Zo, jij weet wel het een en ander te verdraaien he?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:53 schreef riri het volgende:
hij gaat nu met joost slijmen,hij weet dat hij andere bewoners nodig heeft om die nominaties te kunnen beinvloeden
En die mensen hebben een grote mond omdat Menno teveel met het stem bezig zou zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:57 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid je kan beter niet veel over hem (Menno) praten als je wil dat hij weg gaat.
Ingrid geeft Nathalie dus nu tips om Menno weg te krijgen
Stream er uit!![]()
Nee omdat je altijd zo gemoedelijk overkomt, leek je me niet iemand die met dat soort dingen zo zou zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien niet eens zozeer te goed om bonen te sorteren, maar meer omdat ik vind dat BB maar eens leukere/interessantere opdrachten moet bedenken. Geen breiopdrachtjes, of winnie de pooh zakjes vullen of bonen sorteren. Kom op zeg.
Maar misschien voel ik me er ook wel te goed voor ja.Hersendodend werk hou ik niet van.
Help me herinneren dat ik me nooit opgeef
Trustenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:58 schreef lovebear het volgende:
ik ga maar weer eens slapen slapp lekker allemaal alvast en streamse nog verder![]()
![]()
Sorry hoor, maar het is eerder andersom.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:53 schreef riri het volgende:
hij gaat nu met joost slijmen,hij weet dat hij andere bewoners nodig heeft om die nominaties te kunnen beinvloeden
Als de streams het doen (&*@)(&()quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:58 schreef lovebear het volgende:
ik ga maar weer eens slapen slapp lekker allemaal alvast en streamse nog verder![]()
![]()
BB3 zat vol met leuke opdrachten...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zijn er bij de voorgaande BB edities dan wel leuke opdrachten geweest vraag ik me af?
![]()
Zie pag 5 van de vorige LKW, heb ik een opsommingl voor je neergekalkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:58 schreef Lkw het volgende:
Haha, okee, dank voor al het bijpraten over Joost, zal 'm eens wat meer kritisch gaan bekijken ipv 'm alleen maar als clown te zien
---------------------
Stream knalt er idd uit
jaaaaa, maar ik heb een versatelbox :-)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:00 schreef teamlead het volgende:
wtf is er met de streams aan de handIs er iemand die wel nog beeld heeft?
Nope, wel als ik opnieuw de Player opstart maar dat is denk ik een gechachde versie want krijg steeds hetzelfde stukje alsof de plaat blijft hangen zegmaar en daarna zwartquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:00 schreef teamlead het volgende:
Hij ging er uit toen weer even terug en nu weer op zwart bij XS4ALL en de Garnierstreamsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:00 schreef teamlead het volgende:
Was dat die met arm en rijk?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BB3 zat vol met leuke opdrachten...
Ja hier ook. Dat hij zich goed voelt maar dat mensen misschien wel op hem spugen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
Na het uitknallen van mijn stream probeer ik het steeds opnieuw en dan zie ik hetzelfde stukje van Joost op stream 1, heel vaag?
Het gesprek wat Joost nu met Menno heeft, wordt binnen 24 uur door Joost weer aan de rest van de groep verteld. Wedden?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:59 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het is eerder andersom.
Joost heeft flink lopen menno-bashen de afgelopen week en nu is Menno ineens weer zijn maatje.
Hou ons dan op de hoogte AJBquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
jaaaaa, maar ik heb een versatelbox :-)
Sorry als ik je teleurgesteld hebquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee omdat je altijd zo gemoedelijk overkomt, leek je me niet iemand die met dat soort dingen zo zou zijn, daaraan zie je weer dat je nooit een user kunt beoordelen hoe hij of zij is.
![]()
Ik verdraai niets,misschien heb jij het niet door wat menno zegt lijkt me of wil je dat niet horen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:57 schreef style het volgende:
[..]
Zo, jij weet wel het een en ander te verdraaien he?
Joost zit bij Menno te slijmen, niet andersom
Yeah!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:59 schreef Sonique het volgende:
Maar dus Rob is er nog steeds in....
BB heeft de stekker eruit getrokken. Tanja is weg, dus programma is voorbij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:02 schreef -Delta- het volgende:
De eerste dag zonder buik en de streams stoppen precies nu na 12 uur![]()
denk niet dat talpa dat maar iets zal intreseren, hooguit zorgen ze er voor dat iedereen in het huis het te weten komt zodat er weer ruzie ontstaatquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:02 schreef teamlead het volgende:
[talpabashmodus] ik heb het vermoeden dat de bewoners even grondig op hun flikker krijgen over de stemafspraken e.d. [/talpabashmodus]
Ja die was helemaal top. Met heftige battles konden ze switchen van arm naar rijk. "De battle begint... NU!" Af en toe middenin de nacht, maar dat staat me niet meer helder voor de geest. Ze waren iig geregeld de pineutquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Was dat die met arm en rijk?
Daar heb ik kleine stukjes van gezien, dat leek me wel erg leuk, in het stro slapen, week erna in een luxe kingsize bed![]()
Hij zei dat Joost niet moest zeggen wie hij ging nomineren, meer niet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:03 schreef riri het volgende:
[..]
Ik verdraai niets,misschien heb jij het niet door wat menno zegt lijkt me of wil je dat niet horen.
hij had het er zelfs over dat hij wou dat joost er niet met de anderen over sprak
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB heeft de stekker eruit getrokken. Tanja is weg, dus programma is voorbij.
Ik heb nog steeds het beeld van Menno en Joost.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:02 schreef Arliator het volgende:
Hier ook alles op zwart -(
Als straf voor het niet aflatende gejank hier op Talpa en BBquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:02 schreef BONG4002 het volgende:
Vanaf nu moet er betaald worden voor de streams![]()
Dan kunnen ze het wat mij betreft heel erg vergetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:02 schreef BONG4002 het volgende:
Vanaf nu moet er betaald worden voor de streams![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja die was helemaal top. Met heftige battles konden ze switchen van arm naar rijk. "De battle begint... NU!" Af en toe middenin de nacht, maar dat staat me niet meer helder voor de geest. Ze waren iig geregeld de pineut![]()
Ja, nieuw beleid, de cameramensen mogen ook eindelijk 's avonds achter de gebreide onderbroek kruipenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB heeft de stekker eruit getrokken. Tanja is weg, dus programma is voorbij.
Gelukkig vind jij het wel prima en blijf jij altijd kijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Als straf voor het niet aflatende gejank hier op Talpa en BB
Ach nu ja straf.... de oh zo verontwaardigden willen toch al niet meer kijken, toch, na al dit bedrog![]()
tsja.. stemafspraken mag nu eenmaal niet (volgens datzelfde reglement dat nu verneukt werd om rob erin te houden)... en op donderdag zijn er altijd meer streamers dan de rest van de week..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
denk niet dat talpa dat maar iets zal intreseren, hooguit zorgen ze er voor dat iedereen in het huis het te weten komt zodat er weer ruzie ontstaat
Hm, naar Menno toe maatje zijn en naar de rest van het huis Menno afzeiken is idd erg lullig...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:00 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Zie pag 5 van de vorige LKW, heb ik een opsommingl voor je neergekalkt.
via welke server kijk je?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het beeld van Menno en Joost.
HIj vond dat Joost zelf niet moest zeggen op wie hij gestemd had, omdat hij dat de hele week niet heeft willen doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:03 schreef riri het volgende:
[..]
Ik verdraai niets,misschien heb jij het niet door wat menno zegt lijkt me of wil je dat niet horen.
hij had het er zelfs over dat hij wou dat joost er niet met de anderen over sprak
ja wegens enorm succesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:05 schreef -Delta- het volgende:
Wat ik me trouwens al een tijdje afvraag, zouden ze in andere landen nu ook in BB een zwangere gaan stoppen?
Jawel, alleen de I-net streams zijn doodquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. stemafspraken mag nu eenmaal niet (volgens datzelfde reglement dat nu verneukt werd om rob erin te houden)... en op donderdag zijn er altijd meer streamers dan de rest van de week..
Versatel-kijkers hebben ook niks meer nu?
Heb jij nog steams ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:05 schreef versabommie het volgende:
lieske: vorige week was menno alweer heel bang om op de bak te komen en dat hij bij naat in bed ging en dat hij tegen lieske vertelde blablabla
het komt erop neer dat nu ongeveer elke beweging, elk woord elk ding van menno vanaf het begin fout is en was en dat menno evil is
Ah oke, ja daar heb je het al, battle of een weekopdracht...hoor je meteen het verschilquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja die was helemaal top. Met heftige battles konden ze switchen van arm naar rijk. "De battle begint... NU!" Af en toe middenin de nacht, maar dat staat me niet meer helder voor de geest. Ze waren iig geregeld de pineut![]()
chantal: lkaat hem maar wachten hij liet jou ook wachten na de bonenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:06 schreef versabommie het volgende:
inge wil met menno praten en gaat dat geloof ik nu doen ......
teringwijf zal wel zeggen : "ja maar ik wil maatjes blijven "blabla
Versabommie heeft versatel en kan ons nog op de hoogte houden!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. stemafspraken mag nu eenmaal niet (volgens datzelfde reglement dat nu verneukt werd om rob erin te houden)... en op donderdag zijn er altijd meer streamers dan de rest van de week..
Versatel-kijkers hebben ook niks meer nu?
Wij worden ook op rantsoen gezet, nog maar anderhalf uur streams per dagquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Als straf voor het niet aflatende gejank hier op Talpa en BB
go Versabommiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Versabommie heeft versatel en kan ons nog op de hoogte houden!
@Versabommie, Ga zo door!
battle duurde altijd maar heel kort hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:07 schreef -Delta- het volgende:
Ah oke, ja daar heb je het al, battle of een weekopdracht...hoor je meteen het verschil![]()
Ik wil deze mensen ook wel eens midden in de nacht opdrachten zien doen in de stromende regen, maar ja wat kunnen we nog meer wensen deze BB is al "harder dan ooit"![]()
![]()
![]()
Jouw posts zijn altijd zo kort dat ik er vaak niet uit kan halen of je het serieus of sarcastisch of gewoon als geintje bedoeltquote:
Wat ik triest vond, dat Tanja Dido niet bedanktequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef Day het volgende:
Tanja's woorden tegen Lieske bi het afscheid: Nou Lies, ik zie je snel weer. Hou je taai, hè? Denk aan alles wat ik gezegd hebt.
Dus: Lieske is nog steeds welkom bij Tanja.
(Ben van pure armoe maar filmpjes gaan kijken op de Talpa-site)
Nee die bedoelde ik niet. Iets naar onderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:06 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, naar Menno toe maatje zijn en naar de rest van het huis Menno afzeiken is idd erg lullig...
ja versatel abbo he ...livevoetbal en bb...alleen niet de internetuitzending deze week godverdommequote:
Nou idd, die zouden dat niet trekken. In BB3 zaten een hoop hoogst onaangename mensen, maar wel bikkels.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ah oke, ja daar heb je het al, battle of een weekopdracht...hoor je meteen het verschil![]()
Ik wil deze mensen ook wel eens midden in de nacht opdrachten zien doen in de stromende regen, maar ja wat kunnen we nog meer wensen deze BB is al "harder dan ooit"![]()
![]()
![]()
quote:Terwijl Joost, Rob en Ingrid wat sokken uitzoeken stoot Rob zijn teen. En ja, zoals velen weten, heeft hij maar één been. Toch vraagt Ingrid: “Je echte teen?” “Ja natuurlijk muts, ander gil ik niet van de pijn.”
Nood stream rantsoen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wij worden ook op rantsoen gezet, nog maar anderhalf uur streams per dag
, ik neem het niet zo serieus allemaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig vind jij het wel prima en blijf jij altijd kijken
haha sorry, ik ben altijd zo sloom dus ik hou het kort ander is alles al door 3 anderen gezegd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
Jouw posts zijn altijd zo kort dat ik er vaak niet uit kan halen of je het serieus of sarcastisch of gewoon als geintje bedoelt
Mooi, krijgen we dan eindelijk weer een week vol roddels, ruzies en haat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:09 schreef versabommie het volgende:
tis echt naat, chantal, lieske en ingrid nu keihard tegen menno achter zijn rug....
Grote kans dat Tanja dat gedaan heeft toen ze naar achteren (en dus uit beeld) gingenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat ik triest vond, dat Tanja Dido niet bedankte![]()
Misschien had ze dat al gedaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik had altijd maar 1 iemand die het bloed onder m'n nagels vandaan wist te halen en die is sinds vandaag weg, dus ik ben helemaal calm and peacefullquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:09 schreef milagro het volgende:
[..]
, ik neem het niet zo serieus allemaal
kijkt en fokt een stuk relaxter, hoor
doet bij mij niks hoorquote:
Dan hoor jij het heel anders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:05 schreef Day het volgende:
[..]
Hij zei dat Joost niet moest zeggen wie hij ging nomineren, meer niet!
Ik mompelde hier ook "En bedankt voor alles Dido"quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Grote kans, tja dan nog, als je weet dat je live op beeld bent...raar, zoiets zou ik niet 1 keer zeggen, maar goed ik ben ook geen Norse Groningsequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:10 schreef style het volgende:
[..]
Grote kans dat Tanja dat gedaan heeft toen ze naar achteren (en dus uit beeld) gingen
dat zal voor sommigen echt afzien wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wij worden ook op rantsoen gezet, nog maar anderhalf uur streams per dag
Kwam die uit Tanja's budget?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:12 schreef cevece het volgende:
[..]
Ik mompelde hier ook "En bedankt voor alles Dido"
Ik vond het niet zo netjes van Tanja, maarja het was voor Tanja niet meer dan normaal dat ze extra in de watten gelegd werd natuurlijk. Niets om dankjewel voor te zeggen. Tenslotte had Dido d'r pakje sigaretten al gehad he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |