Zelfs bij Ajax beseffen ze tegenwoordig dat het niet alleen om zogenaamd "mooi" voetbal draait, getuige het feit dat ze de "heilige" (quote:
Tegenwoordig jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs bij Ajax beseffen ze tegenwoordig dat het niet alleen om zogenaamd "mooi" voetbal draait, getuige het feit dat ze de "heilige" () huisstijl eindelijk overboord hebben gegooid.
Verschil in nuance is natuurlijk dat Ajax hopeloos uit vorm is en het als een noodmaatregel wordt gevoerd. Bij PSV is zulk afbraakvoetbal standaard tactiekquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs bij Ajax beseffen ze tegenwoordig dat het niet alleen om zogenaamd "mooi" voetbal draait, getuige het feit dat ze de "heilige" () huisstijl eindelijk overboord hebben gegooid.
En met succes, dus wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Bij psv is het namelijk al jaren zo.
de 60e minuut is nog nog voorbij hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Voordeeltje voor hem. Hoeft 'ie 'm deze week een keertje niet uit de kast te trekken.
Daarom is PSV de afgelopen jaren ook vaker kampioen geworden dan Ajax, tot mijn grote vreugdequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tegenwoordig ja. Goed gezegd.
dan moet je toch wat minder vaak je winterslaapje houdenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat ze die noodmaatregel nog lang gaan hanteren, anders kan je de play-offs dit seizoen nog wel eens mislopen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Verschil in nuance is natuurlijk dat Ajax hopeloos uit vorm is en het als een noodmaatregel wordt gevoerd. Bij PSV is zulk afbraakvoetbal standaard tactiek
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:38 schreef EminemRulezz het volgende:
Tegen wie moet psv als ze dit winnen ? Of wordt dit nog geloot ?
Ben blij dat je zo meeleeftquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoop voor jou dat ze die noodmaatregel nog lang gaan hanteren, anders kan je de play-offs dit seizoen nog wel eens mislopen...![]()
Volgens mij werd er gelootquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:38 schreef EminemRulezz het volgende:
Tegen wie moet psv als ze dit winnen ? Of wordt dit nog geloot ?
Yup, 't is wachten op 8 goals van Twentequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef EKterror het volgende:
"Straks de tweede helft van PSV, en misschien komen daar wel mooie of historische momenten"
Edward van Cuilenborgh![]()
![]()
Zo zou ik me ook vaak voelen als ik fan zou zijn van een club die zo speeltquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat ik die 2e helft maar over sla, het zal me een worst wezen wat PSV in beker doet, zolang we maar niet tegen blessures of schorsingen aanlopen.
Deze jongen duikt zijn nest in.![]()
altijd leukquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, 't is wachten op 8 eigengoals van Twente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |