En met rantsoen, dus niks lekkers te eten om de nacht door te komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
Weet je wat ik een leuke opdracht zou vinden?
Als ze om de beurt gedurende één week 24 uur niet mogen slapen tot de volgende live-uitzendingZoiets was al in BB4 geweest met Laurens als ik het goed heb, maar t lijkt me wel boeiend als de gehele groep een keertje aan de beurt komt
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:21 schreef Sonique het volgende:
JAAAA, ze doen het weer!
Volgens mij in BB3. Andries zat net in het huis toen hij al apart moest gaan en 48 uur wakker moest blijven ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
Weet je wat ik een leuke opdracht zou vinden?
Als ze om de beurt gedurende één week 24 uur niet mogen slapen tot de volgende live-uitzendingZoiets was al in BB4 geweest met Laurens als ik het goed heb, maar t lijkt me wel boeiend als de gehele groep een keertje aan de beurt komt
Dido begrijp ik niet best in deze; ze neemt het toch behoorlijk voor menno op maar vertelt wel aan Roel dat ze het raar vond dat menno bij haar in bed wilde kruipen waardoor Roel plotseling weer volledig anti-Menno werdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:18 schreef teamlead het volgende:
dus.. dido en roel doen ook mee aan de "haat menno actie"
tsja.. niet echt nieuws
hallelujah, GODZIJDANK !!!quote:
Klopt ja, ik vergiste me evenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij in BB3. Andries zat net in het huis toen hij al apart moest gaan en 48 uur wakker moest blijven ofzo.
Je heb gelijk MIlagro, zo kijk ik BB ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:09 schreef milagro het volgende:
[..]
, ik neem het niet zo serieus allemaal
kijkt en fokt een stuk relaxter, hoor
Volgens mij was Dido buiten bij het hek gaan staan om als laatste afscheid te nemen. En toen zei Tanja dat tegen haar.quote:
Wel knap gedaan hoor, dat je zo snel alles kan bijtypen wat ze zeggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
hallelujah, GODZIJDANK !!!
heb bijna geen gevoel meer in me vingers :-)
Dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:17 schreef style het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij echt alles op alles te zetten om een Menno haat te kweken hier![]()
Neem je jezelf nog serieus?![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
hallelujah, GODZIJDANK !!!
heb bijna geen gevoel meer in me vingers :-)
Én vastquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:23 schreef tjCherryman het volgende:
And we're BACK !!
Onze Hummie, die in Aalsmeer zijtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:20 schreef Lkw het volgende:
[..]
Of thuis een dagboekkamer inrichten, en elke dag knielend richting Aalsmeer bidden om vergiffenis en een uurtje extra streaming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |