Ik druk nooit op linkjes of fokquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoe internet jij danHeel internet wordt gelinked
Het was maar een onschuldig mp3tje hoor!
oke, dan is het goed. we bespreken een bezoek-regeling..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:07 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik hoef Lieske helemaal niet te hebben, wil dr alleen af en toe zien, doerak![]()
ja, heel onschuldig als je je speakers maximaal open hebt staan omdat er toch alleen maar slaapgeluiden zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Het was maar een onschuldig mp3tje hoor!
Sterkte! "Laat je niet gek maken!" *quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:05 schreef doka het volgende:
[..]
tja, niet alleen in het bb huis zijn er medebewoners...![]()
ik ben hier nu dus even de menno![]()
Kan je niet camera's ophangen in je huis?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:08 schreef doka het volgende:
[..]
oke, dan is het goed. we bespreken een bezoek-regeling..![]()
kom jij gezellig douchen dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:10 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Kan je niet camera's ophangen in je huis?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Sterkte! "Laat je niet gek maken!" *
*BB Ruud 1999
Nee, Lieske toch?quote:
Ik weet het niet, ik heb veel moeite met de bewoners te herkennen met die infra-rood camera'squote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:12 schreef BBscanner het volgende:
Dit is toch Lieske links boven?
[afbeelding]
er is plaats voor 2quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:14 schreef doka het volgende:
[..]
er is plaats voor 2![]()
oke, nu hou ik op met vieze praatjes![]()
Een van de dames ms Ingrid maar die was net wakkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:33 schreef doka het volgende:
wie ligt er zo te snurken?
Yes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:15 schreef teamlead het volgende:
Kunnen we trouwens bij een volgende BB niet een concept krijgen waarin een stuk of 12 bewoners bij elkaar in een huis zitten, zonder dat er exits zijn? Gewoon 3 maanden lang laten denken dat ze helemaal geweldig zijn en dan in de finale genadeloos slachten...
Niet dus, want dan denken ze dat 1 bewoner wel de wacht kan houden en geheid dat die in slaap valt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:10 schreef Rica het volgende:
Volgende opdracht een vuur 72 uur brandend houden.
(kunnen ze ook eens een opdracht wel halen)
Zou het niet weten ben ook vroeg gaan slapen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:07 schreef Marrije het volgende:
De rokers zijn ontzettend blij dat ze weer in de huiskamer mogen roken.
Weinig bijzonders gebeurd dacht ik, een aantal is vroeg gaan slapen en de rest zat suf te kletsen?
Of heb ik iets noemenswaardigs gemist?
Er wordt een vals spel gespeeldquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:28 schreef Sassefras het volgende:
Van de Talpa site:
Het gaat nu hard”, merkt Menno op. Samen met Joost ligt hij op bed. Ze kletsen na over de avond en de nominaties. Menno is bang dat hij weer een aantal stemmen te pakken heeft door zijn actie van gisteren. “In elk geval één van Rob”, zegt Joost. Menno vindt het grappig dat Joost dit zegt. “
Dat hadden Rob en ik ook al bedacht, maar we hebben het erover gehad dat we nu eens niet op elkaar zouden stemmen.”
Nominatie afspraken?? zou toch jammer zijn als menno nu ineens op een ander zou gaan stemmen.. Straks zit Rob helemaal niet op de bank!
mooi uitgekookt van Rob als dat zo zou zijn want Menno krijgt op zeker meer stemmen en komt waarschijnlijk toch wel op de bank,terwijl Rob dan en z'n stem van Tanja en de stem van Menno kwijt is waardoor hij misschien gespaard blijft van de bank dus ik hoop dat Menno wijzer is en gewoon op Rob blijft stemmen.quote:
Dit zijn hele duidelijke stemafspraken als straf beide op de bank.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:38 schreef teckeltje het volgende:
[..]
mooi uitgekookt van Rob als dat zo zou zijn want Menno krijgt op zeker meer stemmen en komt waarschijnlijk toch wel op de bank,terwijl Rob dan en z'n stem van Tanja en de stem van Menno kwijt is waardoor hij misschien gespaard blijft van de bank dus ik hoop dat Menno wijzer is en gewoon op Rob blijft stemmen.
Denk het nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:45 schreef teckeltje het volgende:
ik zie nog wel een feestje komen van het weekend ondanks het noodrantsoen.
geen gezeik met Tanja ,geen weekopdracht tot maandag of dinsdag,noodrantsoen dat alles kan geen smaakmakende beelden opleveren de komende dagen dus ik denk echt dat ze er weer een klein feestje tegenaan gooien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk het niet![]()
![]()
Maar ik ben sinds gisteravond erg negatief over BBen talpa
geworden.
Maak je niet druk. Dat komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou het niet weten ben ook vroeg gaan slapen.
Blijf het een kutstreek wat er gisteravond met rob is gebeurd.
Rob had nu thuis moeten zitten punt.![]()
![]()
![]()
nu hij weet dat hij het aflegd tegen Menno probeert hij het op zo'n manier bah wat een griezel die vent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Dat komt vanzelf wel.
Hij kwam met dat voorstel naar Menno toe om niet op elkaar te stemmen. Later zei die laatste tegen Joost daar niet op in te gaan. Tenminste, die indruk kreeg ik.
Rob weet natuurlijk dat er op Menno wordt gestemd. Hij kreeg het al te horen van Roel. Door dat voorstel heeft hij proberen te voorkomen op niet op de bank te komen te ziiten.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:53 schreef Sassefras het volgende:
regenworm, denk om je hart!
maar ben het wel een beetje met je eens. Rob had het huis uit moeten zijn.. Om maar even in Douwe (van expeditie robinson) zijn taaltje te spreken : Die vent moet gewoon opzouten.
dit zijn duidelijke stemafspraken hoe dat BB er iets mee doet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Dat komt vanzelf wel.
Hij kwam met dat voorstel naar Menno toe om niet op elkaar te stemmen. Later zei die laatste tegen Joost daar niet op in te gaan. Tenminste, die indruk kreeg ik.
Rob weet natuurlijk dat er op Menno wordt gestemd. Hij kreeg het al te horen van Roel. Door dat voorstel heeft hij proberen te voorkomen op niet op de bank te komen te ziiten.
Daarom wil bijna iedereen in het forum rob weg hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:03 schreef teckeltje het volgende:
[..]
nu hij weet dat hij het aflegd tegen Menno probeert hij het op zo'n manier bah wat een griezel die vent.
dat dido en lieske hoog staan in de poll kan ik nog begrijpen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:11 schreef schatje het volgende:
Tussenstand van poll op Talpa:
Menno met 25% op de eerste plaats.
Dido met 22% op de tweede plaats.
Lieske met 11% op de derde plaats.
zou ik niet doen je gaat je alleen maar ergerenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goedemorgen
Ik heb gisteren de live-uitzending gemist, dus ik ga even bijlezen.
Ze zei niet echte maar normalequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:16 schreef regenworm het volgende:
verdraaien van feiten
Talpa:
Zodra de deuren opengaan, ziet Tanja haar moeder: "Hé mam! Oh, en allemaal mensen. Wat heerlijk", zegt ze.
waarheid
Zodra de deuren opengaan, ziet Tanja haar moeder: "Hé mam! Oh, en allemaal echte mensen. Wat heerlijk", zegt ze.
En Nathalie bungelt ergens onderaan. Als ik dat vergelijk met de SMS-uitslagen van gisteravond, dan bewijst dit voor mij in ieder geval dat die populariteitspoll van Talpa net zo weinig voorspellende waarde heeft als die van Fok bij exits.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:11 schreef schatje het volgende:
Tussenstand van poll op Talpa:
Menno met 25% op de eerste plaats.
Dido met 22% op de tweede plaats.
Lieske met 11% op de derde plaats.
Gezien het gedrag van de anderen van de afgelopen dagen kan ik het wel begrijpen waarom Menno momenteel zo hoog staat in de poll. Daar komt het volgens mij door. Niet zozeer om hem zelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat dido en lieske hoog staan in de poll kan ik nog begrijpen.
Maar dat menno no 1 staat niet.
Waarschijnlijk kijk ik naar andere streams
Of Dido als tegenaktie van de vorige nominatie ...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:50 schreef twentemeisje het volgende:
Het zou me trouwens helemaal niet verbazen wanneer Ingrid Menno gaat nomineren...
bronquote:Als ik me helemaal goed herinner had Ingrid ook nog een opmerking over de medebewoners, dat ze een afspiegeling waren van de samenleving Rol-ogen tonguitsteek Rol-ogen en dat Menno toch echt wel moest beseffen dat als iedereen in het huis zo over hem dacht dat ook in de (grote boze) buitenwereld zo zou zijn.
Neen, de lamzakkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:01 schreef Giggio het volgende:
Is er al actie in het huis?
Je kunt natuurlijk ook overal over gaan vallen zeg , ze heeft nauwelijks de kans gekregen om maar iets te zeggen , en zoals je zelf al zei ze was zichtbaar blij dat zegt toch wel genoeg , zeker bij Tanja ...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:56 schreef teckeltje het volgende:
ik zag trouwens dat de enveloppen van de kaarten die Tanja kreeg nog dicht zaten dus ik
vraag me af of er ook kaarten of andere dingen inzitten waar in Tanja flink wordt uitgekafferd bijvoorbeeld vanwege het roken.
viel me trouwens ook op dat ze zeer weinig bedankte voor alles wat ze kreeg.
ze had op z'n minst de kijkers toch persoonlijk even kunnen bedanken voor die post,ook voor de babykamer en 10.000 kwam er geen bedankje over haar lippen al was ze er wel zichtbaar blij mee dat wel.
gisteren zag ik het licht, zal wel een van de laatste zijn maar okequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:33 schreef Fling het volgende:
[..]
En Nathalie bungelt ergens onderaan. Als ik dat vergelijk met de SMS-uitslagen van gisteravond, dan bewijst dit voor mij in ieder geval dat die populariteitspoll van Talpa net zo weinig voorspellende waarde heeft als die van Fok bij exits.
ik vind dat ze meer dan genoeg zendtijd gekregen heeft in de live uitzending,en het is nogal niet niks wat ze kreeg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:04 schreef DDuiveltje het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook overal over gaan vallen zeg , ze heeft nauwelijks de kans gekregen om maar iets te zeggen , en zoals je zelf al zei ze was zichtbaar blij dat zegt toch wel genoeg , zeker bij Tanja ...
ik denk eigelijk dat ze behoorlijk overdonderd was door alles in 5 minuten een kinderkamer een spaarbank boekje en 2 karren met post ik weet niet of ik dan nog iets zou kunnen uitbrengen..en ze zat te huilen dus blij was ze welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:56 schreef teckeltje het volgende:
ik zag trouwens dat de enveloppen van de kaarten die Tanja kreeg nog dicht zaten dus ik
vraag me af of er ook kaarten of andere dingen inzitten waar in Tanja flink wordt uitgekafferd bijvoorbeeld vanwege het roken.
viel me trouwens ook op dat ze zeer weinig bedankte voor alles wat ze kreeg.
ze had op z'n minst de kijkers toch persoonlijk even kunnen bedanken voor die post,ook voor de babykamer en 10.000 kwam er geen bedankje over haar lippen al was ze er wel zichtbaar blij mee dat wel.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:38 schreef teckeltje het volgende:
[..]
mooi uitgekookt van Rob als dat zo zou zijn want Menno krijgt op zeker meer stemmen en komt waarschijnlijk toch wel op de bank,terwijl Rob dan en z'n stem van Tanja en de stem van Menno kwijt is waardoor hij misschien gespaard blijft van de bank dus ik hoop dat Menno wijzer is en gewoon op Rob blijft stemmen.
wel nee je komt niet bot over je zegt de waarheid en ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:10 schreef muizemeis het volgende:
Goedemorgen trouwens allen tezaam![]()
![]()
ik moet even vermelden dat ik vandaag in pesthumeur ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gisteravond sprong ik eerst een gat in de lucht, joepie rob gaat eruit... mag die eikel blijven!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het enige lichtpuntje wat ik hier aan kan ontdekken is dat rob iig weet dat er meer voor menno is gestemd dan voor hem en dat hij zo impopulair is dat het weinig scheelde of hij had er alsnog uitgemoeten....
dat is dan wel weer een erg leuk lichtpuntje want een deuk in rob zn ego zie ik graag, maar had hem nog liever zien vertrekken
bij voorbaat alvast sorry als ik hier en daar dus wat bot overkom, maar dat is rob zn schuld
Idem hier... en dan heb ik vermoedelijk ook nog gestemd VOOR Rob .... i.p.v. stem voor Menno...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:10 schreef muizemeis het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gisteravond sprong ik eerst een gat in de lucht, joepie rob gaat eruit... mag die eikel blijven!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het enige lichtpuntje wat ik hier aan kan ontdekken is dat rob iig weet dat er meer voor menno is gestemd dan voor hem en dat hij zo impopulair is dat het weinig scheelde of hij had er alsnog uitgemoeten....
dat is dan wel weer een erg leuk lichtpuntje want een deuk in rob zn ego zie ik graag, maar had hem nog liever zien vertrekken
bij voorbaat alvast sorry als ik hier en daar dus wat bot overkom, maar dat is rob zn schuld
Nou wel &^&^%$##@%$%*^(&(&^^%$#quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:12 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Het was een voorstel van Rob en Menno had bovenstaande ook al bedacht, zo vertelde hij later tegen Joost. Ik neem toch aan dat Rob hier vandaag voor op zijn flikker krijgt.
Nou ja, dat had ik dus ook. Beste vriendin die me huilend belde. Maar goed, daar tot een uur of 1 gezeten en vanmorgen BB gekeken. Alleenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Flugeltje had het er gister over dat ze bang was dat er iets tussenkwam toch?
Hier dus wel om half 8 met spoed naar Arnhem we waren om 12 uur weer terug![]()
Gelukkig nog zo helder geweest dat ik de live uitzending heb opgenomen
Dat had ik gisteren ook!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:10 schreef muizemeis het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
*stil is*quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:17 schreef Giggio het volgende:
[..]
Idem hier... en dan heb ik vermoedelijk ook nog gestemd VOOR Rob .... i.p.v. stem voor Menno...
Het lijkt een lichtpuntje muizemeis, t probleem bij Rob is dat ie alles in zijn voordeel weet uit te leggen. 'mensen zullen wel gedacht hebben dat ik heimwee had'.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:10 schreef muizemeis het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeker kutshow... alhoewel ik kut nog te goed woord vind maar dat terzijde..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik dus ook. Beste vriendin die me huilend belde. Maar goed, daar tot een uur of 1 gezeten en vanmorgen BB gekeken. Alleen
Wat een kutshow. Niets gebeurd. Tanja eruit wisten we al. Weekopdracht niet gehaald wisten we ook al. Verder niemand naar huis. Kutshow.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:23 schreef muizemeis het volgende:
zeker kutshow... alhoewel ik kut nog te goed woord vind maar dat terzijde..
schouder nodig??
Ik oordeel een persoon niet op een handelingen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:44 schreef Jojogirl het volgende:
Hij was 1 van de weinigen die echt geprobeerd heeft de opdracht te halen. De rest was te lapswanzerig voor woorden. Ik vind de bewoners echt steeds vervelender worden eik en weet niet of ik het nog tot het eind ga volgen.
Kijkers kregen alleen te horen dat zemoesten stemmen voor blijven of gaan ja of nee dus, meer niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:24 schreef mamapan het volgende:
Volgens mij zijn de kijkers bedrogen waar ze zelf met open ogen ingetrapt zijn. Heeft iemand de nieuwe bewoner gezien???? Dan vind ik het knap stom om te gaan kiezen tussen Rob en ???. en daar ook nog eens ¤ 1,10 aan te spenderen. Wij zitten hier nu met een kl@te gevoel nog steeds tegen die manke aan te kijken, maar bij Talpa hebben ze dikke schik :"Het is wéér gelukt".
Ik weet niet of ik dit hier mocht posten, dan sorry
Volgens mij was de keus:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:24 schreef mamapan het volgende:
Volgens mij zijn de kijkers bedrogen waar ze zelf met open ogen ingetrapt zijn. Heeft iemand de nieuwe bewoner gezien???? Dan vind ik het knap stom om te gaan kiezen tussen Rob en ???. en daar ook nog eens ¤ 1,10 aan te spenderen. Wij zitten hier nu met een kl@te gevoel nog steeds tegen die manke aan te kijken, maar bij Talpa hebben ze dikke schik :"Het is wéér gelukt".
ik weet zeker dat hij het iig goed doorheeft, hij is zooo gespitst op alles wat met hem en menno te maken heeft.... en ik denk zomaar dat zn ego echt een enorme deuk heeft opgelopen want de vorige keer toen hij met op de bank zat en menno vrijstelling kreeg, riep ie ook een paar keer van jammer dat ik niet met menno op de bank zit want dat win ik zeker!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:20 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook!
Ik heb een soort gelijke post geplaatst in het live uitzending topic vanmorgen
ben het helemaal met je eens.
Maar ff afwachten hoe Rob omgaat met het feit dat menno meer stemmen had dan hij.
wanneer komen er kamervragen van SP of Groenlink over dit soort praktijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:24 schreef mamapan het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier mocht posten, dan sorry
zoveel tegenstanders in het huis heeft Rob op het moment niet hoor,ik kan alleen Menno noemen de rest is volgens mij weer aardig pro Rob.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja
Ik hoopte toch zo dat Rob eruit moest. En die huichelende bewoners, zum kotzen! Allemaal heel schijnheilig doen alsof ze óók wilden dat Rob bleef. Yeah right, geloof je het zelf?
Wat dat betreft heeft Tanja 100% gelijk hoor: allemaal toneel daarbinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |