En met rantsoen, dus niks lekkers te eten om de nacht door te komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
Weet je wat ik een leuke opdracht zou vinden?
Als ze om de beurt gedurende één week 24 uur niet mogen slapen tot de volgende live-uitzendingZoiets was al in BB4 geweest met Laurens als ik het goed heb, maar t lijkt me wel boeiend als de gehele groep een keertje aan de beurt komt
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:21 schreef Sonique het volgende:
JAAAA, ze doen het weer!
Volgens mij in BB3. Andries zat net in het huis toen hij al apart moest gaan en 48 uur wakker moest blijven ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
Weet je wat ik een leuke opdracht zou vinden?
Als ze om de beurt gedurende één week 24 uur niet mogen slapen tot de volgende live-uitzendingZoiets was al in BB4 geweest met Laurens als ik het goed heb, maar t lijkt me wel boeiend als de gehele groep een keertje aan de beurt komt
Dido begrijp ik niet best in deze; ze neemt het toch behoorlijk voor menno op maar vertelt wel aan Roel dat ze het raar vond dat menno bij haar in bed wilde kruipen waardoor Roel plotseling weer volledig anti-Menno werdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:18 schreef teamlead het volgende:
dus.. dido en roel doen ook mee aan de "haat menno actie"
tsja.. niet echt nieuws
hallelujah, GODZIJDANK !!!quote:
Klopt ja, ik vergiste me evenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij in BB3. Andries zat net in het huis toen hij al apart moest gaan en 48 uur wakker moest blijven ofzo.
Je heb gelijk MIlagro, zo kijk ik BB ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:09 schreef milagro het volgende:
[..]
, ik neem het niet zo serieus allemaal
kijkt en fokt een stuk relaxter, hoor
Volgens mij was Dido buiten bij het hek gaan staan om als laatste afscheid te nemen. En toen zei Tanja dat tegen haar.quote:
Wel knap gedaan hoor, dat je zo snel alles kan bijtypen wat ze zeggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
hallelujah, GODZIJDANK !!!
heb bijna geen gevoel meer in me vingers :-)
Dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:17 schreef style het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij echt alles op alles te zetten om een Menno haat te kweken hier![]()
Neem je jezelf nog serieus?![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
hallelujah, GODZIJDANK !!!
heb bijna geen gevoel meer in me vingers :-)
Én vastquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:23 schreef tjCherryman het volgende:
And we're BACK !!
Onze Hummie, die in Aalsmeer zijtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:20 schreef Lkw het volgende:
[..]
Of thuis een dagboekkamer inrichten, en elke dag knielend richting Aalsmeer bidden om vergiffenis en een uurtje extra streaming
Hmm okequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij was Dido buiten bij het hek gaan staan om als laatste afscheid te nemen. En toen zei Tanja dat tegen haar.
en dat voor iemand uit de ict wereld ...wij tikken alleen maar met twee vingers hehehehequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel knap gedaan hoor, dat je zo snel alles kan bijtypen wat ze zeggen
HULDE![]()
Dan denk ik toch dat jij naar een ander huis zit te kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:24 schreef riri het volgende:
[..]
Dat doe ik niet.
Ik vermeld wat er in het huis gebeurt
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Onze Hummie, die in Aalsmeer zijt
Uw BB worde geheiligd
Uw streams komen
Uw wil geschiede in het huis
zoals op internet
Geef ons heden onze dagelijkse streams
En vergeef ons onze tanja-haat
zoals ook wij aan anderen vergeven
en leidt ons niet naar RTL4
en verlos ons van de publieken
zoiets?
En je begreep die niet, omdat je het stuk ervoor gemist had.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:24 schreef riri het volgende:
[..]
Dat doe ik niet.
Ik vermeld wat er in het huis gebeurt
Z'n moeder zei al dat hij veel te soft wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:23 schreef Day het volgende:
Menno gaat dit toch niet voor zoete koek aannemen van die kut, toch?
PRACH-TIG!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Onze Hummie, die in Aalsmeer zijt
Uw BB worde geheiligd
Uw streams komen
Uw wil geschiede in het huis
zoals op internet
Geef ons heden onze dagelijkse streams
En vergeef ons onze tanja-haat
zoals ook wij aan anderen vergeven
en leidt ons niet naar RTL4
en verlos ons van de publieken
zoiets?
Yep. Volgens dat Roel-mannenregelsboekje mag hijzelf trouwens wél aan Ingrid zitten. Als het hemzelf betreft gelden die opgeklopte regels van 'm blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:21 schreef Day het volgende:
Wat dat op de mond zoenen betreft (Menno + Dido) weet ik niet, dat heb ik niet gezien.
Maar dat Menno bij Dido ging liggen was gewoon een geintje, hoor. Dido tilt daar wel heel zwaar aan.
EN Roel die nu strontjaloers is en daarom maar mee gaat bashen op Menno, vergeet wel dat hij al bij Linda en Lieske in bed heeft gelegen en dat daar veel meer is gebeurd!
Maar goed, het zal wel een mannenregel zijn.![]()
nou, hè, stel je voor!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:24 schreef Ferdii het volgende:
joost duikt weer bij nathalie in bed
en ik denken zat ze allebij bezet waren
Ik heb bijna met m'n oor aan de tv gekluisterd gezeten en gewacht of er echt niks zou komen en ik hoorde alleen die laatste bedankt tegen Lieske en later wat tegen de groep.quote:
Hou nu toch een keer op. Je verdraait tot nu toe alle verhalen zodat ze negatief overkomen voor Menno.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:25 schreef riri het volgende:
Menno valt gewoon door de mand bij de bewoners dat is zo duidelijk als wat
welkom bij het spel big brother!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:26 schreef Bocaj het volgende:
Ing heeft wel gelijk... Menno speelt een spel! Onnatuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |