Nog een week weg gaan?quote:Op maandag 28 november 2005 18:09 schreef SCH het volgende:
Ik heb de ontgroening van Suijk gemist, hoe lossen we dat nou op?
Negerzoen toch wel?quote:Op maandag 28 november 2005 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Past er niet helemaal op helaas.
ok.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:00 schreef Suijk het volgende:
Ben niet zo'n fan van al die sticky topics. Blijf hem maar hoog in de lijst houden, stop hem in je sig, zet het in de Hools OP, genoeg mogelijkheden.De geinteresseerden vinden het dan wel.
Goezo!quote:
een beetje niveau is in VBL iig wel gewenst jaquote:Op donderdag 1 december 2005 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Goezo!![]()
Weg met dit soort onderkruipsels in VBL.
Mee eens. Suggesties zoals "een kloon van DAM, want dat is ook een racist" mogen daarom ook wel achterwege blijven wat mij betreft. Zeker omdat hij geen racist is.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een beetje niveau is in VBL iig wel gewenst ja
Je hebt zijn post in het Kalou-topic gemist, neem ik aan?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:59 schreef cultheld het volgende:
Suggesties zoals "een kloon van DAM, want dat is ook een racist" mogen daarom ook wel achterwege blijven wat mij betreft. Zeker omdat hij geen racist is.
Mantel der liefde en weg halen van foute posts is soms ook niet nodig.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:05 schreef rubbereend het volgende:
Inderdaad dat soort offtopic gepost is dan ook weg gehaald. en verder gaan we die discussie hier ook niet voeren.
kan ja, alleen lokt zo'n post vele offtopic reacties uit (zoals je duidelijk hebt kunnen zien). Bovendien was in dit geval die post ook al offtopic.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Mantel der liefde en weg halen van foute posts is soms ook niet nodig.
Laat ze maar lekker in het openbaar op hun racistische bek gaan dat soort users, zodat de rest van ons onschuldige usertjes het ook kunnen zien.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:31 schreef rubbereend het volgende:
eem goede avond....... en een slotje daarop. Dank voor de tip
topic staat nu onderaan dus als het goed is kijkt daar niemand mee na. Deze spammert zijn we kwijt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
![]()
Misschien kun je de links nog ff eruit slopen, vertrouw die toolbar niet echt...
In deze post wijzigen bij de opstelling PSV - Ado den Haag. Dankjequote:zoals reeds in de fok!-post http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/19714 gemeld, maar echter ook nog steeds niet is verbeterd viel bij PSV-ADO in de 85e minuut Ferry Bodde in voor Joonas Kolkka
Hartelijk dankquote:
Wel Ferrie Bodde hoop ik dan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Zou een modje zo aardig zijn om dit eventjes toe te voegen?
[..]
In deze post wijzigen bij de opstelling PSV - Ado den Haag. Dankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |