Ja dat is waar... misschien dat ze het vanaf de maandag uitzending pas doen dat je kan stemmen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dan hadden ze eigenlijk nu al moeten nomineren.
Voorgaande edities, als er een wekelijkse exit was, gebeurde het nomineren meteen na de live uitzending. Dat moet snel gebeuren, aangezien ze dat de volgende avond al op tv moeten brengen.
Is idd niks over gezegd! Hoop echt dat wegens gebrek aan kandidaten het is beeindigt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:42 schreef tjCherryman het volgende:
Even iets anders... Ik heb de live uitzending gemist... Maar heeft iemand van Talpa het nog over de Man voor Chantal...? Ik begin te denken dat ze het uit gebrek aan belangstelling willen laten doodbloeden..
Ingrid is gewoon hardstikke onzeker, en een maatje geeft haar een beter gevoel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ze nooit ook maar enigszins verliefd op hem is geweest. Ze heeft hem gewoon gebruikt en heeft het idee dat ze hem nu niet meer nodig heeft.
ligt Ingrid zo goed in de groep?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:43 schreef Day het volgende:
Precies, ze ligt nu goed in de groep, dus fuck Menno!
En toch probeert ze hem nu ook te vriend te houden, want je weet maar nooit, hè?
of ze gaan opeens met dubbele exits werken...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja dat is waar... misschien dat ze het vanaf de maandag uitzending pas doen dat je kan stemmen.
Dat is het idd zeker niet. De gemiddelde Nederlander is een flink stuk minder opgeleid dan de mensen in het huis, dus van een afspiegeling kun je zeker niet spreken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:43 schreef Sonique het volgende:
WAT??!!
De bewoners zijn een afspiegeling van de samenleving??!!
En bedankt Ingrid!!
behalve roel en dildo zit er toch niet echt iemand met een behoorlijke opleiding inquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het idd zeker niet. De gemiddelde Nederlander is een flink stuk minder opgeleid dan de mensen in het huis, dus van een afspiegeling kun je zeker niet spreken.
Ach uit kijktechnische overwegingen... Laat maar komen... ben zoiezo benieuwd.. welke wereldvreemde ze daarvoor hebben moeten ontslaan uit permanente verzorging..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:46 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is idd niks over gezegd! Hoop echt dat wegens gebrek aan kandidaten het is beeindigt.Alle 3 kandidaten hebben zich terug getrokken
Reken er maar niet op. Dat is minder dagen, dus minder inkomsten. Het moet echt zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja dat is waar... misschien dat ze het vanaf de maandag uitzending pas doen dat je kan stemmen.
In dat geval ben ik blij dat de gemiddelde Nederlander een stuk minder is opgeleid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het idd zeker niet. De gemiddelde Nederlander is een flink stuk minder opgeleid dan de mensen in het huis, dus van een afspiegeling kun je zeker niet spreken.
Daar is dan verdomd weinig van te merken, Scan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:
Maar het is wel een grote groep van verschillende bestaande persoonlijkheden, dus op zich best gemixt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:48 schreef style het volgende:
[..]
In dat geval ben ik blij dat de gemiddelde Nederlander een stuk minder is opgeleid.
Moet er niet aan denken dat dit BB huis een afspiegeling van de samenleving zou zijn.
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
of ze gaan opeens met dubbele exits werken...
Menno is nu dus ook echt mijn held!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:48 schreef teamlead het volgende:
En Menno heeft Ingrid weer helemaal ingepalmd... weer iemand die hem niet gaat nomineren
Ja, je theorie klopte dus wel, helaasquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Dubbele exits kost ze toch veel te veel geld. Dan gaan er twee uit in 1 exit. Exits betekent geld voor Hummie omdat de mensen dan moeten bellen. Dus hoe meer hoe beter. Daarom moest Rob er ook in blijven, zodat ze niet een exit (inkomsten) verliezen
geen idee, ik zet net geluid aanvoor die streamquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:50 schreef farceman het volgende:
ZIjn Dido en Roel aan de gang?
Jij maakt grapjes. Joost en Lieske hebben ook zonder moeite het VWO doorlopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
behalve roel en dildo zit er toch niet echt iemand met een behoorlijke opleiding in
Zo dat wil je niet weten....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:50 schreef farceman het volgende:
ZIjn Dido en Roel aan de gang?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Menno is nu dus ook echt mijn held!!
Als Rob er uit ging, kwam er vervanging, en waarschijnlijk zou je dan gewoon moeten bellen of sms'en voor drie mogelijke kandidaten. En was die exit ook gekomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Dubbele exits kost ze toch veel te veel geld. Dan gaan er twee uit in 1 exit. Exits betekent geld voor Hummie omdat de mensen dan moeten bellen. Dus hoe meer hoe beter. Daarom moest Rob er ook in blijven, zodat ze niet een exit (inkomsten) verliezen
dat zeggen ze ja...... en mijn indruk van het VWO is daardoor niet beter geworden hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij maakt grapjes. Joost en Lieske hebben ook zonder moeite het VWO doorlopen.
Lieske studeert, Joost vind ik alles behalve dom overkomen en die kan ook zeker wat gaan studeren, Ingrid heeft ook wel wat gedaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
behalve roel en dildo zit er toch niet echt iemand met een behoorlijke opleiding in
idd als hij dit volhoud word ie nog meer gewaardeerd in het huis en het probliek en kan ie nog es erg ver komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Menno is nu dus ook echt mijn held!!
In 1 week tijd weet hij hummie van aartsvijand tot fan te maken en en ingrid pakt die in 5 zinnen
het hele huis tegen zich en hij heeft een bizar goede uitgangspositie om ver te komen !
Nog meer bewijs dat dat dus niks zegtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij maakt grapjes. Joost en Lieske hebben ook zonder moeite het VWO doorlopen.
dat kussen heeft het verder geschopt dan roel van kan dromenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zo dat wil je niet weten....
[afbeelding]
Dat kun je zo niet stellen denk ik. Zo'n verblijf doet rare dingen met je. Je hoort ook bijna geen enkele bb bewoner zeggen dat alles zo is als ze gedacht hadden. Iedereen komt zichzelf tegen en zegt dat het enorm moeilijk is en tegen valt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:48 schreef style het volgende:
[..]
In dat geval ben ik blij dat de gemiddelde Nederlander een stuk minder is opgeleid.
Moet er niet aan denken dat dit BB huis een afspiegeling van de samenleving zou zijn.
Jaaaa daar gaat ze al. Wedden dat ze niets kan navertellen van wat hij gezegd heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:52 schreef versabommie het volgende:
nou let op joost gaat zo weg uit de meidenkamer en dan gaat het loos over menno
maar dat betekent dan in feite toch dat er een groep mensen zonder enige vorm van zelfkennis bij elkaar gezet zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kun je zo niet stellen denk ik. Zo'n verblijf doet rare dingen met je. Je hoort ook bijna geen enkele bb bewoner zeggen dat alles zo is als ze gedacht hadden. Iedereen komt zichzelf tegen en zegt dat het enorm moeilijk is en tegen valt.
Als je Joost dom vindt, dan vind ik heel Nederland nog dommerquote:
Dat kan ze ook niet navertellen, want ze heeft niet naar hem geluisterd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:54 schreef versabommie het volgende:
jullie missen nix, ingrid is het gesprek tussen menno en haar aan het doorbriefen alleen laat ze menno zijn commentaar erbij weg en verteld steeds dat menno gewoon niets weet en ziet van zichzelf en blabla
tis godverdomme geen josti, ingrid!
Bij mij nog niet, alles is weer zwart.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:55 schreef Wup het volgende:
Versabommie de streams doen het weer hoor
Echt niet. Nog maar 6 weken voor het einde stoppen ze nooit meer een nieuwe erin bij een vrijwillige exit. Zou ook te gek voor woorden zijn. Vandaar ook fdat Bridget het er totaal niet over gehad heeft vanavond.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Als Rob er uit ging, kwam er vervanging, en waarschijnlijk zou je dan gewoon moeten bellen of sms'en voor drie mogelijke kandidaten. En was die exit ook gekomen.
Nee ze zei... als je het bb huis in gaat moet je stabiel zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:
Ik schakel de streams in en het eerste wat ik hoor is de stem van chantal: "ik ben vreselijk stabiel"
en daarna zei ze dat ze zelf stabiel is en dat zelfs zij het er al moeilijk mee heeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee ze zei... als je het bb huis in gaat moet je stabiel zijn.
Wat lijkt dat dichtbijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt niet. Nog maar 6 weken voor het einde stoppen ze nooit meer een nieuwe erin bij een vrijwillige exit.
Okee, dat heb ik niet gehoord dan... ik dacht dat ze het nog over menno had.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
en daarna zei ze dat ze zelf stabiel is en dat zelfs zij het er al moeilijk mee heeft
quote:
Als je je ergert aan Chantal kan je beter naar 3 & 4 kijken. Dido en Roel gaan met het eten en de blikjes kloten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:58 schreef teamlead het volgende:
NEE CHANTAL... JE KRIJGT WEINIG TE ETEN OMDAT JE TE LUI WAS OM JE POTEN UIT TE STEKEN![]()
![]()
![]()
Dat zegt veel over hun IQ . VWO of Gymnasium staat gelijk aan een IQ van sowieso tussen 120 en 130. Dat betekent dus dat ze zeer snel dingen oppikken en makkelijk kunnen leren. De gemiddelde nederlander heeft daar nogal problemen mee. Aan de andere kant is dat maar goed ook, aangezien er heel veel laaggeschoolde of ongeschoolde banen zijn.quote:
Wat zal Rob dan over de zijk gaan morgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:59 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als je je ergert aan Chantal kan je beter naar 3 & 4 kijken. Dido en Roel gaan met het eten en de blikjes kloten!![]()
Huh? Ik had haar liever zien zweten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:58 schreef versabommie het volgende:
chantal: we moeten zeuren over het eten dat willen de mensen
same here, ik wor als het zo doorgaat een schizofreen met mps omdat ik niet in staat ben ze allemaal evenredig te haten !quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:00 schreef teamlead het volgende:
het is ongelofelijk... ik weet gewoon bijna niet meer aan wie ik geen hekel kan hebben in dat huis..... misschien moet ik ook maar eens met die psycholoog gaan praten
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:00 schreef teamlead het volgende:
het is ongelofelijk... ik weet gewoon bijna niet meer aan wie ik geen hekel kan hebben in dat huis.....
ik hoor dat toch andersquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:00 schreef Utwodublin het volgende:
Ingrid kan werkelijk niets navertellen van wat Menno gezegd heeft. Helemaal niets, omdat ze niets gehoord heeft.
Dat houdt volgens mij in dat het totaal niet in te schatten is wat een verblijf in zo'n bb-huis met je kan doen. Dat dat idd zo is hebben we nu toch al 5 edities kunnen zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dat betekent dan in feite toch dat er een groep mensen zonder enige vorm van zelfkennis bij elkaar gezet zijn?
Dat klopt iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:00 schreef Giggio het volgende:
toen ik van de week belde voor Menno kreeg ik een bandje met de stem van Menno die bedankte voor de stem, toen ik om 19.00 vanavond nog een paar belletjes eraan waagde kreeg ik een onbekende stem die niet eens zei waarop ik stemde... heb ik vanavond zeker al voor Fucking Rob gestemd om te mogen blijven.... Shit Shit
Ik denk ook wel, dat het redelijk wat je met zal doen, al sta je nog zo sterk in je schoenen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat houdt volgens mij in dat het totaal niet in te schatten is wat een verblijf in zo'n bb-huis met je kan doen. Dat dat idd zo is hebben we nu toch al 5 edities kunnen zien.
nee, maar in de vorige BB's waren er altijd maar 3 ofzo die ik wel kon schieten.... en de rest vond ik wel ok... maar dit jaar stijgt het haat-niveau tot ongekende hoogte... Ik vind Menno zelfs al aardig.. kun je nagaan....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Waar wil je dan naar kijken, 9 bewoners die in volledige harmonie elke avond in elkaars armen in slaap vallen, omdat ze zich 1 voelen![]()
idd, zelfs lieske begint tot bedenkbaar niveau te dalen .....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, maar in de vorige BB's waren er altijd maar 3 ofzo die ik wel kon schieten.... en de rest vond ik wel ok... maar dit jaar stijgt het haat-niveau tot ongekende hoogte... Ik vind Menno zelfs al aardig.. kun je nagaan....![]()
Ah oke, dan snap ik hem ja, ik heb de vorige edities niet gezien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:03 schreef teamlead het volgende:
nee, maar in de vorige BB's waren er altijd maar 3 ofzo die ik wel kon schieten.... en de rest vond ik wel ok... maar dit jaar stijgt het haat-niveau tot ongekende hoogte... Ik vind Menno zelfs al aardig.. kun je nagaan....![]()
Jij wisselt wel erg veel volgens mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:04 schreef Falco het volgende:
Ik heb de streams uitgezet. Ik kan dit gezwets niet meer aanhoren. In ieder geval staat Menno hoog op plek 1 nu bij mij...
het is meer een grondige hekel aan de rest dan een verering voor menno denk ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:06 schreef Wup het volgende:
sorry, ik kan de fok-Menno-verering echt niet volgen
it begins.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:04 schreef style het volgende:
Menno staat echt dik op nummer 1 in de Talpa poll nu!
Hij heeft 36 procent en nummer 2 (Roel) heeft 14 procent!
Dido is ook gestegen.
Terwijl Bridget heel duidelijk heeft uitgelegd dat er gestemd zou worden of Rob Tanja mocht vervangen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:05 schreef style het volgende:
En nu beginnen ze weer over de nieuwe bewoner die er in was gekomen als Rob was weggegaan![]()
"Deze BB harder dan ooit te voren....."quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:05 schreef versabommie het volgende:
...wat een stel roddelende leugenaars bij elkaar
oke, dat maakt het al iets dragelijkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:06 schreef teamlead het volgende:
het is meer een grondige hekel aan de rest dan een verering voor menno denk ik
De poll is net open. Nathalie stond vorige week in het begin ook op 1 en eindigde vrij laag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:04 schreef style het volgende:
Menno staat echt dik op nummer 1 in de Talpa poll nu!
Hij heeft 36 procent en nummer 2 (Roel) heeft 14 procent!
Dido is ook gestegen.
Ik ook niet, menno is de grootste kontenkruiper van Hummie geworden. geen enkele kritiek durft hij nog te leveren op BB.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:06 schreef Wup het volgende:
Goed idee ga gelijk ook even stemmen op Menno! Maar een actie bij het hek voor Menno! en/of tegen Rob zou nog beter zijn!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:05 schreef Ferdii het volgende:
zulle we met ze alle deze week menno dik omhoog in de poll helpen? zodat ie gewoon over 50% van de stemmen heeft
Nou ehm, als je zelf ook genomineerd bent geweest of gewoon nerveus bent door de live uitzending, snap best dat dat dan ontgaat of je het ff kwijt bent.quote:
Hé, pas op hè. Lieske heeft haar mening over hem ook recht in zijn gezicht gezegd. Dat moeten de anderen dan ook maar eens doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, zelfs lieske begint tot bedenkbaar niveau te dalen .....
Bij mij is het ggen Menno-verering. Al had ik ook niet echt iets tegen hem hiervoor. Bij mij is het walging voor de zelfingenomenheid van de rest van de groep.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:06 schreef Wup het volgende:
Dat is inderdaad een pluspunt van lieske... Ik begin bijna te hopen dat zij gaat winnen.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hé, pas op hè. Lieske heeft haar mening over hem ook recht in zijn ogen gezegd. Dat moeten de anderen dan ook maar eens doen.
wat dat betreft heb ik grondig mazzel....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:07 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar ik heb toch het idee dat als de streams een iets lagere bitrate hebben de boel wat stabieler draait
Idd, meer een afkeer van die stookpartij van Rob over Menno, de werkinzet van Joost t.ov. Menno, de roddel van chantal en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
het is meer een grondige hekel aan de rest dan een verering voor menno denk ik
Lieske zegt vaak dingen, idd. als ze in dit soort groepjes verzeild raakt en dan gaat ze er later pas over nadenkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Hé, pas op hè. Lieske heeft haar mening over hem ook recht in zijn ogen gezegd. Dat moeten de anderen dan ook maar eens doen.
sorry scan, normaliter zou ik het alleen zeggen om je te dollen maar zoals lieske van leertrekt vandaag in de mokkelslaapkamer tegen menno dat is echt niet nromaal en onlieske...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hé, pas op hè. Lieske heeft haar mening over hem ook recht in zijn gezicht gezegd. Dat moeten de anderen dan ook maar eens doen.
Er zaten daar 9 mensen, waarvoor het op dat moment maar voor 1 echt spannend was (rob had net gehoord dat hij eigenlijk eruit moest) en dan verstaan ze het ALLE 9 verkeerd??????quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou ehm, als je zelf ook genomineerd bent geweest of gewoon nerveus bent door de live uitzending, snap best dat dat dan ontgaat of je het ff kwijt bent.
Of zit jij heel relaxt achterover tijdens zo'n uitzending met de camera op je mik?![]()
haan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
Waarom gaan ze er over een paar uur weer uit?
Ben ik nou gek geworden of iets belangrijks vergeten?
Was een grapje... dat moesten ze wel tijdens die bonen-opdracht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
Waarom gaan ze er over een paar uur weer uit?
Ben ik nou gek geworden of iets belangrijks vergeten?
Jij hebt geld te veelquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat dat betreft heb ik grondig mazzel....
m'n xs4all abbo opgezegd omdat ik voetbal wilde kijken en ik krijg bb nu met een bitrate van onderhand 2-3 mbit/s binnen op de tv...als je ziet hoe strak het beeld is terwijl ik op een misschien wat te grote plasma kijk ..waanzinnig....behalve bij de closeups van chantal![]()
Sommige zijn elke week nerveus hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Er zaten daar 9 mensen, waarvoor het op dat moment maar voor 1 echt spannend was (rob had net gehoord dat hij eigenlijk eruit moest) en dan verstaan ze het ALLE 9 verkeerd??????
Hummie, help;)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:12 schreef BONG4002 het volgende:
En Joost zit weer alleen in zijn onderbroek in de woonkamer
Joost is gewoon een vies, goor, ranzig en achterbaks ventjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:12 schreef teamlead het volgende:
Joost: "Ik heb de vorige boxer wat langer aangehad dan normaal, maar dat kwam omdat ik er een paar kwijt was"
Zegt het concept "wasmachine" je misschien iets smeerpijp?
Ah okequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was een grapje... dat moesten ze wel tijdens die bonen-opdracht.
Tanja heeft onderhand meer mee gekregen dan de echte winnaar van bb straks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:14 schreef Wup het volgende:
[..]
Tanja mocht de haan ook mee naar huis nemen
De regels versoepelen ook elke weekquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:14 schreef Wup het volgende:
[..]
Tanja mocht de haan ook mee naar huis nemen
Aangezien ze alles ook in zijn gezicht heeft gezegd, heb ik daar veel minder moeite mee dan mensen die nooit iets aan de persoon zelf zeggen, maar wel hem achter zijn rug om afmaken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:11 schreef versabommie het volgende:
sorry scan, normaliter zou ik het alleen zeggen om je te dollen maar zoals lieske van leertrekt vandaag in de mokkelslaapkamer tegen menno dat is echt niet nromaal en onlieske...
Nou dat kun je wel zeggen, zakje geld hier, potje studeergeld daar, babykamer spullen, etc etc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tanja heeft onderhand meer mee gekregen dan de echte winnaar van bb straks.
ach ik ben betonvlechter, tegelzetter en zelfs 1e monteur in electrique geweest en nu mag ik een redelijk riante positie in de ict wereld vervullen...heb er keihard voor gewerkt dus kan mezelf achteraf geen verwijten maken al moet ik zeggen dat je sociale leven na avondstudie tot een volledig nulpunt is gezakt:)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt geld te veel![]()
Maar dat was al duidelijk toen je zei dat je 60/70% belasting betaalt.
ik denk dat roel zker nog een kans kan amken bij dido, maar dan zou het heel goed moeten aanpakken, niks over haasten enzo. eerst maar es weer goed met dido weten te praten, zorgen dat ze hem weer vertrouwd en neit meteen in bed kruipen bij haar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:14 schreef farceman het volgende:
ZOu Roel nog een kansje maken bij Dido?
En hoe moet hij het aanpakken? massage?
ja klopt toch? als Tanja niet was weggegaan was Rob nu exitquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:11 schreef style het volgende:
En ik zie nu pas dat Joost nu op de laatste plaats staat in de Talpa poll![]()
Kan je er ook captures van maken? Het TV-versatel signaal naar je PC leiden. Hiervoor heb je wel een TV kaart nodig. Zit er nu ook aan te denken om mijn 8 mbit abbo op te zeggen voor een Versatel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat dat betreft heb ik grondig mazzel....
m'n xs4all abbo opgezegd omdat ik voetbal wilde kijken en ik krijg bb nu met een bitrate van onderhand 2-3 mbit/s binnen op de tv...als je ziet hoe strak het beeld is terwijl ik op een misschien wat te grote plasma kijk ..waanzinnig....behalve bij de closeups van chantal![]()
Tanja "Ja al m'n fans..."quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:17 schreef Wup het volgende:
ik blijf er trouwens bij dat een vrijwillige exit via de achterdeur en niet via de studio moet
mja ze waren haar ook zo dankbaar:(quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
Nou dat kun je wel zeggen, zakje geld hier, potje studeergeld daar, babykamer spullen, etc etc.
Daar is hij de laatste dagen wel goed mee bezig vind ik, dat rustig aan doen en lekker praten. En je ziet ook dat Dido het toelaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:16 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik denk dat roel zker nog een kans kan amken bij dido, maar dan zou het heel goed moeten aanpakken, niks over haasten enzo. eerst maar es weer goed met dido weten te praten, zorgen dat ze hem weer vertrouwd en neit meteen in bed kruipen bij haar.
Als ze gezegd had "Oh Mam, wat heb ik je gemist" dan was ik echt gek gewordenquote:
hahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:18 schreef teamlead het volgende:
zo joost.. dus tanja is de botste die jij ooit bent tegen gekomen? Kom eens gezellig langs anders.....![]()
Hoe hij de eerste 3 weken was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:16 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik denk dat roel zker nog een kans kan amken bij dido, maar dan zou het heel goed moeten aanpakken, niks over haasten enzo. eerst maar es weer goed met dido weten te praten, zorgen dat ze hem weer vertrouwd en neit meteen in bed kruipen bij haar.
Geloof me dat Talpa waanzinnig gescoord heeft met de 1e BB-baby. Daar kunnen een babykamer en een studiefonds van 10 duizend euro echt niet tegen op.quote:
Ik werd hier al gek van, dat gezwaai en dat kind laten zien aan die mensen die bij dat hek stonden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze gezegd had "Oh Mam, wat heb ik je gemist" dan was ik echt gek geworden
Ik luister alleen maar, kan dat smerige lijf niet meer aanzienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn ogen bloedden van Joost in zijn boxer..smerig kutjong
En de volgende weekopdracht komt toch pas na het weekend?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Ze gaan naar bed
Wel logisch natuurlijk, maar voor ons jammer.
dat is idd een optie, tv kaart aan je set top box hangen heb je iig de meest indrukwekkendst scherpe capsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:17 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Kan je er ook captures van maken? Het TV-versatel signaal naar je PC leiden. Hiervoor heb je wel een TV kaart nodig. Zit er nu ook aan te denken om mijn 8 mbit abbo op te zeggen voor een Versatel.
ach.. .zolang het lieske niet isquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
tandenpoets geluiden.... MUTE
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En de volgende weekopdracht komt toch pas na het weekend?![]()
zeker omdat die domme hufters weer geen alcohol krijgen.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]dus dit word erg saai aankomend weekend
Die is in aantocht, ze gaan niet meteen alle "hoogtepuntjes" (bevalling en kerel voor Chantal) achter elkaar plannen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:22 schreef Wup het volgende:
gaan we nu met zijn allen 2 dagen wachten tot het nieuwe rantsoen of komt er nu eindelijk weer eens een leuke missie.
en wat is dat nou met die kerel voor Chantal, daar hoor je niks meer over toch?
Ach tuurlijk, maar ze waren ook wel zo slim dat Josc het geld pas krijgt op haar 18e, anders zou ma alles voor die tijd verbrassen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Geloof me dat Talpa waanzinnig gescoord heeft met de 1e BB-baby. Daar kunnen een babykamer en een studiefonds van 10 duizend euro echt niet tegen op.
gelukkig is het lieske niet, sorry scanman01quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
tandenpoets geluiden.... MUTE
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
Wat klopt er niet aan dit plaatje?
[afbeelding]
Antwoord: HIJ HAD AL EXIT MOETEN ZIJN !!!!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Ach Tanja was bot ja maar ze kon wel om zichzelf lachen in de uitzending en ze is een van de weinigen die echt direct tegen mensen was ipv ze stiekem wekenlang zwart te maken achter hun rug om.
Dat maakt mij niet uit. Is een goor geluid, bij iedereen. Gaat altijd op MUTE.quote:
Waar wacht je nog op! Ben benieuwd in iedergevalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat is idd een optie, tv kaart aan je set top box hangen heb je iig de meest indrukwekkendst scherpe caps![]()
Ja precies, en ze vertelde vanmiddag ook dat ze vriendjes eerst afstoot en dan later weer meer voor ze gaat voelen en toch weer toelaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar is hij de laatste dagen wel goed mee bezig vind ik, dat rustig aan doen en lekker praten. En je ziet ook dat Dido het toelaat.
En toch... k heb zo'n vermoeden dat er morgen een feestje komt, anders zaterdag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeker omdat die domme hufters weer geen alcohol krijgen.....
juist niet inhouden.. nu al beginnen met oefenen. Het valt nog niet mee om een bewegend object te raken hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop dat ik mijn spuugreflex kan inhouden als ik Joost ooit een keer irl tegenkom...maatjesnaaier.
Toen ze Lieske tot op het bot toe afbrandde, was ze anders alles behalve direct tegen haar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Ach Tanja was bot ja maar ze kon wel om zichzelf lachen in de uitzending en ze is een van de weinigen die echt direct tegen mensen was ipv ze stiekem wekenlang zwart te maken achter hun rug om.
Je bedoelt die zogenaamde hand voor d'r mond van schaamte?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Roel is errug stil de laatste dagen. Die is pas rustig geworden van die bonen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:24 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja precies, en ze vertelde vanmiddag ook dat ze vriendjes eerst afstoot en dan later weer meer voor ze gaat voelen en toch weer toelaat.
Over haar ex,Marcel zei ze dat die haar weer terug won door in een dronken bui bij har binnen te vallen..wie weet volgende feestje/!?
Als is het probleem van Roel denk ik dat Dido een hekel heeft aan de dronken Roel , die kan ze waarderen dan wordt hij te extreem.
ze heeft idd een hekel aan roel als die gedronken heeft, maar dat weet roel ook nadat hij nathalie en dido heeft afgeluisterdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:24 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja precies, en ze vertelde vanmiddag ook dat ze vriendjes eerst afstoot en dan later weer meer voor ze gaat voelen en toch weer toelaat.
Over haar ex,Marcel zei ze dat die haar weer terug won door in een dronken bui bij har binnen te vallen..wie weet volgende feestje/!?
Als is het probleem van Roel denk ik dat Dido een hekel heeft aan de dronken Roel , die kan ze waarderen dan wordt hij te extreem.
Ach Scan, je moet het maar zo zien, Lieske heeft de schade de afgelopen week flink ingehaald.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen ze Lieske tot op het bot toe afbrandde, was ze anders alles behalve direct tegen haar.
Als ik BB was zou ik dat toch wel doen, anders kakt het in...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:24 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
En toch... k heb zo'n vermoeden dat er morgen een feestje komt, anders zaterdag.
ja zijn moeder vond hem verdrietig, het was mij nog niet opgevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:25 schreef Utwodublin het volgende:
Roel is errug stil de laatste dagen. Die is pas rustig geworden van die bonen.
dronken bewoners + sex ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als ik BB was zou ik dat toch wel doen, anders kakt het in...
Alhoewel, hongerige chagerijnige bewoners levert irritaties en ruzies op, dus kijkcijfers![]()
als ik BB was zou ik het rantsoen alleen maar laten bestaan uit bonen... en "vergeten" de rookwaar te leveren.... Geen alcohol meer nodig voor de explosies...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als ik BB was zou ik dat toch wel doen, anders kakt het in...
Alhoewel, hongerige chagerijnige bewoners levert irritaties en ruzies op, dus kijkcijfers![]()
Dat laatste is waar, maar ze heeft zichzelf in ieder geval kwetsbaar opgesteld. Ze heeft zelfs gezegd dat er een kans is dat ze Tanja zou gaan nomineren. Echt slim was dat niet, maar wel eerlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ach Scan, je moet het maar zo zien, Lieske heeft de schade de afgelopen week flink ingehaald.
En toen ze Tanja aansprak heeft ze ook niet woordelijk herhaald wat ze allemaal gezegd heeft.
Die dikke trol zal ik niet missen hoor..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
juist niet inhouden.. nu al beginnen met oefenen. Het valt nog niet mee om een bewegend object te raken hoor
Oke dan zit Hummie weer lekker op d'r warme stoeltjequote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik BB was zou ik het rantsoen alleen maar laten bestaan uit bonen... en "vergeten" de rookwaar te leveren.... Geen alcohol meer nodig voor de explosies...
Dat is inderdaad zo. Ze was de allereerste die Rob confronteerde, terwijl bv Ingrid of Chantal alleen maar roddelden over Rob.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:23 schreef LoveProfusion het volgende:
heb alles draadloos hier, zit net in een nieuw huis. mijn vrouw vermoord me als ik weer met allemaal kabels voor de dag komquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:24 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op! Ben benieuwd in iedergeval![]()
Andersom is dat ook gebeurd. Nadat Tanja Lieske had afgebrand, hebben ze ook een eerlijke en open gesprek met elkaar gehad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, maar ze heeft zichzelf in ieder geval kwetsbaar opgesteld. Ze heeft zelfs gezegd dat er een kans is dat ze Tanja zou gaan nomineren. Echt slim was dat niet, maar wel eerlijk.
welja.. nog ff en ik zit hier in mezelf te lullenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:29 schreef -Delta- het volgende:
Half 2 en ze liggen op 1 oor.
Dan ga ik ook maar denk ik
K vrees ook dat ze in sjansroddelfuik is gevallenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:30 schreef Day het volgende:
[..]
Andersom is dat ook gebeurd. Nadat Tanja Lieske had afgebrand, hebben ze ook een eerlijke en open gesprek met elkaar gehad.
Ach, ik hoop dat Lieske "Channie" weer nomineert. Maar ik ben bang dat het weer wishfull thinking is. DIe heeft helaas te veel invloed op Lieske en Ingrid.
ik had ze trouwens gewoon weer tussen de bonen gezet en dan met ieder gevuld zakje kunnen ze een cracker extra verdienen ,en dat volhouden tot de volgende nieuwe week opdracht....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was een grapje... dat moesten ze wel tijdens die bonen-opdracht.
Als je het zo bekijkt, dan hebben de opdrachten zeker effect en zijn het wel goede opdrachten geweest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:30 schreef Wup het volgende:
ik weet niet of Hummie een feestje nodig heeft, ze lacht zich vast al rot om die polls
1 bewoner 3 dagen in de slachtofferrol en hij is de held van BB
1 bewoner die geen voedselrantsoenen aankan en hij keldert ook binnen een week van top naar bodem
Als die polls echt betrouwbaar zijn (waar het wel op begint te lijken, kijkende naar de exits) begrijp ik daar echt geen bal van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:30 schreef Wup het volgende:
ik weet niet of Hummie een feestje nodig heeft, ze lacht zich vast al rot om die polls
1 bewoner 3 dagen in de slachtofferrol en hij is de held van BB
1 bewoner die geen voedselrantsoenen aankan en hij keldert ook binnen een week van top naar bodem
ik vrees dat je dan de afgelopen 2 dagen niet meegelezen hebt hierquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:34 schreef Lamon het volgende:
Als die polls echt betrouwbaar zijn (waar het wel op begint te lijken, kijkende naar de exits) begrijp ik daar echt geen bal van.
Je mening slaat toch niet ZO snel om? En mag het dan uberhaupt een mening genoemd worden?
Ze zijn natuurlijk kapot moe van de 'zware bonen' opdracht! Meestal waren ze op de donderdag-exit-dag wel wat langer op.quote:
dat brengt zijn probleem met voedsel dus aan het lichtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Joost is niet gekelderd vanwege zijn gezeik over het voedselrantsoen maar omdat het een achterbakse teringlijer is.
Ik snap dat wel, mijn mening over joost is ook totaal anders nu ik hem heb zien werken (dus niet) met voedsel (smeren dus).quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als die polls echt betrouwbaar zijn (waar het wel op begint te lijken, kijkende naar de exits) begrijp ik daar echt geen bal van.
Je mening slaat toch niet ZO snel om? En mag het dan uberhaupt een mening genoemd worden?
In dit geval komt het puur door het gedrag van zijn medebewoners ja. En het stomme is dat ze het helemaal niet beseffen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:27 schreef Lamon het volgende:
Wat iedereen nou ineens met Menno heeft. Al kotsen de anderen hem nu uit, ik kan niet zeggen dat ik hem daarom sympathieker ga vinden.
Maar ja, dat zal dan ook wel de reden zijn geweest dat Tanja zo populair was.
Als er over je geroddeld wordt, ben je zelf ineens een beter mens.
die talpa streams werken hier nooit, weet iemand hoe dat kan komen, ik heb zelfs al IE geinstalleerdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:38 schreef Day het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Interview met Tanja waarin ze hele lieve dingen over Dido en Lieske zegt.
Zinloos, met een goede opdracht ziet het er over een paar dagen weer anders uit. Zie de poll van Talpa van nu en drie dagen terug.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk kapot moe van de 'zware bonen' opdracht! Meestal waren ze op de donderdag-exit-dag wel wat langer op.
Verwacht dat er zondag nominaties zijn.
Om de tijd te doden Mijn idee van de aanstaande nominaties
Deze 4 zeker op Menno
Rob > Menno
Nathalie > Menno
Chantal > Menno
Roel > Menno
Lieske > Menno of Joost
Joost > Menno of Roel
Dido > Joost of Ingrid
Ingrid > Dido, Rob of Menno
Menno > Rob
Bank Menno Joost Rob
Wat is er met Isabeau...?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:41 schreef Minouishere het volgende:
vraag me af hoe het met isabeau gaat..........
Bij mij start de video helemaal nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:38 schreef Day het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Interview met Tanja waarin ze hele lieve dingen over Dido en Lieske zegt.
Klopt wel. Er zijn nog niet al teveel stemmen om te middelen, zo vlak nadat er op de resetknop is geramd. Dat zie je ook terug op de Polls hier op fok met n < 5% van uiteindelijke totaal. Na een paar dagen (als er niks bijzonders gebeurd) gaan de waardes voor die week uiteindelijk naar een soort evenwichtstand toe zonder megauitschieters zoals je ze nu hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:42 schreef schatje het volgende:
Wle grappig die poll op Talpa. Menno staat op de eerste plaats met 30% en Ingrid als laatste met 3%.
die werd vlak voor de uitzending door een huilende vriendin gebeld en heeft vermoedelijk alles gemist omdat ze daarnaartoe ging.........lief !quote:
Bij mij ook niet hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:40 schreef Wup het volgende:
[..]
die talpa streams werken hier nooit, weet iemand hoe dat kan komen, ik heb zelfs al IE geinstalleerd
Ah, ja. Mja. Hopen dat ze het allebei goed maken dan....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:44 schreef Minouishere het volgende:
[..]
die werd vlak voor de uitzending door een huilende vriendin gebeld en heeft vermoedelijk alles gemist omdat ze daarnaartoe ging.........lief !
Heb je soms windows 98?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:40 schreef Wup het volgende:
[..]
die talpa streams werken hier nooit, weet iemand hoe dat kan komen, ik heb zelfs al IE geinstalleerd
Ik moest ook een aantal keer op play drukken, maar ik geef wel even een samenvatting:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij start de video helemaal niet
hoop het ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, ja. Mja. Hopen dat ze het allebei goed maken dan....
Isa en ik zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:49 schreef Minouishere het volgende:
[..]
hoop het ookgek he, dat je hier toch een band krijgt met elkaar terwijl je elkaar niet eens kent
![]()
Echt niet. Ik weet zeker dat die mensen in het huis een veel beter beeld van elkaar hebben dan de kijkers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:38 schreef Utwodublin het volgende:
De groep is tegen Menno, maar ze vergeten dat de mensen op internet en tv ALLEs kunnen zien, dus ook kunnen zien waar de hetze tegen hem vandaan komt en waar over gelogen wordt. Dan heb je toch een beter beeld dan die 9 mensen die het vooral van de roddel moeten hebben.
sorry, ben een beetje emotioneel vanavond.............tanja is weg......bb5 zal nooit meer hetzelfde zijn.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:49 schreef Minouishere het volgende:
[..]
hoop het ookgek he, dat je hier toch een band krijgt met elkaar terwijl je elkaar niet eens kent
![]()
thanksquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik moest ook een aantal keer op play drukken, maar ik geef wel even een samenvatting:
De band met Dido begon toen ze een gesprek met haar had toen Roel de playboy uithing, is daarna alleen maar hechter geworden, zeker toen JS geboren werd.
Ze zou JS zo aan Dido toevertrouwen (als oppas)
Lieske is ze als d'r kleine zusje gaan zien. In het begin irriteerde ze zich aan d'r, maar na een gesprek is dat helemaal goed gekomen, Lieske is een engeltje, maar soms met een B er voor.
Ze gunt het Dido het meest dat ze wint, omdat Dido over veel het zelfde denkt als zij en omdat ze een doorzetter is. Roel en Lieske gunt ze het ook wel.
Over haar gevoel voor JS zegt ze dat het voelt als verliefdheid, dat het voor altijd is, niet zoals met een jongen,waarbij het uit kan gaan. Ze begrijpt sinds ze haar heeft het nummerm 'de glimlach van een kind' helemaal.
ja dat dacht ik al...........jammer dat je haar posts dan niet leest..........maar misschien heb je daar ook wel een dagtaak aan hihi..........quote:
Rob zit er lekker nog inquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:53 schreef Jane het volgende:
Nou, ik ben weer bijgelezen. Toch wel een enerverend avondje.
Thanksquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik moest ook een aantal keer op play drukken, maar ik geef wel even een samenvatting:
Ik was bezig de champagnefles te ontkurken, misschien had ik toen net iets gemist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:53 schreef Minouishere het volgende:
[..]
ja dat dacht ik al...........jammer dat je haar posts dan niet leest..........maar misschien heb je daar ook wel een dagtaak aan hihi..........
Yipiekafuckingyeahquote:
toch niet omdat tanja eruit is hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was bezig de champagnefles te ontkurken, misschien had ik toen net iets gemist.![]()
Eh... ja?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:57 schreef Minouishere het volgende:
[..]
toch niet omdat tanja eruit is he![]()
Done! Was wel even twijfelen, maar ik heb toch voor Lieske gekozen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
Heb even weer een nieuwe poll geplaatst. Allemaal even stemmen dus
wie is tanjaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:51 schreef Minouishere het volgende:
[..]
sorry, ben een beetje emotioneel vanavond.............tanja is weg......bb5 zal nooit meer hetzelfde zijn.....
auwquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh... ja?
Vond het wel een beetje een anticlimax toen ze eruit ging.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:58 schreef doka het volgende:
[..]
wie is tanja![]()
laat maar, snik..........![]()
![]()
van Andre hazesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ze begrijpt sinds ze haar heeft het nummerm 'de glimlach van een kind' helemaal.
ja, ik kom net binnen, en dat vind ik ook wel flauw... stelletje watjes zijn hetquote:
is er ergens een topic waar staat vermeld welke?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:44 schreef schatje het volgende:
Bij mij ook niet hoor.
Je hebt een of andere codec nodig als je het wilt zien.
goh..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:01 schreef Minouishere het volgende:
[..]
ging effe nie goed geloof ik..........
Heb gestemd. Wellicht ook een submit naar de blog?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
Heb even weer een nieuwe poll geplaatst. Allemaal even stemmen dus
Willy draait zich om in zijn grafquote:
we hebben nu de gang nog.... nog steeds aangenamer om naar te kijken hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:03 schreef Minouishere het volgende:
normaalgesproken zou het nu wel tijd zijn voor tanja d'r peuk......hadden we nog wat te kijken.....maarja........
Ik stem voor een 24/7 weekopdrachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:01 schreef doka het volgende:
[..]
ja, ik kom net binnen, en dat vind ik ook wel flauw... stelletje watjes zijn het![]()
maar dan ajb wel een actieve oprdacht.. niet zoiets sufs als de stip.... bloed, zweet en tranen willen we zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:04 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik stem voor een 24/7 weekopdracht
denk iedere keer dat er wat staat te gebeuren daar, maar niks hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
we hebben nu de gang nog.... nog steeds aangenamer om naar te kijken hoor
ik ben voorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:04 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik stem voor een 24/7 weekopdracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |