ho ho, dat zijn jongeren tot 25 jaar he, vanaf 20 jaar zijn er al heel veel jongeren het huis uit en werken fulltime, dat brengt het gemiddelde wel flink omhoog natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
wat me aan dat bericht opvalt is dat jongeren 775 euro te besteden hebben per maand vrij! dat lijkt me vrij veel!! verder vind ik de uitgaves aan vakantie weer weinig, ik geef jaarlijks zeker 3000-4000 euro uit daaraan. kleden daarintegen weer veel minder, ik denk dat het met 150 euro per jaar wel ophoudt.
Op vakantie bezuinigen dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
wat me aan dat bericht opvalt is dat jongeren 775 euro te besteden hebben per maand vrij! dat lijkt me vrij veel!! verder vind ik de uitgaves aan vakantie weer weinig, ik geef jaarlijks zeker 3000-4000 euro uit daaraan. kleden daarintegen weer veel minder, ik denk dat het met 150 euro per jaar wel ophoudt.
We zijn een beetje verwend geworden de afgelopen tijd. En als we het eenmaal luxe hebben gehad is het moeilijk om een stapje terug te doen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Als je naar Italie of Frankrijk gaat met de auto en met het gezin een huisje huurt betaal je meestal niet per persoon maar gewoon huur van het huisje per week.quote:Ik snap niet hoe gezinnen met kinderen kunnen rondkomen en op vakantie gaan.
Zouden werkgevers toch stiekum hogere lonen aan mensen met kinderen betalen?
Volgens mij is het iets lager want vrouwen poepen niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik wil bijvoorbeeld ook wel een vriendin, maar een vriendin kost 700euro per maand
Puur vertrouwen hebben doggy.. en als je denk dat je niet genoeg hebt.. meer sparen.. persoonlijk geef ik mezelf elke week gewoon een bepaald bedrag zakgeld voor alle uitgaves van die week.. een vast bedrag.. enik moet er maar van zien rond te komen.. de rest gaat op aan vaste lasten en aan sparen...quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nee zeker geen BS topic. het gaat om het gevoel dat ik moeilijk kan rondkomen, precies wat je eerder verwoordde. Ik heb wel wat spaargeld, maar niet genoeg om me een gerust gevoel te geven dat ik safe zit.. ik vroeg me af hoe mensen dat wel doen. dus toch sparen en toch geen zorgen te hebben of je wel genoeg overhoudt.
nee, je moet je wensen en eisen wat lager leggenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ok ik zal dus meer moeten sparen. Ik zal mn budget gewoon wat krapper moeten stellen..
Hoe zit het met die auto van 40-50K die je wilt kopen. Daar heb je dan 10 jaar voor moeten sparenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ok ik zal dus meer moeten sparen. Ik zal mn budget gewoon wat krapper moeten stellen..
Die is er toch ook wel in een qaudro uitvoering hoop ik danquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:04 schreef Pietverdriet het volgende:
TS wou nog wel een audi A4 cabrio kopen...
Graag niet...............je "zeurt" dat je krap moet leven, overal op moet bezuinigen en ondertussen wil je van al het geld dat je je hele leven hebt gespaard een auto kopen. Je zegt zelfs ergens dat je zuinig leeft omdat je ooit een huis wilt kopenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
niet iedereen heeft et zo ruim. Wij moeten nu eenmaal keuzes maken. Die auto laat ik buiten beschouwing verder graag.
Dag meneer die elk half-jaar roept "de beurzen gaan onderduit, de beurzen gaan onderuit"quote:
Jammer dat je geen vrouw hebt, anders zou je toch een met die aanestaisa hierboven kunnen ruilen om te zien hoe het is om echt de touwtjes aan elkaar te knopen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
niet iedereen heeft et zo ruim. Wij moeten nu eenmaal keuzes maken. Die auto laat ik buiten beschouwing verder graag. Natuurlijk kan ik best redelijk leven van mijn loon, maar het is geen vetpot. ik heb het dan over maandelijkse inkomsten en uitgaves, niet over spaargeld.!
Dus graag serieuze tips (ik heb er al gelukkig een aantal zien voorbij komen) over hoe de vaste lasten te verminderen!
Ik heb 50k verdiend aan die dalingquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:56 schreef Potters het volgende:
[..]
Dag meneer die elk half-jaar roept "de beurzen gaan onderduit, de beurzen gaan onderuit"..........wie is hier de pauper
![]()
hoeveel trek je dan elke maand.. misschien dat je dan een beter advies kan krijgen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
niet iedereen heeft et zo ruim. Wij moeten nu eenmaal keuzes maken. Die auto laat ik buiten beschouwing verder graag. Natuurlijk kan ik best redelijk leven van mijn loon, maar het is geen vetpot. ik heb het dan over maandelijkse inkomsten en uitgaves, niet over spaargeld.!
Dus graag serieuze tips (ik heb er al gelukkig een aantal zien voorbij komen) over hoe de vaste lasten te verminderen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |