Ik zou het niet weten... Mag het hopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:33 schreef Carpento het volgende:
Is de ZAV vanavond gedaan ?
Ow, damn, jij hebt niet gewerkt natuurlijk
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:48 schreef highway101 het volgende:
In de openingspost staat iets over de functies van AH. Toevallig ben ik per periode 12 verkoper B geworden, aldus een brief van AH. Verkoper 1 & 2, dat zijn dan de oude benamingen?
Zat er weer aan te komen natuurlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:18 schreef febster het volgende:
En vanaf maandag dus supermarktoorlog ronde 9 *ding*![]()
AH zet weer fors in op de gezinnen en gaat het al zo geplaagde Laurus nog meer pijn doen in Q4.
We eat, sleep and breathe AHquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:15 schreef ee-04 het volgende:
Zo hier nog een ah medewerkergezellig zeg zo'n topic, kan je thuis ook nog verder met AH
![]()
Vertel ff van welk filiaal je bent en wat je doetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:15 schreef ee-04 het volgende:
Zo hier nog een ah medewerkergezellig zeg zo'n topic, kan je thuis ook nog verder met AH
![]()
Als je ff zegt in welk filiaal je woont en welke afdelingen je rond huppelt word je ook in de OP gezet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:15 schreef ee-04 het volgende:
![]()
Hier ook alles op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:28 schreef blrrrt het volgende:
Is er nog ergens een filiaal dat nog poppen heeft??
Bij ons gingen ze echt tè snel. Donderdagavond 7 dozen van een ander filiaal overgenomen. Die 7 dozen gingen er donderdagavond om 21.30 uur in. Vrijdagmiddag was alles op!
Bij de Aladdin-actie was de complete voorraad er in 1 week doorheenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier ook alles op.
Voorraden zijn van de week op 0 gezet om snel nog poppen binnen te krijgen toen de geruchten kwamen maar het mocht niet baten. Alles weg.
En weer boze klanten, zelfde gezeik als met die Alladin meuk.
Ja en toch is het wéér niet genoeg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bij de Aladdin-actie was de complete voorraad er in 1 week doorheen
We hebben het nu bijna 3 weken kunnen uitzingen.
En vergeet niet dat ze nu echt 2x zoveel poppen hadden besteld dan bij de Aladdin-actie.
Volgens het geupdate excel bestand op winkelweb zouden er nog 200.000 poppen in de filialen moeten zijn, maar mijn gok is dat er een flink aantal cassieres ze niet gescanned heeft waardoor ze toch zo goed als helemaal op zijn, landelijk that isquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ja en toch is het wéér niet genoeg.
Je kan het toch eingelijk niet maken vind ik.
Maar ja.
* SHERMAN is richting de AH.
filiaal 1080, amsterdam gelderlandplein, verkoper 2quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:24 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als je ff zegt in welk filiaal je woont en welke afdelingen je rond huppelt word je ook in de OP gezet.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:31 schreef ee-04 het volgende:
[..]
filiaal 1080, amsterdam gelderlandplein, verkoper 2
Wat dacht je van personeel dat complete collecties achterover druktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:33 schreef febster het volgende:
[..]
Volgens het geupdate excel bestand op winkelweb zouden er nog 200.000 poppen in de filialen moeten zijn, maar mijn gok is dat er een flink aantal cassieres ze niet gescanned heeft waardoor ze toch zo goed als helemaal op zijn, landelijk that is
Nee, wij werken eigenlijk nooit op zondag. Maar we hebben tot zo'n 21.45 gewerkt in plaats van 21.00. Dus het viel nog redelijk mee.quote:
Ja, dat dan weer welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, wij werken eigenlijk nooit op zondag. Maar we hebben tot zo'n 21.45 gewerkt in plaats van 21.00. Dus het viel nog redelijk mee.
Daar was ik het laast nogquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:31 schreef ee-04 het volgende:
[..]
filiaal 1080, Amsterdam gelderlandplein, verkoper 2
Normaal loop ik op zondag om 19 uur weg. Morgen gaan we door tot 22.30, om die prijzen te veranderen...jippie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:53 schreef ElmarO het volgende:
Wij mochten vanavond al een behoorlijk aantal prijzen veranderen.Hoefden gelukkig niet alles te doen.
Morgen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:16 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Normaal loop ik op zondag om 19 uur weg. Morgen gaan we door tot 22.30, om die prijzen te veranderen...jippie.
Em?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:59 schreef Clauw het volgende:
Bij ons waren de poppen ook snel weg, en ze moesten em bij de servicebalie halen.
Ik was al bang dat het hetzelfde zou gaan lopen als bij Aladdin vorig jaar. Ik snap niet waarom Albert Heijn niet de oplossing van vorig jaar weer doet en het bij vervolg acties gelijk op deze manier doet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:28 schreef blrrrt het volgende:
Is er nog ergens een filiaal dat nog poppen heeft??
Wat moeten jullie nou doen op zondag?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:57 schreef SHERMAN het volgende:
Zo lekker gewerkt.
Was echt kei gezellig.
We hebben de groente en zuivel gevuld, gisteravond had de vrachtwagen ander half uur vertraging dus hebben we niet gevuld. Maandagochtend kan je geen mensen vinden dus het moest wel vandaag.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat moeten jullie nou doen op zondag?
Lijkt me zoooo chill![]()
En natuurlijk uurloon times $$quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
We hebben de groente en zuivel gevuld, gisteravond had de vrachtwagen ander half uur vertraging dus hebben we niet gevuld. Maandagochtend kan je geen mensen vinden dus het moest wel vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |