40 euro??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:33 schreef versabommie het volgende:
gegarandeerd dat ik er 40 euro aan stemmen doorjaag om menno erin te houden !
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:32 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Knap dat je kunt volgen wat Ingrid zegt uuuh jaa ze zeggen roel zegt ze vinden nat zegt
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:35 schreef BBscanner het volgende:
Hoop dat Menno nu weer Ingrid voor zich kan winnen en kan zorgen dat zijj op Rob zal stemmen. Ingrid is zeer beinvloedbaar! Kom op Menno!!!
Fok staat achter je! toch?
Precies. Ik vind dat ie het behoorlijk goed ziet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:34 schreef style het volgende:
Klopt Menno, ze zullen je nooit meer geloven omdat ze inderdaad vol zitten van vooroordelen en denken dat hij alleen met het spel bezig is.
Wat hij nu ook zou veranderen: het is nooit goed.
Het enige wat ze hopen is dat hij zo verandert dat zijn populairiteit afneemt.
Hypocriet stelletje![]()
tuuuuuuuuuuurlijk... en Hare Majesteit is geen strebertje en wil die 4 ton niet winnen??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:37 schreef riri het volgende:
Dido die zegt het ook goed
Menno trapt in zijn eigen valkuil,hij is zo met winnen bezig dat hij zichzelf niet is en alleen maar een strebertje is geworden
Ik had ook doorgewerkt. Alleen al omdat ik vind dat je voor die dagvergoeding best eens wat mag doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:37 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Zijn vader is toch voetballer of zo? Sportmensen willen gewoon winnen en geven niet snel op. Daarom snap ik ook wel dat ie nog 2 uur doorwerkte. Wat ie nu ook zegt dat ie zich ergert dat de rest geen werkers zijn. m.n. Joost
Beter aan een goed doel geven. Er is genoeg ellende op dit moment waar die 40 euro harder nodig isquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:33 schreef versabommie het volgende:
gegarandeerd dat ik er 40 euro aan stemmen doorjaag om menno erin te houden !
Ing is gewoon nog verliefd op menno en ze wil de oude menno terug....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:38 schreef style het volgende:
Even poep aan de groep zegt Ingrid.
En net moest ik meer rekening houden met de groep zegt Menno.
Ja, maar nu even niet zegt Ingrid.
![]()
![]()
Zullen we het op 2 weken houden slimmerd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:35 schreef mamapan het volgende:
Ik vind Menno echt heel zielig zoals hij door iedereen aangevallen wordt. Eerst heeft hij het verbruid bij Hum, en nu dus ook bij DE groep.
Robbie bedankt, L#L. Volgende week kan je bij Tanja op bezoek gaan.
ingrid spreekt gewoon onmiddellijk uit wat ze op dat moment denkt. Zonder filters of wat voor aanpassingen dan ook tussen hersens (?) en mond. Dat werkt niet echt goed, ik begrijp meestal geen moer van wat ze bedoeltquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:37 schreef cuall het volgende:
[..]
gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die Ingrid niet kan volgen. Ik zou geen gesprek van haar kunnen streamen voor de verslagen.
wat praat die onsamenhangend
Dat zou zeker leuk worden ja...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:39 schreef riri het volgende:
Zou een leuke BB worden alleen maar 10 menno's in het BB huis die tegen elkaar strijden
Één kille bedoening
Wilde de mening even peilen hier!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf![]()
Ik ben wel voor de underdog als die ten onrechte wordt afgemaakt, zoals nu.
quote:
Nee, nu zal er elke week een exit zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:40 schreef newsman het volgende:
[..]
Zullen we het op 2 weken houden slimmerd.
Ik heb juist het idee dat ze nooit ook maar enigszins verliefd op hem is geweest. Ze heeft hem gewoon gebruikt en heeft het idee dat ze hem nu niet meer nodig heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ing is gewoon nog verliefd op menno en ze wil de oude menno terug....
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wilde de mening even peilen hier!Vindt Menno ook niet super maar dit heeft hij niet verdient! Hoop dat hij er nog lang in blijft al is het alleen maar om de rest te sarren!
dat heb ik al eerder gehoord, maar nog geen bevestiging van gezien..... wat is je bron?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, nu zal er elke week een exit zijn.
Dat dacht ik ook, maar dan hadden ze eigenlijk nu al moeten nomineren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, nu zal er elke week een exit zijn.
Geen bron, maar het idee van de bewoners en een simpele rekensom om in de finale er 3 over te houden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat heb ik al eerder gehoord, maar nog geen bevestiging van gezien..... wat is je bron?
ik draag 60-70 % belasting af, lijkt me als er een apache minder gekocht wor dat mijn geld besteedt kan worden toch ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beter aan een goed doel geven. Er is genoeg ellende op dit moment waar die 40 euro harder nodig is
Precies, ze ligt nu goed in de groep, dus fuck Menno!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ze nooit ook maar enigszins verliefd op hem is geweest. Ze heeft hem gewoon gebruikt en heeft het idee dat ze hem nu niet meer nodig heeft.
als ze er idd net als voorgaande jaren maar 3 in de finale willen hebben ja...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geen bron, maar het idee van de bewoners en een simpele rekensom om in de finale er 3 over te houden.
kwestie van rekenen. Totaan de laatste week hebben we nog 6 donderdagen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat heb ik al eerder gehoord, maar nog geen bevestiging van gezien..... wat is je bron?
Ze probeert hem nu wel op te beuren...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ze nooit ook maar enigszins verliefd op hem is geweest. Ze heeft hem gewoon gebruikt en heeft het idee dat ze hem nu niet meer nodig heeft.
Klopt ik ben ook een streber wat dat betreft en wil gewoon doorgaan. k Heb ooit eens op rozenvelden gewerkt, waarbij we per stuk betaal werden, dat was ook alleen werken werken werken werken, koken, eten en slapen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:39 schreef style het volgende:
[..]
Ik had ook doorgewerkt. Alleen al omdat ik vind dat je voor die dagvergoeding best eens wat mag doen.![]()
* teamlead gaat opeens serieus emigratie overwegenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:43 schreef Sonique het volgende:
WAT??!!
De bewoners zijn een afspiegeling van de samenleving??!!
En bedankt Ingrid!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |