abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 maart 2005 @ 22:15:33 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25387276
De baas belde mij net op omdat ik morgen, op zondag dus, bakstenen moetsjouwen van het bedrijf naar zijn huis. Ik heb er eigenlijk dus helemaal geen zin in, maar ik ben bang dat als ik weiger dat ik dan in een minder goed blaadje kom te staan bij de baas. Ik vind het zelf op zich niet zo erg om wat dingen extra te doen, of wat dingen die niet direct in je taakomschrijving staan, maar ik vind eigenlijk dat ik de zondag voor me zelf heb. Ik zou er wel een krrat boer voor krijgen, maar het is niet vrijblijvend zei de baas, omdat die stenen voor maandag "in het bedrijfsbelang" weg moeten zijn. Ik denk dus dat ik maar ga, maar eik wel onder protest..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25387337
Zeg dat je gereformeerd bent.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_25387372
Een krat boer?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_25387383
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een krat boer?
krrat
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 22:23:23 #5
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_25387426
sjees bhfh is weer op dreef is jouw bas niet toevallig familie van in A hitler ofzo ??

ik bedoel neem de camera`s,het kloksysteem,rokersbeleid,en nu de stenen weer
pi_25387442
Typisch toch altijd dat alleen BHFH dit soort dingen meemaakt.
pi_25387447
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 22:21 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

krrat
Volgens mij heeft BHFH al een krrat boer op...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_25387476
nu kun je niet meer weigeren... kzou iig niet meer opnemen als je vrij bent en gebeld wordt door t werk...
pi_25387555
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgens mij heeft BHFH al een krrat boer op...
Oei, dan moet ie morgen met een krater werken.

[ Bericht 6% gewijzigd door FritsVanEgters op 05-03-2005 22:36:17 ]
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 22:33:47 #10
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_25387650
Voor wat hoort wat. Als het voor het bedrijf zo belangrijk is (zo te horen is het belangrijker voor je baas z'n tuin.....) en jij moet hiervoor je vrije zondag opofferen dan mag daar wel wat meer tegenover staan dan een krat bier. Gebruikelijk is een uurloon van 150-200 %.
Trouwens erg raar dat hij nu pas met deze mededeling komt ! Ik zal wel even een flink woordje met hem wisselen als ik jou was. Dit is echt geen manier van doen.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 22:39:03 #11
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25387763
het punt is dus dat er een regeltje staat aan het eind van mijn werkomschrijving dat ik "voor alle werken in het belang van het bedrijf ingezet kan worden" Dat had ik aanvankelijk niet gezien, maar ik moet de laatste tijd wel heel veel klusjes doen die weinig met mijn core business te maken hebben (it management) maargoed het geeft ook wel weer wat afwisseling natuurlijk.. maargoed in mn vrije tijd ben ik er minder blij mee...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 5 maart 2005 @ 22:41:05 #12
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25387793
je verhalen beginnen steeds ongeloofwaardiger te worden, tijd voor wat nieuws
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_25387952
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 22:41 schreef Klonk het volgende:
je verhalen beginnen steeds ongeloofwaardiger te worden, tijd voor wat nieuws
Vooral dat stuk overt it-management .
pi_25388978
iets zegt me dat bhfh in het verleden in nederland in de koffiemachines zat, betaald niet ver boven het minimumloon, rare overstap dan naar it-managment (die koffie kwam me toen bekend voor omdat ik zelf in de productie van koffie zit).
Deze posting maakt alle andere niet ongeloofwaardig (waren ze zo langzamerhand al), maar is voor mij een bewijs dat bhfh een leuke uitstap heeft gevonden uit onzin (ik moet alleen zeggen dat de postings los bekeken best zouden passen hier, een bijzondere uitstap vanuit onzin dus wel)
pi_25388987
geile meisjes in korte rokjes je hard moet palen!!!!
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  zondag 6 maart 2005 @ 19:56:59 #16
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25400643
Wordt je sterk en breed van. Daar zijn vrouwen altijd erg van onder de indruk
Vampire Romance O+
pi_25406681
Gooi zo'n baksteen naar je baas, is hij bewusteloos dan neuk je hem helemaal suf.
Heb je ook een keer seks gehad.
BHFH
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25406696
Gebruik de bakstenen om een limonade kraampje te bouwen, ben je vanaf dan je eigen baas, roken onder werktijd, om je kraampje heen huppelen als sport, geen baas die je als persoonlijk slaafje gebruikt en je kan je eigen werkomschrijving/arbeidsvoorwaarden bedenken.
pi_25406725
@ OP
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 7 maart 2005 @ 06:56:30 #20
46960 StefanP
polemicist
pi_25407250
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 22:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het punt is dus dat er een regeltje staat aan het eind van mijn werkomschrijving dat ik "voor alle werken in het belang van het bedrijf ingezet kan worden" Dat had ik aanvankelijk niet gezien, maar ik moet de laatste tijd wel heel veel klusjes doen die weinig met mijn core business te maken hebben (it management) maargoed het geeft ook wel weer wat afwisseling natuurlijk.. maargoed in mn vrije tijd ben ik er minder blij mee...
Hahaha, zo'n werkomschrijving slaat nergens op natuurlijk. Dat valt in elke rechtbank binnen 1 minuut om, sterker nog ik denk dat je werkgever niet eens een advocaat kan vinden die hem niet meteen uitlacht omdat zo'n contract onhoudbaar is.

Als het onder werktijd was dan zou ik er misschien niet eens zo'n punt van maken, maar in je vrije tijd voor een krat bier? Kom op zeg.

What's next? Mag je volgend weekend zijn gras komen maaien 'in het bedrijfsbelang'?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_25412437
Je doet het weer helemaal verkeerd.
Volgende keer gewoon een volmondig ja en jij regeld de koffie en de broodjes., die krat bier ach leuk van hem maar jij hebt hart voor de zaak
Binnen no time ben jij de rechter- en de linkerhand van de baas en zit je voor de rest van je leven gebeiteld.
BHFH jij komt er wel
  maandag 7 maart 2005 @ 14:51:38 #22
111463 pikwik
slappe bak
pi_25412494
nu weet ik het zeker, je bent zo nep als tara sing varma
wat een crap zeg!
pi_25413359
quote:
Op maandag 7 maart 2005 14:51 schreef pikwik het volgende:

wat een crap zeg!
Huh?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:42:54 #24
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_25423878
Duh BHFH is de gezamenlijke kloon van de crew.
[KNE]-Mod
  dinsdag 8 maart 2005 @ 20:25:21 #25
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25429920
Ik hoefde dus zondag niet te komen en moet de stenen nu vrijdagmiddag , als het rustig op de zaak, onder werktijd naar de tuin van de baas brengen. Bart, de portier, heeft de stenen maandag uit het zicht gelegd, dus dat hoefde ik al niet te doen gelukkig.

Ik mag met de auto van de baas ( een vw transporter) de stenen wegbrengen.) de baas zei dat hij liever had dat het met mijn auto kon en zij niet zo blij te zijn dat ik een fiat panda heb gekocht van gedeeltelijk zijn geld (de baas heeft de btw betaald van mijn auto) maargoed ik heb hem gezegd dat hij niet gezegd had van tevoren dat ik stenen ermee moest vervoeren. Goed hij zag dat gelukkig ook wel in.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')