Hoe laat mag dat beginnen en waar?quote:Op maandag 21 november 2005 19:13 schreef S-Two het volgende:
Harry Potter komt er voor
Ik ga iig ff Dit Was Het Nieuws kijken
Er is mij vertelt dat het te zien is via www.uitzendinggemist.nl , dus dat ga ik zo ff proberenquote:Op maandag 21 november 2005 20:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe laat mag dat beginnen en waar?
Inderdaad. erg koud.quote:Op maandag 21 november 2005 21:22 schreef S-Two het volgende:
Coach, ik neem trouwens aan dat we wel met handschoenen aan mogen spelen in deze kou?
uiterraad.., dat doe ik zelf in het echt ook momenteelquote:
Echt nietquote:Op maandag 21 november 2005 21:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Voordeel van keeper, jongens.
Daar heb ik eelt tegen gekweekt.quote:Op maandag 21 november 2005 22:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Echt niet
Weet je hoe hard een bal aankomt als je handschoenen nat zijn
ik ook, maar ik had het zaterdag wel koudquote:Op maandag 21 november 2005 23:17 schreef jpzegthallo het volgende:
Zo héél koud is het niet toch? Ik train nog steeds met korte broek
Eelt of niet, het is koud.quote:Op maandag 21 november 2005 23:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar heb ik eelt tegen gekweekt.
quote:Op maandag 21 november 2005 23:17 schreef jpzegthallo het volgende:
Klopt, maar gewoon doorspelen. De pijn komt later wel. (En is na een nachtje slapen weer weg.quote:
Dat is niet goed voor de spieren met deze kou (zei onze trainer altijd). Ik train trouwens zelf ook nog in mijn korte broek (onder m'n lange aanquote:Op maandag 21 november 2005 23:17 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik train ook nog in korte broek, niks mis meequote:Op dinsdag 22 november 2005 18:48 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor de spieren met deze kou (zei onze trainer altijd). Ik train trouwens zelf ook nog in mijn korte broek (onder m'n lange aan)
Sommige mensen staan tenminste niet stil op de training.. en doen tenminste nog watquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sommige mensen hebben veel beenhaar, S-Two..
Wacht maar tot we moeten trampolinespringen op het survivalkamp, mannetje..quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:05 schreef stame het volgende:
[..]
Sommige mensen staan tenminste niet stil op de training.. en doen tenminste nog wat
Ja inderdaad, dan doe jij tenminste ook nog eens wat anders dan ballen uit het net halenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wacht maar tot we moeten trampolinespringen op het survivalkamp, mannetje..
ja hoor.., je hebt je toch niet verstapt bij die putdekselquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb me vanavond verstapt in de ArenA, voor de zekerheid neem ik morgen een dag vrij. Is dat goed coach?
Nee op de trappenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:34 schreef WEST het volgende:
[..]
ja hoor.., je hebt je toch niet verstapt bij die putdeksel![]()
waar ik bij thun doorheen zakte
![]()
lolquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee op de trappen. Dacht dat ik al boven was
Als jij een keer normaal meedoet op de training hoef ik die moeite ten minste minder te doen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:24 schreef stame het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan doe jij tenminste ook nog eens wat anders dan ballen uit het net halen
Als hij nog op de bank MAGquote:Op woensdag 23 november 2005 16:59 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
En whoppa, weer een bank vol![]()
Lastige zin is datquote:Op woensdag 23 november 2005 16:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als jij een keer normaal meedoet op de training hoef ik die moeite ten minste minder te doen!
@ Kaap: denk dat je kansen op een basisplaats nu helemaal verkeken zijn?
Ik doe mijn werk toch. Ik zeg toch dat je vaak moet vissenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik bedoel dat jij gewoon je werk moet doen op de training..
komt tegen die tijd wel.., je moet de concurrentie niet wijzer maken dan ze al zijnquote:Op maandag 28 november 2005 11:04 schreef dndiek het volgende:
ok, kan je de opstelling voor woensdag al geven of wil je dat nog niet doen?
EenSCH, er moet wederzijds respect zijn en dat was er vorige week duidelijk nietquote:Op maandag 28 november 2005 13:25 schreef WEST het volgende:
[..]
komt tegen die tijd wel.., je moet de concurrentie niet wijzer maken dan ze al zijn![]()
ik kan wel melden dat Kaap voor onbepaalde tijd geschorst is wegens zijn uitlatingen vorige week.
Ze waren in ieder geval niet voor herhaling vatbaar...quote:Op maandag 28 november 2005 14:39 schreef Gollemrulez het volgende:
waren die uitlatingen zo ernstig?
Was er op 6 december geen bekerprogramma ?quote:Op maandag 28 november 2005 10:03 schreef WEST het volgende:
vanavond gaat het wederom niet door (sneeuw), deze wedstrijd wordt woensdag in gehaald, en die van poldervogels op 7 december in gehaald.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |