uwsupermarkt.nlquote:Op donderdag 3 november 2005 22:01 schreef highway101 het volgende:
Er staan de laatste tijd nogal wat negatieve berichten over AH op http://www.uwsupermarkt.nl
Wel jammer, hij weet alleen maar de negatieve dingen eruit te vissen![]()
Wennen de klanten een beetje aan die palen??quote:Op zondag 6 november 2005 08:21 schreef zenith_ust het volgende:
ik had het echt gehad gister, ik werk bij het pilot systeem in utrecht met die betaalpalen, gister op een best wel druk moment 3 palen down. een cassiere die zegt van " ja ik moet ook nog met pauze, moest ik een half uur geleden al" dus ik
"waarom ben je niet gegaan?"
zij: "ik werd niet overgenomen"
ik "en dat zeg je niet even dat je pauze heb..."
zij."nee? "
al met al een goede dag geweest van hoe wenst je dat het de laatste was..
en als je het zegt krijg je gezeik "Ja maar dan hebben we niet genoeg mensen enzo"quote:Op zondag 6 november 2005 08:21 schreef zenith_ust het volgende:
ik had het echt gehad gister, ik werk bij het pilot systeem in utrecht met die betaalpalen, gister op een best wel druk moment 3 palen down. een cassiere die zegt van " ja ik moet ook nog met pauze, moest ik een half uur geleden al" dus ik
"waarom ben je niet gegaan?"
zij: "ik werd niet overgenomen"
ik "en dat zeg je niet even dat je pauze heb..."
zij."nee? "
al met al een goede dag geweest van hoe wenst je dat het de laatste was..
klanten zeggen wel we vinden het niks, maar ze weten wel hoe het werkt, als de kinderziektes er uit zijn geloof ik wel dat het werkt.quote:Op zondag 6 november 2005 11:26 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wennen de klanten een beetje aan die palen??
En hoe is de omzet gegaan sinds de introductie van die dingen?
Ik hoef ook geen cijfers te weten; wat je nu zegt is genoegquote:Op zondag 6 november 2005 13:06 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
klanten zeggen wel we vinden het niks, maar ze weten wel hoe het werkt, als de kinderziektes er uit zijn geloof ik wel dat het werkt.
de omzet , is gedaald maar zat bij de berekening in. ik ga hier geen cijfer noemen maar langzaam klimt het weer omhoog.
Enig idee wanneer AH die uitrol van dat nieuwe kassa systeem samen met de veranderende belevering plus het service gebeuren gaat uitrollen?quote:Op zondag 6 november 2005 14:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen cijfers te weten; wat je nu zegt is genoeg
Ervaar jij dat het inderdaad sneller is of maakt het geen verschil?
sneller sneller, hoor je overal maar dat was niet de doel van het systeemquote:Op zondag 6 november 2005 14:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen cijfers te weten; wat je nu zegt is genoeg
Ervaar jij dat het inderdaad sneller is of maakt het geen verschil?
duurt heelang ahold test meerdere systemen om de klant sneller door de kassa te laten komen.quote:Op zondag 6 november 2005 14:39 schreef febster het volgende:
[..]
Enig idee wanneer AH die uitrol van dat nieuwe kassa systeem samen met de veranderende belevering plus het service gebeuren gaat uitrollen?
Wat is dat precies ? Iedereen heeft het erover en bij ons is dat pas maandagochtend....quote:Heerlijk die nieuwe worp van zuivel.
Álles komt op een andere plek.quote:Op zondag 6 november 2005 17:47 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Wat is dat precies ? Iedereen heeft het erover en bij ons is dat pas maandagochtend....
Hoe komt het er dan ongeveer uit te zien? Want ik heb er bij ons eigenlijk niks over gehoord.quote:Op zondag 6 november 2005 18:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Álles komt op een andere plek.
Eerste 3 meter heb ik zelf zaterdag gedaan en het gaat voor je zelf tegen alle principes in. Maar het zag er wel mooi uit.![]()
De melk komt wel op een onlogische plek als je het ziet, maar als je er verder over na denkt is het juist wel logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |