Met een schaar.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nu heb ik dus de gaten wel gerepareerd, maar nu zit er een lelijke brandvlek op de broek. weet iemand hoe ik die eraf kan krijgen??
het is een hele grote plek! dat kan ik niet eruitknippen, want dat kan ik nooit stoppen, of dicht strijken met een andere plakker. die ritsbroeken zijn mega duur en dit is de enige kokrte broek die ik heb. ik MOET hier een oplossing voor vinden geld voor een nieuwe broek heb ik niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Met een schaar.
Maar ja, dan zit je weer met een gat.
quote:Op zondag 29 mei 2005 21:45 schreef MadGuy het volgende:
YES! Een nieuwe broek!
de vlek zit vlak bij het kruis, zodat het net een pisvlek lijkt. Ik kan er niet fatsoenlijk mee overstraat dus..quote:Op zondag 29 mei 2005 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb ergens een topic voorbij zien komen dat brandvlekken in een broek hip zou worden
hahahaha!quote:Op zondag 29 mei 2005 21:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
de vlek zit vlak bij het kruis, zodat het net een pisvlek lijkt. Ik kan er niet fatsoenlijk mee overstraat dus..
quote:Op zondag 29 mei 2005 21:54 schreef HAL9000S het volgende:
Kun je er anders geen mooi brandvlekken patroon brandvlekken patroon op maken, zodat het net lijkt of het zo hoort??
Altijd de strijkbout blijven bewegen, dan weet je dat vast voor de volgende keer.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het is de schuld van de HEMA eigenlijk. Die hebben een niet kloppende gebruiksaanwijzing op de opstrijkdingen gezet. Hun zeiden dat ik de strijkbout op katoen moest zetten waardoor mn broek verbrandde...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |