Was voor mij ook ff zoeken, maar ergens zit er wel een logica in.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:32 schreef GotC het volgende:
Wooow zuivelworp ook hier! Ongelofelijk, zat ineens allemaal, binnen een dag anders. Stond wel effe met open mond te kijken, en zoekenKon gelijk niks meer vinden..
Eens.quote:
Holy fuck, nog 1,5 weekquote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef zenith_ust het volgende:
23 / 24 november salaris.. nog even geduld
Bij de eerste indruk zijn ze oke... Maar daarna.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:50 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Shit zeg.
Volgende week salaris toch?
Ik krijg m toch echt vandaag of iig volgende weekquote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef zenith_ust het volgende:
23 / 24 november salaris.. nog even geduld
Iddquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:21 schreef MYND het volgende:
Standaard kassa wijven gezeik! Altijd ruzie onderling :s bij ons ook al!
hoi.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:21 schreef MYND het volgende:
Standaard kassa wijven gezeik! Altijd ruzie onderling :s bij ons ook al!
11 november heaquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:12 schreef highway101 het volgende:
Beredruk vandaag. Ik werdt in anderhalf uur tijd 7 keer bijgeroepen voor kassa. Vultempo: ongeveer 20 colli per uur![]()
dat is wel zo de mensen van de kassa luisteren na de counter medewerkers..quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:12 schreef Renesite het volgende:
Wij hebben alleen ruzie met de planning.
verder is het onderling bij de JONGEREN wel goed te doen
Luustern moeten we naar de counterpeeps
Ik mag fijn van 54 tot 9 werken, ipv 1 tot 9quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:04 schreef super-muffin het volgende:
Ik moet vanavond werken maar ik had vrij gevraagt
Maar gelukkig mag ik om 8 uur weg.
Och, ze luisteren wel naar mij als ik op counter ff mag staan, maar zodra ik er af benquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:44 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
dat is wel zo de mensen van de kassa luisteren na de counter medewerkers..
maar ja ik werk er het langst van de parttimersdus ja ze luisteren toch wel
Heb ook tegen mijn 'baas' (personeelschefin) gezegt dat ik evt. als er mensen nodig zijn voor andere afdelingen dat ik wel beschikbaar ben (sowieso)quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:30 schreef zenith_ust het volgende:
als ik dat zo hoor had de kassa planning wel wat beter geregeld moeten zijn voor een zaterdag
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:11 schreef rotskibo het volgende:
volgende week ontslag indienen, teringzaak.
Gezellig, dan was je bij mij in de winkelquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:05 schreef o-fiel het volgende:
Vandaag in Leidsenhage gewerkt, damn die winkel is 6 keer zo groot als mijn winkeltje.
Een vriend heeft vorige week ontslag genomen nadat er continu op hem werd gezeken dat hij niet hard genoeg werkte blabla... dus je bent niet de enige.quote:Op zondag 13 november 2005 00:20 schreef rotskibo het volgende:
Altijd gierig plannen, nooit dat de hele vulploeg klaar is op de tijd tot wanneer ze moeten werken, verder die leiders daar die je daar soms behandelen als slaven.
Maarja dit ligt natuurlijk aan je eigen filiaal![]()
Hoe oud waren ze?quote:Op zondag 13 november 2005 17:32 schreef Webgangster het volgende:
Bij ons ook al paar weg om die reden
Hier ook,quote:Op zondag 13 november 2005 13:38 schreef Meki het volgende:
we hebben nieuwe koppen gehad en vele nieuwe tafels
En dat acht uur is toch 21.20 gewordenquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik mag fijn van 54 tot 9 werken, ipv 1 tot 9.
Oehwwquote:Op zondag 13 november 2005 01:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Gezellig, dan was je bij mij in de winkel
Vertelquote:Op maandag 14 november 2005 15:32 schreef SHERMAN het volgende:
Zaterdag trouwens leuk onderhoud gedaan met Carpento.
nee nog nietquote:Op zondag 13 november 2005 18:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hier ook,
Die mandjes voor het drogmetica pad vind ik zwaar onhandig btw
Hebben jullie ook al die snoepmanden gehad?
Wij ook. Ik vind hem mooiquote:Op maandag 14 november 2005 23:50 schreef Meki het volgende:
[..]
nee nog niet
we hebben wel een OP=OP tafel erbij gehad
Reling van de zuivel was afgebroken doordat er een iets te zwaar iemand op ging zitten. Carpento zijn popnageltang mee genomen en het was zo gefixt. Op de zuivelcel deur, zit zo'n blok met met een wiel op de cel deur het laatste stukje dicht te trekken. Die begon los te raken dus die heb ik vast gezet met mijn zakmes.quote:
Die lage oranje dingen met die grijze kooi er om heen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:01 schreef GotC het volgende:
We hebben wel de snoepmanden (al paar weken??? als ik de juiste in gedachte heb), maar de mandjes voor drogmetica heb ik nog niet gezien..
oeeeh woensdag juryronde
al heel wat je 18 vullers vond die wilde blijven :S dat is bij ons een ramp als je ze vraagt om langer te blijvenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef febster het volgende:
Zo, net tot 0:15 met een SM en een VM en 18 vulploegers HB helemaal superstrak gespiegeld en gevuld. Laat het beoordelingsteam maar komen
We staan nog gedeeld eerste samen met Roermond, morgen even winnen en we hebben feest en gaan door naar de volgende ronde
Nah ik heb gister dus van half 10 tot kwart over 6 in pietenpak rondgelopen, alleen maar geweldige reacties op gekregen.quote:Op woensdag 16 november 2005 07:48 schreef SHERMAN het volgende:
Dat hebben wij niet geloof ik...
Al waren er zaterdagavond wel 2 pieten in de winkel, en een collega van mij was daar heeel erg blij mee.
Leuk, hoe was het? Ik was trouwens nog bij je AH, tenminste, als jou AH bij al die bushaltes staat in Rijswijk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:04 schreef GotC het volgende:
Ik moet morgen als zwarte piet in de AH lopen![]()
Naaldwijk, jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Leuk, hoe was het? Ik was trouwens nog bij je AH, tenminste, als jou AH bij al die bushaltes staat in Rijswijk.
3 december krijgen wij sint op bezoekquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:45 schreef SHERMAN het volgende:
Lijkt mij ook wel tof om te doen eigenlijk.
Ik heb verhoging gekregenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:39 schreef SHERMAN het volgende:
3.09
uhuhquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:44 schreef SHERMAN het volgende:
Dat verdien jij nu? En je bent 16?
Ik krijg met mijn 17 en 1 jaar lang er werken ruim 4 euquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:47 schreef Radjesh het volgende:
ik van 4,00 met mijn 18 jaar. Dat was fout , want collega van mij die nu ook 18 is, verdient 4,74. Ik krijg al mijn uren ( december 2004 t/m nu ) * 0,74 terug. Bedrag rond de 500/600 euro denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |