Ja speel bijvoorbeeld eens een keer Ober, of straks met sinterklaas Zwarte Piet ofzo. Ofnouja, een zwarte piet van in de 40, dan moetje wel de hoofdpiet zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:35 schreef Lienekien het volgende:
Ach, je baas geeft je ook betaald vrijaf omdat je een nieuwe boiler geïnstalleerd krijgt. Doe ook eens wat terug voor die man!
Man volgens mij lul je uit je nek , je baas kan je zoiets helemaal niet verplichten niet in nederland niet in belgie , zit je nog steeds zonder arbeidscontract behalve dat votje waar je het laatst over had ? heb je overigens al gelezen hoe je met belgische Vrouwen aan moet pappen? want het beeld dat je in je hoofd heb om het met 18jarige breezah chicks te doen kan je wel vergeten ik denk dat je het toch meer in het circuit 30+ , en mag het ietsje meer zijn categorie kan zoeken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ja dat is ook zo, dus daarom doe ik ook niet moeilijk en ook omdat ik het opzich wel leuk vind om te doen. maar toch steekt het een beetje dat je zomaar aangewezen wordt om zoiets te doen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:22 schreef Thieske het volgende:
Het is weer eens zo ver.....
Man LUL TOCH NIET DAT HET VERPLICHT IS! het enige in je leven wat verplicht is is zeiken en scheiten .quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is een bus van de baas met reclamestickers erop, dus vandaar dat iemand van de zaak moet rijden. Verder zei ik al dat ik het dit keer niet o erg vond, omdat het me ook wel leuk lijkt. maar toch vraag ik me af hoe dit zit. in het andere topic had ik daar ook geen antwoord op gekregen en nu doet de baas het dus weer..
alsof je niemand kan inhuren...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is een bus van de baas met reclamestickers erop, dus vandaar dat iemand van de zaak moet rijden..
En daarna met de ronde Miss de kroeg inquote:
gek eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2005 07:29 schreef _-rally-_ het volgende:
Probeer 't maar in ONZ, want hier komen toch geen serieuze reacties op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |