ik doe geen loi opleiding, maar een avondschool.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:17 schreef Bennie_K het volgende:
ben je nou al toegelaten tot die LOI opleiding?
Mwa, wat die wietplantages betreft geef ik BHFH toch 100% gelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:20 schreef Dementor het volgende:
BHFH jij moet je eigen politieke partij oprichten![]()
Als je wel de electriciteitsrekening gaat betalen, en maatregelen neemt tegen de overlast, dan is het lucratieve er ook snel vanaf.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zou als ik in de bijstand zat een wietplantage beginnen, dat is bijzonder lucratief en de politie treedt niet op als er geen overlast is. (lees: electriciteitsrekening betalen en geen stankoverlast)
Je komt alleen geen meter vooruit met een uitkering.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:21 schreef Furia het volgende:
Volgens mij kun je inderdaad beter in de bijstand gaan zitten dan werken als je 1500 euro of minder verdiend in de maand. Dan heb je alle tijd om er zwart nog wat bij te verdienen en kom je in aanmerking voor al die potjes waar BHFH het over heeft. Anders wordt je mooi aan alle kanten genaaid.
Behalve natuurlijk als je geen NL-er bent, want dan is het discriminatie
ps. geldt niet voor Belgen, die lijken nog teveel op NL-ers.
dat valt reuze mee, ik heb het financiele plaatje goed bekeken en weet ook waar de overheid de grens stelt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:22 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als je wel de electriciteitsrekening gaat betalen, en maatregelen neemt tegen de overlast, dan is het lucratieve er ook snel vanaf.
Nee, want eerst teer je mooi op huursubsidie etc, daarna doe je hulpeloos en ga je (zo rond pensioentijd) in een bejaardentehuis. Daar moet je betalen tot je geld op is, en daarna wordt het voor je betaald. Als je niets hebt, is het dus (weer) gratis wonen!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je komt alleen geen meter vooruit met een uitkering.
Geen hypotheek en geen goed pensioen = ellende tot de dood volgt.
Nee daar wil je echt eindigen in een bejaardentehuisquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:25 schreef Furia het volgende:
[..]
Nee, want eerst teer je mooi op huursubsidie etc, daarna doe je hulpeloos en ga je (zo rond pensioentijd) in een bejaardentehuis. Daar moet je betalen tot je geld op is, en daarna wordt het voor je betaald. Als je niets hebt, is het dus (weer) gratis wonen!
Er is meer in het leven dan hoertjes inhuren op je 18e.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat heb je aan geld als je een jaar of 90 bent, je kan lekkere 18 jarige hoertjes langs laten komen als het zaakje nog werkt, anders zie ik het nut er net van in.
ja hier en daar dwaalde het topic wat af, mijn excuses. Het gaat er dus om, of het te doen is om van de bijstand te leven, ja dan nee.quote:
ga je ze dan wel neuken? of weer lekker pratenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat heb je aan geld als je een jaar of 90 bent, je kan lekkere 18 jarige hoertjes langs laten komen als het zaakje nog werkt, anders zie ik het nut er net van in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |