In dit geval komt het puur door het gedrag van zijn medebewoners ja. En het stomme is dat ze het helemaal niet beseffen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:27 schreef Lamon het volgende:
Wat iedereen nou ineens met Menno heeft. Al kotsen de anderen hem nu uit, ik kan niet zeggen dat ik hem daarom sympathieker ga vinden.
Maar ja, dat zal dan ook wel de reden zijn geweest dat Tanja zo populair was.
Als er over je geroddeld wordt, ben je zelf ineens een beter mens.
die talpa streams werken hier nooit, weet iemand hoe dat kan komen, ik heb zelfs al IE geinstalleerdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:38 schreef Day het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Interview met Tanja waarin ze hele lieve dingen over Dido en Lieske zegt.
Zinloos, met een goede opdracht ziet het er over een paar dagen weer anders uit. Zie de poll van Talpa van nu en drie dagen terug.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk kapot moe van de 'zware bonen' opdracht! Meestal waren ze op de donderdag-exit-dag wel wat langer op.
Verwacht dat er zondag nominaties zijn.
Om de tijd te doden Mijn idee van de aanstaande nominaties
Deze 4 zeker op Menno
Rob > Menno
Nathalie > Menno
Chantal > Menno
Roel > Menno
Lieske > Menno of Joost
Joost > Menno of Roel
Dido > Joost of Ingrid
Ingrid > Dido, Rob of Menno
Menno > Rob
Bank Menno Joost Rob
Wat is er met Isabeau...?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:41 schreef Minouishere het volgende:
vraag me af hoe het met isabeau gaat..........
Bij mij start de video helemaal nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:38 schreef Day het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Interview met Tanja waarin ze hele lieve dingen over Dido en Lieske zegt.
Klopt wel. Er zijn nog niet al teveel stemmen om te middelen, zo vlak nadat er op de resetknop is geramd. Dat zie je ook terug op de Polls hier op fok met n < 5% van uiteindelijke totaal. Na een paar dagen (als er niks bijzonders gebeurd) gaan de waardes voor die week uiteindelijk naar een soort evenwichtstand toe zonder megauitschieters zoals je ze nu hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:42 schreef schatje het volgende:
Wle grappig die poll op Talpa. Menno staat op de eerste plaats met 30% en Ingrid als laatste met 3%.
die werd vlak voor de uitzending door een huilende vriendin gebeld en heeft vermoedelijk alles gemist omdat ze daarnaartoe ging.........lief !quote:
Bij mij ook niet hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:40 schreef Wup het volgende:
[..]
die talpa streams werken hier nooit, weet iemand hoe dat kan komen, ik heb zelfs al IE geinstalleerd
Ah, ja. Mja. Hopen dat ze het allebei goed maken dan....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:44 schreef Minouishere het volgende:
[..]
die werd vlak voor de uitzending door een huilende vriendin gebeld en heeft vermoedelijk alles gemist omdat ze daarnaartoe ging.........lief !
Heb je soms windows 98?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:40 schreef Wup het volgende:
[..]
die talpa streams werken hier nooit, weet iemand hoe dat kan komen, ik heb zelfs al IE geinstalleerd
Ik moest ook een aantal keer op play drukken, maar ik geef wel even een samenvatting:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij start de video helemaal niet
hoop het ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, ja. Mja. Hopen dat ze het allebei goed maken dan....
Isa en ik zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:49 schreef Minouishere het volgende:
[..]
hoop het ookgek he, dat je hier toch een band krijgt met elkaar terwijl je elkaar niet eens kent
![]()
Echt niet. Ik weet zeker dat die mensen in het huis een veel beter beeld van elkaar hebben dan de kijkers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:38 schreef Utwodublin het volgende:
De groep is tegen Menno, maar ze vergeten dat de mensen op internet en tv ALLEs kunnen zien, dus ook kunnen zien waar de hetze tegen hem vandaan komt en waar over gelogen wordt. Dan heb je toch een beter beeld dan die 9 mensen die het vooral van de roddel moeten hebben.
sorry, ben een beetje emotioneel vanavond.............tanja is weg......bb5 zal nooit meer hetzelfde zijn.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:49 schreef Minouishere het volgende:
[..]
hoop het ookgek he, dat je hier toch een band krijgt met elkaar terwijl je elkaar niet eens kent
![]()
thanksquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik moest ook een aantal keer op play drukken, maar ik geef wel even een samenvatting:
De band met Dido begon toen ze een gesprek met haar had toen Roel de playboy uithing, is daarna alleen maar hechter geworden, zeker toen JS geboren werd.
Ze zou JS zo aan Dido toevertrouwen (als oppas)
Lieske is ze als d'r kleine zusje gaan zien. In het begin irriteerde ze zich aan d'r, maar na een gesprek is dat helemaal goed gekomen, Lieske is een engeltje, maar soms met een B er voor.
Ze gunt het Dido het meest dat ze wint, omdat Dido over veel het zelfde denkt als zij en omdat ze een doorzetter is. Roel en Lieske gunt ze het ook wel.
Over haar gevoel voor JS zegt ze dat het voelt als verliefdheid, dat het voor altijd is, niet zoals met een jongen,waarbij het uit kan gaan. Ze begrijpt sinds ze haar heeft het nummerm 'de glimlach van een kind' helemaal.
ja dat dacht ik al...........jammer dat je haar posts dan niet leest..........maar misschien heb je daar ook wel een dagtaak aan hihi..........quote:
Rob zit er lekker nog inquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:53 schreef Jane het volgende:
Nou, ik ben weer bijgelezen. Toch wel een enerverend avondje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |