Ik ga even met paint aan de slag.quote:Op zondag 6 november 2005 18:44 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoe komt het er dan ongeveer uit te zien? Want ik heb er bij ons eigenlijk niks over gehoord.

Ja, dat weet ikquote:Op zondag 6 november 2005 19:39 schreef highway101 het volgende:
Weet iemand waar WORP eigenlijk voor staat?

Ik ben dan wel niet van Houdbaar, maar het dinsdag die worp gedaanl. Dat was flink wat werk. De zuivelworp mocht ik ook doen, maar ik moest al werken die tijden.. jammer, want 't is meestal wel gezellig.quote:Op zondag 6 november 2005 21:31 schreef o-fiel het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan de snoepworp. Ge-wel-dig.
En dan al die mensen die opeens drop willen.![]()

Ik ga die worp dinsdagochtend met een collega doen. Heb hem voorgaande jaren altijd in m'n eentje gedaan, nou dat was wel een dagje werk van 9.00 - 18.00quote:Op zondag 6 november 2005 21:31 schreef o-fiel het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan de snoepworp. Ge-wel-dig.
En dan al die mensen die opeens drop willen.![]()

De nieuwe zuivelworp is volgens het principe met de verticale blokken.quote:Op zondag 6 november 2005 21:58 schreef SHERMAN het volgende:
Zit de zuivel er een beetje uit als het af is?
De snoepworp is bij ons dinsdag gedaan...

En dan zijn het alleen maar producten die verspringen van plank, of gewoon 10 cm opschuiven. Goede shit...quote:Op zondag 6 november 2005 22:11 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Ik ga die worp dinsdagochtend met een collega doen. Heb hem voorgaande jaren altijd in m'n eentje gedaan, nou dat was wel een dagje werk van 9.00 - 18.00![]()

quote:Op maandag 7 november 2005 17:50 schreef highway101 het volgende:
Net gebeld. 6.30 beginnen ipv 9.00 Dat wordt dus werken van 6.30 - 16.00

Mijn record staat nog op 12 uur werktijd op 1 dag. In totaal was ik toen 14 uur aanwezig...quote:Op maandag 7 november 2005 17:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blargquote:Op maandag 7 november 2005 18:34 schreef highway101 het volgende:
[..]
Mijn record staat nog op 12 uur werktijd op 1 dag. In totaal was ik toen 14 uur aanwezig...![]()

* o-fiel heeft met de verbouwing van 13.00 tot 2.45 staan vullen. Heer-lijk. Biertje derbij, mooie tijd was dat.quote:Op maandag 7 november 2005 18:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Blarghad ik niet volgehouden hoor

Ik draai kassa he...quote:Op maandag 7 november 2005 18:44 schreef o-fiel het volgende:
[..]
* o-fiel heeft met de verbouwing van 13.00 tot 2.45 staan vullen. Heer-lijk. Biertje derbij, mooie tijd was dat.

Welke DC dan?quote:Op maandag 7 november 2005 19:29 schreef MouseInteractive het volgende:
Bah een grote IT-storing vannacht bij het DC. Dus de vers stond pas om half drie voor de deur (i.p.v. 11 uur) en toen ik wegging om half zeven moest houdbaar nog komen, die komt normaal om 15.30.
Dat wordt ff doorwerken voor de vullers

Kan je even snelmelden of het om Tilburg gaat? Moet zo weg namelijk.quote:Op maandag 7 november 2005 19:29 schreef MouseInteractive het volgende:
Bah een grote IT-storing vannacht bij het DC. Dus de vers stond pas om half drie voor de deur (i.p.v. 11 uur) en toen ik wegging om half zeven moest houdbaar nog komen, die komt normaal om 15.30.
Dat wordt ff doorwerken voor de vullers

Ehm in ieder geval DC Zaandam. Er stond vanmorgen al om 9 uur een spoedbericht op Winkelweb met de mededeling dat de leveringen vandaag weleens errug laat zouden kunnen zijnquote:

Veel nieuwe producten moeten nog binnen komen dus het komt nog wel goed hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 19:29 schreef Renesite het volgende:
Hehehehe!
Ik ken iemand die daar werkt, maar serieus, het zag er vandaag NIET uit

Maar weet niet hoe het zit met de leveringen van Geldermalsen en LVC Nieuwegein hoor, zal wellicht ook vertraagd zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 19:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kan je even snelmelden of het om Tilburg gaat? Moet zo weg namelijk.

Als dat zo is gaan er bij ons serieus een paar instorten.quote:Op maandag 7 november 2005 19:34 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Maar weet niet hoe het zit met de leveringen van Geldermalsen en LVC Nieuwegein hoor, zal wellicht ook vertraagd zijn.

quote:Op maandag 7 november 2005 19:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als dat zo is gaan er bij ons serieus een paar instorten.
Ik ga me weer wagen in het gevecht met 2 collega's,, lang verhaal.

In mijn winkel is er altijd zoiets van 'de helft zit erin, we gaan morgen verder'. Ik heb altijd zoiets van 'nu we bezig zijn zullen we doorgaan'. En meestal stemmen ze in, en hebben we alles af.quote:Op maandag 7 november 2005 23:25 schreef zenith_ust het volgende:
levering...vers normale tijd rond 2en .. heefd 4 uur vertraging.. stond om kwart voor 8 voor de deur.
Ik van kassa met nog 2 van kassa en 1 van HB zelf door gegaan tot 21.45 tot de helft er in zit ongeveer.

Wel me eeens.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:32 schreef o-fiel het volgende:
[..]
In mijn winkel is er altijd zoiets van 'de helft zit erin, we gaan morgen verder'. Ik heb altijd zoiets van 'nu we bezig zijn zullen we doorgaan'. En meestal stemmen ze in, en hebben we alles af.
Dat geeft een lekkerder gevoel dan morgenvroeg weer verder te moeten gaan aan die handel.

Op tijd klaar. Viel me niks tegen.quote:

Welkom!quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:41 schreef MYND het volgende:
Leuk man een heus ah-topic! Kan ik thuis verder met de ah-spirit!
Filiaal 8674 Dordrecht, Verkoper 2, afdeling HB&Kassa. Ons filiaal is nog geen half jaar oud trouwens. Misschien wel de nieuwste in NL op dit moment.

Dan besta je nog niet eens, dus ben je nog non-existantquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:48 schreef hooibaal het volgende:
ik denk dat wij per 17/11 nog nieuwer zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |