Dat kun je zo niet stellen denk ik. Zo'n verblijf doet rare dingen met je. Je hoort ook bijna geen enkele bb bewoner zeggen dat alles zo is als ze gedacht hadden. Iedereen komt zichzelf tegen en zegt dat het enorm moeilijk is en tegen valt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:48 schreef style het volgende:
[..]
In dat geval ben ik blij dat de gemiddelde Nederlander een stuk minder is opgeleid.
Moet er niet aan denken dat dit BB huis een afspiegeling van de samenleving zou zijn.
Jaaaa daar gaat ze al. Wedden dat ze niets kan navertellen van wat hij gezegd heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:52 schreef versabommie het volgende:
nou let op joost gaat zo weg uit de meidenkamer en dan gaat het loos over menno
maar dat betekent dan in feite toch dat er een groep mensen zonder enige vorm van zelfkennis bij elkaar gezet zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kun je zo niet stellen denk ik. Zo'n verblijf doet rare dingen met je. Je hoort ook bijna geen enkele bb bewoner zeggen dat alles zo is als ze gedacht hadden. Iedereen komt zichzelf tegen en zegt dat het enorm moeilijk is en tegen valt.
Als je Joost dom vindt, dan vind ik heel Nederland nog dommerquote:
Dat kan ze ook niet navertellen, want ze heeft niet naar hem geluisterd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:54 schreef versabommie het volgende:
jullie missen nix, ingrid is het gesprek tussen menno en haar aan het doorbriefen alleen laat ze menno zijn commentaar erbij weg en verteld steeds dat menno gewoon niets weet en ziet van zichzelf en blabla
tis godverdomme geen josti, ingrid!
Bij mij nog niet, alles is weer zwart.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:55 schreef Wup het volgende:
Versabommie de streams doen het weer hoor
Echt niet. Nog maar 6 weken voor het einde stoppen ze nooit meer een nieuwe erin bij een vrijwillige exit. Zou ook te gek voor woorden zijn. Vandaar ook fdat Bridget het er totaal niet over gehad heeft vanavond.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Als Rob er uit ging, kwam er vervanging, en waarschijnlijk zou je dan gewoon moeten bellen of sms'en voor drie mogelijke kandidaten. En was die exit ook gekomen.
Nee ze zei... als je het bb huis in gaat moet je stabiel zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:
Ik schakel de streams in en het eerste wat ik hoor is de stem van chantal: "ik ben vreselijk stabiel"
en daarna zei ze dat ze zelf stabiel is en dat zelfs zij het er al moeilijk mee heeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee ze zei... als je het bb huis in gaat moet je stabiel zijn.
Wat lijkt dat dichtbijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt niet. Nog maar 6 weken voor het einde stoppen ze nooit meer een nieuwe erin bij een vrijwillige exit.
Okee, dat heb ik niet gehoord dan... ik dacht dat ze het nog over menno had.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
en daarna zei ze dat ze zelf stabiel is en dat zelfs zij het er al moeilijk mee heeft
quote:
Als je je ergert aan Chantal kan je beter naar 3 & 4 kijken. Dido en Roel gaan met het eten en de blikjes kloten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:58 schreef teamlead het volgende:
NEE CHANTAL... JE KRIJGT WEINIG TE ETEN OMDAT JE TE LUI WAS OM JE POTEN UIT TE STEKEN![]()
![]()
![]()
Dat zegt veel over hun IQ . VWO of Gymnasium staat gelijk aan een IQ van sowieso tussen 120 en 130. Dat betekent dus dat ze zeer snel dingen oppikken en makkelijk kunnen leren. De gemiddelde nederlander heeft daar nogal problemen mee. Aan de andere kant is dat maar goed ook, aangezien er heel veel laaggeschoolde of ongeschoolde banen zijn.quote:
Wat zal Rob dan over de zijk gaan morgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:59 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als je je ergert aan Chantal kan je beter naar 3 & 4 kijken. Dido en Roel gaan met het eten en de blikjes kloten!![]()
Huh? Ik had haar liever zien zweten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:58 schreef versabommie het volgende:
chantal: we moeten zeuren over het eten dat willen de mensen
same here, ik wor als het zo doorgaat een schizofreen met mps omdat ik niet in staat ben ze allemaal evenredig te haten !quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:00 schreef teamlead het volgende:
het is ongelofelijk... ik weet gewoon bijna niet meer aan wie ik geen hekel kan hebben in dat huis..... misschien moet ik ook maar eens met die psycholoog gaan praten
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:00 schreef teamlead het volgende:
het is ongelofelijk... ik weet gewoon bijna niet meer aan wie ik geen hekel kan hebben in dat huis.....
ik hoor dat toch andersquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:00 schreef Utwodublin het volgende:
Ingrid kan werkelijk niets navertellen van wat Menno gezegd heeft. Helemaal niets, omdat ze niets gehoord heeft.
Dat houdt volgens mij in dat het totaal niet in te schatten is wat een verblijf in zo'n bb-huis met je kan doen. Dat dat idd zo is hebben we nu toch al 5 edities kunnen zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dat betekent dan in feite toch dat er een groep mensen zonder enige vorm van zelfkennis bij elkaar gezet zijn?
Dat klopt iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:00 schreef Giggio het volgende:
toen ik van de week belde voor Menno kreeg ik een bandje met de stem van Menno die bedankte voor de stem, toen ik om 19.00 vanavond nog een paar belletjes eraan waagde kreeg ik een onbekende stem die niet eens zei waarop ik stemde... heb ik vanavond zeker al voor Fucking Rob gestemd om te mogen blijven.... Shit Shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |