van ESPNquote:Op zondag 18 december 2005 17:09 schreef One_conundrum het volgende:
Godver Arsenal Chelsea doet het niet via Sopcast...
Welke zender dan?!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:01 schreef PhatRabbit het volgende:
Voor de TV-lozen: RJC - Fey op Sopcast.
Dat wil niet, nu niet iigquote:Op maandag 26 december 2005 12:35 schreef Greening het volgende:
iemand een linkje met stream in wmv? heb geen windows/lunix voor al die sopcast en pplive dingetjesik weet nog dat az-ajax via een stream op een webpagina heb gevolgd
![]()
Neem dan versatel, zeurquote:Op maandag 26 december 2005 12:37 schreef foetre het volgende:
kunnen ze geen nederlands lullen ipv datitaliaans
![]()
en wat zegt ie?quote:Op maandag 26 december 2005 12:38 schreef fernando_redondo het volgende:
Bono nu met een interview
Heb je wel de nieuwste versie?quote:Op maandag 26 december 2005 12:40 schreef Jopiler het volgende:
PP-live doet het bij mij al tijden niet. Heb sindskort Panda Titanium Antivirus 2005, kan het daar aan liggen? Weet alleen niet hoe ik PP-live weer aan de praat krijg. Hij zoekt wel kanalen, zegt please wait... maar dan gebeurt er nooit iets.
Iemand?
In dit topic heb ik ergens (pag 3 volgens mij) een link gepost naar de nieuwste versie, snelle mirrorquote:Op maandag 26 december 2005 12:44 schreef Jopiler het volgende:
[..]
Hmm, denk het niet. Waar kan ik die vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |