Voetbal is op 1-1-2003 van start gegaan.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:22 schreef Dos37 het volgende:
Klopt het dat ik geen oude topics meer kan bekijken. Omdat er geen goede Search is zocht ik topics over wedstrijden bezoeken in het buitenland (Engeland). Maar verder als begin 2004 kom ik niet terug. Of is voetbal toen pas van start gegaan.
Nee zo krijg ik ook nog wel een paar resultaten bedanktquote:Op woensdag 16 november 2005 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Voetbal is op 1-1-2003 van start gegaan.
Heb je het al geprobeerd met deze alternatieve search:
http://forumtools.phserver.net/search_lite/
Ja dat snap ik ook niet ik zal eens kijken of het in een ander sub forum wel verder kom.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Vreemd dat je via de search onderaan inderdaad niet verder komt dan 2004, eerder kon dat altijd wel.
Precies. Dat doen we dus niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:16 schreef Dos37 het volgende:
geef eens een voorbeeld van een land wat in de kwalificatie reeks is uitgezwaaid.
Liever ook niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom wel bij clubteams dan?
Graag gedaan.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef SCH het volgende:
golfer, complimenten dat je dat topic over poule C hebt gesloten - wat een bagger was dat - je bent nog steeds SCHerp op je ouwe dag, scherper dan dat konijn en die dikke eend
Ik heb vandaag deel 1 van de cursus team management gehad, als je nog tips wilt dan hoor ik het welquote:
Man, die cursus heb ik in 1978 al gehad, gevolgd door Hoger Management.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:47 schreef SCH het volgende:
Ik heb vandaag deel 1 van de cursus team management gehad, als je nog tips wilt dan hoor ik het wel![]()
Dat was nog in de tijd van de directieve stijl, dat is zo jaren 70. Je moet nodig opfrissen.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, die cursus heb ik in 1978 al gehad, gevolgd door Hoger Management.
Ook die opfriscusrusjes heb ik gehad. Coachend leiderschap ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:49 schreef SCH het volgende:
Dat was nog in de tijd van de directieve stijl, dat is zo jaren 70. Je moet nodig opfrissen.![]()
Het zou je echt goed doen - het is gewoon een tip hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook die opfriscusrusjes heb ik gehad. Coachend leiderschap ofzo.![]()
Het is maar wanneer je online bent ook he. Ons rooster is wel oke.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef SCH het volgende:
golfer, complimenten dat je dat topic over poule C hebt gesloten - wat een bagger was dat - je bent nog steeds SCHerp op je ouwe dag, scherper dan dat konijn en die dikke eend
Ik ken het rooster uit mijn hoofdquote:Op donderdag 17 november 2005 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is maar wanneer je online bent ook he. Ons rooster is wel oke.
quote:Op donderdag 17 november 2005 09:27 schreef SCH het volgende:
Ik ken het rooster uit mijn hoofd
9.00-13.00 Vaduz
15.00-02.00 golfer
02.00 - 06.00 rubbereend
Daarom ben ik er veel tussen 1 en 3
Jij bent een echte nachtbrakerquote:Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef rubbereend het volgende:
ik kom even kijken, al heb ik geen dienst
Joh.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:42 schreef Suijk het volgende:
Dit gaat ook over jullie.
De centralisatie-koorts.
We hebben dat laatste tijd steeds minder centrale topics, maar om voor elk wissewasje bij een club een nieuw topic te openen, terwijl we al jaren voor elke ongeveer denkbare club en speler aparte topics hebben waar nieuwtjes over die club of speler in kunnen, lijkt mij een enorme wildgroei aan topics op te leveren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:48 schreef Suijk het volgende:
Misschien dat je medemods er wel iets over te melden hebben.
Done.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:12 schreef dndiek het volgende:
Real Madrid C.F. - F.C. Barcelona 19/11
TT veranderen in 19/11 svp
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef rubbereend het volgende:
ik kom even kijken, al heb ik geen dienst
Ik dacht dat ik dat ook aangekaart had in dit topicquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:32 schreef rubbereend het volgende:
ik sluit me daar bij aan, op initiatief van DG worden er meer topics opgelaten. Als ik de topics bekijk die de laatste tijd gesloten zijn heb ik niet het idee dat we fanatiek bezig zijn alles te centraliseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |