klopt, dit zijn de overige data:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:28 schreef Lionheaad het volgende:
AZ - NEC is op 21 december...
als al die eerste elftal spelers weer meedoen zou het een schande zijn als ze van HS zouden verliezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:32 schreef ThomasBerge het volgende:
Leuke loting, ook Jong Ajax heeft kansen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
Lastige loting, maar ja, ooit de halve finale in de beker gewonnen in Alkmaar...
"Dries Bousatta, je moeder heeft een snor.." en de pingel ging over het doel
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:55 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
als al die eerste elftal spelers weer meedoen zou het een schande zijn als ze van HS zouden verliezen
Het is een schande dat ze basisspelers van het eerste erin gooien. Wat mij betreft moet er een leeftijdsgrens komen zoals bij jong Oranje. Ajax mag al later instromen en heeft dan ook nog een herkansing mochten ze uitvallen met het 1e elftal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:55 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
als al die eerste elftal spelers weer meedoen zou het een schande zijn als ze van HS zouden verliezen
idd, de topclubs hadden vast voorverwamde kokertjes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
En een corrupte loting.
Groningen lijkt mijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk leuke wedstrijden.
Ajax, PSV en Feyenoord zullen wel op tv komen?
ik had nog gehoopt op FC Groningen - FC Twentequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Groningen lijkt mij
Nog een extra wedstrijd in het Oosterpark dus, Volendam heeft de eer om de echte laatste wedstrijd in het Oosterpark te spelen. Al zal het officiële afscheid wel op 18 december zijn.
Volgende ronde dan maar? En precies zoals jij het schrijft, Grunn thuis?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik had nog gehoopt op FC Groningen - FC Twente![]()
![]()
Dat had een mooie laatste kunnen zijn iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik had nog gehoopt op FC Groningen - FC Twente![]()
![]()
Volgende ronde zou kunnen maar dan is het in het Euroborg dat word toch anders dan met 20 bussen door het oosterparkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgende ronde dan maar? En precies zoals jij het schrijft, Grunn thuis?
Mjah, 20 bussen door het Oosterpark is dan verleden tijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Volgende ronde zou kunnen maar dan is het in het de Euroborg dat word toch anders dan met 20 bussen door het oosterpark![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 10:18 schreef 9christensen het volgende:
Komt PSV-Twente nog live op sbs?
twente moet helemaal rood zijn. voor de restquote:
Zo wordt het geschreven in het plaatselijke dialect.quote:Op maandag 19 december 2005 11:59 schreef PyTh het volgende:
Vind die banner van Eindhoven toch wel schandelijk hoor Quasar![]()
Toch maar even aanpassen lijkt me.....quote:Op maandag 19 december 2005 16:30 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Zo wordt het geschreven in het plaatselijke dialect.
Yup valt idd erg tegen. Denk eigenlijk dat iedereen op de dag zelf wel n kaartje koopt. Mara meer als 10.000 mensen hoef je niet te verwachten denk ik.quote:Op maandag 19 december 2005 16:55 schreef FrankyMcG het volgende:
In Kerkrade schijnt het niet zo druk te worden, schijnen nog geen 2.000 roda kaarten verkocht te zijn, en maar 900 Feyenoord kaarten.......
dat zou me tegenvallen van roda. mja de cup leeft nie echt in nederlandquote:Op maandag 19 december 2005 19:26 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Yup valt idd erg tegen. Denk eigenlijk dat iedereen op de dag zelf wel n kaartje koopt. Mara meer als 10.000 mensen hoef je niet te verwachten denk ik.
lijkt me toch raar nog 1 zo'n wedstrijd in het oosterpark het afscheid is al genomen eigenlijkquote:Op maandag 19 december 2005 22:13 schreef clauwheee het volgende:
FC Grunn
Hopen op nog eenwedstrijd donderdag zodat we in de Euroborg verder kunnen spelen om de beker. Nadien de loting vanuit ons Oosterpark. Waar het, trouwens, volle bak en dus uitverkocht zal zijn
![]()
Ja, is ook zo. Maar ja..donderdag is voor mij wel écht de laatste keer, ik had gisteren nog steeds in m'n achterhoofd: ik kom hier donderdag nog.quote:Op maandag 19 december 2005 22:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
lijkt me toch raar nog 1 zo'n wedstrijd in het oosterpark het afscheid is al genomen eigenlijk
0-5 is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ouderwets mmquote:Op maandag 19 december 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Zal Ajax nu weer eens ouderwets kunnen winnen? 0-5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |