Hoe hij de eerste 3 weken was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:16 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik denk dat roel zker nog een kans kan amken bij dido, maar dan zou het heel goed moeten aanpakken, niks over haasten enzo. eerst maar es weer goed met dido weten te praten, zorgen dat ze hem weer vertrouwd en neit meteen in bed kruipen bij haar.
Geloof me dat Talpa waanzinnig gescoord heeft met de 1e BB-baby. Daar kunnen een babykamer en een studiefonds van 10 duizend euro echt niet tegen op.quote:
Ik werd hier al gek van, dat gezwaai en dat kind laten zien aan die mensen die bij dat hek stonden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze gezegd had "Oh Mam, wat heb ik je gemist" dan was ik echt gek geworden
Ik luister alleen maar, kan dat smerige lijf niet meer aanzienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn ogen bloedden van Joost in zijn boxer..smerig kutjong
En de volgende weekopdracht komt toch pas na het weekend?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Ze gaan naar bed
Wel logisch natuurlijk, maar voor ons jammer.
dat is idd een optie, tv kaart aan je set top box hangen heb je iig de meest indrukwekkendst scherpe capsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:17 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Kan je er ook captures van maken? Het TV-versatel signaal naar je PC leiden. Hiervoor heb je wel een TV kaart nodig. Zit er nu ook aan te denken om mijn 8 mbit abbo op te zeggen voor een Versatel.
ach.. .zolang het lieske niet isquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
tandenpoets geluiden.... MUTE
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En de volgende weekopdracht komt toch pas na het weekend?![]()
zeker omdat die domme hufters weer geen alcohol krijgen.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]dus dit word erg saai aankomend weekend
Die is in aantocht, ze gaan niet meteen alle "hoogtepuntjes" (bevalling en kerel voor Chantal) achter elkaar plannen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:22 schreef Wup het volgende:
gaan we nu met zijn allen 2 dagen wachten tot het nieuwe rantsoen of komt er nu eindelijk weer eens een leuke missie.
en wat is dat nou met die kerel voor Chantal, daar hoor je niks meer over toch?
Ach tuurlijk, maar ze waren ook wel zo slim dat Josc het geld pas krijgt op haar 18e, anders zou ma alles voor die tijd verbrassen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Geloof me dat Talpa waanzinnig gescoord heeft met de 1e BB-baby. Daar kunnen een babykamer en een studiefonds van 10 duizend euro echt niet tegen op.
gelukkig is het lieske niet, sorry scanman01quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
tandenpoets geluiden.... MUTE
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
Wat klopt er niet aan dit plaatje?
[afbeelding]
Antwoord: HIJ HAD AL EXIT MOETEN ZIJN !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |