klopt, dit zijn de overige data:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:28 schreef Lionheaad het volgende:
AZ - NEC is op 21 december...
als al die eerste elftal spelers weer meedoen zou het een schande zijn als ze van HS zouden verliezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:32 schreef ThomasBerge het volgende:
Leuke loting, ook Jong Ajax heeft kansen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
Lastige loting, maar ja, ooit de halve finale in de beker gewonnen in Alkmaar...
"Dries Bousatta, je moeder heeft een snor.." en de pingel ging over het doel
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:55 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
als al die eerste elftal spelers weer meedoen zou het een schande zijn als ze van HS zouden verliezen
Het is een schande dat ze basisspelers van het eerste erin gooien. Wat mij betreft moet er een leeftijdsgrens komen zoals bij jong Oranje. Ajax mag al later instromen en heeft dan ook nog een herkansing mochten ze uitvallen met het 1e elftal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:55 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
als al die eerste elftal spelers weer meedoen zou het een schande zijn als ze van HS zouden verliezen
idd, de topclubs hadden vast voorverwamde kokertjes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
En een corrupte loting.
Groningen lijkt mijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk leuke wedstrijden.
Ajax, PSV en Feyenoord zullen wel op tv komen?
ik had nog gehoopt op FC Groningen - FC Twentequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Groningen lijkt mij
Nog een extra wedstrijd in het Oosterpark dus, Volendam heeft de eer om de echte laatste wedstrijd in het Oosterpark te spelen. Al zal het officiële afscheid wel op 18 december zijn.
Volgende ronde dan maar? En precies zoals jij het schrijft, Grunn thuis?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik had nog gehoopt op FC Groningen - FC Twente![]()
![]()
Dat had een mooie laatste kunnen zijn iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik had nog gehoopt op FC Groningen - FC Twente![]()
![]()
Volgende ronde zou kunnen maar dan is het in het Euroborg dat word toch anders dan met 20 bussen door het oosterparkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgende ronde dan maar? En precies zoals jij het schrijft, Grunn thuis?
Mjah, 20 bussen door het Oosterpark is dan verleden tijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Volgende ronde zou kunnen maar dan is het in het de Euroborg dat word toch anders dan met 20 bussen door het oosterpark![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 10:18 schreef 9christensen het volgende:
Komt PSV-Twente nog live op sbs?
twente moet helemaal rood zijn. voor de restquote:
Zo wordt het geschreven in het plaatselijke dialect.quote:Op maandag 19 december 2005 11:59 schreef PyTh het volgende:
Vind die banner van Eindhoven toch wel schandelijk hoor Quasar![]()
Toch maar even aanpassen lijkt me.....quote:Op maandag 19 december 2005 16:30 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Zo wordt het geschreven in het plaatselijke dialect.
Yup valt idd erg tegen. Denk eigenlijk dat iedereen op de dag zelf wel n kaartje koopt. Mara meer als 10.000 mensen hoef je niet te verwachten denk ik.quote:Op maandag 19 december 2005 16:55 schreef FrankyMcG het volgende:
In Kerkrade schijnt het niet zo druk te worden, schijnen nog geen 2.000 roda kaarten verkocht te zijn, en maar 900 Feyenoord kaarten.......
dat zou me tegenvallen van roda. mja de cup leeft nie echt in nederlandquote:Op maandag 19 december 2005 19:26 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Yup valt idd erg tegen. Denk eigenlijk dat iedereen op de dag zelf wel n kaartje koopt. Mara meer als 10.000 mensen hoef je niet te verwachten denk ik.
lijkt me toch raar nog 1 zo'n wedstrijd in het oosterpark het afscheid is al genomen eigenlijkquote:Op maandag 19 december 2005 22:13 schreef clauwheee het volgende:
FC Grunn
Hopen op nog eenwedstrijd donderdag zodat we in de Euroborg verder kunnen spelen om de beker. Nadien de loting vanuit ons Oosterpark. Waar het, trouwens, volle bak en dus uitverkocht zal zijn
![]()
Ja, is ook zo. Maar ja..donderdag is voor mij wel écht de laatste keer, ik had gisteren nog steeds in m'n achterhoofd: ik kom hier donderdag nog.quote:Op maandag 19 december 2005 22:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
lijkt me toch raar nog 1 zo'n wedstrijd in het oosterpark het afscheid is al genomen eigenlijk
0-5 is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ouderwets mmquote:Op maandag 19 december 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Zal Ajax nu weer eens ouderwets kunnen winnen? 0-5?
Alle Limburgse clubs moeten winnenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:15 schreef TheGHunter het volgende:
VVV moet natuurlijk gewoon winnen vanavond
Dat is zo! Daarom zou het extra leuk zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
0-5 is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ouderwets mm
Willem draait zich om in z'n graf.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:50 schreef EKterror het volgende:
[..]
Willem IIik ga me steeds meer afvragen of ze nog wel te redden zijn dit seizoen.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:56 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Willem draait zich om in z'n graf.
Ja, iddquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wat ze dit seizoen voornamelijk doen, verliezen
Staan ze al achter?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:57 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
![]()
![]()
psv maakt er ook een klunsboel van trouwens![]()
nee, twente klunst zo mogelijk nog ergerquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:12 schreef Mr.Mills het volgende:
Als die man ooit nog eens zou doorbreken......echt te makkelijk voor PSV/Feyenoord fans
Nee dat zal wel een blanke zijn, net als Vurnon Anita, Jeoffrey Sarpong en Javier Martinaquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:15 schreef DeTolk het volgende:
Poepon heeft zeker een donker kleurtje?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
"SMS nu 'poep on' naar 1010 en maak kans op een seizoenkaart voor het 2e elftal van Ajax!".
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
2-1 Helmond.
Komen de Dapp're Strijders weer Feyenoord spelers aftuigen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:22 schreef xboxps2 het volgende:
jong ajax-jong feyenoord zou ook grappig zijn
Ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Komen de Dapp're Strijders weer Feyenoord spelers aftuigen?
Daar gebeurt meer dan in Eindhoven iig.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef EKterror het volgende:
Jezus, sbs zapt wel hééél vaak naar Heerenveen.
heerenveen krijgt ook wel hééél veel kansenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef EKterror het volgende:
nu nie meerquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:25 schreef DeTolk het volgende:
nog steeds 1-1 op teletekst
Omdat PSV - Twente niet om aan te zien is, vrij logisch...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef EKterror het volgende:
Of blijf gewoon bij Heerenveen en laat alleen die schwalbe van Farfan zien zo ommenabij de 60e minuut, met bijbehorende penalty.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:26 schreef EKterror het volgende:
Ja maar blijf dan gewoon een minuutje of 5 bij Heerenveen.
2-0 Samaras.
ja, of blij daar de rest van de wedstrijd, deze wanprestatie van psv is niet om aan te zien (ben psv-fan, maar dit is echt te erg.)quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:26 schreef EKterror het volgende:
Ja maar blijf dan gewoon een minuutje of 5 bij Heerenveen.
2-0 Samaras.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:27 schreef twi het volgende:
Of blijf gewoon bij Heerenveen en laat alleen die schwalbe van Farfan zien zo ommenabij de 60e minuut, met bijbehorende penalty.
Familie van.............quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:27 schreef EKterror het volgende:
2e rode kaart Jong Ajax. Vertongen.
Dat was dus de 1e kans van Ajax om bij de laatste 8 te komen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:27 schreef EKterror het volgende:
2e rode kaart Jong Ajax. Vertongen.
Verlies je nu al de hoop? Jong Ajax ziet gewoon dat ze een twee klassen beter zijn dan Helmond, en zorgen daarom dat ze met 2 man minder op het veld staan op een 2-1 achterstand om het nog enigszins een wedstrijd te maken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:29 schreef DeTolk het volgende:
Dat was dus de 1e kans van Ajax om bij de laatste 8 te komen.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
![]()
Vurr welleke club bende gij, vur welleke club bende gij.
Natuurlijk vur Helmond sport!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:33 schreef pascalheister het volgende:
Farfie
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:33 schreef Nashje het volgende:
1-0 Duitsland.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:33 schreef Nashje het volgende:
1-0 Duitsland.
hahaquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:33 schreef Nashje het volgende:
1-0 Duitsland.
ja, ik moest er ook om lachenquote:
Zelfs bij Ajax beseffen ze tegenwoordig dat het niet alleen om zogenaamd "mooi" voetbal draait, getuige het feit dat ze de "heilige" (quote:
Tegenwoordig jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs bij Ajax beseffen ze tegenwoordig dat het niet alleen om zogenaamd "mooi" voetbal draait, getuige het feit dat ze de "heilige" () huisstijl eindelijk overboord hebben gegooid.
Verschil in nuance is natuurlijk dat Ajax hopeloos uit vorm is en het als een noodmaatregel wordt gevoerd. Bij PSV is zulk afbraakvoetbal standaard tactiekquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs bij Ajax beseffen ze tegenwoordig dat het niet alleen om zogenaamd "mooi" voetbal draait, getuige het feit dat ze de "heilige" () huisstijl eindelijk overboord hebben gegooid.
En met succes, dus wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Bij psv is het namelijk al jaren zo.
de 60e minuut is nog nog voorbij hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Voordeeltje voor hem. Hoeft 'ie 'm deze week een keertje niet uit de kast te trekken.
Daarom is PSV de afgelopen jaren ook vaker kampioen geworden dan Ajax, tot mijn grote vreugdequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tegenwoordig ja. Goed gezegd.
dan moet je toch wat minder vaak je winterslaapje houdenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat ze die noodmaatregel nog lang gaan hanteren, anders kan je de play-offs dit seizoen nog wel eens mislopen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Verschil in nuance is natuurlijk dat Ajax hopeloos uit vorm is en het als een noodmaatregel wordt gevoerd. Bij PSV is zulk afbraakvoetbal standaard tactiek
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:38 schreef EminemRulezz het volgende:
Tegen wie moet psv als ze dit winnen ? Of wordt dit nog geloot ?
Ben blij dat je zo meeleeftquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoop voor jou dat ze die noodmaatregel nog lang gaan hanteren, anders kan je de play-offs dit seizoen nog wel eens mislopen...![]()
Volgens mij werd er gelootquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:38 schreef EminemRulezz het volgende:
Tegen wie moet psv als ze dit winnen ? Of wordt dit nog geloot ?
Yup, 't is wachten op 8 goals van Twentequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef EKterror het volgende:
"Straks de tweede helft van PSV, en misschien komen daar wel mooie of historische momenten"
Edward van Cuilenborgh![]()
![]()
Zo zou ik me ook vaak voelen als ik fan zou zijn van een club die zo speeltquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat ik die 2e helft maar over sla, het zal me een worst wezen wat PSV in beker doet, zolang we maar niet tegen blessures of schorsingen aanlopen.
Deze jongen duikt zijn nest in.![]()
altijd leukquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, 't is wachten op 8 eigengoals van Twente
wereldklasse heet datquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:01 schreef BadRabbit het volgende:
Belachelijke gele kaart, wat is die Farfán een aansteller zeg. En dan dat lachje naderhand.
Is niet zo hoor....quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:12 schreef Afunados het volgende:
MVV!!!!!!!!!!!!!!
Kwartfinale, liefst eerst nog thuis tegen Helmond S. en ons dan al verzekeren van Europees voetbal![]()
liever dan een natrapperquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:13 schreef Nashje het volgende:
Blondje erin, schwalbekoning er uit.
Dan moet je de finale wel halen om europees te spelen. Verliezers in de halve finale spelen zowieso geen Europees dan gaat die plek naar nummer 6 in de competitie tenminste zo was het vorig jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:12 schreef Afunados het volgende:
MVV!!!!!!!!!!!!!!
Kwartfinale, liefst eerst nog thuis tegen Helmond S. en ons dan al verzekeren van Europees voetbal![]()
Zo niet, zijn PSV, Feyenoord, Ajax, AZ en natuurlijk Roda van harte welkom
Vennegoor kwam voor z'n man voordat de bal op doel werd geschoten. Zag alleen niet goed of hij voor of achter de bal was op het moment van het schot. Volgens mij was 'ie ervoor, maar ik zat tijdens de enige (quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:10 schreef Sigmund_Freud het volgende:
2 de goal psv was dat buitenspel ?? de meesten hier in de woonkamer vinden van niet wat vinden jullie
Nee? Geldt die regel alleen voor de verliezend finalist?quote:
OK, op naar de finale danquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dan moet je de finale wel halen om europees te spelen. Verliezers in de halve finale spelen zowieso geen Europees dan gaat die plek naar nummer 6 in de competitie tenminste zo was het vorig jaar.
Rosenberg, Vonk, Boukhari en Lindenbergh deden toen mee.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:16 schreef borisz het volgende:
ajax 2 speelde de vorige ronde nog met Rosenberg en vonk in de basis geloof ik
nu mocht dat niet meer en liggen ze eruit.
Lekker veel vertrouwen in je clubquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:16 schreef Afunados het volgende:
[..]
Naja, we vliegen er toch uit vlg ronde![]()
je kunt ook realistisch zijn. Ik had ook niet verwacht dat Twente dit met 0-7 ging winnen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:20 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Lekker veel vertrouwen in je club
Precies. Kijk, thuis van Willem II winnen had ik nog enigszinds zien gebeuren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
je kunt ook realistisch zijn. Ik had ook niet verwacht dat Twente dit met 0-7 ging winnen.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:29 schreef Afunados het volgende:
[..]
Misschien dat we thuis tegen Groningen nog een kans maken
MVV - Roda zou ook mijn favoriet zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:29 schreef Afunados het volgende:
[..]
Precies. Kijk, thuis van Willem II winnen had ik nog enigszinds zien gebeuren.
Maar buiten Helmond blijven er allemaal sterke teams over. Misschien dat we thuis tegen Roda en Groningen nog een kans maken, maar de overige teams zijn gewoon stukken sterker..
Achja, lekker een mooie topclub thuis, en dan zien we wel verder
Mee eens, en anders Volendamquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:42 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord wint morgen, daarna tegen MVV. Altijd al naar de Geusselt gewild...
Zou wel gaaf zijn inderdaad, al geef ik Roda morgen eigenlijk meer kansen..quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:42 schreef Cart_man het volgende:
Idd, wat een kneusquote:Op woensdag 21 december 2005 00:05 schreef trepper het volgende:
Die gast van Helmond Sport net. "Ja ik liet me gewoon vallen. Lekker 11 tegen 10"
Ach ja, volgend seizoen kunnen jullie wraak nemen in de GGDquote:Op woensdag 21 december 2005 00:05 schreef trepper het volgende:
Die gast van Helmond Sport net. "Ja ik liet me gewoon vallen. Lekker 11 tegen 10"
Vito is weer terug bij DOVO, gezellig.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:15 schreef twi het volgende:
Ach, geen idee hoe het met die stage van die Wormgoor is afgelopen, maar die naam mag er natuurlijk ook zijn. Om over onze eigen Boer-rigter maar niet te spreken ook
Zou niet verkeerd zijn, dan blijft het voor mij lekker dichtbij!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:42 schreef Cart_man het volgende:
ooh gezellig samen voor Roda Juichenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanavond lekker in de kou in Kerkrade!
In ieder geval 1 vak waar het warm is door de toeschouwers die erin zittenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanavond lekker in de kou in Kerkrade!
Schouderduw van Wielaert iddquote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef cultheld het volgende:
Peter "Ik ben goed genoeg voor de top 3" Wisgerhof is de aanstichter.
Het is bekervoetbal, wat dacht jij dan.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef HeatWave het volgende:
Ook weer best saai dit....
Op hoeveel penalty's maken op rij zit Landzaat nu?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef JoleX het volgende:
AZ 1-0 Landzaat
Die zit niet op de bank.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef JoleX het volgende:
slechte wedstrijd, AZ kan honderd keer beter. dan maar koef erin zetten.
Die is toch minderjarig ( en heeft epileptie, dit ter zijde) ?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Hans Kraaij Jr. heeft de dochter van Erwin Koeman geneukt.
Nou en, dan kan je lekker rustig blijven liggenquote:
Betekend dat dat ze niet meer kan neuken? Of dat je geen grappen over haar mag maken? Met dr PSV shirt!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die is toch minderjarig ( en heeft epileptie, dit ter zijde) ?
Dat eerste kan wel, dat 2e is een beetje flauwquote:Op woensdag 21 december 2005 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Betekend dat dat ze niet meer kan neuken? Of dat je geen grappen over haar mag maken?
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:45 schreef DeTolk het volgende:
Op punt van beginnen :
RODA JC - Feyenoord
Grappen over trainers/voetballers ok, maar niet over familie etc.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en, dan kan je lekker rustig blijven liggen.
werkt ze minder tegen, nu ja in ieder geval kom op roda!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die is toch minderjarig ( en heeft epileptie, dit ter zijde) ?
Collen bij Feyenoord? heb ie nog geen wedstrijd gespeeld dit seizoen zeker?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:47 schreef dndiek het volgende:
Collen in de basis bij Feyenoord.. dat die gast nog leeft
Laatste wedstrijd voor Feyenoord was in 2002.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Collen bij Feyenoord? heb ie nog geen wedstrijd gespeeld dit seizoen zeker?
Wij hebben Eshot gehaald, Collen ging terug naar Feyenoord.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:51 schreef DeTolk het volgende:
Hij zat toch goed bij NAC?
Dit ga je toch niet menen, zeg!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:18 schreef dndiek het volgende:
Sergiooooooooooooooooooooooooooooo 1-0
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een verdiende voorsprong eigenlijk.
Wat een gelul.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:43 schreef bart83 het volgende:
Koemans positie begint een klein beetje in gevaar te komen als Feyenoord uitgeschakeld wordt. Gullit deed het eigenlijk op alle fronten beter dan hem, die kwam Europees verder, in de beker verder en in de competitie stond ie geloof ik ook 3e
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:43 schreef bart83 het volgende:
Koemans positie begint in gevaar te komen als ie uitgeschakeld wordt. Gullit deed het eigenlijk op alle fronten beter dan.
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:43 schreef bart83 het volgende:
Koemans positie begint in gevaar te komen als ie uitgeschakeld wordt. Gullit deed het eigenlijk op alle fronten beter dan.
Mochten we het niet halen vandaag :quote:
Wat ben jij toch een bron van domheid.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:43 schreef bart83 het volgende:
Koemans positie begint een klein beetje in gevaar te komen als Feyenoord uitgeschakeld wordt. Gullit deed het eigenlijk op alle fronten beter dan hem, die kwam Europees verder, in de beker verder en in de competitie stond ie geloof ik ook 3e
Derde of vierde plek met hoeveel achterstand op nummers 2 en 3?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:49 schreef bart83 het volgende:
[..]
Mochten we het niet halen vandaag :
Gullit : Beker : halve finale, Europees : 2e (of 3e) ronde, competitie in de winter : 3e of 4e plek
Koeman : Beker : kwartfinale Europees : 1e ronde, competitie in de winter : 3e plek
Wat is hier gelul aan?
Dat viel nog best mee toen geloof ik. Hoogstens 7 punten achterstand op de nummer 2 ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Derde of vierde plek met hoeveel achterstand op nummers 2 en 3?
Feyenoord staat maar 3 punten achter op de koploper + speelt beter voetbal.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:49 schreef bart83 het volgende:
[..]
Mochten we het niet halen vandaag :
Gullit : Beker : halve finale, Europees : 2e (of 3e) ronde, competitie in de winter : 3e of 4e plek
Koeman : Beker : kwartfinale Europees : 1e ronde, competitie in de winter : 3e plek
Wat is hier gelul aan?
Ja tegen ADO vorige week nog joh, een wereldmatch!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord staat maar 3 punten achter op de koploper + speelt beter voetbal.
Nee, je lult dom. 3 punten achterstand is heel iets anders dan 7 punten achterstand.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:54 schreef bart83 het volgende:
Waarom begint iedereen hier te roepen dat ik dom lul? Ik kom toch met feiten aan?
Oh ja, een hele seizoenshelft afrekenen op 1 of 2 echt slechte wedstrijden.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:54 schreef bart83 het volgende:
[..]
Ja tegen ADO vorige week nog joh, een wereldmatch!
Duh, maar compenseren die 4 punten nou echt de uitschakelingen in de beker en in Europa?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:55 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nee, je lult dom. 3 punten achterstand is heel iets anders dan 7 punten achterstand.
Vorig jaar kwam de echte instorting in de competitie pas rond deze tijd, daarvoor ging het best redelijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh ja, een hele seizoenshelft afrekenen op 1 of 2 echt slechte wedstrijden.
Vorig seizoen ging het sinds Ajax - Feyenoord bergafwaarts, en dat was 14 november.quote:[quote]Op woensdag 21 december 2005 21:58 schreef bart83 het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam de echte instorting in de competitie pas rond deze tijd, daarvoor ging het best redelijk.
Is iedereen dat alweer vergeten?
Maar goed, ik wil Gullit niet verdedigen ofzo maar zoveel beter dan onder Koeman gaat het nu echt niet hoor. Maar misschien op langere termijn wel
Welnee, Feyenoord is dit seizoen juist minder afhankelijk van Kuyt en Kalou en ze doen 't beter. Greene, Bahia, De Guzman, Hofs (als hij weer fit is) en Ghaly (als 'ie zin heeftquote:Op woensdag 21 december 2005 22:02 schreef Shreyas het volgende:
Koeman heeft het geluk dat Kuyt en Kalou zich nog beter hebben ontwikkelt en dat ze nog beter kunnen samenspelen. Voor de rest stelt het team van Feyenoord nogsteeds geen bal voor, het zijn allemaal subtoppers en middenmotors.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |