Is al dicht.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:56 schreef dndiek het volgende:
het Grote Voetbal Geruchten Topic #1 doe maar dicht
nu wel jaquote:
Voetbal is op 1-1-2003 van start gegaan.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:22 schreef Dos37 het volgende:
Klopt het dat ik geen oude topics meer kan bekijken. Omdat er geen goede Search is zocht ik topics over wedstrijden bezoeken in het buitenland (Engeland). Maar verder als begin 2004 kom ik niet terug. Of is voetbal toen pas van start gegaan.
Nee zo krijg ik ook nog wel een paar resultaten bedanktquote:Op woensdag 16 november 2005 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Voetbal is op 1-1-2003 van start gegaan.
Heb je het al geprobeerd met deze alternatieve search:
http://forumtools.phserver.net/search_lite/
Ja dat snap ik ook niet ik zal eens kijken of het in een ander sub forum wel verder kom.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Vreemd dat je via de search onderaan inderdaad niet verder komt dan 2004, eerder kon dat altijd wel.
Precies. Dat doen we dus niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:16 schreef Dos37 het volgende:
geef eens een voorbeeld van een land wat in de kwalificatie reeks is uitgezwaaid.
Liever ook niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom wel bij clubteams dan?
Graag gedaan.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef SCH het volgende:
golfer, complimenten dat je dat topic over poule C hebt gesloten - wat een bagger was dat - je bent nog steeds SCHerp op je ouwe dag, scherper dan dat konijn en die dikke eend
Ik heb vandaag deel 1 van de cursus team management gehad, als je nog tips wilt dan hoor ik het welquote:
Man, die cursus heb ik in 1978 al gehad, gevolgd door Hoger Management.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:47 schreef SCH het volgende:
Ik heb vandaag deel 1 van de cursus team management gehad, als je nog tips wilt dan hoor ik het wel![]()
Dat was nog in de tijd van de directieve stijl, dat is zo jaren 70. Je moet nodig opfrissen.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, die cursus heb ik in 1978 al gehad, gevolgd door Hoger Management.
Ook die opfriscusrusjes heb ik gehad. Coachend leiderschap ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:49 schreef SCH het volgende:
Dat was nog in de tijd van de directieve stijl, dat is zo jaren 70. Je moet nodig opfrissen.![]()
Het zou je echt goed doen - het is gewoon een tip hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook die opfriscusrusjes heb ik gehad. Coachend leiderschap ofzo.![]()
Het is maar wanneer je online bent ook he. Ons rooster is wel oke.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef SCH het volgende:
golfer, complimenten dat je dat topic over poule C hebt gesloten - wat een bagger was dat - je bent nog steeds SCHerp op je ouwe dag, scherper dan dat konijn en die dikke eend
Ik ken het rooster uit mijn hoofdquote:Op donderdag 17 november 2005 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is maar wanneer je online bent ook he. Ons rooster is wel oke.
quote:Op donderdag 17 november 2005 09:27 schreef SCH het volgende:
Ik ken het rooster uit mijn hoofd
9.00-13.00 Vaduz
15.00-02.00 golfer
02.00 - 06.00 rubbereend
Daarom ben ik er veel tussen 1 en 3
Jij bent een echte nachtbrakerquote:Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef rubbereend het volgende:
ik kom even kijken, al heb ik geen dienst
Joh.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:42 schreef Suijk het volgende:
Dit gaat ook over jullie.
De centralisatie-koorts.
We hebben dat laatste tijd steeds minder centrale topics, maar om voor elk wissewasje bij een club een nieuw topic te openen, terwijl we al jaren voor elke ongeveer denkbare club en speler aparte topics hebben waar nieuwtjes over die club of speler in kunnen, lijkt mij een enorme wildgroei aan topics op te leveren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:48 schreef Suijk het volgende:
Misschien dat je medemods er wel iets over te melden hebben.
Done.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:12 schreef dndiek het volgende:
Real Madrid C.F. - F.C. Barcelona 19/11
TT veranderen in 19/11 svp
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef rubbereend het volgende:
ik kom even kijken, al heb ik geen dienst
Ik dacht dat ik dat ook aangekaart had in dit topicquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:32 schreef rubbereend het volgende:
ik sluit me daar bij aan, op initiatief van DG worden er meer topics opgelaten. Als ik de topics bekijk die de laatste tijd gesloten zijn heb ik niet het idee dat we fanatiek bezig zijn alles te centraliseren.
Tuurlijk wel. Moet toch een beetje het gemis aan mij compenseren?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:wie wordt de nieuwe mod.
Graag geen Ajax fan
quote:
Het andere topic gaat ook nu alleen maar over zijn dood. Vind het een beetje overdreven en dubbel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan wel gewoon open blijven, dit nieuwsfeit is wel een apart topic waard en is makkelijker te vinden.
Het andere topic bestaat al een tijd en gaat meer over de voetballer Best.
eens isquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef natte-flamoes het volgende:
George Best (59) overleden
dergelijke reacties worden in een forum als OUD niet toegestaan. Het lijkt me dat in een topic als die zulke reacties ook niet echt welkom zijn, wel?
Ik meende dat je in het andere topic je zegje ook al had gedaan, verder moest ik even consequent zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:39 schreef Gunner het volgende:
wat een moraal ridders zeg. wel fijn dat ook mijn berichten worden ge-trashed. Het is toch een feit dat zin dood slechts een optelsom is van zijn levens stijl? (om het even te nuanceren)?
Ik zal niet ontkennen dat het een groot talent is, maar wel een talent die zijn eigen talent heeft verkwanselt
Die derde mod moet nu echt weer snel komen, als jullie het niet met z'n tweeen aankunnen hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Helaas waren we allebei even afwezig, ik heb een hele hoop verwijderd.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog een paar topics die dicht kunnen:
A tribute to George Best nu op BBC-1.
Het is zo langzamerhand wel mooi geweest!
Suijk, de nieuwe mod!
Een nieuwe mod? Zo ja, wie dan? Speculeer hier!
Wie heeft er hier Versatel en interesse in een bijbaantje?
Graag gedaan
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik snapte pas na 3 pagina's waarom jij elke keer een quote meenam in je post. Ik kreeg elke keer die "twee dezelfde berichten in 1 topic plaatsen-error". Begreep maar niet waarom jij dat niet kreeg
Was wel leuk he
snel aangebrand, ja dat waren ze destijds in Enschede ook... daarom dien je gewoon niemand daarmee te kwetsen. Bovendien is het gewoon een kutuser die op moet rotten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat ben je snel aangebrand zeg.
Wil je daarmee zeggen dat ze jou ook moeten bannen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Iedereen ergert zich aan die gast, hij heeft nog niks fatsoenlijks gezegd. Is alleen maar aan het zieken tegen mensen van andere clubs. Opsouten met die kwal.
Zeg, houden we het wel serieus. Dit is feedback. Voor flauwe grappen ga je maar naar ONZquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat ze jou ook moeten bannen?
Een banrequest is het in feite wel...quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat ze jou ook moeten bannen?
Dat is waar, maar om het in 4 of 5 topic te moeten lezen dat er gescoord is, gaat ook een beetje ver natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2005 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Aan uitslagen ontkom je eigenlijk niet meer hier, is ook moeilijk wat aan te doen denk ik. Het valt wel te proberen.
Maar de FAQ eens herzien/updaten is een goed idee. We zullen het eens onderling bespreken.
quote:Op zondag 27 november 2005 12:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weet iemand waar Utrecht - Ajax en Feyenoord - Heracles op komen?
Ik denk dat in de tussentijd in dat zelfde topic ongeveer 15 keer de betreffende site is gepost.quote:Op zondag 27 november 2005 14:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord - Heracles nog ergens?
Dan moeten ze niet op een openbaar forum gaan kijken, simple as that.quote:Op zondag 27 november 2005 14:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zijn genoeg mensen die volgens mij geen uitslagen willen weten tot de samenvattingen beginnen en die kunnen onderhand nergens meer posten.
Is dicht.quote:Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef Burner2000 het volgende:
Het Grote AFC Ajax Topic #228: Ajax, ons cluppie
Dubbel en slechte OP.
Nog een week weg gaan?quote:Op maandag 28 november 2005 18:09 schreef SCH het volgende:
Ik heb de ontgroening van Suijk gemist, hoe lossen we dat nou op?
Negerzoen toch wel?quote:Op maandag 28 november 2005 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Past er niet helemaal op helaas.
ok.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:00 schreef Suijk het volgende:
Ben niet zo'n fan van al die sticky topics. Blijf hem maar hoog in de lijst houden, stop hem in je sig, zet het in de Hools OP, genoeg mogelijkheden.De geinteresseerden vinden het dan wel.
Goezo!quote:
een beetje niveau is in VBL iig wel gewenst jaquote:Op donderdag 1 december 2005 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Goezo!![]()
Weg met dit soort onderkruipsels in VBL.
Mee eens. Suggesties zoals "een kloon van DAM, want dat is ook een racist" mogen daarom ook wel achterwege blijven wat mij betreft. Zeker omdat hij geen racist is.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een beetje niveau is in VBL iig wel gewenst ja
Je hebt zijn post in het Kalou-topic gemist, neem ik aan?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:59 schreef cultheld het volgende:
Suggesties zoals "een kloon van DAM, want dat is ook een racist" mogen daarom ook wel achterwege blijven wat mij betreft. Zeker omdat hij geen racist is.
Mantel der liefde en weg halen van foute posts is soms ook niet nodig.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:05 schreef rubbereend het volgende:
Inderdaad dat soort offtopic gepost is dan ook weg gehaald. en verder gaan we die discussie hier ook niet voeren.
kan ja, alleen lokt zo'n post vele offtopic reacties uit (zoals je duidelijk hebt kunnen zien). Bovendien was in dit geval die post ook al offtopic.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Mantel der liefde en weg halen van foute posts is soms ook niet nodig.
Laat ze maar lekker in het openbaar op hun racistische bek gaan dat soort users, zodat de rest van ons onschuldige usertjes het ook kunnen zien.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:31 schreef rubbereend het volgende:
eem goede avond....... en een slotje daarop. Dank voor de tip
topic staat nu onderaan dus als het goed is kijkt daar niemand mee na. Deze spammert zijn we kwijt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
![]()
Misschien kun je de links nog ff eruit slopen, vertrouw die toolbar niet echt...
In deze post wijzigen bij de opstelling PSV - Ado den Haag. Dankjequote:zoals reeds in de fok!-post http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/19714 gemeld, maar echter ook nog steeds niet is verbeterd viel bij PSV-ADO in de 85e minuut Ferry Bodde in voor Joonas Kolkka
Hartelijk dankquote:
Wel Ferrie Bodde hoop ik dan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Zou een modje zo aardig zijn om dit eventjes toe te voegen?
[..]
In deze post wijzigen bij de opstelling PSV - Ado den Haag. Dankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |