abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:05:31 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27558658
ik ben nu eens benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. ik wil geen advies vragen, want dat heb ik al eens gedaan, maar gewoon een tijdlijn en een opsomming van feiten hoe jongens en meisjes elkaar ontmoeten en er meer ontstaat.

dus bijvoorbeeld:

-jongen ziet meisje v.v. --- hoi , hoi --- uit eten -- familiebezoek -- relatie -- sex -trouwen - kinderen.

alleen dan wat meer gedetailleerd. ik denk dat als ik wat meer inzicht heb in sec. het proces , ik wellicht ook beter begrijp hoe ik dit ook kan bewerkstelligen. puur het geven van tips is niet voldoende, omdat ik hier niet mee om kan gaan (ik doe iets blijkbaar niet goed) daarom puur en opsomming van het proces in stappen!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_27558714
ik denk dat het familiebezoek niet direct na het etentje plaatsvind heur. zou ik eerder na de sex plaatsen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:27:55 #3
61061 Kiedis
Sir Psycho Sexy
pi_27559558
-jongen ziet meisje v.v. --- hoi , hoi --- neuken
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:39:25 #4
6424 MicHELLo
su·pra·na·tu·ra·´lis·me
pi_27560065
meisje ziet bloodhoundfromhell --- rent hard weg --- geen relatie -- geen sex --- geen trouwerij --- geen kinderen
Portal to supra heaven |>- http://www.supras.nl -<|
pi_27562212
jongen en meisje zien elkaar -- sex -- veel sex -- passie -- en nog meer sex -- en dan besluiten ze om elkaar maar te gaan vertrouwen en beseffen ze dat ze om elkaar geven -- ?

lief hé
pi_27562269
quote:
op woensdag 1 juni 2005 23:40 schreef sweetgirly het volgende:
lief hé
erg romantisch vooral
pi_27562445
quote:
op woensdag 1 juni 2005 23:42 schreef wolkje het volgende:

erg romantisch vooral
echt of niet?
ik vind van wel namelijk . dat was het even in een notedop

uitstel van alles, behalve sex -- naar elkaar toe groeien -- steeds closer worden -- ik, die af en toe weer afstand neem -- en dan tot de conslusie komen dat je elkaar gewoon leuk vindt -- erg leuk en leuk genoeg om te beseffen dat de vaagheid, een leuke vorm van vaagheid ergens, soms moeilijk en verwarrend, eigenlijk te maken heeft met elkaar leuk vinden perhaps of misschien -- en dan van die vaagheid samen duidelijkheid willen scheppen -- samen beslissen of voelen van wat we ook hebben, we hebben het samen en niet met anderen.

relatie for me, like it ought to be
pi_27562540
vriend van me kent een meid via internet en heeft met haar afgesproken via internet om met haar uit te gaan in een discotheek. ik ga mee blijkt ze een vriendin mee hebben genomen. ik ga met die vriendin praten, dansen en zoenen - geen relatie.

komt ze bij me voor het feest van de buren, heb ik met haar gezoend, zij om 11 uur 's avonds terug naar huis, opgehaald door haar vader. ik naar diezelfde discotheek en met een andere meid gegaan die me plotseling op de bek pakte (had al wel met haar gepraat enzo).

die meid boos die die avond bij me was want ze was er via via achtergekomen en ze geeft mijn e-mail adres aan haar beste vriendin per ongeluk. die vriendin heeft me toegevoegd en ik met haar praten via msn en ze zag er wel leuk uit en toen later ontmoet (ja een suffe msn-ontmoet gedoe) maar klikte goed en toen moest ze die vriendin bericht geven dat ze met mij verkering had.

hierna was die ene vriendin nog maanden boos op me en zat via msn me uit te schelden voor alles en nog wat. ik had het na 3 dagen uitgemaakt met die ene meid van msn want ik was even wat boos op haar en dat was einde relatie.

een andere meid ook van het uitgaan ontmoet. (relatie).
andere meid mee gezoend (geen relatie).
andere meid via het uitgaan ontmoet

een turks meisje ontmoet in arnhem. mijn pa heeft daar zijn nieuwe vriendin en ik ging dus mee samen met een vriend en toen 's avonds in contact gekomen met een turks meisje (haar snor viel wel mee ) en daarmee nog wel leuke dingen gedaan.

voor de rest erg veel meiden via het uitgaan en in de stad ook wel 3 op een avond in dezelfde uitgaanstent

laatste vriendin heeft 2 maanden geduurd en kende ik van een subtropisch zwembad. kwam ik mee aan de praat en gezoend in het zwembad en toen relatie.

nu weer een andere meid waar ik mee in contact sta en zoen die ik ken via een vriendin van me.

nou ja en op mijn 17e (3 jaar geleden) ook nog 2 meiden via chat ontmoet

ik sta zelfs in contact met de dorpslet die stond hier laatst aan de deur maar heb haar nooit gezoend hoor in tegenstelling tot 2 vrienden van me

nou ja en ben er vast nog wel wat vergeten maar goed dit geeft wel een indicatie lijkt me van het laatste jaar hoop dat je wat aan dit hebt bhfh
pi_27562615
quote:
op woensdag 1 juni 2005 23:53 schreef #ANONIEM het volgende:
vriend van me kent een meid via internet en heeft met haar afgesproken via internet om met haar uit te gaan in een discotheek. ik ga mee blijkt ze een vriendin mee hebben genomen. ik ga met die vriendin praten, dansen en zoenen - geen relatie.

komt ze bij me voor het feest van de buren, heb ik met haar gezoend, zij om 11 uur 's avonds terug naar huis, opgehaald door haar vader. ik naar diezelfde discotheek en met een andere meid gegaan die me plotseling op de bek pakte (had al wel met haar gepraat enzo).

die meid boos die die avond bij me was want ze was er via via achtergekomen en ze geeft mijn e-mail adres aan haar beste vriendin per ongeluk. die vriendin heeft me toegevoegd en ik met haar praten via msn en ze zag er wel leuk uit en toen later ontmoet (ja een suffe msn-ontmoet gedoe) maar klikte goed en toen moest ze die vriendin bericht geven dat ze met mij verkering had.

hierna was die ene vriendin nog maanden boos op me en zat via msn me uit te schelden voor alles en nog wat. ik had het na 3 dagen uitgemaakt met die ene meid van msn want ik was even wat boos op haar en dat was einde relatie.

een andere meid ook van het uitgaan ontmoet. (relatie).
andere meid mee gezoend (geen relatie).
andere meid via het uitgaan ontmoet

een turks meisje ontmoet in arnhem. mijn pa heeft daar zijn nieuwe vriendin en ik ging dus mee samen met een vriend en toen 's avonds in contact gekomen met een turks meisje (haar snor viel wel mee ) en daarmee nog wel leuke dingen gedaan.

voor de rest erg veel meiden via het uitgaan en in de stad ook wel 3 op een avond in dezelfde uitgaanstent

laatste vriendin heeft 2 maanden geduurd en kende ik van een subtropisch zwembad. kwam ik mee aan de praat en gezoend in het zwembad en toen relatie.

nu weer een andere meid waar ik mee in contact sta en zoen die ik ken via een vriendin van me.

nou ja en op mijn 17e (3 jaar geleden) ook nog 2 meiden via chat ontmoet

ik sta zelfs in contact met de dorpslet die stond hier laatst aan de deur maar heb haar nooit gezoend hoor in tegenstelling tot 2 vrienden van me

nou ja en ben er vast nog wel wat vergeten maar goed dit geeft wel een indicatie lijkt me van het laatste jaar hoop dat je wat aan dit hebt bhfh
oeh jee, das een lange
je moet hem inkorten joh, met die streepjes = veel leuker

slaapie (zwijmel) doen gaat
pi_27562620
quote:
verhaaltje voor het slapengaan
held..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:56:57 #11
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_27562627
een relatie hebben voor je van elkaar hebt mogen proeven?

je treft elkaar, maakt elkander duidelijk geintresseerd te zijn.
neuken.
misschien een relatie.
ouders meeten enzo komt weer pas wat later

Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
pi_27562646
bhfh! sinds wanneer ben jij weer unband?

o, kan iemand mij leren hoe ik relaties vorm? dan kan ik ook meepraten
pi_27562722
quote:
op woensdag 1 juni 2005 23:57 schreef woutabest het volgende:

o, kan iemand mij leren hoe ik relaties vorm? dan kan ik ook meepraten
de blik -- de aandacht -- de afstand -- de toenadering -- de klik -- de zoen -- de bank -- het bed -- de grond -- de eettafel -- ok, flauw -- en de rest

ik ga pitten
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:07:32 #14
42555 Tomek
Take on the world!
pi_27562875
quote:
pi_27563054
ik heb ook nog een jongensversie en een meisjesversie

jongensversie:
de wodka -- de wip -- de benen

meisjesversie:
de roos -- de aandacht -- de liefde bedrijven

bij beide gevallen is de kans op géén relatie groot
ik ga voor de combi -- de wodka -- de wip -- de aandacht (voor elkaar) -- en het genot -- en die relatie -- die komt er alleen als deze --> de wip <-- voor herhaling vatbaar is en blijft

trust
pi_27563101
ik denk, ik spreek eens af met een gozer via internet, was een soort collega van me maar dan bij de concurentie. konden leuk met elkaar chatten, gewoon gezellig, woonden niet zover van elkaar af.
zag er wel lekker uit, stug type. dus ik dacht, ach ja, laat ik er dan maar een one night stand van maken, praten vlotte niet zo. was m'n eerste one night stand dan, denk... ik doe eens gek, was ook net vrijgezel en dat wou ik wel een poosje blijven.
nu (5 jaar later) ligt hij in onze slaapkamer te pitten, ik zit in onze huiskamer deze site te bevuilen.
en dat stugge, hij was een beetje verlegen denk ik.
mijn les hierin: relaties zijn niet te plannen.
This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
pi_27563221
jongen ziet meisje - conversatie over koetjes en kalfjes - bier & joints - conversatie over de wetenschappelijke benadering van de zin van het leven m.b.v. neurologische processen, de evolutietheorie en de scheikundige analyse van de oerknal - nog meer bier - hangmat - voetmassage - zoenen - nog meer zoenen - koffie krijgen bij het 'fietsband plakken' - dweil en emmer uitlenen - zoenen - voor elkaar koken - de rest vul je zelf maar in
I've got a ridge in my brooke
pi_27563398
quote:
op donderdag 2 juni 2005 00:20 schreef ridgeforrester het volgende:
jongen ziet meisje - conversatie over koetjes en kalfjes - bier & joints - conversatie over de wetenschappelijke benadering van de zin van het leven m.b.v. neurologische processen, de evolutietheorie en de scheikundige analyse van de oerknal - nog meer bier - hangmat - voetmassage - zoenen - nog meer zoenen - koffie krijgen bij het 'fietsband plakken' - dweil en emmer uitlenen - zoenen - voor elkaar koken - de rest vul je zelf maar in
ja, dat is wel een echte ridge forrester-benadering

je kan ook met de kamasutra beginnen en zoveel maanden later samen op het gras vallen, al stoeiend en wat vechtend (of is het vrijend) terwijl je samen wat (fel) aan het voetballen was

damn, ik heb last van mijn pms geloof ik * wraur, bed roept
pi_27563532
en die van douchemeermin is cute!

ik zit in de ontkenningsfase ofzo , een beetje geloof ik -- mannen --

[ Bericht 48% gewijzigd door sweetgirly op 02-06-2005 00:42:27 ]
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:39:50 #20
42381 CvB
handles your hunger better
pi_27563618
Vind ik
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:45:36 #21
42555 Tomek
Take on the world!
pi_27563762
discotheek -> neuken -> kind -> ruzie -> dood -> gevangenis -> vrij -> discotheek -> neuken
pi_27563803
quote:
op donderdag 2 juni 2005 00:35 schreef sweetgirly het volgende:
en die van douchemeermin is cute!

ik zit in de ontkenningsfase ofzo , een beetje geloof ik -- mannen --
thnx
ridders vliegen voorbij op momenten dat je ze niet verwacht
This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
pi_27569893
hmm..tegen elkaar hockeyen tijdens een toernooitje..en zij was telkens degene die mij stopte (dan heb je al wel oogcontact) er dan achter komen dat het een vriendin van goede vriendin van me is . beetje afspreken..nog met andere meiden zoenen, heeeeel jaloers zijn als zij ook met een jongen gezoend heeft. erover nadenken waarom ik jaloers ben..erachter komen dat ik der heel erg leuk vind. een xtje afspreken en alletwee heel verlegen zijn terwijl we allebei niet op onze mond zijn gevallen. en niet durven zoenen, (dat gebeurde pas bij het 2e afspraakje ) en nu alweer 2,5 jaar een relatie met der
jaja..tis allemaal wat
pi_27569963
quote:
op woensdag 1 juni 2005 22:05 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik ben nu eens benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. ik wil geen advies vragen, want dat heb ik al eens gedaan, maar gewoon een tijdlijn en een opsomming van feiten hoe jongens en meisjes elkaar ontmoeten en er meer ontstaat.

dus bijvoorbeeld:

-jongen ziet meisje v.v. --- hoi , hoi --- uit eten -- familiebezoek -- relatie -- sex -trouwen - kinderen.

alleen dan wat meer gedetailleerd. ik denk dat als ik wat meer inzicht heb in sec. het proces , ik wellicht ook beter begrijp hoe ik dit ook kan bewerkstelligen. puur het geven van tips is niet voldoende, omdat ik hier niet mee om kan gaan (ik doe iets blijkbaar niet goed) daarom puur en opsomming van het proces in stappen!
vriendin via fok leren kennen, daar met koninginnedag heen ,diegene regelt een meisje omdat ze dacht dat die wel bij me past , leuke koninginnedag gehad , uiteten geweest , bij meisje op bezoek weekje later , weekje later verkering , familiebezoek , sex,samenwonend.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_27570495
een fok! user ge-icq'ed - veel chatten - ontmoeting - seks - samenwonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')