Ow ik d8 dat jullie uit een hijsbakkie schetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:29 schreef G1ml1 het volgende:
Ik kom uit Suriname, we hebben geen wc We poepen uit de ramen hoepla naar benee!
ik hoop maar dat je weet dat dat als Zuid-Afrikaans bedoeld isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ow ik d8 dat jullie uit een hijsbakkie schetenen draag je ook amperbroekie's ?
pletterpet! nee dat is Afrikaans (de taal Afrikaans) geloof ik. hoewel daar was nog een hele discussie over of het wel echt Afrikaanswas of niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ow ik d8 dat jullie uit een hijsbakkie schetenen draag je ook amperbroekie's ?
dus je wil mij wel als schoonvader?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:18 schreef Koewam het volgende:
M'n moeder is nog vrijgezel.
Schoonvader nog wel?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dus je wil mij wel als schoonvader?
die van mij ook!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:18 schreef Koewam het volgende:
M'n moeder is nog vrijgezel.
Hey, donder jij eens effe een end op uit m'n profielquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:37 schreef blablabla666 het volgende:
[..]
die van mij ook!!!
misschien dezelfde?
ga naar indonesie en pak een spleetoog, die willen graag westerse, al vraag ik me bij jou af of ze je wel willen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik hoorde dat er in Paramaribo een overschot aan vrouwen is. Nu dacht ik, ik kan wel eens gewoon daar heen gaan, of eens kijken op de inlandse Surinaamse markt. Ik zie bijvoorbeeld net in comedy factory erg leuke Surinaamse vrouwen. Voordeel van Surinaamse vrouwen is dat ze goed kunnen koken en dat ze gezelligheid hoog in het vaandel hebben.Wie heeft ervaring en zou ik een kans maken bij de dames uit Paramaribo, of de Bijlmer.
Dan doe je toch iets fout dudequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb geen sjans gehad in Indonesië, ben er toch 22 dagen geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |