Nee dat zal wel een blanke zijn, net als Vurnon Anita, Jeoffrey Sarpong en Javier Martinaquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:15 schreef DeTolk het volgende:
Poepon heeft zeker een donker kleurtje?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
"SMS nu 'poep on' naar 1010 en maak kans op een seizoenkaart voor het 2e elftal van Ajax!".
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
2-1 Helmond.
Komen de Dapp're Strijders weer Feyenoord spelers aftuigen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:22 schreef xboxps2 het volgende:
jong ajax-jong feyenoord zou ook grappig zijn
Ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Komen de Dapp're Strijders weer Feyenoord spelers aftuigen?
Daar gebeurt meer dan in Eindhoven iig.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef EKterror het volgende:
Jezus, sbs zapt wel hééél vaak naar Heerenveen.
heerenveen krijgt ook wel hééél veel kansenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef EKterror het volgende:
nu nie meerquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:25 schreef DeTolk het volgende:
nog steeds 1-1 op teletekst
Omdat PSV - Twente niet om aan te zien is, vrij logisch...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef EKterror het volgende:
Of blijf gewoon bij Heerenveen en laat alleen die schwalbe van Farfan zien zo ommenabij de 60e minuut, met bijbehorende penalty.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:26 schreef EKterror het volgende:
Ja maar blijf dan gewoon een minuutje of 5 bij Heerenveen.
2-0 Samaras.
ja, of blij daar de rest van de wedstrijd, deze wanprestatie van psv is niet om aan te zien (ben psv-fan, maar dit is echt te erg.)quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:26 schreef EKterror het volgende:
Ja maar blijf dan gewoon een minuutje of 5 bij Heerenveen.
2-0 Samaras.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:27 schreef twi het volgende:
Of blijf gewoon bij Heerenveen en laat alleen die schwalbe van Farfan zien zo ommenabij de 60e minuut, met bijbehorende penalty.
Familie van.............quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:27 schreef EKterror het volgende:
2e rode kaart Jong Ajax. Vertongen.
Dat was dus de 1e kans van Ajax om bij de laatste 8 te komen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:27 schreef EKterror het volgende:
2e rode kaart Jong Ajax. Vertongen.
Verlies je nu al de hoop? Jong Ajax ziet gewoon dat ze een twee klassen beter zijn dan Helmond, en zorgen daarom dat ze met 2 man minder op het veld staan op een 2-1 achterstand om het nog enigszins een wedstrijd te maken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:29 schreef DeTolk het volgende:
Dat was dus de 1e kans van Ajax om bij de laatste 8 te komen.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
![]()
Vurr welleke club bende gij, vur welleke club bende gij.
Natuurlijk vur Helmond sport!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:33 schreef pascalheister het volgende:
Farfie
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:33 schreef Nashje het volgende:
1-0 Duitsland.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:33 schreef Nashje het volgende:
1-0 Duitsland.
hahaquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:33 schreef Nashje het volgende:
1-0 Duitsland.
ja, ik moest er ook om lachenquote:
Zelfs bij Ajax beseffen ze tegenwoordig dat het niet alleen om zogenaamd "mooi" voetbal draait, getuige het feit dat ze de "heilige" (quote:
Tegenwoordig jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs bij Ajax beseffen ze tegenwoordig dat het niet alleen om zogenaamd "mooi" voetbal draait, getuige het feit dat ze de "heilige" () huisstijl eindelijk overboord hebben gegooid.
Verschil in nuance is natuurlijk dat Ajax hopeloos uit vorm is en het als een noodmaatregel wordt gevoerd. Bij PSV is zulk afbraakvoetbal standaard tactiekquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs bij Ajax beseffen ze tegenwoordig dat het niet alleen om zogenaamd "mooi" voetbal draait, getuige het feit dat ze de "heilige" () huisstijl eindelijk overboord hebben gegooid.
En met succes, dus wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Bij psv is het namelijk al jaren zo.
de 60e minuut is nog nog voorbij hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Voordeeltje voor hem. Hoeft 'ie 'm deze week een keertje niet uit de kast te trekken.
Daarom is PSV de afgelopen jaren ook vaker kampioen geworden dan Ajax, tot mijn grote vreugdequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tegenwoordig ja. Goed gezegd.
dan moet je toch wat minder vaak je winterslaapje houdenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat ze die noodmaatregel nog lang gaan hanteren, anders kan je de play-offs dit seizoen nog wel eens mislopen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Verschil in nuance is natuurlijk dat Ajax hopeloos uit vorm is en het als een noodmaatregel wordt gevoerd. Bij PSV is zulk afbraakvoetbal standaard tactiek
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:38 schreef EminemRulezz het volgende:
Tegen wie moet psv als ze dit winnen ? Of wordt dit nog geloot ?
Ben blij dat je zo meeleeftquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoop voor jou dat ze die noodmaatregel nog lang gaan hanteren, anders kan je de play-offs dit seizoen nog wel eens mislopen...![]()
Volgens mij werd er gelootquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:38 schreef EminemRulezz het volgende:
Tegen wie moet psv als ze dit winnen ? Of wordt dit nog geloot ?
Yup, 't is wachten op 8 goals van Twentequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef EKterror het volgende:
"Straks de tweede helft van PSV, en misschien komen daar wel mooie of historische momenten"
Edward van Cuilenborgh![]()
![]()
Zo zou ik me ook vaak voelen als ik fan zou zijn van een club die zo speeltquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat ik die 2e helft maar over sla, het zal me een worst wezen wat PSV in beker doet, zolang we maar niet tegen blessures of schorsingen aanlopen.
Deze jongen duikt zijn nest in.![]()
altijd leukquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, 't is wachten op 8 eigengoals van Twente
wereldklasse heet datquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:01 schreef BadRabbit het volgende:
Belachelijke gele kaart, wat is die Farfán een aansteller zeg. En dan dat lachje naderhand.
Is niet zo hoor....quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:12 schreef Afunados het volgende:
MVV!!!!!!!!!!!!!!
Kwartfinale, liefst eerst nog thuis tegen Helmond S. en ons dan al verzekeren van Europees voetbal![]()
liever dan een natrapperquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:13 schreef Nashje het volgende:
Blondje erin, schwalbekoning er uit.
Dan moet je de finale wel halen om europees te spelen. Verliezers in de halve finale spelen zowieso geen Europees dan gaat die plek naar nummer 6 in de competitie tenminste zo was het vorig jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:12 schreef Afunados het volgende:
MVV!!!!!!!!!!!!!!
Kwartfinale, liefst eerst nog thuis tegen Helmond S. en ons dan al verzekeren van Europees voetbal![]()
Zo niet, zijn PSV, Feyenoord, Ajax, AZ en natuurlijk Roda van harte welkom
Vennegoor kwam voor z'n man voordat de bal op doel werd geschoten. Zag alleen niet goed of hij voor of achter de bal was op het moment van het schot. Volgens mij was 'ie ervoor, maar ik zat tijdens de enige (quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:10 schreef Sigmund_Freud het volgende:
2 de goal psv was dat buitenspel ?? de meesten hier in de woonkamer vinden van niet wat vinden jullie
Nee? Geldt die regel alleen voor de verliezend finalist?quote:
OK, op naar de finale danquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dan moet je de finale wel halen om europees te spelen. Verliezers in de halve finale spelen zowieso geen Europees dan gaat die plek naar nummer 6 in de competitie tenminste zo was het vorig jaar.
Rosenberg, Vonk, Boukhari en Lindenbergh deden toen mee.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:16 schreef borisz het volgende:
ajax 2 speelde de vorige ronde nog met Rosenberg en vonk in de basis geloof ik
nu mocht dat niet meer en liggen ze eruit.
Lekker veel vertrouwen in je clubquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:16 schreef Afunados het volgende:
[..]
Naja, we vliegen er toch uit vlg ronde![]()
je kunt ook realistisch zijn. Ik had ook niet verwacht dat Twente dit met 0-7 ging winnen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:20 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Lekker veel vertrouwen in je club
Precies. Kijk, thuis van Willem II winnen had ik nog enigszinds zien gebeuren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
je kunt ook realistisch zijn. Ik had ook niet verwacht dat Twente dit met 0-7 ging winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |