Ik denk ook wel, dat het redelijk wat je met zal doen, al sta je nog zo sterk in je schoenen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat houdt volgens mij in dat het totaal niet in te schatten is wat een verblijf in zo'n bb-huis met je kan doen. Dat dat idd zo is hebben we nu toch al 5 edities kunnen zien.
nee, maar in de vorige BB's waren er altijd maar 3 ofzo die ik wel kon schieten.... en de rest vond ik wel ok... maar dit jaar stijgt het haat-niveau tot ongekende hoogte... Ik vind Menno zelfs al aardig.. kun je nagaan....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Waar wil je dan naar kijken, 9 bewoners die in volledige harmonie elke avond in elkaars armen in slaap vallen, omdat ze zich 1 voelen![]()
idd, zelfs lieske begint tot bedenkbaar niveau te dalen .....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, maar in de vorige BB's waren er altijd maar 3 ofzo die ik wel kon schieten.... en de rest vond ik wel ok... maar dit jaar stijgt het haat-niveau tot ongekende hoogte... Ik vind Menno zelfs al aardig.. kun je nagaan....![]()
Ah oke, dan snap ik hem ja, ik heb de vorige edities niet gezien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:03 schreef teamlead het volgende:
nee, maar in de vorige BB's waren er altijd maar 3 ofzo die ik wel kon schieten.... en de rest vond ik wel ok... maar dit jaar stijgt het haat-niveau tot ongekende hoogte... Ik vind Menno zelfs al aardig.. kun je nagaan....![]()
Jij wisselt wel erg veel volgens mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:04 schreef Falco het volgende:
Ik heb de streams uitgezet. Ik kan dit gezwets niet meer aanhoren. In ieder geval staat Menno hoog op plek 1 nu bij mij...
het is meer een grondige hekel aan de rest dan een verering voor menno denk ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:06 schreef Wup het volgende:
sorry, ik kan de fok-Menno-verering echt niet volgen
it begins.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:04 schreef style het volgende:
Menno staat echt dik op nummer 1 in de Talpa poll nu!
Hij heeft 36 procent en nummer 2 (Roel) heeft 14 procent!
Dido is ook gestegen.
Terwijl Bridget heel duidelijk heeft uitgelegd dat er gestemd zou worden of Rob Tanja mocht vervangen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:05 schreef style het volgende:
En nu beginnen ze weer over de nieuwe bewoner die er in was gekomen als Rob was weggegaan![]()
"Deze BB harder dan ooit te voren....."quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:05 schreef versabommie het volgende:
...wat een stel roddelende leugenaars bij elkaar
oke, dat maakt het al iets dragelijkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:06 schreef teamlead het volgende:
het is meer een grondige hekel aan de rest dan een verering voor menno denk ik
De poll is net open. Nathalie stond vorige week in het begin ook op 1 en eindigde vrij laag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:04 schreef style het volgende:
Menno staat echt dik op nummer 1 in de Talpa poll nu!
Hij heeft 36 procent en nummer 2 (Roel) heeft 14 procent!
Dido is ook gestegen.
Ik ook niet, menno is de grootste kontenkruiper van Hummie geworden. geen enkele kritiek durft hij nog te leveren op BB.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:06 schreef Wup het volgende:
Goed idee ga gelijk ook even stemmen op Menno! Maar een actie bij het hek voor Menno! en/of tegen Rob zou nog beter zijn!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:05 schreef Ferdii het volgende:
zulle we met ze alle deze week menno dik omhoog in de poll helpen? zodat ie gewoon over 50% van de stemmen heeft
Nou ehm, als je zelf ook genomineerd bent geweest of gewoon nerveus bent door de live uitzending, snap best dat dat dan ontgaat of je het ff kwijt bent.quote:
Hé, pas op hè. Lieske heeft haar mening over hem ook recht in zijn gezicht gezegd. Dat moeten de anderen dan ook maar eens doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, zelfs lieske begint tot bedenkbaar niveau te dalen .....
Bij mij is het ggen Menno-verering. Al had ik ook niet echt iets tegen hem hiervoor. Bij mij is het walging voor de zelfingenomenheid van de rest van de groep.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:06 schreef Wup het volgende:
Dat is inderdaad een pluspunt van lieske... Ik begin bijna te hopen dat zij gaat winnen.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hé, pas op hè. Lieske heeft haar mening over hem ook recht in zijn ogen gezegd. Dat moeten de anderen dan ook maar eens doen.
wat dat betreft heb ik grondig mazzel....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:07 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar ik heb toch het idee dat als de streams een iets lagere bitrate hebben de boel wat stabieler draait
Idd, meer een afkeer van die stookpartij van Rob over Menno, de werkinzet van Joost t.ov. Menno, de roddel van chantal en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
het is meer een grondige hekel aan de rest dan een verering voor menno denk ik
Lieske zegt vaak dingen, idd. als ze in dit soort groepjes verzeild raakt en dan gaat ze er later pas over nadenkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Hé, pas op hè. Lieske heeft haar mening over hem ook recht in zijn ogen gezegd. Dat moeten de anderen dan ook maar eens doen.
sorry scan, normaliter zou ik het alleen zeggen om je te dollen maar zoals lieske van leertrekt vandaag in de mokkelslaapkamer tegen menno dat is echt niet nromaal en onlieske...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hé, pas op hè. Lieske heeft haar mening over hem ook recht in zijn gezicht gezegd. Dat moeten de anderen dan ook maar eens doen.
Er zaten daar 9 mensen, waarvoor het op dat moment maar voor 1 echt spannend was (rob had net gehoord dat hij eigenlijk eruit moest) en dan verstaan ze het ALLE 9 verkeerd??????quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou ehm, als je zelf ook genomineerd bent geweest of gewoon nerveus bent door de live uitzending, snap best dat dat dan ontgaat of je het ff kwijt bent.
Of zit jij heel relaxt achterover tijdens zo'n uitzending met de camera op je mik?![]()
haan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
Waarom gaan ze er over een paar uur weer uit?
Ben ik nou gek geworden of iets belangrijks vergeten?
Was een grapje... dat moesten ze wel tijdens die bonen-opdracht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
Waarom gaan ze er over een paar uur weer uit?
Ben ik nou gek geworden of iets belangrijks vergeten?
Jij hebt geld te veelquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat dat betreft heb ik grondig mazzel....
m'n xs4all abbo opgezegd omdat ik voetbal wilde kijken en ik krijg bb nu met een bitrate van onderhand 2-3 mbit/s binnen op de tv...als je ziet hoe strak het beeld is terwijl ik op een misschien wat te grote plasma kijk ..waanzinnig....behalve bij de closeups van chantal![]()
Sommige zijn elke week nerveus hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Er zaten daar 9 mensen, waarvoor het op dat moment maar voor 1 echt spannend was (rob had net gehoord dat hij eigenlijk eruit moest) en dan verstaan ze het ALLE 9 verkeerd??????
Hummie, help;)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:12 schreef BONG4002 het volgende:
En Joost zit weer alleen in zijn onderbroek in de woonkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |