Ik heb liever wel dat ze ook tijd hebben om te roddelen, ruzieen en praten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:06 schreef teamlead het volgende:
maar dan ajb wel een actieve oprdacht.. niet zoiets sufs als de stip.... bloed, zweet en tranen willen we zien
Topicreportquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:09 schreef teamlead het volgende:oke.. jij was eerder.... maar ik protesteer tegen je OP
quote:
Vooral veel bloedquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dan ajb wel een actieve oprdacht.. niet zoiets sufs als de stip.... bloed, zweet en tranen willen we zien
Joostquote:
Lieskesquote:
aaaaaah doe nou nog effe gezellig mee, ik heb net een nieuwe gepakt..........en van slaapgeluiden wordt je vrolijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:13 schreef teamlead het volgende:
zo... mijn laatste pilsje en dan [afbeelding]
Moet je ff een brief naar John schrijvenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:15 schreef teamlead het volgende:
Kunnen we trouwens bij een volgende BB niet een concept krijgen waarin een stuk of 12 bewoners bij elkaar in een huis zitten, zonder dat er exits zijn? Gewoon 3 maanden lang laten denken dat ze helemaal geweldig zijn en dan in de finale genadeloos slachten...
Sowieso vind ik bewoners die eruit gaan - en er eenmaal uit zijn - veel sympathieker als ze bij Ruud en Midget zitten. Ik heb tranen met tuiten gelachen bij Linda.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:16 schreef BBscanner het volgende:
Nog even een cap uit haar interview! Had vaak een hekel aan haar maar in het interview was ze wel schattig![]()
[afbeelding]
Met zo'nquote:
Pilsje is pas open hoor... dus ik ben er nog wel ffquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:15 schreef Minouishere het volgende:
[..]
aaaaaah doe nou nog effe gezellig mee, ik heb net een nieuwe gepakt..........en van slaapgeluiden wordt je vrolijk![]()
![]()
die van mij is al bijna opquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Pilsje is pas open hoor... dus ik ben er nog wel ff
Juist de exits en het nomineren zorgt er voor dat de bewoners continu in spanning zitten, dat zou dan verloren gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:15 schreef teamlead het volgende:
Kunnen we trouwens bij een volgende BB niet een concept krijgen waarin een stuk of 12 bewoners bij elkaar in een huis zitten, zonder dat er exits zijn? Gewoon 3 maanden lang laten denken dat ze helemaal geweldig zijn en dan in de finale genadeloos slachten...
hmz.. goed punt...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Juist de exits en het nomineren zorgt er voor dat de bewoners continu in spanning zitten, dat zou dan verloren gaan.
Lijkt me leuker een huis met 20 man en dan om de 3 dagen een exit!
'lieskes' is het meervoud van 'lieske', en lieske is liev en moet veel in beeld. uiteraard moet je dan wel even het geluid uitzetten, maar dan kun je, mits je een heterosexuele man bent, lekker genieten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:18 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Met zo'nsmilie bedoel ik dat ik t niet snap.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om u zelf nader te verklaren?![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:22 schreef doka het volgende:
[..]
'lieskes' is het meervoud van 'lieske', en lieske is liev en moet veel in beeld. uiteraard moet je dan wel even het geluid uitzetten, maar dan kun je, mits je een heterosexuele man bent, lekker genieten.
als ik vrouw of homo was zou ik hetzelfde over menno zeggen, maar ik ben geen van beide, dus doet u mij maar een flinke dosis lieske
![]()
Je kan dan ook roddelsessies in de openbaarheid gooien enzo, dat hoeft niet specifiek door nomineren die spanningquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Juist de exits en het nomineren zorgt er voor dat de bewoners continu in spanning zitten, dat zou dan verloren gaan.
Lijkt me leuker een huis met 20 man en dan om de 3 dagen een exit!
woei, dus ik word niet genomineerd ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:22 schreef teamlead het volgende:
[..]tis duidelijk dat je geen vrouw of homo bent....
niet normaal idd... Ik heb het geluid maar even uitgezet... voordat de buren komen klagen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:24 schreef Minouishere het volgende:
sjeesus wie snurkt daar zo??? chantal soms???
Hmm, weird. Ik vind Dido veel leuker om te zien. Leuker gezicht, leukere glimlach. Wel een minder lijf, dat wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:22 schreef doka het volgende:
'lieskes' is het meervoud van 'lieske', en lieske is liev en moet veel in beeld. uiteraard moet je dan wel even het geluid uitzetten, maar dan kun je, mits je een heterosexuele man bent, lekker genieten.
Probleem echter bij 20 of 30 man is dat je dan de helft niet kent. Vooral voor degene die af en toe kijken zal het moeijlijk zijn om mensen te herkennen onthouden etc. Niet echt haalbaar lijkt mij. Denk dat ze bewust 13 man hebben genomen zodat het nog enigzins overzichtelijk blijft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. goed punt...
oke... 30 man... iedere 3 dagen een opdracht en degene die de opdracht verneukt gaat exit.... bij twijfel of meerdere mensen die verkloten: smsen![]()
Ik hou ook wel van een flinke dosis Lieskequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:22 schreef doka het volgende:
[..]
als ik vrouw of homo was zou ik hetzelfde over menno zeggen, maar ik ben geen van beide, dus doet u mij maar een flinke dosis lieske
![]()
ja, dido is ook wel nice, dat is waarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hmm, weird. Ik vind Dido veel leuker om te zien. Leuker gezicht, leukere glimlach. Wel een minder lijf, dat wel.
ja, zoiets las ik idd ook..... maar als ze dat hier gaan doen, heb ik helemaal geen leven meer overquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Probleem echter bij 20 of 30 man is dat je dan de helft niet kent. Vooral voor degene die af en toe kijken zal het moeijlijk zijn om mensen te herkennen onthouden etc. Niet echt haalbaar lijkt mij. Denk dat ze bewust 13 man hebben genomen zodat het nog enigzins overzichtelijk blijft.
Schijnt dat er in Duitsland een BB dorp is waar mensen veel langer in zitten. (levenslang in BB)
oke, we begrijpen elkaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:25 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van een flinke dosis Lieskeen ik ben vrouw
![]()
Zelfs met geluid aan vind ik haar leuk. Helemaal in gesprekken met Roel
Dat zal 1 of 2 keer werken. Als de bewoners weten dat ze er pas op het einde worden afgerekend zal je een toch een team-gevoel krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je kan dan ook roddelsessies in de openbaarheid gooien enzo, dat hoeft niet specifiek door nomineren die spanning
Dido is wel knap, maar vind Lieske knapper, behalve als ze heeft gehuildquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hmm, weird. Ik vind Dido veel leuker om te zien. Leuker gezicht, leukere glimlach. Wel een minder lijf, dat wel.
nou danquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
en wat vind je van menno, als vrouw zijnde ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:27 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dido is wel knap, maar vind Lieske knapper, behalve als ze heeft gehuild
Lieske is ook knapper. Maar Dido is leuker om te zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:27 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Soms, heel soms zet ik Lieske uit, maar niet vaakquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:27 schreef doka het volgende:
[..]
oke, we begrijpen elkaar![]()
behalve wat dat geluid betreft![]()
Wel een leuk koppie, maar verder niet boeiend. Vind Roel dan leuker om naar te kijken, die heeft een leukere uitstraling. Menno vind ik gewoontjes qua uiterlijk, maar niet lelijk ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:28 schreef doka het volgende:
[..]
en wat vind je van menno, als vrouw zijnde ?
herken je dat ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Soms, heel soms zet ik Lieske uit, maar niet vaak
Moet jusit lachen om dr onnozele verhalen die ze dan verteld terwijl niemand luisters en reageert
hmm, ik let er normaal niet zo op, maar het viel mij een paar keer op dat menno, volgens mij althans, een goed figuur heeft en een goede kop.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:31 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wel een leuk koppie, maar verder niet boeiend. Vind Roel dan leuker om naar te kijken, die heeft een leukere uitstraling. Menno vind ik gewoontjes qua uiterlijk, maar niet lelijk ofzo.
Vind ik juist omgekeerd. Ik zou Lieske met Daphne vergelijken, leuk koppie, leuke uitstraling (buurmeisjes mooiquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lieske is ook knapper. Maar Dido is leuker om te zien.
Net als dat ik liever naar Daphne Bunskoek zou kijken, dan naar Cindy Crawford ofzoiets.
Liejse huiltquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:27 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
quote:
mooi gedaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:34 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Liejse huilt![]()
![]()
[afbeelding]
en Liesje lacht![]()
[afbeelding]
Hij heeft ook wel een goede kop hoor en ook wel een aardig lijf, maar ik vind het weinig boeiendquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:33 schreef doka het volgende:
[..]
hmm, ik let er normaal niet zo op, maar het viel mij een paar keer op dat menno, volgens mij althans, een goed figuur heeft en een goede kop.
OMG die eerste foto zou echt verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:34 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Liejse huilt![]()
![]()
[afbeelding]
en Liesje lacht![]()
[afbeelding]
slaap zequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:37 schreef teamlead het volgende:
oke... ik geef het op voor vandaagtrusten
oke, dan laat ik die plastische chirurgie toch maar achterwegequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:36 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een goede kop hoor en ook wel een aardig lijf, maar ik vind het weinig boeiend
De streams zijn nu net zo boeiendquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:37 schreef teamlead het volgende:
trustequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:37 schreef teamlead het volgende:
Dat zal wel niet gaan want dan kan er niet ge-smst worden, dus geen geld verdient, maar als concept lijkt het me wel prachtigquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:15 schreef teamlead het volgende:
Ik vind het maar een bonen sorteerderquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:43 schreef BBscanner het volgende:
Vind Menno eigenlijk maar een brei nicht![]()
[afbeelding]
Trustequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:38 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
De streams zijn nu net zo boeiend
Toedels
Straks gaat krijgen we de Dido-Slaap-Monologen weerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:38 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
De streams zijn nu net zo boeiend
Toedels
met wie loopt hij mee dan? hij durft als enige, nou ja tanja ook, tegen de groep in te gaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:45 schreef Minouishere het volgende:
ik vind het een meeloper.....
welja, als 'ie maar weet dat 'ie hummie achter zich heeft staan wel ja......quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:48 schreef doka het volgende:
[..]
met wie loopt hij mee dan? hij durft als enige, nou ja tanja ook, tegen de groep in te gaan
Ik ben er nog hoorquote:
De Dido-Slaap-Monologen heb ik nog nooit mogen aanschouwen dus ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:46 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Straks gaat krijgen we de Dido-Slaap-Monologen weerAlle streams staan open hier ! Eigenlijk jammer dat we geen muis-stream meer krijgen! Hij schijnt nl. nog wel rond te spoken.
Toedelsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:50 schreef Minouishere het volgende:
ik nie meer, doegie......
ik begrijp dat je niet zo'n menno-fan bent..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:48 schreef Minouishere het volgende:
[..]
welja, als 'ie maar weet dat 'ie hummie achter zich heeft staan wel ja......
Neem aan dat je het over Menno hebt? Heb eerder het idee dat hij zich isoleert van de groep, eerst nauw contact met Ingrid en Joost nu zijn die weg gevallen en staat hij er alleen voor. Hij is met het spel bezig, maar dat zijn de anderen ook. Hij komt daar wel voor uit. In dat opzicht loopt hij dus niet mee met de anderenm, imo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:45 schreef Minouishere het volgende:
ik vind het een meeloper.....
Ja, ik zei alleen maar iemand gedagquote:
Hmm.. ik moet ook beter lezen zo af en toequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja, ik zei alleen maar iemand gedag
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:52 schreef doka het volgende:
kan iemand de haan even aanzetten?
Af en toe maarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hmm.. ik moet ook beter lezen zo af en toe
slapen ze nog ?? of moeten de streams al aan
Ze moeten niet van die mietjes zijnquote:
Ja hoor Wake Up!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:52 schreef doka het volgende:
kan iemand de haan even aanzetten?
idd. ACTIE. nuquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:59 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ze moeten niet van die mietjes zijnActie wil ik zien
oke, bedankt, daarmee heb ik een paar mensen heel boos gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:01 schreef doka het volgende:
[..]
oke, bedankt, daarmee heb ik een paar mensen heel boos gemaakt![]()
ja, dat blijktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:02 schreef BlaBlub het volgende:
[..]![]()
Je moet ook nooit op linkjes klikken
Zijn ze wakker?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:01 schreef doka het volgende:
[..]
oke, bedankt, daarmee heb ik een paar mensen heel boos gemaakt![]()
tja, niet alleen in het bb huis zijn er medebewoners...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zijn ze wakker?![]()
![]()
Het was ook voor de bewoners bedoelt
![]()
Ik hoef Lieske helemaal niet te hebben, wil dr alleen af en toe zien, doerakquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:04 schreef doka het volgende:
[..]
ja, dat blijkt![]()
btw, lieske is van mij... jij ondeugd![]()
Hoe internet jij danquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:02 schreef BlaBlub het volgende:
[..]![]()
Je moet ook nooit op linkjes klikken
Ik druk nooit op linkjes of fokquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoe internet jij danHeel internet wordt gelinked
Het was maar een onschuldig mp3tje hoor!
oke, dan is het goed. we bespreken een bezoek-regeling..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:07 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik hoef Lieske helemaal niet te hebben, wil dr alleen af en toe zien, doerak![]()
ja, heel onschuldig als je je speakers maximaal open hebt staan omdat er toch alleen maar slaapgeluiden zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Het was maar een onschuldig mp3tje hoor!
Sterkte! "Laat je niet gek maken!" *quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:05 schreef doka het volgende:
[..]
tja, niet alleen in het bb huis zijn er medebewoners...![]()
ik ben hier nu dus even de menno![]()
Kan je niet camera's ophangen in je huis?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:08 schreef doka het volgende:
[..]
oke, dan is het goed. we bespreken een bezoek-regeling..![]()
kom jij gezellig douchen dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:10 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Kan je niet camera's ophangen in je huis?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Sterkte! "Laat je niet gek maken!" *
*BB Ruud 1999
Nee, Lieske toch?quote:
Ik weet het niet, ik heb veel moeite met de bewoners te herkennen met die infra-rood camera'squote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:12 schreef BBscanner het volgende:
Dit is toch Lieske links boven?
[afbeelding]
er is plaats voor 2quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:14 schreef doka het volgende:
[..]
er is plaats voor 2![]()
oke, nu hou ik op met vieze praatjes![]()
Een van de dames ms Ingrid maar die was net wakkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:33 schreef doka het volgende:
wie ligt er zo te snurken?
Yes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:15 schreef teamlead het volgende:
Niet dus, want dan denken ze dat 1 bewoner wel de wacht kan houden en geheid dat die in slaap valt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:10 schreef Rica het volgende:
Volgende opdracht een vuur 72 uur brandend houden.
(kunnen ze ook eens een opdracht wel halen)
Zou het niet weten ben ook vroeg gaan slapen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:07 schreef Marrije het volgende:
De rokers zijn ontzettend blij dat ze weer in de huiskamer mogen roken.
Weinig bijzonders gebeurd dacht ik, een aantal is vroeg gaan slapen en de rest zat suf te kletsen?
Of heb ik iets noemenswaardigs gemist?
Er wordt een vals spel gespeeldquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:28 schreef Sassefras het volgende:
Van de Talpa site:
Het gaat nu hard”, merkt Menno op. Samen met Joost ligt hij op bed. Ze kletsen na over de avond en de nominaties. Menno is bang dat hij weer een aantal stemmen te pakken heeft door zijn actie van gisteren. “In elk geval één van Rob”, zegt Joost. Menno vindt het grappig dat Joost dit zegt. “
Dat hadden Rob en ik ook al bedacht, maar we hebben het erover gehad dat we nu eens niet op elkaar zouden stemmen.”
Nominatie afspraken?? zou toch jammer zijn als menno nu ineens op een ander zou gaan stemmen.. Straks zit Rob helemaal niet op de bank!
mooi uitgekookt van Rob als dat zo zou zijn want Menno krijgt op zeker meer stemmen en komt waarschijnlijk toch wel op de bank,terwijl Rob dan en z'n stem van Tanja en de stem van Menno kwijt is waardoor hij misschien gespaard blijft van de bank dus ik hoop dat Menno wijzer is en gewoon op Rob blijft stemmen.quote:
Dit zijn hele duidelijke stemafspraken als straf beide op de bank.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:38 schreef teckeltje het volgende:
[..]
mooi uitgekookt van Rob als dat zo zou zijn want Menno krijgt op zeker meer stemmen en komt waarschijnlijk toch wel op de bank,terwijl Rob dan en z'n stem van Tanja en de stem van Menno kwijt is waardoor hij misschien gespaard blijft van de bank dus ik hoop dat Menno wijzer is en gewoon op Rob blijft stemmen.
Denk het nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:45 schreef teckeltje het volgende:
ik zie nog wel een feestje komen van het weekend ondanks het noodrantsoen.
geen gezeik met Tanja ,geen weekopdracht tot maandag of dinsdag,noodrantsoen dat alles kan geen smaakmakende beelden opleveren de komende dagen dus ik denk echt dat ze er weer een klein feestje tegenaan gooien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk het niet![]()
![]()
Maar ik ben sinds gisteravond erg negatief over BBen talpa
geworden.
Maak je niet druk. Dat komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou het niet weten ben ook vroeg gaan slapen.
Blijf het een kutstreek wat er gisteravond met rob is gebeurd.
Rob had nu thuis moeten zitten punt.![]()
![]()
![]()
nu hij weet dat hij het aflegd tegen Menno probeert hij het op zo'n manier bah wat een griezel die vent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Dat komt vanzelf wel.
Hij kwam met dat voorstel naar Menno toe om niet op elkaar te stemmen. Later zei die laatste tegen Joost daar niet op in te gaan. Tenminste, die indruk kreeg ik.
Rob weet natuurlijk dat er op Menno wordt gestemd. Hij kreeg het al te horen van Roel. Door dat voorstel heeft hij proberen te voorkomen op niet op de bank te komen te ziiten.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:53 schreef Sassefras het volgende:
regenworm, denk om je hart!
maar ben het wel een beetje met je eens. Rob had het huis uit moeten zijn.. Om maar even in Douwe (van expeditie robinson) zijn taaltje te spreken : Die vent moet gewoon opzouten.
dit zijn duidelijke stemafspraken hoe dat BB er iets mee doet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Dat komt vanzelf wel.
Hij kwam met dat voorstel naar Menno toe om niet op elkaar te stemmen. Later zei die laatste tegen Joost daar niet op in te gaan. Tenminste, die indruk kreeg ik.
Rob weet natuurlijk dat er op Menno wordt gestemd. Hij kreeg het al te horen van Roel. Door dat voorstel heeft hij proberen te voorkomen op niet op de bank te komen te ziiten.
Daarom wil bijna iedereen in het forum rob weg hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:03 schreef teckeltje het volgende:
[..]
nu hij weet dat hij het aflegd tegen Menno probeert hij het op zo'n manier bah wat een griezel die vent.
dat dido en lieske hoog staan in de poll kan ik nog begrijpen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:11 schreef schatje het volgende:
Tussenstand van poll op Talpa:
Menno met 25% op de eerste plaats.
Dido met 22% op de tweede plaats.
Lieske met 11% op de derde plaats.
zou ik niet doen je gaat je alleen maar ergerenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goedemorgen
Ik heb gisteren de live-uitzending gemist, dus ik ga even bijlezen.
Ze zei niet echte maar normalequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:16 schreef regenworm het volgende:
verdraaien van feiten
Talpa:
Zodra de deuren opengaan, ziet Tanja haar moeder: "Hé mam! Oh, en allemaal mensen. Wat heerlijk", zegt ze.
waarheid
Zodra de deuren opengaan, ziet Tanja haar moeder: "Hé mam! Oh, en allemaal echte mensen. Wat heerlijk", zegt ze.
En Nathalie bungelt ergens onderaan. Als ik dat vergelijk met de SMS-uitslagen van gisteravond, dan bewijst dit voor mij in ieder geval dat die populariteitspoll van Talpa net zo weinig voorspellende waarde heeft als die van Fok bij exits.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:11 schreef schatje het volgende:
Tussenstand van poll op Talpa:
Menno met 25% op de eerste plaats.
Dido met 22% op de tweede plaats.
Lieske met 11% op de derde plaats.
Gezien het gedrag van de anderen van de afgelopen dagen kan ik het wel begrijpen waarom Menno momenteel zo hoog staat in de poll. Daar komt het volgens mij door. Niet zozeer om hem zelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat dido en lieske hoog staan in de poll kan ik nog begrijpen.
Maar dat menno no 1 staat niet.
Waarschijnlijk kijk ik naar andere streams
Of Dido als tegenaktie van de vorige nominatie ...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:50 schreef twentemeisje het volgende:
Het zou me trouwens helemaal niet verbazen wanneer Ingrid Menno gaat nomineren...
bronquote:Als ik me helemaal goed herinner had Ingrid ook nog een opmerking over de medebewoners, dat ze een afspiegeling waren van de samenleving Rol-ogen tonguitsteek Rol-ogen en dat Menno toch echt wel moest beseffen dat als iedereen in het huis zo over hem dacht dat ook in de (grote boze) buitenwereld zo zou zijn.
Neen, de lamzakkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:01 schreef Giggio het volgende:
Is er al actie in het huis?
Je kunt natuurlijk ook overal over gaan vallen zeg , ze heeft nauwelijks de kans gekregen om maar iets te zeggen , en zoals je zelf al zei ze was zichtbaar blij dat zegt toch wel genoeg , zeker bij Tanja ...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:56 schreef teckeltje het volgende:
ik zag trouwens dat de enveloppen van de kaarten die Tanja kreeg nog dicht zaten dus ik
vraag me af of er ook kaarten of andere dingen inzitten waar in Tanja flink wordt uitgekafferd bijvoorbeeld vanwege het roken.
viel me trouwens ook op dat ze zeer weinig bedankte voor alles wat ze kreeg.
ze had op z'n minst de kijkers toch persoonlijk even kunnen bedanken voor die post,ook voor de babykamer en 10.000 kwam er geen bedankje over haar lippen al was ze er wel zichtbaar blij mee dat wel.
gisteren zag ik het licht, zal wel een van de laatste zijn maar okequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:33 schreef Fling het volgende:
[..]
En Nathalie bungelt ergens onderaan. Als ik dat vergelijk met de SMS-uitslagen van gisteravond, dan bewijst dit voor mij in ieder geval dat die populariteitspoll van Talpa net zo weinig voorspellende waarde heeft als die van Fok bij exits.
ik vind dat ze meer dan genoeg zendtijd gekregen heeft in de live uitzending,en het is nogal niet niks wat ze kreeg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:04 schreef DDuiveltje het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook overal over gaan vallen zeg , ze heeft nauwelijks de kans gekregen om maar iets te zeggen , en zoals je zelf al zei ze was zichtbaar blij dat zegt toch wel genoeg , zeker bij Tanja ...
ik denk eigelijk dat ze behoorlijk overdonderd was door alles in 5 minuten een kinderkamer een spaarbank boekje en 2 karren met post ik weet niet of ik dan nog iets zou kunnen uitbrengen..en ze zat te huilen dus blij was ze welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:56 schreef teckeltje het volgende:
ik zag trouwens dat de enveloppen van de kaarten die Tanja kreeg nog dicht zaten dus ik
vraag me af of er ook kaarten of andere dingen inzitten waar in Tanja flink wordt uitgekafferd bijvoorbeeld vanwege het roken.
viel me trouwens ook op dat ze zeer weinig bedankte voor alles wat ze kreeg.
ze had op z'n minst de kijkers toch persoonlijk even kunnen bedanken voor die post,ook voor de babykamer en 10.000 kwam er geen bedankje over haar lippen al was ze er wel zichtbaar blij mee dat wel.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:38 schreef teckeltje het volgende:
[..]
mooi uitgekookt van Rob als dat zo zou zijn want Menno krijgt op zeker meer stemmen en komt waarschijnlijk toch wel op de bank,terwijl Rob dan en z'n stem van Tanja en de stem van Menno kwijt is waardoor hij misschien gespaard blijft van de bank dus ik hoop dat Menno wijzer is en gewoon op Rob blijft stemmen.
wel nee je komt niet bot over je zegt de waarheid en ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:10 schreef muizemeis het volgende:
Goedemorgen trouwens allen tezaam![]()
![]()
ik moet even vermelden dat ik vandaag in pesthumeur ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gisteravond sprong ik eerst een gat in de lucht, joepie rob gaat eruit... mag die eikel blijven!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het enige lichtpuntje wat ik hier aan kan ontdekken is dat rob iig weet dat er meer voor menno is gestemd dan voor hem en dat hij zo impopulair is dat het weinig scheelde of hij had er alsnog uitgemoeten....
dat is dan wel weer een erg leuk lichtpuntje want een deuk in rob zn ego zie ik graag, maar had hem nog liever zien vertrekken
bij voorbaat alvast sorry als ik hier en daar dus wat bot overkom, maar dat is rob zn schuld
Idem hier... en dan heb ik vermoedelijk ook nog gestemd VOOR Rob .... i.p.v. stem voor Menno...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:10 schreef muizemeis het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gisteravond sprong ik eerst een gat in de lucht, joepie rob gaat eruit... mag die eikel blijven!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het enige lichtpuntje wat ik hier aan kan ontdekken is dat rob iig weet dat er meer voor menno is gestemd dan voor hem en dat hij zo impopulair is dat het weinig scheelde of hij had er alsnog uitgemoeten....
dat is dan wel weer een erg leuk lichtpuntje want een deuk in rob zn ego zie ik graag, maar had hem nog liever zien vertrekken
bij voorbaat alvast sorry als ik hier en daar dus wat bot overkom, maar dat is rob zn schuld
Nou wel &^&^%$##@%$%*^(&(&^^%$#quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:12 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Het was een voorstel van Rob en Menno had bovenstaande ook al bedacht, zo vertelde hij later tegen Joost. Ik neem toch aan dat Rob hier vandaag voor op zijn flikker krijgt.
Nou ja, dat had ik dus ook. Beste vriendin die me huilend belde. Maar goed, daar tot een uur of 1 gezeten en vanmorgen BB gekeken. Alleenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Flugeltje had het er gister over dat ze bang was dat er iets tussenkwam toch?
Hier dus wel om half 8 met spoed naar Arnhem we waren om 12 uur weer terug![]()
Gelukkig nog zo helder geweest dat ik de live uitzending heb opgenomen
Dat had ik gisteren ook!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:10 schreef muizemeis het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
*stil is*quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:17 schreef Giggio het volgende:
[..]
Idem hier... en dan heb ik vermoedelijk ook nog gestemd VOOR Rob .... i.p.v. stem voor Menno...
Het lijkt een lichtpuntje muizemeis, t probleem bij Rob is dat ie alles in zijn voordeel weet uit te leggen. 'mensen zullen wel gedacht hebben dat ik heimwee had'.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:10 schreef muizemeis het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeker kutshow... alhoewel ik kut nog te goed woord vind maar dat terzijde..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik dus ook. Beste vriendin die me huilend belde. Maar goed, daar tot een uur of 1 gezeten en vanmorgen BB gekeken. Alleen
Wat een kutshow. Niets gebeurd. Tanja eruit wisten we al. Weekopdracht niet gehaald wisten we ook al. Verder niemand naar huis. Kutshow.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:23 schreef muizemeis het volgende:
zeker kutshow... alhoewel ik kut nog te goed woord vind maar dat terzijde..
schouder nodig??
Ik oordeel een persoon niet op een handelingen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:44 schreef Jojogirl het volgende:
Hij was 1 van de weinigen die echt geprobeerd heeft de opdracht te halen. De rest was te lapswanzerig voor woorden. Ik vind de bewoners echt steeds vervelender worden eik en weet niet of ik het nog tot het eind ga volgen.
Kijkers kregen alleen te horen dat zemoesten stemmen voor blijven of gaan ja of nee dus, meer niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:24 schreef mamapan het volgende:
Volgens mij zijn de kijkers bedrogen waar ze zelf met open ogen ingetrapt zijn. Heeft iemand de nieuwe bewoner gezien???? Dan vind ik het knap stom om te gaan kiezen tussen Rob en ???. en daar ook nog eens ¤ 1,10 aan te spenderen. Wij zitten hier nu met een kl@te gevoel nog steeds tegen die manke aan te kijken, maar bij Talpa hebben ze dikke schik :"Het is wéér gelukt".
Ik weet niet of ik dit hier mocht posten, dan sorry
Volgens mij was de keus:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:24 schreef mamapan het volgende:
Volgens mij zijn de kijkers bedrogen waar ze zelf met open ogen ingetrapt zijn. Heeft iemand de nieuwe bewoner gezien???? Dan vind ik het knap stom om te gaan kiezen tussen Rob en ???. en daar ook nog eens ¤ 1,10 aan te spenderen. Wij zitten hier nu met een kl@te gevoel nog steeds tegen die manke aan te kijken, maar bij Talpa hebben ze dikke schik :"Het is wéér gelukt".
ik weet zeker dat hij het iig goed doorheeft, hij is zooo gespitst op alles wat met hem en menno te maken heeft.... en ik denk zomaar dat zn ego echt een enorme deuk heeft opgelopen want de vorige keer toen hij met op de bank zat en menno vrijstelling kreeg, riep ie ook een paar keer van jammer dat ik niet met menno op de bank zit want dat win ik zeker!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:20 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook!
Ik heb een soort gelijke post geplaatst in het live uitzending topic vanmorgen
ben het helemaal met je eens.
Maar ff afwachten hoe Rob omgaat met het feit dat menno meer stemmen had dan hij.
wanneer komen er kamervragen van SP of Groenlink over dit soort praktijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:24 schreef mamapan het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier mocht posten, dan sorry
zoveel tegenstanders in het huis heeft Rob op het moment niet hoor,ik kan alleen Menno noemen de rest is volgens mij weer aardig pro Rob.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja
Ik hoopte toch zo dat Rob eruit moest. En die huichelende bewoners, zum kotzen! Allemaal heel schijnheilig doen alsof ze óók wilden dat Rob bleef. Yeah right, geloof je het zelf?
Wat dat betreft heeft Tanja 100% gelijk hoor: allemaal toneel daarbinnen.
ik schaam mij niet, kon er niets aan doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*stil is*
*erg lang*
*eindelijk weer adem haalt*
*rood wordt*
EN DAT DURF JE HIER GEWOON TE VERTELLEN??![]()
![]()
![]()
NOU OMDAT JE ER BLIJKBAAR TOCH BEETJE SPIJT VAN HEBT ZAL IK PROBEREN NÍET DOOR DE KABEL TE KRUIPEN OM JE AAN JE OREN TE TREKKEN
dat was het ook ja of nee blijven of weg gaan alleen denken de bewoners dat er iemand in de studio zat waar we tussen konden kiezen...jammer dat het niet even duidelijk gemaakt is naar Rob toequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:26 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Volgens mij was de keus:
Rob erin (of was het eruit?), ja of nee.
niet nieuwe bewoner. BB mag de regels ten alle tijden wijzigen volgens mij... dus als rob niet mocht blijven, was er waarschijnlijk geen nieuwe bewoner gekomen.
dat verklaard wel waarom hij heeft gewonnen hij heeft gewoon ALLE stemmen van 19:00 tot 20:45 van Menno gekregen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik schaam mij niet, kon er niets aan doen
zit nml zo: ik heb van de week een paar keer belletje gedaan VOOR Menno op 0909-0301 en toen kreeg ik de stem van Menno die zei: thanks voor je stem
dacht gisteren rond 19.00 uur doe nog een paar belletjes voor ik wegga (kon het hele shit gebeuren niet live zien anders had ik nog wel wat belletjes NEE Rob gedaan)
maar gisteren rond 19.00 dus GEEN stem van Menno maar een onbekende stem die alleen bedankte voor de stem zonder te zeggen waarvoor.... (vond ik al vreemd???)
En na het zien van de live-show begon ik het vermoeden te krijgen dat ze dus al veel eerder voor de uitzending de lijnen hadden dichtgegooid en het 0909-0301 nummer al OPEN hadden staan VOOR Rob....
En als dat zo is.....![]()
![]()
grmpppffffffffffffffffffffffffffffffffff
hij (zijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja
Ik hoopte toch zo dat Rob eruit moest. En die huichelende bewoners, zum kotzen! Allemaal heel schijnheilig doen alsof ze óók wilden dat Rob bleef. Yeah right, geloof je het zelf?
Wat dat betreft heeft Tanja 100% gelijk hoor: allemaal toneel daarbinnen.
Nee dat meen je niet!! Ow wat zou dat een naai streek zijn zeg!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik schaam mij niet, kon er niets aan doen
zit nml zo: ik heb van de week een paar keer belletje gedaan VOOR Menno op 0909-0301 en toen kreeg ik de stem van Menno die zei: thanks voor je stem
dacht gisteren rond 19.00 uur doe nog een paar belletjes voor ik wegga (kon het hele shit gebeuren niet live zien anders had ik nog wel wat belletjes NEE Rob gedaan)
maar gisteren rond 19.00 dus GEEN stem van Menno maar een onbekende stem die alleen bedankte voor de stem zonder te zeggen waarvoor.... (vond ik al vreemd???)
En na het zien van de live-show begon ik het vermoeden te krijgen dat ze dus al veel eerder voor de uitzending de lijnen hadden dichtgegooid en het 0909-0301 nummer al OPEN hadden staan VOOR Rob....
En als dat zo is.....![]()
![]()
grmpppffffffffffffffffffffffffffffffffff
mmmm.... tijd voor 2de kamer vragen en een parlementaire Enquete??????quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet!! Ow wat zou dat een naai streek zijn zeg!!
Nee kun je helemaal niets aan doen natuurlijk, maar ow dat zou ik wel erg kwalijk vinden als je nou per ongeluk hebt gestemd vóór rob!!
Hmm moet toch achter zijn te komen hoe dat zit met die lijnen... want als de lijnen gesloten waren en de lijn van rob nog niet open, mogen ze je volgens mij geen kosten berekenen want je hebt niet kunnen stemmen zoals je wilde...
ja zeker, maar las ook al dat menno tegen joostquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:29 schreef Sassefras het volgende:
Muizemeis,
had je al gelezen over dat menno misschien niet op rob stemt, omdat rob en menno hadden 'afgesproken"dat ze niet op elkaar stemmen de volgende nominatie? (bron: talpa dagboeken)
10:37 iedereen slaapt nog.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:32 schreef Sandworm het volgende:
Moeten die luiwammesen niet eens een keer wakker worden? Hebben ze die haan misschien de nek omgedraaid?
dat lijkt me een strak planquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
mmmm.... tijd voor 2de kamer vragen en een parlementaire Enquete??????
Ik geloof dat iemand die hier meepost een prachtige home cinema set heeftgewonnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:36 schreef JooB het volgende:
Ja sorry hoor, maar als je na 4 fucking BB's je nog steeds laat verleiden om the SMS'en ben je wel erg fokking naief. Ik lach me rot....
dus rob denkt dat het nederlands publiek hem verkozen heeft boven iemand anders??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:30 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat was het ook ja of nee blijven of weg gaan alleen denken de bewoners dat er iemand in de studio zat waar we tussen konden kiezen...jammer dat het niet even duidelijk gemaakt is naar Rob toe
Uh... was die voor mij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:36 schreef JooB het volgende:
Ja sorry hoor, maar als je na 4 fucking BB's je nog steeds laat verleiden om the SMS'en ben je wel erg fokking naief. Ik lach me rot....
Wie heeft er nou nog geen home cinema???quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat iemand die hier meepost een prachtige home cinema set heeftgewonnen
Naiëf zeg, zo'n dure installatie krijgen
Doordat Menno nog een keer exact herhaalde tegen Joost wat Rob had voorgesteld, kan BB er mi niet meer om heen, daarna stond het dus wel op hun site. Ik was al bang dat het BB was ontgaan toen Rob dat voorstel deed aan Mennoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja zeker, maar las ook al dat menno tegen joosthad gezegd dat ie daar niet aan mee zou doen??
maar mag wel hopen dat hummie rob een sanctie geeft want stemafspraken mag niet dus
heb het al gepost maar herhaal het met alle liefde nog even
rob, je houdt je niet ana de afspraken... wieberen dus!! pak je koffers maar, daar is het gat van de deur en nee er staat voor jou geen ruud klaar om je op te halen, er is geen familie want het is geen live show, die kant op naar het treinstation, doei!!
kijk, dat zou mn dag nou goed maken
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:43 schreef Ferdii het volgende:
ze hadden gewoon rob eruit moeten halen en dan linda er weer in
haha... da's waar en die doet het harstikke goed: DANKIE DANKIE BB!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat iemand die hier meepost een prachtige home cinema set heeftgewonnen
Naiëf zeg, zo'n dure installatie krijgen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat lijkt me een strak plan![]()
ik heb al mail contacten met meneer de wit, dus dat komt wel goed
is het een troost dat ik ook vloekend voor de TV gezeten heb?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dus rob denkt dat het nederlands publiek hem verkozen heeft boven iemand anders??
wel *&%^^%$$%^$$#^%&^(*&^*^*()&(&*(&
dit is uitermate slecht voor mn bloeddruk![]()
kan iemand rob even uit de droom gaan helpen?? KRIBBETm schatje, wil jij dr niet even langs lopen en fijntjes over het hek bleren dat we niet konden kiezen en dat rob gewoon een loser is die alleen nog maar in bb zit omdat hummie zonodig een kunststukje moest gaan uithalen??
pffff ik moet eik ff wat administratie doen hier... maar ik stuiter nog in mn stoel, op de een of andere manier helpt het posten hier me niet met afkoelen, raar....
dat zei ik idd gisteren ook had ons laten kiezen tussen een oud BBer en Rob zelf Rikkert had van hem gewonnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
briljant idee... waarom werk jij niet bij BB
![]()
![]()
![]()
dan had ik vandaag iig een stuk leukere dag gehad
als goedmakertje naar de besodemieterde kijkers en stemmers stel ik voor dat ze als sanctie z'n andere been er ook afhalenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:45 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Doordat Menno nog een keer exact herhaalde tegen Joost wat Rob had voorgesteld, kan BB er mi niet meer om heen, daarna stond het dus wel op hun site. Ik was al bang dat het BB was ontgaan toen Rob dat voorstel deed aan Menno
ow dat is een slimme actie van Mennoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:45 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Doordat Menno nog een keer exact herhaalde tegen Joost wat Rob had voorgesteld, kan BB er mi niet meer om heen, daarna stond het dus wel op hun site. Ik was al bang dat het BB was ontgaan toen Rob dat voorstel deed aan Menno
Ik ook....hield m'n hart vast toen ze de score voor Rob lieten zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:46 schreef Knurkie het volgende:
is het een troost dat ik ook vloekend voor de TV gezeten heb?
iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook....hield m'n hart vast toen ze de score voor Rob lieten zien
En wéér stelt BB me teleur!!!
Kan nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:43 schreef Ferdii het volgende:
ze hadden gewoon rob eruit moeten halen en dan linda er weer in
hmmm ja een beetje wel, gedeelde smart is halve smart hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:46 schreef Knurkie het volgende:
[..]
is het een troost dat ik ook vloekend voor de TV gezeten heb?
teckeltje!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:47 schreef teckeltje het volgende:
[..]
als goedmakertje naar de besodemieterde kijkers en stemmers stel ik voor dat ze als sanctie z'n andere been er ook afhalen![]()
ik wist het eik al toen ze de tusenstand lieten zien en rob er op dat moment uit had gemoeten....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook....hield m'n hart vast toen ze de score voor Rob lieten zien
En wéér stelt BB me teleur!!!
Date van Chantal zijn ze nog mee bezig las ik toevallig net in de AD online ,ze hebben een Haags datingburo ingeschakeld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:53 schreef regenworm het volgende:
Er is een reden waarom rob mocht blijven zitten.
Het zou kunnen dat de knuffel van chantal niet door gaat.
Een nieuwe bewoner wordt er na een week weer uitgestemd.
Dan kan je rob laten zitten denkt hummie.
Die gaat de volgende keer toch weer uit.
Of eerst menno en dan rob.
nee niet perse. talpa mág een vrijwillige exit laten vervangen, maar dat hoeft dus niet... en dit keer lieten de keuze aan de kijkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:53 schreef mamapan het volgende:
van de Talpa site:
“Rob jij hoeft niet langer in de zenuwen te zitten, want jij mag naar huis. Maar voordat jij je koffers pakt, moet ik mijn verhaal nog even afmaken. Omdat Tanja vrijwillig is vertrokken, mag jij misschien haar plaats innemen.”
Hier maak ik uit op: Vrijwillige Exit--> Nieuwe erin. Talpa rook ¤¤¤¤¤ en bedacht de frauduleuze manier om Mankie erin te houden, bellen,sms-en.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:54 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Date van Chantal zijn ze nog mee bezig las ik toevallig net in de AD online ,ze hebben een Haags datingburo ingeschakeld.
Bridget zei toch gelijk dat er geen vervanger zou komen, maar dat het alleen ging om ja of neequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee niet perse. talpa mág een vrijwillige exit laten vervangen, maar dat hoeft dus niet... en dit keer lieten de keuze aan de kijker
nouja, aan de kijker... ze lieten de kijker iig betalen voor de ilussie er iets over te zeggen te hebben
alleen doven en blinden misschienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dus er waren iets te weinig vrijwillige aanmeldingen???
jij ook goedemorgen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:57 schreef Bocaj het volgende:
Goeiemorgen(Vooral aan muizemeis met haar pesthumeur!)
ROB zit er lekker nog in...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*doet lekker net of ze niets gehoord heeft*quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat Rob er in is gebleven.
Er was al een oproep gisteravond (vannacht) waar je wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik dus ook. Beste vriendin die me huilend belde. Maar goed, daar tot een uur of 1 gezeten en vanmorgen BB gekeken. Alleen
Wat een kutshow. Niets gebeurd. Tanja eruit wisten we al. Weekopdracht niet gehaald wisten we ook al. Verder niemand naar huis. Kutshow.
goedemorgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:02 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
Waarom liggen die lapzwansen nog in hun bed
![]()
..eerst maar eens![]()
Moet te regelen zijn lijkt mij...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jij ook goedemorgen..
wrijf het er maar in
ben ik ooit lelijk tegen jou geweest??
ik heb dit niet verdient gewoon, iemand die rob er ff uit wil halen?? gewoon omdat ik dat echt heel graag wil??
ga ik echt heel schattig naar diegeen lachen als beloning![]()
Haar schoonvader is overleden, maar dat wa shet goede nieuws want ze had een hekel aan hem, maar nu wil haar vriend dat ze wèl meegaat naar de begrafenis. En dat wil ze niet. Dilemma etc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:01 schreef KRIBBET het volgende:
Er was al een oproep gisteravond (vannacht) waar je was![]()
Is het weer een beetje goed met je vriendin? Hoop dat je hebt kunnen helpen want dat is toch altijd veel belangrijker dan die hele BB!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou waarschijnlijk om bij te komen van de enorm enerverende avond gisteren![]()
haan!!!
Dan is het dus echt moeilijk om iemand voor haar te vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:54 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Date van Chantal zijn ze nog mee bezig las ik toevallig net in de AD online ,ze hebben een Haags datingburo ingeschakeld.
Dus dat stalkertype toch maar nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:05 schreef regenworm het volgende:
Dan is het dus echt moeilijk om iemand voor haar te vinden![]()
![]()
verbaasd mij niks 5 minuten naar de tv kijken en je hebt zoiets van![]()
![]()
Talpa wou dus geen risco lopen met die knuffel.
nouja zeg!! kan ik aangifte doen ergens?? van euh... aantasting van mijn persoonlijke levenssfeer ofzo?? aanranding van mijn gedachtengoed??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet te regelen zijn lijkt mij...
En dan stoppen we Rob een week in jou huis, en de sleutel gooien we weg!![]()
Even in ernst: Als bv. leroy of iemand anders erin gedaan werd dan vind ik het niet zo eerlijk als ze al zover gevorderd zijn met de uitzending...
ja en dit keer iets leuks... wel ijn groepjes want dat komt de sfeer in het huis echt ten goedequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:04 schreef cuall het volgende:
[..]
wat een stel watjes zeg
![]()
Van mij mag de volgende weekopdracht NU doorkomen.![]()
ow dat had ik ook ja, dat pleidooi van hemquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:06 schreef mamapan het volgende:
Talpa-site:
Bridget vraagt Rob een klein pleidooitje voor zichzelf te houden. Rob: “Ik denk dat ik hier nog thuis hoor en ik heb besloten dat ik hier nog langer wil blijven. Ik heb het erg naar mijn zin met de meiden en jongens. En ik denk dat sommige Bewoners mij nodig hebben.”
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In zij eertse leugen is hij ook niet gebarsten, en de bewoners die hem nodig hebben, denkt hij, zijn de muis , de spin en de vlieg. Die hem écht nodig hebben zijn Rikkert, Ralph, Linda en Tanja!!![]()
Ze hebben hem nodig voor het koken, verdelen van eten, wassen, een schouder om uit te huilen....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:06 schreef mamapan het volgende:
Talpa-site:
Bridget vraagt Rob een klein pleidooitje voor zichzelf te houden. Rob: “Ik denk dat ik hier nog thuis hoor en ik heb besloten dat ik hier nog langer wil blijven. Ik heb het erg naar mijn zin met de meiden en jongens. En ik denk dat sommige Bewoners mij nodig hebben.”
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In zij eertse leugen is hij ook niet gebarsten, en de bewoners die hem nodig hebben, denkt hij, zijn de muis , de spin en de vlieg. Die hem écht nodig hebben zijn Rikkert, Ralph, Linda en Tanja!!![]()
helaas niet nee, linda zal toch alles over de buitenwereld in die tijd doorlullen enzoquote:
Ja alleen een paar foto's van haar laten zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus dat stalkertype toch maar niet
Ze moeten vooral iemand kiezen die geen BB kijkt
Dat dacht ik toen ook al. Ze hebben hem idd nodig, maar dan vooral voor het huishouden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:09 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben hem nodig voor het koken, verdelen van eten, wassen, een schouder om uit te huilen....
Vader figuur voor Joost & Roel.
Moet ik nog effe doorgaan?
Hoop zo dat Menno gewoon op Rob blijft stemmenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja zeker, maar las ook al dat menno tegen joosthad gezegd dat ie daar niet aan mee zou doen??
maar mag wel hopen dat hummie rob een sanctie geeft want stemafspraken mag niet dus
heb het al gepost maar herhaal het met alle liefde nog even
rob, je houdt je niet ana de afspraken... wieberen dus!! pak je koffers maar, daar is het gat van de deur en nee er staat voor jou geen ruud klaar om je op te halen, er is geen familie want het is geen live show, die kant op naar het treinstation, doei!!
kijk, dat zou mn dag nou goed maken
Aan de andere kant kan het gedrag wel gaan veranderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:09 schreef Ferdii het volgende:
[..]
helaas niet nee, linda zal toch alles over de buitenwereld in die tijd doorlullen enzo![]()
idd rob is meer nodig dan alle andere bewoners in het huisquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze hebben hem nodig voor het koken, verdelen van eten, wassen, een schouder om uit te huilen....
Willem meen ik uit BB1quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen ook al. Ze hebben hem idd nodig, maar dan vooral voor het huishouden.
hehe das wel grappig om te zien idd, hoe bv roel en dido zich de king gaan voelen omdat ze toch wel populair zijn bij de kijkers. en bv rob\, chantal en ingrid overal gaan lopen slijmen omdat ze gehoord hebben ze er niemand op hun stemtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan het gedrag wel gaan veranderen.
Omdat de meeste weten dat ze niet populair zijn.
Rob is wel meer dan alleen Willem.... veel meer charisma!quote:
Dat heeft hij zichzelf allemaal opgedrongen, en idd "vaderfiguur" : Ik is groot en jij is klein, ik heb levenservaring, ik weet hoe de wereld in elkaar steekt, ik ik ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Daar ging het niet om! Het gaat erom dat je heel arrogant bent als je zoiets zegtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Haar schoonvader is overleden, maar dat wa shet goede nieuws want ze had een hekel aan hem, maar nu wil haar vriend dat ze wèl meegaat naar de begrafenis. En dat wil ze niet. Dilemma etc.
BB is stom bezig wil je de boel laten ontploffen dan moet je gewoon wat roddels aan de bewoners laten zien. Weet zeker dat er dan anders over elkaar gedacht wordt en dat echt ruzie komt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
hehe das wel grappig om te zien idd, hoe bv roel en dido zich de king gaan voelen omdat ze toch wel populair zijn bij de kijkers. en bv rob\, chantal en ingrid overal gaan lopen slijmen omdat ze gehoord hebben ze er niemand op hun stemt
Nou dat vind ik niet hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Rob is wel meer dan alleen Willem.... veel meer charisma!![]()
Mocht je een kloon zijn, dan ben je wel een consequent goed relativerende kloonquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja!!![]()
Maar naar de begrafenis gaan kan weinig kwaad, schoonvader merkt er niets van en ze voorkomt verdere problemen!
en ze kan gelijk controleren of hij wel echt in de kist ligt![]()
Soms ga je naar een begrafenis omdat je de persoon goed kende en ook mocht maar vaak ga je naar een begrafenis voor de nabestaande.
Bocaj, zit je mij en iedereen nu te stangen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Goed gesproken. (Geen speld tussen te krijgen!)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja!!![]()
Maar naar de begrafenis gaan kan weinig kwaad, schoonvader merkt er niets van en ze voorkomt verdere problemen!
en ze kan gelijk controleren of hij wel echt in de kist ligt![]()
Soms ga je naar een begrafenis omdat je de persoon goed kende en ook mocht maar vaak ga je naar een begrafenis voor de nabestaande.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:22 schreef mamapan het volgende:
[..]
Bocaj, zit je mij en iedereen nu te stangen?
R@#, ik kan die naam niet meer uit mijn toetsenbord krijgen, is de grootste eikel die er op één been rondloopt.![]()
![]()
Rob is de nieuwe Tanja en ik ben de nieuwe Peter60000000000quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:22 schreef mamapan het volgende:
[..]
Bocaj, zit je mij en iedereen nu te stangen?
R@#, ik kan die naam niet meer uit mijn toetsenbord krijgen, is de grootste eikel die er op één been rondloopt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Rob is de nieuwe Tanja en ik ben de nieuwe Peter60000000000
![]()
dat kunnen ze niet doen want dan gaat iedereen zich de rest van de tijd inhouden uit angst dat de diegenen waar ze over roddelen het weer door BB te zien krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB is stom bezig wil je de boel laten ontploffen dan moet je gewoon wat roddels aan de bewoners laten zien. Weet zeker dat er dan anders over elkaar gedacht wordt en dat echt ruzie komt.
Hierdoor krijg je echte nominaties en komen er andere mensen op de bank te zitten.
Mis lef bij BB zou daar best een weekje bij de redactie willen zitten.
Weet zeker dat er meer vuurwerk komt dan nu
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:27 schreef teamlead het volgende:mogguh samen
heb verdomme nog steeds een kater
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:27 schreef teamlead het volgende:mogguh samen
heb verdomme nog steeds een kater
Daar zijn we dan mooi klaar meequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Rob is de nieuwe Tanja en ik ben de nieuwe Peter60000000000![]()
![]()
Een gelijkgestemdequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat loopt iedereen toch te zeiken zeg.
Rob er in is gewoon prima voor de ontwikkelingen in het huis. Liever Rob dan Nathalie. Die mag van mij accuut wieberen.
Ja of zo'n ingesproken bandje met de stem van Tanjaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:30 schreef Bocaj het volgende:
11.30 en nog steeds in bed.... Gooi er maar weer harde muziek in!
Vond je al zo stil....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:28 schreef muizemeis het volgende:
ik ben even wat nuttigs aan het doen hier hoor, ben niet in mn woede gestikt ofzo
feit blijft dat hij door het publiek was weggestemd en er weer een of andere lullige manier is gevonden om het concept te verneukenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat loopt iedereen toch te zeiken zeg.
Rob er in is gewoon prima voor de ontwikkelingen in het huis. Liever Rob dan Nathalie. Die mag van mij accuut wieberen.
ze hoeven maar 1x te doen en de angst van inhouden daar geloof ik niet zo in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:26 schreef teckeltje het volgende:
[..]
dat kunnen ze niet doen want dan gaat iedereen zich de rest van de tijd inhouden uit angst dat de diegenen waar ze over roddelen het weer door BB te zien krijgen.
De stem van JSquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja of zo'n ingesproken bandje met de stem van Tanja![]()
quote:
Ik gun ze dat er voor komende week een gruwelijk rantsoen is... alleen droog brood en water,... behalve voor Menno die 3x per dag mag gaan eten in de voormalige babykamerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:33 schreef bunnyma het volgende:
Goedemorgen.
Blijven ze de hele dag in bed liggen omdat ze niets meer te eten hebben?
Van wie zou ik een kloon moeten zijn danquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mocht je een kloon zijn, dan ben je wel een consequent goed relativerende kloon![]()
Om maar met de enerverende woorden van Roel te spreken:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
feit blijft dat hij door het publiek was weggestemd en er weer een of andere lullige manier is gevonden om het concept te verneuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |