Zo, jij weet wel het een en ander te verdraaien he?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:53 schreef riri het volgende:
hij gaat nu met joost slijmen,hij weet dat hij andere bewoners nodig heeft om die nominaties te kunnen beinvloeden
En die mensen hebben een grote mond omdat Menno teveel met het stem bezig zou zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:57 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid je kan beter niet veel over hem (Menno) praten als je wil dat hij weg gaat.
Ingrid geeft Nathalie dus nu tips om Menno weg te krijgen
Stream er uit!![]()
Nee omdat je altijd zo gemoedelijk overkomt, leek je me niet iemand die met dat soort dingen zo zou zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien niet eens zozeer te goed om bonen te sorteren, maar meer omdat ik vind dat BB maar eens leukere/interessantere opdrachten moet bedenken. Geen breiopdrachtjes, of winnie de pooh zakjes vullen of bonen sorteren. Kom op zeg.
Maar misschien voel ik me er ook wel te goed voor ja.Hersendodend werk hou ik niet van.
Help me herinneren dat ik me nooit opgeef
Trustenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:58 schreef lovebear het volgende:
ik ga maar weer eens slapen slapp lekker allemaal alvast en streamse nog verder![]()
![]()
Sorry hoor, maar het is eerder andersom.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:53 schreef riri het volgende:
hij gaat nu met joost slijmen,hij weet dat hij andere bewoners nodig heeft om die nominaties te kunnen beinvloeden
Als de streams het doen (&*@)(&()quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:58 schreef lovebear het volgende:
ik ga maar weer eens slapen slapp lekker allemaal alvast en streamse nog verder![]()
![]()
BB3 zat vol met leuke opdrachten...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zijn er bij de voorgaande BB edities dan wel leuke opdrachten geweest vraag ik me af?
![]()
Zie pag 5 van de vorige LKW, heb ik een opsommingl voor je neergekalkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:58 schreef Lkw het volgende:
Haha, okee, dank voor al het bijpraten over Joost, zal 'm eens wat meer kritisch gaan bekijken ipv 'm alleen maar als clown te zien
---------------------
Stream knalt er idd uit
jaaaaa, maar ik heb een versatelbox :-)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:00 schreef teamlead het volgende:
wtf is er met de streams aan de handIs er iemand die wel nog beeld heeft?
Nope, wel als ik opnieuw de Player opstart maar dat is denk ik een gechachde versie want krijg steeds hetzelfde stukje alsof de plaat blijft hangen zegmaar en daarna zwartquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:00 schreef teamlead het volgende:
Hij ging er uit toen weer even terug en nu weer op zwart bij XS4ALL en de Garnierstreamsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:00 schreef teamlead het volgende:
Was dat die met arm en rijk?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BB3 zat vol met leuke opdrachten...
Ja hier ook. Dat hij zich goed voelt maar dat mensen misschien wel op hem spugen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
Na het uitknallen van mijn stream probeer ik het steeds opnieuw en dan zie ik hetzelfde stukje van Joost op stream 1, heel vaag?
Het gesprek wat Joost nu met Menno heeft, wordt binnen 24 uur door Joost weer aan de rest van de groep verteld. Wedden?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:59 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het is eerder andersom.
Joost heeft flink lopen menno-bashen de afgelopen week en nu is Menno ineens weer zijn maatje.
Hou ons dan op de hoogte AJBquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
jaaaaa, maar ik heb een versatelbox :-)
Sorry als ik je teleurgesteld hebquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee omdat je altijd zo gemoedelijk overkomt, leek je me niet iemand die met dat soort dingen zo zou zijn, daaraan zie je weer dat je nooit een user kunt beoordelen hoe hij of zij is.
![]()
Ik verdraai niets,misschien heb jij het niet door wat menno zegt lijkt me of wil je dat niet horen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:57 schreef style het volgende:
[..]
Zo, jij weet wel het een en ander te verdraaien he?
Joost zit bij Menno te slijmen, niet andersom
Yeah!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:59 schreef Sonique het volgende:
Maar dus Rob is er nog steeds in....
BB heeft de stekker eruit getrokken. Tanja is weg, dus programma is voorbij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:02 schreef -Delta- het volgende:
De eerste dag zonder buik en de streams stoppen precies nu na 12 uur![]()
denk niet dat talpa dat maar iets zal intreseren, hooguit zorgen ze er voor dat iedereen in het huis het te weten komt zodat er weer ruzie ontstaatquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:02 schreef teamlead het volgende:
[talpabashmodus] ik heb het vermoeden dat de bewoners even grondig op hun flikker krijgen over de stemafspraken e.d. [/talpabashmodus]
Ja die was helemaal top. Met heftige battles konden ze switchen van arm naar rijk. "De battle begint... NU!" Af en toe middenin de nacht, maar dat staat me niet meer helder voor de geest. Ze waren iig geregeld de pineutquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Was dat die met arm en rijk?
Daar heb ik kleine stukjes van gezien, dat leek me wel erg leuk, in het stro slapen, week erna in een luxe kingsize bed![]()
Hij zei dat Joost niet moest zeggen wie hij ging nomineren, meer niet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:03 schreef riri het volgende:
[..]
Ik verdraai niets,misschien heb jij het niet door wat menno zegt lijkt me of wil je dat niet horen.
hij had het er zelfs over dat hij wou dat joost er niet met de anderen over sprak
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB heeft de stekker eruit getrokken. Tanja is weg, dus programma is voorbij.
Ik heb nog steeds het beeld van Menno en Joost.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:02 schreef Arliator het volgende:
Hier ook alles op zwart -(
Als straf voor het niet aflatende gejank hier op Talpa en BBquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:02 schreef BONG4002 het volgende:
Vanaf nu moet er betaald worden voor de streams![]()
Dan kunnen ze het wat mij betreft heel erg vergetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:02 schreef BONG4002 het volgende:
Vanaf nu moet er betaald worden voor de streams![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja die was helemaal top. Met heftige battles konden ze switchen van arm naar rijk. "De battle begint... NU!" Af en toe middenin de nacht, maar dat staat me niet meer helder voor de geest. Ze waren iig geregeld de pineut![]()
Ja, nieuw beleid, de cameramensen mogen ook eindelijk 's avonds achter de gebreide onderbroek kruipenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig vind jij het wel prima en blijf jij altijd kijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Als straf voor het niet aflatende gejank hier op Talpa en BB
Ach nu ja straf.... de oh zo verontwaardigden willen toch al niet meer kijken, toch, na al dit bedrog![]()
tsja.. stemafspraken mag nu eenmaal niet (volgens datzelfde reglement dat nu verneukt werd om rob erin te houden)... en op donderdag zijn er altijd meer streamers dan de rest van de week..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
denk niet dat talpa dat maar iets zal intreseren, hooguit zorgen ze er voor dat iedereen in het huis het te weten komt zodat er weer ruzie ontstaat
Hm, naar Menno toe maatje zijn en naar de rest van het huis Menno afzeiken is idd erg lullig...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:00 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Zie pag 5 van de vorige LKW, heb ik een opsommingl voor je neergekalkt.
via welke server kijk je?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het beeld van Menno en Joost.
HIj vond dat Joost zelf niet moest zeggen op wie hij gestemd had, omdat hij dat de hele week niet heeft willen doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:03 schreef riri het volgende:
[..]
Ik verdraai niets,misschien heb jij het niet door wat menno zegt lijkt me of wil je dat niet horen.
hij had het er zelfs over dat hij wou dat joost er niet met de anderen over sprak
ja wegens enorm succesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:05 schreef -Delta- het volgende:
Wat ik me trouwens al een tijdje afvraag, zouden ze in andere landen nu ook in BB een zwangere gaan stoppen?
Jawel, alleen de I-net streams zijn doodquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. stemafspraken mag nu eenmaal niet (volgens datzelfde reglement dat nu verneukt werd om rob erin te houden)... en op donderdag zijn er altijd meer streamers dan de rest van de week..
Versatel-kijkers hebben ook niks meer nu?
Heb jij nog steams ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:05 schreef versabommie het volgende:
lieske: vorige week was menno alweer heel bang om op de bak te komen en dat hij bij naat in bed ging en dat hij tegen lieske vertelde blablabla
het komt erop neer dat nu ongeveer elke beweging, elk woord elk ding van menno vanaf het begin fout is en was en dat menno evil is
Ah oke, ja daar heb je het al, battle of een weekopdracht...hoor je meteen het verschilquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja die was helemaal top. Met heftige battles konden ze switchen van arm naar rijk. "De battle begint... NU!" Af en toe middenin de nacht, maar dat staat me niet meer helder voor de geest. Ze waren iig geregeld de pineut![]()
chantal: lkaat hem maar wachten hij liet jou ook wachten na de bonenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:06 schreef versabommie het volgende:
inge wil met menno praten en gaat dat geloof ik nu doen ......
teringwijf zal wel zeggen : "ja maar ik wil maatjes blijven "blabla
Versabommie heeft versatel en kan ons nog op de hoogte houden!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. stemafspraken mag nu eenmaal niet (volgens datzelfde reglement dat nu verneukt werd om rob erin te houden)... en op donderdag zijn er altijd meer streamers dan de rest van de week..
Versatel-kijkers hebben ook niks meer nu?
Wij worden ook op rantsoen gezet, nog maar anderhalf uur streams per dagquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Als straf voor het niet aflatende gejank hier op Talpa en BB
go Versabommiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Versabommie heeft versatel en kan ons nog op de hoogte houden!
@Versabommie, Ga zo door!
battle duurde altijd maar heel kort hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:07 schreef -Delta- het volgende:
Ah oke, ja daar heb je het al, battle of een weekopdracht...hoor je meteen het verschil![]()
Ik wil deze mensen ook wel eens midden in de nacht opdrachten zien doen in de stromende regen, maar ja wat kunnen we nog meer wensen deze BB is al "harder dan ooit"![]()
![]()
![]()
Jouw posts zijn altijd zo kort dat ik er vaak niet uit kan halen of je het serieus of sarcastisch of gewoon als geintje bedoeltquote:
Wat ik triest vond, dat Tanja Dido niet bedanktequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef Day het volgende:
Tanja's woorden tegen Lieske bi het afscheid: Nou Lies, ik zie je snel weer. Hou je taai, hè? Denk aan alles wat ik gezegd hebt.
Dus: Lieske is nog steeds welkom bij Tanja.
(Ben van pure armoe maar filmpjes gaan kijken op de Talpa-site)
Nee die bedoelde ik niet. Iets naar onderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:06 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, naar Menno toe maatje zijn en naar de rest van het huis Menno afzeiken is idd erg lullig...
ja versatel abbo he ...livevoetbal en bb...alleen niet de internetuitzending deze week godverdommequote:
Nou idd, die zouden dat niet trekken. In BB3 zaten een hoop hoogst onaangename mensen, maar wel bikkels.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ah oke, ja daar heb je het al, battle of een weekopdracht...hoor je meteen het verschil![]()
Ik wil deze mensen ook wel eens midden in de nacht opdrachten zien doen in de stromende regen, maar ja wat kunnen we nog meer wensen deze BB is al "harder dan ooit"![]()
![]()
![]()
quote:Terwijl Joost, Rob en Ingrid wat sokken uitzoeken stoot Rob zijn teen. En ja, zoals velen weten, heeft hij maar één been. Toch vraagt Ingrid: “Je echte teen?” “Ja natuurlijk muts, ander gil ik niet van de pijn.”
Nood stream rantsoen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wij worden ook op rantsoen gezet, nog maar anderhalf uur streams per dag
, ik neem het niet zo serieus allemaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig vind jij het wel prima en blijf jij altijd kijken
haha sorry, ik ben altijd zo sloom dus ik hou het kort ander is alles al door 3 anderen gezegd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
Jouw posts zijn altijd zo kort dat ik er vaak niet uit kan halen of je het serieus of sarcastisch of gewoon als geintje bedoelt
Mooi, krijgen we dan eindelijk weer een week vol roddels, ruzies en haat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:09 schreef versabommie het volgende:
tis echt naat, chantal, lieske en ingrid nu keihard tegen menno achter zijn rug....
Grote kans dat Tanja dat gedaan heeft toen ze naar achteren (en dus uit beeld) gingenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat ik triest vond, dat Tanja Dido niet bedankte![]()
Misschien had ze dat al gedaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik had altijd maar 1 iemand die het bloed onder m'n nagels vandaan wist te halen en die is sinds vandaag weg, dus ik ben helemaal calm and peacefullquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:09 schreef milagro het volgende:
[..]
, ik neem het niet zo serieus allemaal
kijkt en fokt een stuk relaxter, hoor
doet bij mij niks hoorquote:
Dan hoor jij het heel anders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:05 schreef Day het volgende:
[..]
Hij zei dat Joost niet moest zeggen wie hij ging nomineren, meer niet!
Ik mompelde hier ook "En bedankt voor alles Dido"quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Grote kans, tja dan nog, als je weet dat je live op beeld bent...raar, zoiets zou ik niet 1 keer zeggen, maar goed ik ben ook geen Norse Groningsequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:10 schreef style het volgende:
[..]
Grote kans dat Tanja dat gedaan heeft toen ze naar achteren (en dus uit beeld) gingen
dat zal voor sommigen echt afzien wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wij worden ook op rantsoen gezet, nog maar anderhalf uur streams per dag
Kwam die uit Tanja's budget?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:12 schreef cevece het volgende:
[..]
Ik mompelde hier ook "En bedankt voor alles Dido"
Ik vond het niet zo netjes van Tanja, maarja het was voor Tanja niet meer dan normaal dat ze extra in de watten gelegd werd natuurlijk. Niets om dankjewel voor te zeggen. Tenslotte had Dido d'r pakje sigaretten al gehad he![]()
ojah, en later kelly in de bak met madenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:13 schreef Ashy het volgende:
Al die viezigheid eten. Sprinkhanen en ballen van een of ander beest etc![]()
Whatever!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:11 schreef riri het volgende:
[..]
Dan hoor jij het heel anders.
Waarom denk je dat hij zich nu al daar druk over maakt?
Tanja reageerde ook echt alsof ze iedereen uit kon kotsen, smerig lachje op d'r gezicht "ja doei he, ja zal ik doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond Tanja's exit trouwens ontzettend kil, hoe de andere bewoners reageerden.
neee begint de menno ingrid gooien verwijten naar elkaar show en dan liggen de strams platquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
ingrid : iedereen zegt jullie waren vrienden maar dat is onderhand niet zo het ligt aan jou menno en niet aan mij iedereen ziet dat
menno: zo vind ik het van jou ingrid, jij hebt me door de stront laten zakken
ingrid : de jongen die ik als maatje had is er niet meer dat zegt iedereen ...
Ik kan dan niet meer normaal doen, en dan ben ik nog te soft als mensen zeggen het was je maat je en blabla
menno: jij kan ook niet met vriendschap omgaan
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben je er erg dankbaar voor Versabommiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
type me de vinketering maargoed....
Menno is volgens ingrid niet meer de zelfde en ze kan er niet meer mee omgaan zegt ze WANT iedereen zegt dat menno is veranderd.
Dido zei ook tegen Roel dat Menno haar op de mond zoende en dat ze hem van zich af heeft gedrukt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:11 schreef versabommie het volgende:
ingrid dat menno geen menno is
ingrid dat menno alle opdrachten en eveloppen gaat analyseren
ingrid dat menno bij dido in bed kroop geintje of niet ze vonnet niet leuk
tsja.. ze zou toch alles thuisbezorgd krijgen? dan ook vast de camera'squote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:14 schreef Sonique het volgende:
Kom eens op met die streams!. Is Tanja de boel aan het slopen daar ofzo?
[afbeelding]
Nu je het zegt, waarom hebben we al zo lang geen geheime missie gehad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel hoog tijd voor weer een geheime missie trouwens. Dat maakt ze nog veel gekker. Laat nu Chantal toch maar eens een keer iets doen.
bij mijn ook nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:14 schreef Catty het volgende:
Streams op BB site doen het wel
ja idd, is al lange tijd neit emer geweest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel hoog tijd voor weer een geheime missie trouwens. Dat maakt ze nog veel gekker. Laat nu Chantal toch maar eens een keer iets doen.
dat vind ik nu juist weer jammer ergensquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik had altijd maar 1 iemand die het bloed onder m'n nagels vandaan wist te halen en die is sinds vandaag weg, dus ik ben helemaal calm and peacefull![]()
![]()
Ik ben het in dit geval helemaal met Menno eens. Ingrid is een achterbakse trut die al vrij lang Menno enigszins liep af te zeiken als hij er niet bij was. Menno heeft dat andersom nooit gedaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
ingrid : iedereen zegt jullie waren vrienden maar dat is onderhand niet zo het ligt aan jou menno en niet aan mij iedereen ziet dat
menno: zo vind ik het van jou ingrid, jij hebt me door de stront laten zakken
ingrid : de jongen die ik als maatje had is er niet meer dat zegt iedereen ...
Ik kan dan niet meer normaal doen, en dan ben ik nog te soft als mensen zeggen het was je maat je en blabla
menno: jij kan ook niet met vriendschap omgaan
tsja.. haar eigen moeder noemt haar gemeen....... is dat een hint?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:15 schreef versabommie het volgende:
afijn ingrid gooit alleen maar verwijten naar menno zijn kop en ongeveer 120% van die verwijten heeft ze van anderen....
wat is dat voor een ziek kutwijf???
die wekren ook niet idd, alleen die reclame van nackerman ervoor werktm, maar de streams zelf neit.quote:
Tanja had thuis toch al een babykamer die af was, ze woont niet heel ruim, dus hoe wilt ze al die spullen kwijt daar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. ze zou toch alles thuisbezorgd krijgen? dan ook vast de camera's
Het verbaasde me juist dat ze NIET huichelden. En ze waren nog wel live op tv!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tanja reageerde ook echt alsof ze iedereen uit kon kotsen, smerig lachje op d'r gezicht "ja doei he, ja zal ik doen".
![]()
Geen wonder als iemand met zo'n ingetogen kop weggaat, dat het je niks doet.![]()
Ben wel blij dat je ons op de hoogte houdt!!! Versabommiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
Menno is volgens ingrid niet meer de zelfde en ze kan er niet meer mee omgaan zegt ze WANT iedereen zegt dat menno is veranderd.
BB vond het waarschijnlijk boeiend genoegquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waarom hebben we al zo lang geen geheime missie gehad.
deed ze toch in de tuinquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je hoorde het goed Day. Ik hoorde exact hetzelfde. Jouw interpretatie hiervan is de juiste.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Whatever!
En ja, Menno is de enige die zich druk maakt over de nominaties, daarom zei hij net dat hij al wist dat hij volgende week weer op zat.
En de rest? Die maken zich helemaal niet druk, hoor. Absoluut niet!
Zo goed?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:15 schreef riri het volgende:
[..]
Dido zei ook tegen Roel dat Menno haar op de mond zoende en dat ze hem van zich af heeft gedrukt.
Dido vertrouwd Menno niet.
Hij deed dat nadat hij van zijn vrienden had gehoord via die kaartjes dat Dido weleens populair zou kunnen zijn,nadien heeft hij gezegd tegen een van de bewoners dat hij maar eens bij Dido in de buurt moest komen want dat zou goed zijn voor zijn image![]()
Volgens mij probeer jij echt alles op alles te zetten om een Menno haat te kweken hierquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:15 schreef riri het volgende:
[..]
Dido zei ook tegen Roel dat Menno haar op de mond zoende en dat ze hem van zich af heeft gedrukt.
Dido vertrouwd Menno niet.
Hij deed dat nadat hij van zijn vrienden had gehoord via die kaartjes dat Dido weleens populair zou kunnen zijn,nadie heeft hij gezegd tegen een van de bewoners dat him maar eens bij Dido in de buurt moest komen wat dat zou goed zijn voor zijn image![]()
Nee dit was voor mij iets te hoog gegrepenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:15 schreef milagro het volgende:
als mens een irritant kut, als BB bewoner ideaal
meeloperquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
Roddelen is een breed begrip, maar zoiets ja. Is gelijk een steek onder water dat ze dat dus veel te veel doet. De opdracht zou kunnen zijn geen enkele keer meer over iemand mogen praten zonder dat die persoon erbij isquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:15 schreef Ferdii het volgende:
laat chantal een week lang neit roddelen, is een geheime opdracht met 100% zekerheid dat je het geld in de zak kan houden
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
het word gewaardeerd!!!!
dus.. dido en roel doen ook mee aan de "haat menno actie"quote:
Sommigen leren het ook nooit af he? Nu is ze weg en dan nog over haar zitten lullen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dan wordt het leuk als Menno ooit exit gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het in dit geval helemaal met Menno eens. Ingrid is een achterbakse trut die al vrij lang Menno eniszins lief af te zeiken als hij er niet bij was. Menno heeft dat andersom nooit gedaan.
Ingrid baseert zich alleen maar op het geroddel en de achterklap en anders niet. NIet op haar eigen ervaring met hem. Straks gaat ze terug naar de kamer om het even te vertellen. Joost zal zijn gesprek met menno inmiddels ook wel aan het vertellen zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:15 schreef versabommie het volgende:
afijn ingrid gooit alleen maar verwijten naar menno zijn kop en ongeveer 120% van die verwijten heeft ze van anderen....
wat is dat voor een ziek kutwijf???
Niet tegen Dido hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sommigen leren het ook nooit af he? Nu is ze weg en dan nog over haar zitten lullen.
Ze zei buiten wel degelijk "bedankt en houd je taai he?"
Of thuis een dagboekkamer inrichten, en elke dag knielend richting Aalsmeer bidden om vergiffenis en een uurtje extra streamingquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:13 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zal voor sommigen echt afzien worden![]()
gaan ze de hele dag op de BB site hangen, alle filmpjes af om maar aan de benodigde dosis klagen te komen![]()
En met rantsoen, dus niks lekkers te eten om de nacht door te komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
Weet je wat ik een leuke opdracht zou vinden?
Als ze om de beurt gedurende één week 24 uur niet mogen slapen tot de volgende live-uitzendingZoiets was al in BB4 geweest met Laurens als ik het goed heb, maar t lijkt me wel boeiend als de gehele groep een keertje aan de beurt komt
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:21 schreef Sonique het volgende:
JAAAA, ze doen het weer!
Volgens mij in BB3. Andries zat net in het huis toen hij al apart moest gaan en 48 uur wakker moest blijven ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
Weet je wat ik een leuke opdracht zou vinden?
Als ze om de beurt gedurende één week 24 uur niet mogen slapen tot de volgende live-uitzendingZoiets was al in BB4 geweest met Laurens als ik het goed heb, maar t lijkt me wel boeiend als de gehele groep een keertje aan de beurt komt
Dido begrijp ik niet best in deze; ze neemt het toch behoorlijk voor menno op maar vertelt wel aan Roel dat ze het raar vond dat menno bij haar in bed wilde kruipen waardoor Roel plotseling weer volledig anti-Menno werdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:18 schreef teamlead het volgende:
dus.. dido en roel doen ook mee aan de "haat menno actie"
tsja.. niet echt nieuws
hallelujah, GODZIJDANK !!!quote:
Klopt ja, ik vergiste me evenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij in BB3. Andries zat net in het huis toen hij al apart moest gaan en 48 uur wakker moest blijven ofzo.
Je heb gelijk MIlagro, zo kijk ik BB ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:09 schreef milagro het volgende:
[..]
, ik neem het niet zo serieus allemaal
kijkt en fokt een stuk relaxter, hoor
Volgens mij was Dido buiten bij het hek gaan staan om als laatste afscheid te nemen. En toen zei Tanja dat tegen haar.quote:
Wel knap gedaan hoor, dat je zo snel alles kan bijtypen wat ze zeggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
hallelujah, GODZIJDANK !!!
heb bijna geen gevoel meer in me vingers :-)
Dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:17 schreef style het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij echt alles op alles te zetten om een Menno haat te kweken hier![]()
Neem je jezelf nog serieus?![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
hallelujah, GODZIJDANK !!!
heb bijna geen gevoel meer in me vingers :-)
Én vastquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:23 schreef tjCherryman het volgende:
And we're BACK !!
Onze Hummie, die in Aalsmeer zijtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:20 schreef Lkw het volgende:
[..]
Of thuis een dagboekkamer inrichten, en elke dag knielend richting Aalsmeer bidden om vergiffenis en een uurtje extra streaming
Hmm okequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij was Dido buiten bij het hek gaan staan om als laatste afscheid te nemen. En toen zei Tanja dat tegen haar.
en dat voor iemand uit de ict wereld ...wij tikken alleen maar met twee vingers hehehehequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel knap gedaan hoor, dat je zo snel alles kan bijtypen wat ze zeggen
HULDE![]()
Dan denk ik toch dat jij naar een ander huis zit te kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:24 schreef riri het volgende:
[..]
Dat doe ik niet.
Ik vermeld wat er in het huis gebeurt
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Onze Hummie, die in Aalsmeer zijt
Uw BB worde geheiligd
Uw streams komen
Uw wil geschiede in het huis
zoals op internet
Geef ons heden onze dagelijkse streams
En vergeef ons onze tanja-haat
zoals ook wij aan anderen vergeven
en leidt ons niet naar RTL4
en verlos ons van de publieken
zoiets?
En je begreep die niet, omdat je het stuk ervoor gemist had.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:24 schreef riri het volgende:
[..]
Dat doe ik niet.
Ik vermeld wat er in het huis gebeurt
Z'n moeder zei al dat hij veel te soft wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:23 schreef Day het volgende:
Menno gaat dit toch niet voor zoete koek aannemen van die kut, toch?
PRACH-TIG!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Uw BB worde geheiligd
Uw streams komen
zoals op internet
zoiets?
Yep. Volgens dat Roel-mannenregelsboekje mag hijzelf trouwens wél aan Ingrid zitten. Als het hemzelf betreft gelden die opgeklopte regels van 'm blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:21 schreef Day het volgende:
Wat dat op de mond zoenen betreft (Menno + Dido) weet ik niet, dat heb ik niet gezien.
Maar dat Menno bij Dido ging liggen was gewoon een geintje, hoor. Dido tilt daar wel heel zwaar aan.
EN Roel die nu strontjaloers is en daarom maar mee gaat bashen op Menno, vergeet wel dat hij al bij Linda en Lieske in bed heeft gelegen en dat daar veel meer is gebeurd!
Maar goed, het zal wel een mannenregel zijn.![]()
nou, hè, stel je voor!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:24 schreef Ferdii het volgende:
joost duikt weer bij nathalie in bed
en ik denken zat ze allebij bezet waren
Ik heb bijna met m'n oor aan de tv gekluisterd gezeten en gewacht of er echt niks zou komen en ik hoorde alleen die laatste bedankt tegen Lieske en later wat tegen de groep.quote:
Hou nu toch een keer op. Je verdraait tot nu toe alle verhalen zodat ze negatief overkomen voor Menno.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:25 schreef riri het volgende:
Menno valt gewoon door de mand bij de bewoners dat is zo duidelijk als wat
welkom bij het spel big brother!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:26 schreef Bocaj het volgende:
Ing heeft wel gelijk... Menno speelt een spel! Onnatuurlijk!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Uw BB worde geheiligd
Uw streams komen
zoals op internet
je kan mij neit vertellen dat er maar 1 iemadn daar zit die neit voor dat geld gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:26 schreef Bocaj het volgende:
Ing heeft wel gelijk... Menno speelt een spel! Onnatuurlijk!
Ingruid laat zich heel makkelijk beinvloeden door anderen. Dat is al een aantal keren eerder gebeurd. Als je een beetje op Ingrid inpraat, kun je haar zo een volgende nominatie aanpraten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:25 schreef style het volgende:
Ingrid weet niet eens wat er aan de hand is.
"Ik weet het niet, je bent gewoon een spel aan het spelen"
zolang ze niet praat, is er helemaal niks mis mee....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:27 schreef tjCherryman het volgende:
Eigenlijk.... Ik ben geen ingrid Fan... maar.. lerkker figuurtje..humor... en een beetje dom... oja én blond... maar niet te beroerd om iets uit te praten... Wat is er ook alweer tegen? Kan iemand me opfrissen voordat ik ban haar ga dromen... ; -)
Okeeeeee dannnnnnnnnnnnnnnn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
eeeeegggggggggggggggggggg wellllllllllllllllllllllllllll![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:28 schreef versabommie het volgende:
dit menno bashen mag van mij doorgaan tot donderdag :
rob en menno op de bank, rob met zwaar overwicht pleite en alle bewoners knielen voor Menno
Ik vind het zo schattig als ze praat met haar duim nog in de mond.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
zolang ze niet praat, is er helemaal niks mis mee....
Wicked.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Wij posten al vrijwel de hele avond vrijwel identiek, Scan.
HELP
Ongelooflijk idd. Ik vind juist Ingrid in deze de zwakke, want ze praat dus echt niet voor zichzelf, ze heeft het alleen maar over de groep. Een simpele vraag van Menno: HOe ben ik nu anders dan? Daar kan Ingrid geen antwoord opgeven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:27 schreef style het volgende:
[..]
Hou nu toch een keer op. Je verdraait tot nu toe alle verhalen zodat ze negatief overkomen voor Menno.
Je vergeet blijkbaar dat wij zelf ook meekijken en weten dat het niet waar is wat je schrijft.
Ja!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Uw BB worde geheiligd
Uw streams komen
zoals op internet
zoiets?
ik ga het toch vragenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:30 schreef versabommie het volgende:
Ik zou zo graag nu in de schoenen van Menno willen staan ...ik had die blonde teef echt heel duidelijk verteld dat ze zalf kon gaan kopen!
En Ingrid is helemaal zichzelf. Vormt geheel zelfstandig haar eigen mening en laat zich nooit door iemand omlullen. Zal ook nooit haar vrienden verraden. Nope! Heel verstandige en aardige meid die Ingrid, die zich totaal laat misleiden door die gemene Menno. Yepquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:27 schreef riri het volgende:
Ingrid zegt het goed,hij is zo met het winnen bezig dat hij zichzelf niet wil en kan zijn....dat winnen staat bij hem op de eerste plaats
Ingrid is heel onzeker en wilt erg graag in de groep blijvenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:29 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ongelooflijk idd. Ik vind juist Ingrid in deze de zwakke, want ze praat dus echt niet voor zichzelf, ze heeft het alleen maar over de groep. Een simpele vraag van Menno: HOe ben ik nu anders dan? Daar kan Ingrid geen antwoord opgeven.
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:30 schreef Day het volgende:
[..]
En Ingrid is helemaal zichzelf. Vormt geheel zelfstandig haar eigen mening en laat zich nooit door iemand omlullen. Zal ook nooit haar vrienden verraden. Nope! Heel verstandige en aardige meid die Ingrid, die zich totaal laat misleiden door die gemene Menno. Yep![]()
als ik menno was geweest had ik der meteen verteld dat ze lekker meost opflikkeren. gare kanslooze sletquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:30 schreef versabommie het volgende:
Ik zou zo graag nu in de schoenen van Menno willen staan ...ik had die blonde teef echt heel duidelijk verteld dat ze zalf kon gaan kopen!
je bent te soft....... droog die poeperd in en soepel rammen die handelquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:31 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
VasalineEn dan Brúút.... verder zeg ik niets ; -)
yeps!quote:
Knap dat je kunt volgen wat Ingrid zegt uuuh jaa ze zeggen roel zegt ze vinden nat zegtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:29 schreef riri het volgende:
Goed zo Ingrid,je ziet het goed
Ik hou wel van wicked angelsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Wij posten al vrijwel de hele avond vrijwel identiek, Scan.
HELP
Hij verzint zijn eigen streams, verdraait verhalen, alles om Menno maar te bashen.quote:
Ik denk óók aan mijzelf... maar als dat jou voorkeur is... een beetjer van dit?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
je bent te soft....... droog die poeperd in en soepel rammen die handel
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:32 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Ik denk óók aan mijzelf... maar als dat jou voorkeur is... een beetjer van dit?![]()
Niet doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:33 schreef versabommie het volgende:
...gegarandeerd dat ik er 40 euro aan stemmen doorjaag om menno erin te houden !
40 euro??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:33 schreef versabommie het volgende:
gegarandeerd dat ik er 40 euro aan stemmen doorjaag om menno erin te houden !
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:32 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Knap dat je kunt volgen wat Ingrid zegt uuuh jaa ze zeggen roel zegt ze vinden nat zegt
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:35 schreef BBscanner het volgende:
Hoop dat Menno nu weer Ingrid voor zich kan winnen en kan zorgen dat zijj op Rob zal stemmen. Ingrid is zeer beinvloedbaar! Kom op Menno!!!
Fok staat achter je! toch?
Precies. Ik vind dat ie het behoorlijk goed ziet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:34 schreef style het volgende:
Klopt Menno, ze zullen je nooit meer geloven omdat ze inderdaad vol zitten van vooroordelen en denken dat hij alleen met het spel bezig is.
Wat hij nu ook zou veranderen: het is nooit goed.
Het enige wat ze hopen is dat hij zo verandert dat zijn populairiteit afneemt.
Hypocriet stelletje![]()
tuuuuuuuuuuurlijk... en Hare Majesteit is geen strebertje en wil die 4 ton niet winnen??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:37 schreef riri het volgende:
Dido die zegt het ook goed
Menno trapt in zijn eigen valkuil,hij is zo met winnen bezig dat hij zichzelf niet is en alleen maar een strebertje is geworden
Ik had ook doorgewerkt. Alleen al omdat ik vind dat je voor die dagvergoeding best eens wat mag doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:37 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Zijn vader is toch voetballer of zo? Sportmensen willen gewoon winnen en geven niet snel op. Daarom snap ik ook wel dat ie nog 2 uur doorwerkte. Wat ie nu ook zegt dat ie zich ergert dat de rest geen werkers zijn. m.n. Joost
Beter aan een goed doel geven. Er is genoeg ellende op dit moment waar die 40 euro harder nodig isquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:33 schreef versabommie het volgende:
gegarandeerd dat ik er 40 euro aan stemmen doorjaag om menno erin te houden !
Ing is gewoon nog verliefd op menno en ze wil de oude menno terug....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:38 schreef style het volgende:
Even poep aan de groep zegt Ingrid.
En net moest ik meer rekening houden met de groep zegt Menno.
Ja, maar nu even niet zegt Ingrid.
![]()
![]()
Zullen we het op 2 weken houden slimmerd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:35 schreef mamapan het volgende:
Ik vind Menno echt heel zielig zoals hij door iedereen aangevallen wordt. Eerst heeft hij het verbruid bij Hum, en nu dus ook bij DE groep.
Robbie bedankt, L#L. Volgende week kan je bij Tanja op bezoek gaan.
ingrid spreekt gewoon onmiddellijk uit wat ze op dat moment denkt. Zonder filters of wat voor aanpassingen dan ook tussen hersens (?) en mond. Dat werkt niet echt goed, ik begrijp meestal geen moer van wat ze bedoeltquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:37 schreef cuall het volgende:
[..]
gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die Ingrid niet kan volgen. Ik zou geen gesprek van haar kunnen streamen voor de verslagen.
wat praat die onsamenhangend
Dat zou zeker leuk worden ja...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:39 schreef riri het volgende:
Zou een leuke BB worden alleen maar 10 menno's in het BB huis die tegen elkaar strijden
Één kille bedoening
Wilde de mening even peilen hier!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf![]()
Ik ben wel voor de underdog als die ten onrechte wordt afgemaakt, zoals nu.
quote:
Nee, nu zal er elke week een exit zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:40 schreef newsman het volgende:
[..]
Zullen we het op 2 weken houden slimmerd.
Ik heb juist het idee dat ze nooit ook maar enigszins verliefd op hem is geweest. Ze heeft hem gewoon gebruikt en heeft het idee dat ze hem nu niet meer nodig heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ing is gewoon nog verliefd op menno en ze wil de oude menno terug....
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wilde de mening even peilen hier!Vindt Menno ook niet super maar dit heeft hij niet verdient! Hoop dat hij er nog lang in blijft al is het alleen maar om de rest te sarren!
dat heb ik al eerder gehoord, maar nog geen bevestiging van gezien..... wat is je bron?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, nu zal er elke week een exit zijn.
Dat dacht ik ook, maar dan hadden ze eigenlijk nu al moeten nomineren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, nu zal er elke week een exit zijn.
Geen bron, maar het idee van de bewoners en een simpele rekensom om in de finale er 3 over te houden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat heb ik al eerder gehoord, maar nog geen bevestiging van gezien..... wat is je bron?
ik draag 60-70 % belasting af, lijkt me als er een apache minder gekocht wor dat mijn geld besteedt kan worden toch ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beter aan een goed doel geven. Er is genoeg ellende op dit moment waar die 40 euro harder nodig is
Precies, ze ligt nu goed in de groep, dus fuck Menno!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ze nooit ook maar enigszins verliefd op hem is geweest. Ze heeft hem gewoon gebruikt en heeft het idee dat ze hem nu niet meer nodig heeft.
als ze er idd net als voorgaande jaren maar 3 in de finale willen hebben ja...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geen bron, maar het idee van de bewoners en een simpele rekensom om in de finale er 3 over te houden.
kwestie van rekenen. Totaan de laatste week hebben we nog 6 donderdagen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat heb ik al eerder gehoord, maar nog geen bevestiging van gezien..... wat is je bron?
Ze probeert hem nu wel op te beuren...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ze nooit ook maar enigszins verliefd op hem is geweest. Ze heeft hem gewoon gebruikt en heeft het idee dat ze hem nu niet meer nodig heeft.
Klopt ik ben ook een streber wat dat betreft en wil gewoon doorgaan. k Heb ooit eens op rozenvelden gewerkt, waarbij we per stuk betaal werden, dat was ook alleen werken werken werken werken, koken, eten en slapen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:39 schreef style het volgende:
[..]
Ik had ook doorgewerkt. Alleen al omdat ik vind dat je voor die dagvergoeding best eens wat mag doen.![]()
* teamlead gaat opeens serieus emigratie overwegenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:43 schreef Sonique het volgende:
WAT??!!
De bewoners zijn een afspiegeling van de samenleving??!!
En bedankt Ingrid!!
Ik hoor het nu pas een beetjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:37 schreef cuall het volgende:
[..]
gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die Ingrid niet kan volgen. Ik zou geen gesprek van haar kunnen streamen voor de verslagen.
wat praat die onsamenhangend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |