quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:29 schreef Afunados het volgende:
[..]
Misschien dat we thuis tegen Groningen nog een kans maken
MVV - Roda zou ook mijn favoriet zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:29 schreef Afunados het volgende:
[..]
Precies. Kijk, thuis van Willem II winnen had ik nog enigszinds zien gebeuren.
Maar buiten Helmond blijven er allemaal sterke teams over. Misschien dat we thuis tegen Roda en Groningen nog een kans maken, maar de overige teams zijn gewoon stukken sterker..
Achja, lekker een mooie topclub thuis, en dan zien we wel verder
Mee eens, en anders Volendamquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:42 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord wint morgen, daarna tegen MVV. Altijd al naar de Geusselt gewild...
Zou wel gaaf zijn inderdaad, al geef ik Roda morgen eigenlijk meer kansen..quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:42 schreef Cart_man het volgende:
Idd, wat een kneusquote:Op woensdag 21 december 2005 00:05 schreef trepper het volgende:
Die gast van Helmond Sport net. "Ja ik liet me gewoon vallen. Lekker 11 tegen 10"
Ach ja, volgend seizoen kunnen jullie wraak nemen in de GGDquote:Op woensdag 21 december 2005 00:05 schreef trepper het volgende:
Die gast van Helmond Sport net. "Ja ik liet me gewoon vallen. Lekker 11 tegen 10"
Vito is weer terug bij DOVO, gezellig.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:15 schreef twi het volgende:
Ach, geen idee hoe het met die stage van die Wormgoor is afgelopen, maar die naam mag er natuurlijk ook zijn. Om over onze eigen Boer-rigter maar niet te spreken ook
Zou niet verkeerd zijn, dan blijft het voor mij lekker dichtbij!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:42 schreef Cart_man het volgende:
ooh gezellig samen voor Roda Juichenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanavond lekker in de kou in Kerkrade!
In ieder geval 1 vak waar het warm is door de toeschouwers die erin zittenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanavond lekker in de kou in Kerkrade!
Schouderduw van Wielaert iddquote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef cultheld het volgende:
Peter "Ik ben goed genoeg voor de top 3" Wisgerhof is de aanstichter.
Het is bekervoetbal, wat dacht jij dan.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef HeatWave het volgende:
Ook weer best saai dit....
Op hoeveel penalty's maken op rij zit Landzaat nu?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef JoleX het volgende:
AZ 1-0 Landzaat
Die zit niet op de bank.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef JoleX het volgende:
slechte wedstrijd, AZ kan honderd keer beter. dan maar koef erin zetten.
Die is toch minderjarig ( en heeft epileptie, dit ter zijde) ?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Hans Kraaij Jr. heeft de dochter van Erwin Koeman geneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |