Soms, heel soms zet ik Lieske uit, maar niet vaakquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:27 schreef doka het volgende:
[..]
oke, we begrijpen elkaar![]()
behalve wat dat geluid betreft![]()
Wel een leuk koppie, maar verder niet boeiend. Vind Roel dan leuker om naar te kijken, die heeft een leukere uitstraling. Menno vind ik gewoontjes qua uiterlijk, maar niet lelijk ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:28 schreef doka het volgende:
[..]
en wat vind je van menno, als vrouw zijnde ?
herken je dat ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Soms, heel soms zet ik Lieske uit, maar niet vaak
Moet jusit lachen om dr onnozele verhalen die ze dan verteld terwijl niemand luisters en reageert
hmm, ik let er normaal niet zo op, maar het viel mij een paar keer op dat menno, volgens mij althans, een goed figuur heeft en een goede kop.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:31 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wel een leuk koppie, maar verder niet boeiend. Vind Roel dan leuker om naar te kijken, die heeft een leukere uitstraling. Menno vind ik gewoontjes qua uiterlijk, maar niet lelijk ofzo.
Vind ik juist omgekeerd. Ik zou Lieske met Daphne vergelijken, leuk koppie, leuke uitstraling (buurmeisjes mooiquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lieske is ook knapper. Maar Dido is leuker om te zien.
Net als dat ik liever naar Daphne Bunskoek zou kijken, dan naar Cindy Crawford ofzoiets.
Liejse huiltquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:27 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dido is wel knap, maar vind Lieske knapper, behalve als ze heeft gehuild
quote:
mooi gedaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:34 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Liejse huilt![]()
![]()
[afbeelding]
en Liesje lacht![]()
[afbeelding]
Hij heeft ook wel een goede kop hoor en ook wel een aardig lijf, maar ik vind het weinig boeiendquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:33 schreef doka het volgende:
[..]
hmm, ik let er normaal niet zo op, maar het viel mij een paar keer op dat menno, volgens mij althans, een goed figuur heeft en een goede kop.
OMG die eerste foto zou echt verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:34 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Liejse huilt![]()
![]()
[afbeelding]
en Liesje lacht![]()
[afbeelding]
slaap zequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:37 schreef teamlead het volgende:
oke... ik geef het op voor vandaagtrusten
oke, dan laat ik die plastische chirurgie toch maar achterwegequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:36 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een goede kop hoor en ook wel een aardig lijf, maar ik vind het weinig boeiend
De streams zijn nu net zo boeiendquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:37 schreef teamlead het volgende:
trustequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:37 schreef teamlead het volgende:
Dat zal wel niet gaan want dan kan er niet ge-smst worden, dus geen geld verdient, maar als concept lijkt het me wel prachtigquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:15 schreef teamlead het volgende:
Kunnen we trouwens bij een volgende BB niet een concept krijgen waarin een stuk of 12 bewoners bij elkaar in een huis zitten, zonder dat er exits zijn? Gewoon 3 maanden lang laten denken dat ze helemaal geweldig zijn en dan in de finale genadeloos slachten...
Ik vind het maar een bonen sorteerderquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:43 schreef BBscanner het volgende:
Vind Menno eigenlijk maar een brei nicht![]()
[afbeelding]
Trustequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:38 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
De streams zijn nu net zo boeiend
Toedels
Straks gaat krijgen we de Dido-Slaap-Monologen weerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:38 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
De streams zijn nu net zo boeiend
Toedels
met wie loopt hij mee dan? hij durft als enige, nou ja tanja ook, tegen de groep in te gaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:45 schreef Minouishere het volgende:
ik vind het een meeloper.....
welja, als 'ie maar weet dat 'ie hummie achter zich heeft staan wel ja......quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:48 schreef doka het volgende:
[..]
met wie loopt hij mee dan? hij durft als enige, nou ja tanja ook, tegen de groep in te gaan
Ik ben er nog hoorquote:
De Dido-Slaap-Monologen heb ik nog nooit mogen aanschouwen dus ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:46 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Straks gaat krijgen we de Dido-Slaap-Monologen weerAlle streams staan open hier ! Eigenlijk jammer dat we geen muis-stream meer krijgen! Hij schijnt nl. nog wel rond te spoken.
Toedelsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:50 schreef Minouishere het volgende:
ik nie meer, doegie......
ik begrijp dat je niet zo'n menno-fan bent..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:48 schreef Minouishere het volgende:
[..]
welja, als 'ie maar weet dat 'ie hummie achter zich heeft staan wel ja......
Neem aan dat je het over Menno hebt? Heb eerder het idee dat hij zich isoleert van de groep, eerst nauw contact met Ingrid en Joost nu zijn die weg gevallen en staat hij er alleen voor. Hij is met het spel bezig, maar dat zijn de anderen ook. Hij komt daar wel voor uit. In dat opzicht loopt hij dus niet mee met de anderenm, imo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:45 schreef Minouishere het volgende:
ik vind het een meeloper.....
Ja, ik zei alleen maar iemand gedagquote:
Hmm.. ik moet ook beter lezen zo af en toequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja, ik zei alleen maar iemand gedag
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:52 schreef doka het volgende:
kan iemand de haan even aanzetten?
Af en toe maarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hmm.. ik moet ook beter lezen zo af en toe
slapen ze nog ?? of moeten de streams al aan
Ze moeten niet van die mietjes zijnquote:
Ja hoor Wake Up!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:52 schreef doka het volgende:
kan iemand de haan even aanzetten?
idd. ACTIE. nuquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:59 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ze moeten niet van die mietjes zijnActie wil ik zien
oke, bedankt, daarmee heb ik een paar mensen heel boos gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:01 schreef doka het volgende:
[..]
oke, bedankt, daarmee heb ik een paar mensen heel boos gemaakt![]()
ja, dat blijktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:02 schreef BlaBlub het volgende:
[..]![]()
Je moet ook nooit op linkjes klikken
Zijn ze wakker?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:01 schreef doka het volgende:
[..]
oke, bedankt, daarmee heb ik een paar mensen heel boos gemaakt![]()
tja, niet alleen in het bb huis zijn er medebewoners...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zijn ze wakker?![]()
![]()
Het was ook voor de bewoners bedoelt
![]()
Ik hoef Lieske helemaal niet te hebben, wil dr alleen af en toe zien, doerakquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:04 schreef doka het volgende:
[..]
ja, dat blijkt![]()
btw, lieske is van mij... jij ondeugd![]()
Hoe internet jij danquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:02 schreef BlaBlub het volgende:
[..]![]()
Je moet ook nooit op linkjes klikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |