abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:37:18 #226
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31786591
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:34 schreef Radegast het volgende:

[..]

Perica Ognjenovic, begon bij Rode Ster, ging daarna na Real Madrid waar hij nooit doorbrak, daarna bij Kaiserslautern en heeft ook nog bij Dinamo Kiev gezeten en heeft een blauwe maandag in Frankrijk gevoetbald bij Angers.
Ognjenovic kan op beide flanken uit de voeten, maar vooral op links.

Heeft nu geen club, maar Rode Ster zou hem graag terughalen nu daar één van hun bste spitsen naar de Bundesliga is verkast.

Koeman gaf destijds de voorkeur aan Sikora.
Dank je, smeuig en informatief

En als slagroom op de taart ook nog een tragisch-komedisch einde
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_31786960
Ik dacht dat Ajax weer een nieuwe Griekse spits ging aankopen. Alsiemaarikis heet ie geloof ik.
pi_31787136
AZ wil snel duidelijkheid van Vlaar

Door: Robert Toret
29/10/2005 18:05

AZ wil op zeer korte termijn duidelijkheid van Ron Vlaar over zijn toekomstplannen. De verdediger heeft bij de Alkmaarse club nog een contract tot medio 2007, maar kan voor een gelimiteerde transfersom vertrekken uit De Alkmaarderhout. De international brak eind vorig seizoen namelijk uit het niets door en weigert sindsdien een nieuwe, langere en verbeterde verbintenis te tekenen, waardoor andere clubs hem nog altijd voor een zeer lage afkoopsom - die contractueel is vastgelegd - kunnen overnemen. AZ wil dit ten koste van alles voorkomen en zet de 20-jarige Hensbroeker nu onder druk. De huidige nummer twee van de Eredivisie heeft Vlaar een verbeterde aanbieding gedaan en wil binnen afzienbare tijd uitsluitsel van de centrumverdediger.

Hoewel alle betrokken partijen het stellig ontkennen, is Vlaar afgelopen donderdag ondertussen wel degelijk in de Amsterdam ArenA gesignaleerd. Het is geen geheim dat de verdediger een zwak heeft voor Ajax en club en speler werden de voorbije maanden al regelmatig met elkaar in verband gebracht. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Houd van een lijntje.
pi_31787813
Wat is je Bron? Vlaar heeft namelijk openlijk laten weten in Studio Voetbal dat het Ajax spel niet bij hem past.
pi_31787882
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is je Bron? Vlaar heeft namelijk openlijk laten weten in Studio Voetbal dat het Ajax spel niet bij hem past.
http://www.voetbal24.nl/index.php?action=nieuws&show=binnenland&id=12396&etitel=czozNToiQVogd2lsIHNuZWwgZHVpZGVsaWpraGVpZCB2YW4gVmxhYXIiOw==
pi_31788031
Leuke TT nog steeds
pi_31788062
We pakken Huntelaar! in de winterstop
Houd van een lijntje.
pi_31788612
Verbeek zou een probleem minder hebben als Huntelaar gaat. Maar toch, ik zie dat niet eerder dan 1 januari gebeuren, mits SCH niet door is in de EC.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:42:38 #234
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31788702
Hangt denk ik ook van het financiele plaatje af. Heerenveen zal misschien nu meer geld kunnen pakken dan in de winterstop, puur omdat de nood voor een scorende spits hoog is. Aan de andere kant is het aan de trainer en bestuur om te kijken of dat eventueel een hogere koopsom waard is.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_31788840
Als het je team verzwakt... Ze kunnen ook in juni gewoon geld vangen. Wellicht nog meer, mocht Huntelaar veel scoren dit seizoen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:48:45 #236
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31788867
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Als het je team verzwakt... Ze kunnen ook in juni gewoon geld vangen. Wellicht nog meer, mocht Huntelaar veel scoren dit seizoen.
Goed, maar als je er andere spelers bij betrekt hoeft het voor Heerenveen niet een te erge verzwakking te zijn.
pi_31788927
Alsof Heerenveen op Ioannis ofzo zit te wachten...
www.thuisuiteten.nl
pi_31788972
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Nou, Rosenberg zouden ze daar graag willen hebben denk ik zo. Type Allback.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:53:13 #239
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31789006
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Denk dat ze zelfs Boukhari kunnen gebruiken. Traag als hij is, ik vind hem beter dan Bruggink.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:59:18 #240
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31789197
Bruggink en Boukhari zijn precies van elkaar tegenovergesteld. Bruggink heeft faalangst, waar Boukhari zichzelf al snel overschat wanneer 'ie een balletje goed heeft geraakt.
pi_31789256
Precies. Arnold Boukhari of Nourdin Bruggink had een goede speler geweest.
www.thuisuiteten.nl
pi_31789262
Ik zou Boukhari graag hebben, ik vind dat er veel onterecht op hem werd gekankerd. Hij doet zijn best itt bv. Rosales en Babel.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:03:11 #243
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31789323
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
Ik zou Boukhari graag hebben...
Voor thuis of voor op het veld
pi_31789451
Tip n.a.v. wat onderzoek:

Het grote AFC AJAX topic #211: We pakken de Friezen uhuh.
Het grote AFC AJAX topic #210: Gewoon winnen van SCH idem
Het grote AFC AJAX topic #208: Winnen in Eindhoven! jaja
Het grote AFC AJAX topic #204 Wij zijn de beste, Kampioenen *proest*
Het grote AFC Ajax topic #203: Mooie weken in 't verschiet als je van falende spits en gelijke spelen houdt wel ja
Het grote AFC AJAX-topic #200: Wij zijn Ajax, de beste! *gaap*
Het grote AFC AJAX-topic # 197: Niets aan de hand! Nee hoor, gaat prima zo
Het grote AFC AJAX topic #195: woensdag ADO even oprollen Nou wat een oprolpartije was het
Het grote AFC AJAX topic #193: Knallen in Praag en Alkmaar Nou wat een knallers
Het grote AJAX-topic # 191: Alles komt goed! "we zeggen alleen niet wanneer"
Het grote AJAX-topic 190: Een stroef begin is het halve werk Blijft veel half werken dan he, betalen ze ook maar de helft aan salaris uit?

Ik zou eens wat andere topictitels bedenken voor de komende topics/wedstrijden.

Dit consult was gratis, doe er uw voordeel mee
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31789508
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
Ik zou Boukhari graag hebben, ik vind dat er veel onterecht op hem werd gekankerd. Hij doet zijn best itt bv. Rosales en Babel.
Volgens mij deed Babel toch ook zijn best gisteren.

Rosales ook, maar die kan nu eenmaal niet veel....

En ik ben het met je eens dat Boukhari vaak ten onrechte uitgescholden wordt. Ik vind het een prima stand-in.
www.thuisuiteten.nl
pi_31790674
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer heeft ie dat gezegd? Az speelt het Ajax spelletje, en dat gaat 'm goed af. Prima speler, halen die gozer!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:27:10 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31797327
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:06 schreef DIGGER het volgende:
Tip n.a.v. wat onderzoek:

Het grote AFC AJAX topic #211: We pakken de Friezen uhuh.
Het grote AFC AJAX topic #210: Gewoon winnen van SCH idem
Het grote AFC AJAX topic #208: Winnen in Eindhoven! jaja
Het grote AFC AJAX topic #204 Wij zijn de beste, Kampioenen *proest*
Het grote AFC Ajax topic #203: Mooie weken in 't verschiet als je van falende spits en gelijke spelen houdt wel ja
Het grote AFC AJAX-topic #200: Wij zijn Ajax, de beste! *gaap*
Het grote AFC AJAX-topic # 197: Niets aan de hand! Nee hoor, gaat prima zo
Het grote AFC AJAX topic #195: woensdag ADO even oprollen Nou wat een oprolpartije was het
Het grote AFC AJAX topic #193: Knallen in Praag en Alkmaar Nou wat een knallers
Het grote AJAX-topic # 191: Alles komt goed! "we zeggen alleen niet wanneer"
Het grote AJAX-topic 190: Een stroef begin is het halve werk Blijft veel half werken dan he, betalen ze ook maar de helft aan salaris uit?

Ik zou eens wat andere topictitels bedenken voor de komende topics/wedstrijden.

Dit consult was gratis, doe er uw voordeel mee
.

Ik zou me ook kapot lachen als niet Ajacied zijnde....

wat een drama is het inmiddels bij ons cluppie....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31797361
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 00:27 schreef HeatWave het volgende:
wat een drama is het inmiddels bij ons cluppie....
Je bent liev
pi_31797370
DIGGER.
That's all folks!
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:29:12 #250
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31797382
Maar na regen komt altijd zonneschijn

zelfs in het regenseizoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')