abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 16:08:27 #126
78918 SeLang
Black swans matter
pi_31869333
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hij schakelt nu alleen nog in bij nachtstroom, verder heb ik overal 5w spaarlampen in gedraaid. ook heb ik een regenvat op het balkon gezet die ik kan gebruiken voor het doorspoelen van de wc bijvoorbeeld, of drinkwater. eens kijken of dat scheelt!
Als vuistregel:
Elke Watt die 24/7 aanstaat kost op jaarbasis ca 1 euro.

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_31869414
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik wil bijvoorbeeld ook wel een vriendin, maar een vriendin kost 700euro per maand volgens ene collega van mij.
Dat hoeft niet hoor.
Je kunt toch een vriendin zoeken die ook werkt.
Tegenwoordig is het moeilijker een meisje te vinden dat niet werkt en/of afhankelijk wil zijn van haar vriend dan een werkende meid!
  dinsdag 1 november 2005 @ 16:12:43 #128
78918 SeLang
Black swans matter
pi_31869443
Vrouwen brengen inderdaad bakken met geld binnen
Anders hoef ik dr niet
Mijn reisverslagen
  dinsdag 1 november 2005 @ 16:33:15 #129
127473 Potters
lekker potten !
pi_31869930
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:02 schreef SeLang het volgende:

Ik heb 50k verdiend aan die daling
En jij ?
en je hebt er 100k aan verloren bij de stijging...............ja, je kunt lekker voorspellen jij
pi_31870126
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik bedoel, ik zou iedereen willen aanraden om te studeren en te zorgen dat je niet van een minimumloon moet rondkomen je hele leven, het is echt geen pretje. Altijd moet je maar denken aan die paar centen die je overhebt of niet en besparen etc.. Ik zou wel eens willen leven zonder dat ik daar de hele tijd aan moet denken . dus gewoon lekker leven zonder dat je de hele tijd in de gaten moet houden wat je uitgeeft. Ik hoop dat ik ooit nog eens aan een loontje kom dat ik niet constant hoed te denken aan die paar centen die ik uit moet geven en de hele tijd keuzes moet maken, of ik uit kan gaan of niet..

Natuurlijk aan de ene kant een luxe probleem, want ik heb iedere dag te eten enzo en ik heb geen schulden, maar een karig inkomen is gewoon niet leuk. Wie herkent dit en wie denkt er ook over om in de toekomst een beter salaris te krijgen?? En hoe kom jij rond zonder dat je de hele tijd aan geld hoeft te denken. Ik wil het niet, maar de realiteit benoodzaakt dit. dus gewoon lekker leven zonder aan geld te denken.???
Ts, je hebt niet gestudeerd? als ik het goed begrijp?
Waarom ga je dit niet alsnog doen? Daar ben je in principe nooit te oud voor toch?

Edit: deze post is serieus bedoeld

[ Bericht 4% gewijzigd door Zonnestraaltje op 01-11-2005 16:39:55 (duidelijkheid) ]
pi_31870485
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:36 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En het lijkt me saai om op je 30ste de hele wereld al te hebben gezien.
klopt als een bus.
Ik verveel me nu dood. En ben nog lang geen 30.
  dinsdag 1 november 2005 @ 16:56:49 #132
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31870589
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:39 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ts, je hebt niet gestudeerd? als ik het goed begrijp?
Waarom ga je dit niet alsnog doen? Daar ben je in principe nooit te oud voor toch?

Edit: deze post is serieus bedoeld
daar ben ik dan ook al mee bezig (zie mijn profiel) Ik heb mijn baas gelukkig zo gek gekregen om de helft van mijn studiekosten mee te betalen, dat scheelt dan weer.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31871306
Als ik jou was zou ik allereerst een relatie vormen voor extra inkomsten, desnoods met iemand uit Suriname. Vervolgens ga je wat vaker de baas helpen bij diverse wielerwedstrijden en betaal je minder geld voor de potjes van de baas. Als dat niet bevalt kun je altijd nog de bijstand in, dat is namelijk een vetpot. Tenslotte moet je natuurlijk niet vergeten de autoverzekering op te zeggen en minder brandvlekken in je broek maken.

Succes gegarandeerd.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:24:26 #134
64781 bonke
pipo koeie
pi_31871345
eet duivenzaad
zit alles in wat je als mens nodig schijnt te hebben en tis niet duur
pies on joe toe
pi_31874150
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Als ik jou was zou ik allereerst een relatie vormen voor extra inkomsten, desnoods met iemand uit Suriname. Vervolgens ga je wat vaker de baas helpen bij diverse wielerwedstrijden en betaal je minder geld voor de potjes van de baas. Als dat niet bevalt kun je altijd nog de bijstand in, dat is namelijk een vetpot. Tenslotte moet je natuurlijk niet vergeten de autoverzekering op te zeggen en minder brandvlekken in je broek maken.

Succes gegarandeerd.
Meesterlijke post!

Deze is trouwens ook leuk: Gevangene van je spaarrekening..
pi_31885158
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ok ik zal dus meer moeten sparen. Ik zal mn budget gewoon wat krapper moeten stellen..
we moeten eens eisen gaan stellen aan de regering!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31885193
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:12 schreef SeLang het volgende:
Vrouwen brengen inderdaad bakken met geld binnen
Anders hoef ik dr niet
neem een kerel dan
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31891457
spaar een half jaartje en ga beleggen. Wie niet waagt, wie niet wint. Het spaargeld van 6 maanden valt te overzien en de kans dat je alles kwijt raakt is minimaal. Oefen in die tussentijd wel even met wat portfolios etc.
  woensdag 2 november 2005 @ 12:58:10 #139
78918 SeLang
Black swans matter
pi_31893995
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:17 schreef Broodbeleg het volgende:
spaar een half jaartje en ga beleggen. Wie niet waagt, wie niet wint. Het spaargeld van 6 maanden valt te overzien en de kans dat je alles kwijt raakt is minimaal. Oefen in die tussentijd wel even met wat portfolios etc.
BHFH hoeft niet te oefenen want het is een geniale belegger.
Die had Ahold gekocht voor 3 euro
Mijn reisverslagen
pi_31894180
Zeg je internet verbinding op... scheelt weer 20 euro per maand
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_31894257
BHFH

Blijf toch altijd hopen dat jij een kloon bent
pi_31898299
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

daar ben ik dan ook al mee bezig (zie mijn profiel) Ik heb mijn baas gelukkig zo gek gekregen om de helft van mijn studiekosten mee te betalen, dat scheelt dan weer.
Ooh oke. Nouja dan is het toch in ieder geval een zonnig vooruitzicht, in de toekomst kans op een hoger inkomen, of zie ik dat verkeerd? Dan weet je iig dat de huidige situatie niet zo blijft.

* gaat nu jouw profiel bekijken
pi_31898344
Ik zou best willen studeren maar ken het niet, kan goed werken en doe ik dus ook maar verdienen doe ik niet echt heel veel maar net genoeg om goed genoeg rond te komen en zelfs geld weg te geven. Je hoeft niet alles te hebben als je maar gelukkig bent

amen voor mezelf
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zaterdag 19 april 2008 @ 23:55:17 #144
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_58169677
Ikzelf heb een WAO uitkering ¤330,00 per maand en werk in WSW verband van 20 uur per week ¤680,00 permaand .
Mijn vrouw heeft een fulltime baan en heeft ¤1120,00 per maand .
Nu is dat samen ¤2133,00 maar de vaste lasten per maand is ¤1010,00 .
Wij hebben geen leningen lopen of hypotheken .
Wij doen geen overbodige luxe dingen .
Gaan nooit uit eten want dat vind ik zonde geld .
Rijden wel een 14 jaar oude auto die we heel weinig gebruiken en overweeg deze misschien weg te doen.
Wij komen ondanks deze uitgaven toch niet rond en staan meestal zo,n ¤400,00 in het rood .
Nu er word over deze geldzaken toch nooit gepraat en krijg je met je partner wel eens meningsverschillen over dit soort zaken en vraag je vaker af hoe anderen rond komen met hun salaris .
Vakantie kan ik gewoon niet permiteren omdat er wel elk jaar iets komt met vernieuwingen zoals thuis opknappen en dan weer een nieuwe koelkast etc... je kent het wel hé
Wie herkent dit zelfde probleem ???
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_58169797
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:55 schreef abruzzese het volgende:
Ikzelf heb een WAO uitkering ¤330,00 per maand en werk in WSW verband van 20 uur per week ¤680,00 permaand .
Rijden wel een 14 jaar oude auto die we heel weinig gebruiken en overweeg deze misschien weg te doen.
Wij komen ondanks deze uitgaven toch niet rond en staan meestal zo,n ¤400,00 in het rood .
Nu er word over deze geldzaken toch nooit gepraat en krijg je met je partner wel eens meningsverschillen over dit soort zaken en vraag je vaker af hoe anderen rond komen met hun salaris .
Vakantie kan ik gewoon niet permiteren omdat er wel elk jaar iets komt met vernieuwingen zoals thuis opknappen en dan weer een nieuwe koelkast etc... je kent het wel hé
Gelukkig niet

werken en toch rood staan.
pi_58169812
tvp
pi_58169911
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:55 schreef abruzzese het volgende:
Tjah zet wat plantjes op zolder,
zet je vrouw voor de webcam, of verhuur haar aan een voorbijganger voor een uurtje.
Zo doen veel nederlanders het, en balkenende maar lachen
  zondag 20 april 2008 @ 00:15:03 #148
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_58169943
Sorry hoor, maar als je van 2133 euro niet rond kan komen, doe je toch echt wat fout. Mijn man en ik zouden van het loon van jouw vrouw alleen nog kunnen leven. Okay, dan kunnen we inderdaad niet op vakantie, maar rondkomen lukt wel.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zondag 20 april 2008 @ 00:20:52 #149
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_58170012
quote:
Op zondag 20 april 2008 00:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Tjah zet wat plantjes op zolder,
zet je vrouw voor de webcam, of verhuur haar aan een voorbijganger voor een uurtje.
Zo doen veel nederlanders het, en balkenende maar lachen

Een mens in het nauw krijgt inderdaad zo,n ideën .
Je bent zo snel een crimineel als je met de verkeerde mensen omgaat toch .
Zoals hierboven deze persoon schrijft.
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_58170543
quote:
Op zondag 20 april 2008 00:20 schreef abruzzese het volgende:

[..]

Een mens in het nauw krijgt inderdaad zo,n ideën .
Je bent zo snel een crimineel als je met de verkeerde mensen omgaat toch .
Zoals hierboven deze persoon schrijft.
Maar wat als je een gezin hebt die nauwelijks te eten heeft, of die niet te kleden valt van dat karige inkomen dankzij die KUT euro! Kijkt boos naar bakellende nu!!!!!!
Jaja...
wat maakt het dan nog uit, als men je als crimineel bestempeld?
Kan jou dat dan nog iets schelen? Ik denk het niet!
Dus ik kan het me goed voorstellen jazeker! Ik zal iemand daar ook nooit voor veroordelen, want diegene die oordeelt verdiend zelf meestal genoeg om dat te mogen en kunnen doen.
Vaak als ik zie dat ze een huis leeghalen denk ik...ach wat jammer nou, betrapt..wat kut voor die mensen! Ik heb zelf het lef niet maar als dan ja...had ik het zeker gedaan!
Whatever
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')