Volgens mij heeft BHFH al een krrat boer op...quote:
Oei, dan moet ie morgen met een krater werken.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft BHFH al een krrat boer op...
Vooral dat stuk overt it-managementquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:41 schreef Klonk het volgende:
je verhalen beginnen steeds ongeloofwaardiger te worden, tijd voor wat nieuws
Hahaha, zo'n werkomschrijving slaat nergens op natuurlijk. Dat valt in elke rechtbank binnen 1 minuut om, sterker nog ik denk dat je werkgever niet eens een advocaat kan vinden die hem niet meteen uitlacht omdat zo'n contract onhoudbaar is.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het punt is dus dat er een regeltje staat aan het eind van mijn werkomschrijving dat ik "voor alle werken in het belang van het bedrijf ingezet kan worden" Dat had ik aanvankelijk niet gezien, maar ik moet de laatste tijd wel heel veel klusjes doen die weinig met mijn core business te maken hebben (it management) maargoed het geeft ook wel weer wat afwisseling natuurlijk.. maargoed in mn vrije tijd ben ik er minder blij mee...
wat ik al zei.quote:Op woensdag 9 maart 2005 06:53 schreef pikwik het volgende:
op een gegeven moment is de lol er ook wel af hoor van dit soort topics
verzin eens iets nieuws ofzo
Lieverdquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Waar het mij om gaat .............................
Eentje die van sprookjes houdt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lieverdga eens een vriendinnetje zoeken
![]()
Zoeken kan altijd hequote:
Daarom!quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Worden sprookjes soms niet gewoon werkelijkheid![]()
dat is zijn andere probleemquote:Op woensdag 9 maart 2005 17:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lieverdga eens een vriendinnetje zoeken
![]()
zelfs bij christine le duc is ie niet meer welkomquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daarom!
Joh, die gozer vindt echt wel een keer iemand hoor.
Dat topic/verhaal kende ik nog niet, vertel!quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
zelfs bij christine le duc is ie niet meer welkom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |