Dank je, smeuig en informatiefquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Perica Ognjenovic, begon bij Rode Ster, ging daarna na Real Madrid waar hij nooit doorbrak, daarna bij Kaiserslautern en heeft ook nog bij Dinamo Kiev gezeten en heeft een blauwe maandag in Frankrijk gevoetbald bij Angers.
Ognjenovic kan op beide flanken uit de voeten, maar vooral op links.
Heeft nu geen club, maar Rode Ster zou hem graag terughalen nu daar één van hun bste spitsen naar de Bundesliga is verkast.
Koeman gaf destijds de voorkeur aan Sikora.
http://www.voetbal24.nl/index.php?action=nieuws&show=binnenland&id=12396&etitel=czozNToiQVogd2lsIHNuZWwgZHVpZGVsaWpraGVpZCB2YW4gVmxhYXIiOw==quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is je Bron? Vlaar heeft namelijk openlijk laten weten in Studio Voetbal dat het Ajax spel niet bij hem past.
Goed, maar als je er andere spelers bij betrekt hoeft het voor Heerenveen niet een te erge verzwakking te zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Als het je team verzwakt... Ze kunnen ook in juni gewoon geld vangen. Wellicht nog meer, mocht Huntelaar veel scoren dit seizoen.
Nou, Rosenberg zouden ze daar graag willen hebben denk ik zo. Type Allback.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Alsof Heerenveen op Ioannis ofzo zit te wachten...
Denk dat ze zelfs Boukhari kunnen gebruiken. Traag als hij is, ik vind hem beter dan Bruggink.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Alsof Heerenveen op Ioannis ofzo zit te wachten...
Voor thuis of voor op het veldquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
Ik zou Boukhari graag hebben...
Volgens mij deed Babel toch ook zijn best gisteren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
Ik zou Boukhari graag hebben, ik vind dat er veel onterecht op hem werd gekankerd. Hij doet zijn best itt bv. Rosales en Babel.
Wanneer heeft ie dat gezegd? Az speelt het Ajax spelletje, en dat gaat 'm goed af. Prima speler, halen die gozer!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is je Bron? Vlaar heeft namelijk openlijk laten weten in Studio Voetbal dat het Ajax spel niet bij hem past.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:06 schreef DIGGER het volgende:
Tip n.a.v. wat onderzoek:
Het grote AFC AJAX topic #211: We pakken de Friezen uhuh.
Het grote AFC AJAX topic #210: Gewoon winnen van SCH idem
Het grote AFC AJAX topic #208: Winnen in Eindhoven! jaja
Het grote AFC AJAX topic #204 Wij zijn de beste, Kampioenen *proest*
Het grote AFC Ajax topic #203: Mooie weken in 't verschiet als je van falende spits en gelijke spelen houdt wel ja
Het grote AFC AJAX-topic #200: Wij zijn Ajax, de beste! *gaap*
Het grote AFC AJAX-topic # 197: Niets aan de hand! Nee hoor, gaat prima zo
Het grote AFC AJAX topic #195: woensdag ADO even oprollen Nou wat een oprolpartije was het
Het grote AFC AJAX topic #193: Knallen in Praag en Alkmaar Nou wat een knallers
Het grote AJAX-topic # 191: Alles komt goed! "we zeggen alleen niet wanneer"
Het grote AJAX-topic 190: Een stroef begin is het halve werk Blijft veel half werken dan he, betalen ze ook maar de helft aan salaris uit?
Ik zou eens wat andere topictitels bedenken voor de komende topics/wedstrijden.
Dit consult was gratis, doe er uw voordeel mee
Je bent lievquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:27 schreef HeatWave het volgende:
wat een drama is het inmiddels bij ons cluppie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |