Yes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:15 schreef teamlead het volgende:
Kunnen we trouwens bij een volgende BB niet een concept krijgen waarin een stuk of 12 bewoners bij elkaar in een huis zitten, zonder dat er exits zijn? Gewoon 3 maanden lang laten denken dat ze helemaal geweldig zijn en dan in de finale genadeloos slachten...
Niet dus, want dan denken ze dat 1 bewoner wel de wacht kan houden en geheid dat die in slaap valt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:10 schreef Rica het volgende:
Volgende opdracht een vuur 72 uur brandend houden.
(kunnen ze ook eens een opdracht wel halen)
Zou het niet weten ben ook vroeg gaan slapen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:07 schreef Marrije het volgende:
De rokers zijn ontzettend blij dat ze weer in de huiskamer mogen roken.
Weinig bijzonders gebeurd dacht ik, een aantal is vroeg gaan slapen en de rest zat suf te kletsen?
Of heb ik iets noemenswaardigs gemist?
Er wordt een vals spel gespeeldquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:28 schreef Sassefras het volgende:
Van de Talpa site:
Het gaat nu hard”, merkt Menno op. Samen met Joost ligt hij op bed. Ze kletsen na over de avond en de nominaties. Menno is bang dat hij weer een aantal stemmen te pakken heeft door zijn actie van gisteren. “In elk geval één van Rob”, zegt Joost. Menno vindt het grappig dat Joost dit zegt. “
Dat hadden Rob en ik ook al bedacht, maar we hebben het erover gehad dat we nu eens niet op elkaar zouden stemmen.”
Nominatie afspraken?? zou toch jammer zijn als menno nu ineens op een ander zou gaan stemmen.. Straks zit Rob helemaal niet op de bank!
mooi uitgekookt van Rob als dat zo zou zijn want Menno krijgt op zeker meer stemmen en komt waarschijnlijk toch wel op de bank,terwijl Rob dan en z'n stem van Tanja en de stem van Menno kwijt is waardoor hij misschien gespaard blijft van de bank dus ik hoop dat Menno wijzer is en gewoon op Rob blijft stemmen.quote:
Dit zijn hele duidelijke stemafspraken als straf beide op de bank.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:38 schreef teckeltje het volgende:
[..]
mooi uitgekookt van Rob als dat zo zou zijn want Menno krijgt op zeker meer stemmen en komt waarschijnlijk toch wel op de bank,terwijl Rob dan en z'n stem van Tanja en de stem van Menno kwijt is waardoor hij misschien gespaard blijft van de bank dus ik hoop dat Menno wijzer is en gewoon op Rob blijft stemmen.
Denk het nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:45 schreef teckeltje het volgende:
ik zie nog wel een feestje komen van het weekend ondanks het noodrantsoen.
geen gezeik met Tanja ,geen weekopdracht tot maandag of dinsdag,noodrantsoen dat alles kan geen smaakmakende beelden opleveren de komende dagen dus ik denk echt dat ze er weer een klein feestje tegenaan gooien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk het niet![]()
![]()
Maar ik ben sinds gisteravond erg negatief over BBen talpa
geworden.
Maak je niet druk. Dat komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou het niet weten ben ook vroeg gaan slapen.
Blijf het een kutstreek wat er gisteravond met rob is gebeurd.
Rob had nu thuis moeten zitten punt.![]()
![]()
![]()
nu hij weet dat hij het aflegd tegen Menno probeert hij het op zo'n manier bah wat een griezel die vent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Dat komt vanzelf wel.
Hij kwam met dat voorstel naar Menno toe om niet op elkaar te stemmen. Later zei die laatste tegen Joost daar niet op in te gaan. Tenminste, die indruk kreeg ik.
Rob weet natuurlijk dat er op Menno wordt gestemd. Hij kreeg het al te horen van Roel. Door dat voorstel heeft hij proberen te voorkomen op niet op de bank te komen te ziiten.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:53 schreef Sassefras het volgende:
regenworm, denk om je hart!
maar ben het wel een beetje met je eens. Rob had het huis uit moeten zijn.. Om maar even in Douwe (van expeditie robinson) zijn taaltje te spreken : Die vent moet gewoon opzouten.
dit zijn duidelijke stemafspraken hoe dat BB er iets mee doet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Dat komt vanzelf wel.
Hij kwam met dat voorstel naar Menno toe om niet op elkaar te stemmen. Later zei die laatste tegen Joost daar niet op in te gaan. Tenminste, die indruk kreeg ik.
Rob weet natuurlijk dat er op Menno wordt gestemd. Hij kreeg het al te horen van Roel. Door dat voorstel heeft hij proberen te voorkomen op niet op de bank te komen te ziiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |