Tuurlijk wel. Moet toch een beetje het gemis aan mij compenseren?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:wie wordt de nieuwe mod.
Graag geen Ajax fan
quote:
Het andere topic gaat ook nu alleen maar over zijn dood. Vind het een beetje overdreven en dubbel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan wel gewoon open blijven, dit nieuwsfeit is wel een apart topic waard en is makkelijker te vinden.
Het andere topic bestaat al een tijd en gaat meer over de voetballer Best.
eens isquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef natte-flamoes het volgende:
George Best (59) overleden
dergelijke reacties worden in een forum als OUD niet toegestaan. Het lijkt me dat in een topic als die zulke reacties ook niet echt welkom zijn, wel?
Ik meende dat je in het andere topic je zegje ook al had gedaan, verder moest ik even consequent zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:39 schreef Gunner het volgende:
wat een moraal ridders zeg. wel fijn dat ook mijn berichten worden ge-trashed. Het is toch een feit dat zin dood slechts een optelsom is van zijn levens stijl? (om het even te nuanceren)?
Ik zal niet ontkennen dat het een groot talent is, maar wel een talent die zijn eigen talent heeft verkwanselt
Die derde mod moet nu echt weer snel komen, als jullie het niet met z'n tweeen aankunnen hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Helaas waren we allebei even afwezig, ik heb een hele hoop verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |