en het bij vervolg acties gelijk op deze manier doet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:28 schreef blrrrt het volgende:
Is er nog ergens een filiaal dat nog poppen heeft??
Wat moeten jullie nou doen op zondag?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:57 schreef SHERMAN het volgende:
Zo lekker gewerkt.
Was echt kei gezellig.
We hebben de groente en zuivel gevuld, gisteravond had de vrachtwagen ander half uur vertraging dus hebben we niet gevuld. Maandagochtend kan je geen mensen vinden dus het moest wel vandaag.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat moeten jullie nou doen op zondag?
Lijkt me zoooo chill![]()
En natuurlijk uurloon times $$quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
We hebben de groente en zuivel gevuld, gisteravond had de vrachtwagen ander half uur vertraging dus hebben we niet gevuld. Maandagochtend kan je geen mensen vinden dus het moest wel vandaag.
Iemand een scan van..?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:58 schreef missC het volgende:
AH ssepoester (althans de boze ouder) heeft de Zondag Telegraaf gehaald !
je kunt 'm 'bladeren' op www.telegraaf.nl, klikken op image vd krant in rechterbovenhoek. Niet leesbaar maar zielige foto + kopje spreekt boekdelen, de rest kan je zelf wel verzinnen op z'n Telegraafs.quote:
jep heb het gelezenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:58 schreef missC het volgende:
AH ssepoester (althans de boze ouder) heeft de Zondag Telegraaf gehaald !
In goede staat ontvangen, helemaal topquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef o-fiel het volgende:
Ik heb een scan...op aanvraag kan ik 'm je mailen.
Het had niet mogen gebeuren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:54 schreef MewBie het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze op het HK gaan verzinnen op dit tekort...![]()
Ach joh, als je er beetje over nadenkt is dit eigenlijk alleen maar goed voor de AH. Die paar zure klanten die er nu slecht op reageren zouden dat anders wel doen omdat de komkommers niet de juiste kleur groen hadden ofzo.quote:
quote van uwsupermarkt:quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:34 schreef febster het volgende:
[..]
Ach joh, als je er beetje over nadenkt is dit eigenlijk alleen maar goed voor de AH. Die paar zure klanten die er nu slecht op reageren zouden dat anders wel doen omdat de komkommers niet de juiste kleur groen hadden ofzo.
Hoeveel poppen zijn er nou gemaakt dan? 2.000.000? Vaag dat ineens 1/8 Nederlanders dol is op poppenkastpoppenquote:Die 1,2 miljoen poppen van vorig jaar is inclusief de 2e lading; dus de eerste lading die te vroeg op was, PLUS de extra poppen die in januari kwamen. Deze nieuwe lading is toen niet compleet opgegaan. We hebben toen nog poppen gratis uitgedeeld.
Nu zijn er dus 50% méér poppen ingekocht dan vorige keer in 2 keer nodig was. Lijkt me toch meer dan redelijk.
Het feit is gewoon dat we in Nederland wonen, en dat als er ergens GRATIS op staat, dat iedereen het ineens wil hebben.
/ aantal soorten poppenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:45 schreef highway101 het volgende:
[..]
quote van uwsupermarkt:
[..]
Hoeveel poppen zijn er nou gemaakt dan? 2.000.000? Vaag dat ineens 1/8 Nederlanders dol is op poppenkastpoppen![]()
Ik vind het sowieso stom dat je eerst de boekjes opspaart en dan pas gaat inleverenquote:
Aan het einde van de actie deden mn ouders veel boodschappen en kregen we van een kassamiep nog 6 van die stickers. Maar gelukkig heb ik toch 3 mooie poppenkastpoppenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:52 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso stom dat je eerst de boekjes opspaart en dan pas gaat inleveren
Zeker kassa?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:27 schreef Renesite het volgende:
is de bezetting bij jullie deze week ook NIHIL?
Ik word alweer 2 dagen achter mekaar gebeld voor savonds, is het omdat het zo vroeg donker is ozo?
En ik ben dus de man die gewoon maandag en dinsdag NIET kanquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:00 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Zeker kassa?
Ik word er doodziek van, zodra de temperatuur iets omlaag gaat, hangen de caissieres bij bosjes aan de lijn om zich ziek te melden. Verkouden, hoofdpijn, griepje............ tis altijd hetzelfde. En nooit eens ff doorzetten. Nee dan heb je toch meer aan mannen![]()
http://forum.fok.nl/topic/772326quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:16 schreef koenimex het volgende:
[..]
Bedankt![]()
vette avatar trouwens, maar da's meer een discussie voor Film, Tv & Radio
Dit was een voordeeltje voor SMM'ers, als het goed is zijn het meerdere soorten luiers op een pallet. Actievoordeel voor de klant en wat extra omzet voor de winkel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:23 schreef highway101 het volgende:
Vliegen bij jullie ook de Becel stappenmeters de deur uit? Ik heb er een gevonden en effe geprobeerd, werkt wel aardig, maar volgens mij loop ik meer dan dat ding aangeeft. Wij hebben 2 displays vol met die handel.
Wat je ook niet vaak ziet: een aantal pallets met luiers oid? Nieuwe actie?
Leuk voor jequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:40 schreef Meki het volgende:
Ik heb er een
Ik dnek een stappenteller.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:53 schreef MewBie het volgende:
[..]
Leuk voor je![]()
1 wat? Tampon met jeukpoeder?![]()
Dudequote:Op woensdag 2 november 2005 11:09 schreef Webgangster het volgende:
Wat is een stappenteller ? (a)
Ik heb trouwens de nieuwe reclame van de appie nog niet 1 keer gezien :S
Bron: http://www.becel.nl/artikelen/?objid=1453027quote:Stappenteller actie in de winkel
Met een stappenteller kun je eenvoudig bijhouden hoeveel stappen je op een dag zet en hoeveel calorieën je daarbij verbrandt. Zo kun je bijhouden of je genoeg beweging krijgt. Van 31 oktober t/m 12 november krijg je de stappenteller gratis bij aankoop van twee Becel producten: Becel margarine, Becel vloeibaar, Becel Voor de Koffie, Becel Dressing, Becel Dieetolie of de Becel pro.activ producten.
Nee..je hangt dat stappenteller ding aan je broek (riem oid), en elke keer als je loopt beweegt er iets in dat apparaat. Of als je ermee schudt. Pak eens zo'n ding op en schud ermee, dan zie je vanzelf de effecten.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:45 schreef Webgangster het volgende:
Maar hoe werkt due stappenteller dan ?
Moet je een sensor op je 1 been plekken en op de andere ook zodat hij telt of ?
Kan ik er dan ook bij:quote:Op woensdag 2 november 2005 16:55 schreef Carpento het volgende:
[..]
Ow yeah, dat moet ik ook weer eens doen...
Fijn he, die altijd gemotiveerde caissieres die altijd bereid zijn om een uurtje langer te blijven of effe wat uren over te nemen zonder gezeikquote:Op donderdag 3 november 2005 14:31 schreef Renesite het volgende:
Leuk joh!
"René! Kan je voor mij werken van 12 tot 5?" kreeg ik aan de telefoon
Zo gezegt zo gedaan, ik vind het best, hoewel.
"Ik moet wel van 5 tot 7!"
"dan werk ik wel van 4 tot 5, en jij van 12 tot 4 en van 5 tot 7!"
"okay!"
"Jij hoeft niet eens van 5 tot 7!" kreeg ik weer een telefoontje over.
"O? Nou, ik ben zo bij appie"
"Ja, maar, euh, nou, moet je nou écht van 5 tot 7?"
"Ja!"
"Ok! is goed, werk ik van 4 tot 5"
"Hey! Kan jij werken van half 9 tot 12 voor mij?"
""
" ? "
"Ik moet al van 12 tot 4 voor Hacer en van 5 tot 7 voor Samira"
"O."
"kan jij dan niet van 5 tot 7?"
"word krap an, ik heb namelijk project dag..."
"Daar kan je natuurlijk wel iemand voor vinden voor die uren"
"is goed!"
"Nee, is niet mogelijk met de pauzes.... moet je dan zelf iemand voor zoeken"
" >:( "
Vragen we het een ander iemand
"Ja! Kan Silvana van een uurtje langer door dan heb jij mooi pauze!"
"Ik moet dan van 5 tot 7, alleen word dat wel krap an met de tijd" zei Irene (waarvoor ik van half 9 tot 12 voor werk
"Ik wil wel voor je van 5 tot 7, als jij van 8 tot 22 kan voor mij!" zei Sharon![]()
Het word steeds leuker
Ik kan ze schieten!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:12 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Fijn he, die altijd gemotiveerde caissieres die altijd bereid zijn om een uurtje langer te blijven of effe wat uren over te nemen zonder gezeik![]()
Ik HAAT omroepenquote:Op donderdag 3 november 2005 19:43 schreef GotC het volgende:
Ik heb vandaag gewerkt van 12 tot 5..was druk! En de microfoons deden het op een gegeven ook niet meer..heerlijk joh![]()
Afdeling Zuivel kassa 3 alstublieft, afdeling zuivel kassa 3.quote:
Ik weet dat het voor gekoelde dingen zuivel is en voor pakken ongekoeld houdbaar is.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Afdeling Zuivel kassa 3 alstublieft, afdeling zuivel kassa 3.
Kassiere: kan je een nieuwe halen? Deze lekt? (Kassiere houd een pak houdbare melk omhoog.)
Ik: Oke is goed, geef maar. (ik heb geen zin om moeilijk te doen en pak het pak en haal een nieuwe)
Terug bij de kassa met een nieuw pak.
Ik: Alsjeblieft
Kassiere: Dankje.
Ik: Voortaan houdbaar omroepen voor dat wil je?
Kassiere: Waarom zou ik? Het is toch melk?!
Ik: Lees je wel is de verpakking dan?
Kassiere: Ja wat denk je, daarom wee ik toch dat het melk is!
Ik: Waarom lees je dan wel dat het melk is maar niet dat HOUDBARE melk ik?
* SHERMAN loopt terug naar de zuivel.
Ik haat om om te roepen omdat de meeste HBers in het magazijn zijn, een tiefus end op een slakkengangetje naar je toe komen lopen en dan vervolgens met een 'kapotte' barcode terug naar de computer ACHTERIN de winkel lopen om vervolgens weer TERUG te lopen om vervolgens te zeggen dat het wel eventjes duurt en dan vervolgens nog even TERUG gaan naar de computer en DAN bellen dat hij het NU moet doen en dan doet hij het NOG niet en dat ik DAN maar eens een HINT moet geven dat ze de PRIJS eventjes moeten opzoeken omdat dit te LANG gaat duren.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik haat om gebeld te worden met de vraag of ik [naam] effe kan gaan zoeken
Dat is het leuke als ik de telefoon heb..ik ren me kapot door de winkel (of snelwandelen als t erg druk isquote:Op donderdag 3 november 2005 20:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik haat om om te roepen omdat de meeste HBers in het magazijn zijn, een tiefus end op een slakkengangetje naar je toe komen lopen en dan vervolgens met een 'kapotte' barcode terug naar de computer ACHTERIN de winkel lopen om vervolgens weer TERUG te lopen om vervolgens te zeggen dat het wel eventjes duurt en dan vervolgens nog even TERUG gaan naar de computer en DAN bellen dat hij het NU moet doen en dan doet hij het NOG niet en dat ik DAN maar eens een HINT moet geven dat ze de PRIJS eventjes moeten opzoeken omdat dit te LANG gaat duren.
Enz.
Ik herken hetquote:
Is idd wel jammer.. alsof de AH verder niks goeds doetquote:Op donderdag 3 november 2005 22:01 schreef highway101 het volgende:
Er staan de laatste tijd nogal wat negatieve berichten over AH op http://www.uwsupermarkt.nl
Wel jammer, hij weet alleen maar de negatieve dingen eruit te vissen![]()
uwsupermarkt.nlquote:Op donderdag 3 november 2005 22:01 schreef highway101 het volgende:
Er staan de laatste tijd nogal wat negatieve berichten over AH op http://www.uwsupermarkt.nl
Wel jammer, hij weet alleen maar de negatieve dingen eruit te vissen![]()
Wennen de klanten een beetje aan die palen??quote:Op zondag 6 november 2005 08:21 schreef zenith_ust het volgende:
ik had het echt gehad gister, ik werk bij het pilot systeem in utrecht met die betaalpalen, gister op een best wel druk moment 3 palen down. een cassiere die zegt van " ja ik moet ook nog met pauze, moest ik een half uur geleden al" dus ik
"waarom ben je niet gegaan?"
zij: "ik werd niet overgenomen"
ik "en dat zeg je niet even dat je pauze heb..."
zij."nee? "
al met al een goede dag geweest van hoe wenst je dat het de laatste was..
en als je het zegt krijg je gezeik "Ja maar dan hebben we niet genoeg mensen enzo"quote:Op zondag 6 november 2005 08:21 schreef zenith_ust het volgende:
ik had het echt gehad gister, ik werk bij het pilot systeem in utrecht met die betaalpalen, gister op een best wel druk moment 3 palen down. een cassiere die zegt van " ja ik moet ook nog met pauze, moest ik een half uur geleden al" dus ik
"waarom ben je niet gegaan?"
zij: "ik werd niet overgenomen"
ik "en dat zeg je niet even dat je pauze heb..."
zij."nee? "
al met al een goede dag geweest van hoe wenst je dat het de laatste was..
klanten zeggen wel we vinden het niks, maar ze weten wel hoe het werkt, als de kinderziektes er uit zijn geloof ik wel dat het werkt.quote:Op zondag 6 november 2005 11:26 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wennen de klanten een beetje aan die palen??
En hoe is de omzet gegaan sinds de introductie van die dingen?
Ik hoef ook geen cijfers te weten; wat je nu zegt is genoegquote:Op zondag 6 november 2005 13:06 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
klanten zeggen wel we vinden het niks, maar ze weten wel hoe het werkt, als de kinderziektes er uit zijn geloof ik wel dat het werkt.
de omzet , is gedaald maar zat bij de berekening in. ik ga hier geen cijfer noemen maar langzaam klimt het weer omhoog.
Enig idee wanneer AH die uitrol van dat nieuwe kassa systeem samen met de veranderende belevering plus het service gebeuren gaat uitrollen?quote:Op zondag 6 november 2005 14:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen cijfers te weten; wat je nu zegt is genoeg
Ervaar jij dat het inderdaad sneller is of maakt het geen verschil?
sneller sneller, hoor je overal maar dat was niet de doel van het systeemquote:Op zondag 6 november 2005 14:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen cijfers te weten; wat je nu zegt is genoeg
Ervaar jij dat het inderdaad sneller is of maakt het geen verschil?
duurt heelang ahold test meerdere systemen om de klant sneller door de kassa te laten komen.quote:Op zondag 6 november 2005 14:39 schreef febster het volgende:
[..]
Enig idee wanneer AH die uitrol van dat nieuwe kassa systeem samen met de veranderende belevering plus het service gebeuren gaat uitrollen?
Wat is dat precies ? Iedereen heeft het erover en bij ons is dat pas maandagochtend....quote:Heerlijk die nieuwe worp van zuivel.
Álles komt op een andere plek.quote:Op zondag 6 november 2005 17:47 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Wat is dat precies ? Iedereen heeft het erover en bij ons is dat pas maandagochtend....
Hoe komt het er dan ongeveer uit te zien? Want ik heb er bij ons eigenlijk niks over gehoord.quote:Op zondag 6 november 2005 18:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Álles komt op een andere plek.
Eerste 3 meter heb ik zelf zaterdag gedaan en het gaat voor je zelf tegen alle principes in. Maar het zag er wel mooi uit.![]()
De melk komt wel op een onlogische plek als je het ziet, maar als je er verder over na denkt is het juist wel logisch.
Ik ga even met paint aan de slag.quote:Op zondag 6 november 2005 18:44 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoe komt het er dan ongeveer uit te zien? Want ik heb er bij ons eigenlijk niks over gehoord.
Ja, dat weet ikquote:Op zondag 6 november 2005 19:39 schreef highway101 het volgende:
Weet iemand waar WORP eigenlijk voor staat?
Ik ben dan wel niet van Houdbaar, maar het dinsdag die worp gedaanl. Dat was flink wat werk. De zuivelworp mocht ik ook doen, maar ik moest al werken die tijden.. jammer, want 't is meestal wel gezellig.quote:Op zondag 6 november 2005 21:31 schreef o-fiel het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan de snoepworp. Ge-wel-dig.
En dan al die mensen die opeens drop willen.![]()
Ik ga die worp dinsdagochtend met een collega doen. Heb hem voorgaande jaren altijd in m'n eentje gedaan, nou dat was wel een dagje werk van 9.00 - 18.00quote:Op zondag 6 november 2005 21:31 schreef o-fiel het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan de snoepworp. Ge-wel-dig.
En dan al die mensen die opeens drop willen.![]()
De nieuwe zuivelworp is volgens het principe met de verticale blokken.quote:Op zondag 6 november 2005 21:58 schreef SHERMAN het volgende:
Zit de zuivel er een beetje uit als het af is?
De snoepworp is bij ons dinsdag gedaan...
En dan zijn het alleen maar producten die verspringen van plank, of gewoon 10 cm opschuiven. Goede shit...quote:Op zondag 6 november 2005 22:11 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Ik ga die worp dinsdagochtend met een collega doen. Heb hem voorgaande jaren altijd in m'n eentje gedaan, nou dat was wel een dagje werk van 9.00 - 18.00![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 17:50 schreef highway101 het volgende:
Net gebeld. 6.30 beginnen ipv 9.00 Dat wordt dus werken van 6.30 - 16.00
Mijn record staat nog op 12 uur werktijd op 1 dag. In totaal was ik toen 14 uur aanwezig...quote:Op maandag 7 november 2005 17:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blargquote:Op maandag 7 november 2005 18:34 schreef highway101 het volgende:
[..]
Mijn record staat nog op 12 uur werktijd op 1 dag. In totaal was ik toen 14 uur aanwezig...![]()
* o-fiel heeft met de verbouwing van 13.00 tot 2.45 staan vullen. Heer-lijk. Biertje derbij, mooie tijd was dat.quote:Op maandag 7 november 2005 18:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Blarghad ik niet volgehouden hoor
Ik draai kassa he...quote:Op maandag 7 november 2005 18:44 schreef o-fiel het volgende:
[..]
* o-fiel heeft met de verbouwing van 13.00 tot 2.45 staan vullen. Heer-lijk. Biertje derbij, mooie tijd was dat.
Welke DC dan?quote:Op maandag 7 november 2005 19:29 schreef MouseInteractive het volgende:
Bah een grote IT-storing vannacht bij het DC. Dus de vers stond pas om half drie voor de deur (i.p.v. 11 uur) en toen ik wegging om half zeven moest houdbaar nog komen, die komt normaal om 15.30.
Dat wordt ff doorwerken voor de vullers
Kan je even snelmelden of het om Tilburg gaat? Moet zo weg namelijk.quote:Op maandag 7 november 2005 19:29 schreef MouseInteractive het volgende:
Bah een grote IT-storing vannacht bij het DC. Dus de vers stond pas om half drie voor de deur (i.p.v. 11 uur) en toen ik wegging om half zeven moest houdbaar nog komen, die komt normaal om 15.30.
Dat wordt ff doorwerken voor de vullers
Ehm in ieder geval DC Zaandam. Er stond vanmorgen al om 9 uur een spoedbericht op Winkelweb met de mededeling dat de leveringen vandaag weleens errug laat zouden kunnen zijnquote:
Veel nieuwe producten moeten nog binnen komen dus het komt nog wel goed hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 19:29 schreef Renesite het volgende:
Hehehehe!
Ik ken iemand die daar werkt, maar serieus, het zag er vandaag NIET uit
Maar weet niet hoe het zit met de leveringen van Geldermalsen en LVC Nieuwegein hoor, zal wellicht ook vertraagd zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 19:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kan je even snelmelden of het om Tilburg gaat? Moet zo weg namelijk.
Als dat zo is gaan er bij ons serieus een paar instorten.quote:Op maandag 7 november 2005 19:34 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Maar weet niet hoe het zit met de leveringen van Geldermalsen en LVC Nieuwegein hoor, zal wellicht ook vertraagd zijn.
quote:Op maandag 7 november 2005 19:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als dat zo is gaan er bij ons serieus een paar instorten.
Ik ga me weer wagen in het gevecht met 2 collega's,, lang verhaal.
In mijn winkel is er altijd zoiets van 'de helft zit erin, we gaan morgen verder'. Ik heb altijd zoiets van 'nu we bezig zijn zullen we doorgaan'. En meestal stemmen ze in, en hebben we alles af.quote:Op maandag 7 november 2005 23:25 schreef zenith_ust het volgende:
levering...vers normale tijd rond 2en .. heefd 4 uur vertraging.. stond om kwart voor 8 voor de deur.
Ik van kassa met nog 2 van kassa en 1 van HB zelf door gegaan tot 21.45 tot de helft er in zit ongeveer.
Wel me eeens.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:32 schreef o-fiel het volgende:
[..]
In mijn winkel is er altijd zoiets van 'de helft zit erin, we gaan morgen verder'. Ik heb altijd zoiets van 'nu we bezig zijn zullen we doorgaan'. En meestal stemmen ze in, en hebben we alles af.
Dat geeft een lekkerder gevoel dan morgenvroeg weer verder te moeten gaan aan die handel.
Op tijd klaar. Viel me niks tegen.quote:
Welkom!quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:41 schreef MYND het volgende:
Leuk man een heus ah-topic! Kan ik thuis verder met de ah-spirit!
Filiaal 8674 Dordrecht, Verkoper 2, afdeling HB&Kassa. Ons filiaal is nog geen half jaar oud trouwens. Misschien wel de nieuwste in NL op dit moment.
Dan besta je nog niet eens, dus ben je nog non-existantquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:48 schreef hooibaal het volgende:
ik denk dat wij per 17/11 nog nieuwer zijn
Was voor mij ook ff zoeken, maar ergens zit er wel een logica in.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:32 schreef GotC het volgende:
Wooow zuivelworp ook hier! Ongelofelijk, zat ineens allemaal, binnen een dag anders. Stond wel effe met open mond te kijken, en zoekenKon gelijk niks meer vinden..
Eens.quote:
Holy fuck, nog 1,5 weekquote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef zenith_ust het volgende:
23 / 24 november salaris.. nog even geduld
Bij de eerste indruk zijn ze oke... Maar daarna.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:50 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Shit zeg.
Volgende week salaris toch?
Ik krijg m toch echt vandaag of iig volgende weekquote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef zenith_ust het volgende:
23 / 24 november salaris.. nog even geduld
Iddquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:21 schreef MYND het volgende:
Standaard kassa wijven gezeik! Altijd ruzie onderling :s bij ons ook al!
hoi.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:21 schreef MYND het volgende:
Standaard kassa wijven gezeik! Altijd ruzie onderling :s bij ons ook al!
11 november heaquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:12 schreef highway101 het volgende:
Beredruk vandaag. Ik werdt in anderhalf uur tijd 7 keer bijgeroepen voor kassa. Vultempo: ongeveer 20 colli per uur![]()
dat is wel zo de mensen van de kassa luisteren na de counter medewerkers..quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:12 schreef Renesite het volgende:
Wij hebben alleen ruzie met de planning.
verder is het onderling bij de JONGEREN wel goed te doen
Luustern moeten we naar de counterpeeps
Ik mag fijn van 54 tot 9 werken, ipv 1 tot 9quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:04 schreef super-muffin het volgende:
Ik moet vanavond werken maar ik had vrij gevraagt
Maar gelukkig mag ik om 8 uur weg.
Och, ze luisteren wel naar mij als ik op counter ff mag staan, maar zodra ik er af benquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:44 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
dat is wel zo de mensen van de kassa luisteren na de counter medewerkers..
maar ja ik werk er het langst van de parttimersdus ja ze luisteren toch wel
Heb ook tegen mijn 'baas' (personeelschefin) gezegt dat ik evt. als er mensen nodig zijn voor andere afdelingen dat ik wel beschikbaar ben (sowieso)quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:30 schreef zenith_ust het volgende:
als ik dat zo hoor had de kassa planning wel wat beter geregeld moeten zijn voor een zaterdag
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:11 schreef rotskibo het volgende:
volgende week ontslag indienen, teringzaak.
Gezellig, dan was je bij mij in de winkelquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:05 schreef o-fiel het volgende:
Vandaag in Leidsenhage gewerkt, damn die winkel is 6 keer zo groot als mijn winkeltje.
Een vriend heeft vorige week ontslag genomen nadat er continu op hem werd gezeken dat hij niet hard genoeg werkte blabla... dus je bent niet de enige.quote:Op zondag 13 november 2005 00:20 schreef rotskibo het volgende:
Altijd gierig plannen, nooit dat de hele vulploeg klaar is op de tijd tot wanneer ze moeten werken, verder die leiders daar die je daar soms behandelen als slaven.
Maarja dit ligt natuurlijk aan je eigen filiaal![]()
Hoe oud waren ze?quote:Op zondag 13 november 2005 17:32 schreef Webgangster het volgende:
Bij ons ook al paar weg om die reden
Hier ook,quote:Op zondag 13 november 2005 13:38 schreef Meki het volgende:
we hebben nieuwe koppen gehad en vele nieuwe tafels
En dat acht uur is toch 21.20 gewordenquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik mag fijn van 54 tot 9 werken, ipv 1 tot 9.
Oehwwquote:Op zondag 13 november 2005 01:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Gezellig, dan was je bij mij in de winkel
Vertelquote:Op maandag 14 november 2005 15:32 schreef SHERMAN het volgende:
Zaterdag trouwens leuk onderhoud gedaan met Carpento.
nee nog nietquote:Op zondag 13 november 2005 18:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hier ook,
Die mandjes voor het drogmetica pad vind ik zwaar onhandig btw
Hebben jullie ook al die snoepmanden gehad?
Wij ook. Ik vind hem mooiquote:Op maandag 14 november 2005 23:50 schreef Meki het volgende:
[..]
nee nog niet
we hebben wel een OP=OP tafel erbij gehad
Reling van de zuivel was afgebroken doordat er een iets te zwaar iemand op ging zitten. Carpento zijn popnageltang mee genomen en het was zo gefixt. Op de zuivelcel deur, zit zo'n blok met met een wiel op de cel deur het laatste stukje dicht te trekken. Die begon los te raken dus die heb ik vast gezet met mijn zakmes.quote:
Die lage oranje dingen met die grijze kooi er om heen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:01 schreef GotC het volgende:
We hebben wel de snoepmanden (al paar weken??? als ik de juiste in gedachte heb), maar de mandjes voor drogmetica heb ik nog niet gezien..
oeeeh woensdag juryronde
al heel wat je 18 vullers vond die wilde blijven :S dat is bij ons een ramp als je ze vraagt om langer te blijvenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef febster het volgende:
Zo, net tot 0:15 met een SM en een VM en 18 vulploegers HB helemaal superstrak gespiegeld en gevuld. Laat het beoordelingsteam maar komen
We staan nog gedeeld eerste samen met Roermond, morgen even winnen en we hebben feest en gaan door naar de volgende ronde
Nah ik heb gister dus van half 10 tot kwart over 6 in pietenpak rondgelopen, alleen maar geweldige reacties op gekregen.quote:Op woensdag 16 november 2005 07:48 schreef SHERMAN het volgende:
Dat hebben wij niet geloof ik...
Al waren er zaterdagavond wel 2 pieten in de winkel, en een collega van mij was daar heeel erg blij mee.
Leuk, hoe was het? Ik was trouwens nog bij je AH, tenminste, als jou AH bij al die bushaltes staat in Rijswijk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:04 schreef GotC het volgende:
Ik moet morgen als zwarte piet in de AH lopen![]()
Naaldwijk, jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Leuk, hoe was het? Ik was trouwens nog bij je AH, tenminste, als jou AH bij al die bushaltes staat in Rijswijk.
3 december krijgen wij sint op bezoekquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:45 schreef SHERMAN het volgende:
Lijkt mij ook wel tof om te doen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |