Ik hoop niet savondslaat, want dan slaap ik niet meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:36 schreef Plotinus het volgende:
Hoe laat wordt dit uitgezonden?
Ow, die ga ik gewoon kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:40 schreef Billy_Mack het volgende:
ik dacht 22.00 uur
Schijnt waargebeurd te zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:22 schreef Xalopalyps het volgende:
Yez, *zien moet*
Is het bij de weg een echt gebeurd verhaal of gewoon nep?
Edit:
Lekker 2 uur lang
Gezellig![]()
*Verzet zijn tv maar alvast
Volgens mij zit jij echt trillend en met klamme handen achter de buis op het moment, telkens op je horloge kijkendquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:54 schreef Xalopalyps het volgende:
Nog 4 uur en 6 minuten te gaan~!111111`~!11!~!11uno!!1
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij echt trillend en met klamme handen achter de buis op het moment, telkens op je horloge kijkend![]()
![]()
Dan pleur ik morgen van m'n fiets afquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef Billy_Mack het volgende:
Gast! Laat jezelf ff over een flesje bier zakken!
* matrix aan het kijken is op zijn laptop in afwachting van 10uquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:28 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
32 min om precies te zijn![]()
![]()
![]()
*laptop haalt om erbij te zetten
Wordt het in elk geval niet zo'n standaard sceptisch verhaal zoals je helaas bijna altijd ziet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:39 schreef ixio het volgende:
The narrator intones breathtaking claims like 'Science has proven that strong geomagnetic fields are associated with ghosts.'
Despite its ludicrous aspects, "A Haunting in Georgia" merits skeptics' serious concern - and the attention of anyone who cares about the documentary form's power to transmit genuine knowledge (or harmful misinformation). Haunting presents highly questionable paranormal claims as fact, and does so in a "newish" way that will discourage many viewers from expecting any skeptical rejoinder, or from finding its absence remarkable. By eroding the already-porous boundaries of documentary technique, Haunting undercuts the last stylistic clues most viewers can rely on to estimate the possible veracity of any given shot or sequence.
Nou, dat belooft wat hoor.
Hmja, ga dan een film kijken als je graag onzin als feit gepresenteerd ziet worden?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wordt het in elk geval niet zo'n standaard sceptisch verhaal zoals je helaas bijna altijd ziet.
het stuk dat jij neerzette is ook maar een méning van iemand.. zet dat hier dan ook niet als feit neer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:53 schreef ixio het volgende:
[..]
Hmja, ga dan een film kijken als je graag onzin als feit gepresenteerd ziet worden?
Meestal vind ik juist die sceptische opmerkingen grote onzinquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:53 schreef ixio het volgende:
[..]
Hmja, ga dan een film kijken als je graag onzin als feit gepresenteerd ziet worden?
"Science has proven that strong geomagnetic fields are associated with ghosts"quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
het stuk dat jij neerzette is ook maar een méning van iemand.. zet dat hier dan ook niet als feit neer.![]()
We zullen zien.![]()
Hahaha, wat is dan zo bijzonder aan deze specifieke aflevering? Ik was het trouwens bijna vergeten had ik mijn active topics niet even nagelopenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:09 schreef ImTheBase het volgende:
Godvershoerigkutforumsoftware!
Op de laptop wou mijn goede wachtwoord steeds niet, dus ik denk, even de passmailer gebruiken.
Oke, zo gezegt zo gedaan, alleen ik krijg heel erg lief geen mailtje
Dus nu zit ik maar ff op m'n kloon, ik ben btw Xalopalyps...
Het begint weer =)
Me too!!! Te bizar... ik vond die gozer met die baard en holle ogen ook pretty scary...quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:38 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb op sommige momenten tussen m'n vingers door zitten kijken.
En ik stond redelijk verbaasd over het feit dat die ouders hun kinderen niet geloofden.
Als zoiets al maanden speelt dan neem je ze toch serieus?
Verder vroeg ik me af waarom er niks meer over die oudste zoon Paul werd gezegd, alleen op het eind even dat hij gezond verklaard weer uit die inrichting kwam, niets over dat die ouders hem direct nadat ze bewijs hadden er uit hebben gehaald, niets over een eventuele diagnose of iets van communicatie tussen hem en zijn ouders hierover, erg vreemd en onvolledig.
Je gaat de vloer dweilen en opeens sta je met je voeten in een plas bloed, en dan denk je: "Goh, typisch, zeg, zal wel het verkeerde schoonmaakmiddel zijn voor deze vloer."
Ik was het huis niet uitgelopen, maar uitgerénd.
Hier ook !quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:38 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb op sommige momenten tussen m'n vingers door zitten kijken.
En ik stond redelijk verbaasd over het feit dat die ouders hun kinderen niet geloofden.
Als zoiets al maanden speelt dan neem je ze toch serieus?
Mijn ervaring (mijn overgrootoma) zag ook dingen. Zij is opgenomen geweest. Ook al zou de omgeving op een gegeven moment wel gelooft hebben dat wat ze zag echt is, dan nog zou zij op haar plek hebben gezeten in de inrichting. Gewoon om even bij te komen en te herstellen, want juist door de dingen die ze zag is ze uiteindelijk ook echt geknapt.quote:Verder vroeg ik me af waarom er niks meer over die oudste zoon Paul werd gezegd, alleen op het eind even dat hij gezond verklaard weer uit die inrichting kwam, niets over dat die ouders hem direct nadat ze bewijs hadden er uit hebben gehaald,
Als dit mij zou overkomen zou ik nog heel nuchter zijn. (als ik eerlijk ben)quote:niets over een eventuele diagnose of iets van communicatie tussen hem en zijn ouders hierover, erg vreemd en onvolledig.
Je gaat de vloer dweilen en opeens sta je met je voeten in een plas bloed, en dan denk je: "Goh, typisch, zeg, zal wel het verkeerde schoonmaakmiddel zijn voor deze vloer."
Ik vond het heel leuk/interessant om te zien.quote:Ik was het huis niet uitgelopen, maar uitgerénd.
http://www.tangledforest.com/tangledf/parkersnedx.htmlquote:Op maandag 31 oktober 2005 07:27 schreef milagro het volgende:
Tja...... het feit dat de Warrens hier bij betrokken waren als getuigen, het echtpaar demonologen dat ingeschakeld was ook bij de Amityville hauntings, maakt het wel erg ongeloofwaardig wmb.
Niettemin lekker griezel entertainment
Wat op die site van die moeder ook al voorzichtig toegegeven wordt..quote:If you want further information on this haunting do not read the book: In a Dark Place: The Story of a True Haunting by Ed and Lorraine Warren, and Ray Garton. The author Ray Garton was told by Ed Warren himself to "make it up and make it scary." There are many details in the book that are factious
quote:Why were some things embellished or exaggerated in the book or movie?
Once a film or book is finished and released, it can be difficult to verify that it will portray exactly the sequence of events accurately. For the most part, the book and the movie portrayed the actual events of the case, but there was some embellishment.
Exact!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:02 schreef Marietje_34 het volgende:
heb het ook gemist![]()
alles wordt altijd 80 keer herhaald op Discovery maar nu ineens niet ?!?![]()
ahhhhhhh vandaar dat ze zeiden dat het programma niet overeen kwam met wat in de bladen stond!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:11 schreef milagro het volgende:
Trouwens, ik zie nu dat wat er gisteren is uitgezonden A Haunting in Connetticut is en niet A Haunting in Georgia
quote:
Inderdaad.... en zelfs daar kon ik me al niet voorstellen dat die twee jongens (en dan te bedenken dat een van hen een half terminaal geval is) in de kelder moesten slapen...quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef milagro het volgende:
In de docu zag het er allemaal een stuk luxer uit, huis, inrichting, gezin
dat zal je altijd blijven houden idd, en daarom ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig waar de originele opnamen zijn en waaorm die niet gebruikt zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:14 schreef Enyalius het volgende:
of er dan ook daadwerkelijk wat zit das weer wat anders. kan het niet zeggen tenzij je er zelf bij was geweest of zelf kan kijken. als paragnost/onderzoeker whatever
ik hang me nergens aan op, hoor, liever nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:18 schreef Mirage het volgende:
om het portal to hell te noemen is weer iets persoonlijks.
De één zal in de hel geloven en het slechte dus interpreteren als iets vanuit de hel, de ander geeft diezelfde dingen weer een ander naampje.
Hang je dus niet op aan de term die een ander gebruikt.
Ik denk dat dat een verstandige keuze is.... ik had de schaar al klaar liggen om je los te knippenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef milagro het volgende:
[..]
ik hang me nergens aan op, hoor, liever niet![]()
Ik vind het interessant spannend, maar om nou mijn ogen dicht te knijpen of dat ik het echt griezelig vond (zoals ik uit sommige voorgaande reacties op denk te kunnen maken)......quote:ik vind dit soort verhalen gewoon compleet ongeloofwaardig
wel rete spannend en lekker griezelig, maar voor de rest complete larie.
Ik heb het echtpaar nog niet opgezocht, maar de naam komt mij bekend voor en als het linkje dat ik leg klopt, dan heb ik ook dubbele gevoelens bij dit koppeltje.quote:dat echtpaar Warren was ook betrokken bij het Amityville verhaal en daar zat ook een luchtje aan, je reinste hellestank
Al zou het fictie zijn... dat zijn boeken en films vaak.quote:Ik zie het niet anders als hysterie en geldklopperij.
quote:En de katholieke kerk en haar exorcisme ...ach ja... go figure
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:44 schreef Enyalius het volgende:
ik zal je wel even verlichting. man ze kunnen niet eens het knopje van de lamp vinden.
't Is vanochtend om 07:00 en vandaag om 13.00 herhaald als het goed is. Tenminste, dat wist teletekst te vertellen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:02 schreef Marietje_34 het volgende:
heb het ook gemist![]()
alles wordt altijd 80 keer herhaald op Discovery maar nu ineens niet ?!?![]()
quote:
Toch denk ik dat je hun hulp erg graag accepteert als je zoiets evils in je huis hebt als daar rondwaarde.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:44 schreef Enyalius het volgende:
wat voor link als je het niet erg vindt om te zeggen?
de meeste docu's en films op waargebeurde verhalen worden altijd aangepast naar een wat meer "acceptabele" werkelijkheid. moet natuurlijk rekening houden dat niet iedereen open staat voor dit soort zaken. en het moet vooral geen gelovige, lees, christenen voor de kop stoten. heb je zo een stel gekken die je aanklagen. zeker in amerika.
dus ja dan krijg je zaken die wat meer "mainstream" zijn en automatisch meer geld in het laten gaan brengen.
kerken en hun excorcisme...pfft. amateurs zijn het.![]()
ik zal je wel even verlichting. man ze kunnen niet eens het knopje van de lamp vinden.
Kerken laat ik hier terzijde, maar ik sluit mezelf wel bij mijn bovenstaander aan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:44 schreef Enyalius het volgende:
kerken en hun excorcisme...pfft. amateurs zijn het.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:15 schreef Metro2005 het volgende:
Sweetgirly:
The professionals:
[afbeelding]
Hehe, ok, vroeg het mezelf even af.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:32 schreef Enyalius het volgende:
onder proffesionals versta ik mensen die niet meteen zeggen van hier is een kwade geest. we weten niet wat voor entiteit het is, we weten niet waarom het hier is, we weten niet of we met iemands levensles zitten te kutten, we gaan ons er verder ook niet in verdiepen en eventuele alternatieve manieren verzinnen om die entiteit op een wat vriendelijkere manier weg te halen. we zeggen gewoon dat het een demoon is en drijven het het huis uit met wat weesgegroetjes, gewijde water, wat jezus roepingen en een lapje latijnse tekst..
Tja, dat weet ik niet, dat is het gissen.quote:dat het dan een paar dagen stil is en het gezeik weer van voor af aan begint dat zien we dan niet. das dan weer een nieuwe demoon. mevrouw de inwoner trekt de demonen aan zeggen we dan maar, want ja das de logische conclusie. laten we mevrouw gaan uitdrijven kijken of dat helpt
quote:zondag 18:00 - 06:00
18:00 the greatest ever:tanks
19:00 american chopper
20:00 american chopper
21:00 mythbusters:bullet proof water
22:00 a haunting in georgia
00:00 deadliest catch:greenhorns
die in Connecticut is juist al geweest.quote:Op zondag 18 december 2005 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kickje!
Over een half uurtje komt 'ie weer op Discovery.
Maar dan in Connecticut
Zapt!!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:02 schreef Billy_Mack het volgende:
NU NU NU OP DISCOVERY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A Haunting in Connecticut! Heb elders mijn commentaar gezet:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:50 schreef Billy_Mack het volgende:
Aanstaande zondag -halloween- zendt Discovery Channel een docu uit onder de naam "A Haunting In Georgia".![]()
Deze docu gaat over een Amerikaans gezin (pa, ma, dochtertje) die in een behekst huis gaan wonen. De voorstukjes beloven een mooi stukje werk van DiscoveryKent iemand deze docu al? Wie kent het verhaal erachter? En wie kan er meer over vertellen?
Gisteravond!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:59 schreef hakkersszz het volgende:
Wanneer?
Hoelaat?
Zeker toen je het poste![]()
Ik vind het wel een aardige serie. Wel een beetje aangedikt hier en daar volgens mij maar zeker wel de moeite waard.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dus het is wat? dan ga ik het ivv ff tapen
omdat?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind de laatste paar afleveringen helemaal niet zo goed...
Juist, en dat gevoel had ik vorige week ook al.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:56 schreef kleinetrom het volgende:
nee deze laatste leek wel een beetje afgeraffeld ofzo, ik miste iets wat ik bij de andere afl wel merkte
Ja, dat vond ik ook zo stom. Er komt ff zo'n gast met een pleeborstel zwaaien en hoppa, alle narigheid is opgelostquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef Ordinair het volgende:
Lake Club Horror was behoorlijk heftig..Alleen de uitdrijving was niet spectaculair even een gebedje en klaar.
Aan de ene kant vind ik dit soort series erg boeiend en spannend, maar ik ben zo'n mietje... Dat wordt weer moeilijk in slaap komen, vrees ik. Dus ik kijk het niet als ik alleen ben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:43 schreef renwan het volgende:
Voor de vergeetachtigen onder ons:
Vanavond om 22.00 op Discovery A Hauning: Lake Club Horror
Klinkt goed, ik ga zeker weer kijken! Die van de Lake Club ook gezien, wel een mooie scene dat die vrouw die geest bij de plee tegenkwam!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:45 schreef renwan het volgende:
Ohja en over volgende week:
A Haunting, Darkness Follows
Een gezin verhuist naar een herenhuis en ontdekt dat er zich een tragedie heeft afgespeeld; een tienermeisje pleegde er zelfmoord. De nieuwe familie denkt dat ze is teruggekeerd...
je hoeft helemaal niet psychotisch te zijn om jezelf voor de gek te laten houden door je hersensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Dat sommige afleveringen een beetje saai zijn, maakt het alleen maar geloofwaardiger
Waarom zouden al deze mensen het uit hun dikste vinger zuigen? Hele complotten natuurlijk, iedereen heeft onderling afgesproken om de wereld voor de gek te houden en in de publiciteit te komen. Of ze zijn ALLEMAAL psychotisch.![]()
Nee misschien heeft Discovery het zelf allemaal wel opgezet, zodat ze nog iets lijken!![]()
Mensen wordt wakker. Geesten bestaan![]()
Grrrrrquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:59 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
je hoeft helemaal niet psychotisch te zijn om jezelf voor de gek te laten houden door je hersens![]()
Er zullen er vast een paar bij zitten, dat heb je toch. Los van of geesten nou wel bestaan of niet, mensen blijven onvoorspelbaar en soms leugenachtig, klaar. Ik vind zelf vooral het apathische van sommige mensen onvoorstelbaar. Er zit een geest. En die maakt ons leven stuk. Ik word er gek van. Ach, ja....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Waarom zouden al deze mensen het uit hun dikste vinger zuigen?
Zouden ze zolang gewacht hebben? Wellicht was het al langer bekend?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er zullen er vast een paar bij zitten, dat heb je toch. Los van of geesten nou wel bestaan of niet, mensen blijven onvoorspelbaar en soms leugenachtig, klaar. Ik vind zelf vooral het apathische van sommige mensen onvoorstelbaar. Er zit een geest. En die maakt ons leven stuk. Ik word er gek van. Ach, ja....
Dat je niet de krant gaat bellen oké, maar om zo lang te wachten
Niet allemaal, maar zoals dat gezin van vorige week heeft gewoon gewacht tot hun huwelijk stuk was, die man helemaal gek geworden was en zijn toen vertrokken. Ik vind dat echt onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:06 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Zouden ze zolang gewacht hebben? Wellicht was het al langer bekend?
ben nu weer naar m'n kleintje...ze is wakker
doeidoei!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Grrrrr
je houdt je daar denk ik te veel aan vast Willie. Er is relatief nog weinig bekend over de hersenen
Accepteer het![]()
ACCEPTEER HET![]()
(het lijkt wel of ik bezig ben met hypnotherapie)
Kleine kinderen staan vaak nog 'met één been in de hemel', wordt er gezegd. Jonge kinderen (vooral tot ongeveer 6 jaar) en dieren zijn uitermate gevoelig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar zoals dat gezin van vorige week heeft gewoon gewacht tot hun huwelijk stuk was, die man helemaal gek geworden was en zijn toen vertrokken. Ik vind dat echt onvoorstelbaar.
Wat mij wel opviel is dat in dit programma heel duidelijk naar voren komt hoe intuitief jonge kinderen nog zijn. In bijna elk programma is er wel een kind dat zegt dat hij/zij niet in het huis wil wonen, omdat er een slechte sfeer hangt, maar alle ouders negeerden dat vrolijk en zaten later met de gebakken peren.
Dacht ik ook al aan terwijl ik het typtequote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:13 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]![]()
Er is idd erg weinig bekend over de hersenen. Dit lijkt mij echter eerder een aanwijzing dat geesten niet bestaanWe maken ze zelf, als het ware, met onze mooie hersentjes
of kan jij het anders uitleggen?
"wordt gezegd"quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Kleine kinderen staan vaak nog 'met één been in de hemel', wordt er gezegd. Jonge kinderen (vooral tot ongeveer 6 jaar) en dieren zijn uitermate gevoelig.
Inderdaad, dat zou het nog leuker maken!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:16 schreef Green_eye het volgende:
Ik heb ook wel een paar afleveringen gezien. Zeker interessant, maar wel jammer dat ze niet met foto's of videomateriaal op de proppen komen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:00 schreef CarDani het volgende:
Dat de hersenen soms een eigen leven lijken te hebben is helemaal waar.
Zelfs als je wéét dat iets vlak is bijvoorbeeld, kunnen je hersenen je toch proberen te overtuigen dat iets dat niet is.
Dit is er een mooi voorbeeld van. Een kunstenaar die bijzondere straattekeningen maakt zit hier naast een reuzachtige colafles. Het is ECHT geen fotosoep. Maar een platte straattekening.!!
Vertel eens hoe groot het conflict nu is dat je hebt met je hersenen?
[afbeelding]
Overigens, er staan meer tekeningen op zijn site:
http://users.skynet.be/J.Beever/pave.htm
ja mooi!!!
heb hem als pps'je gekregen, kan nu eindelijk de afbeeldingen pikken, voor bijv een screensaver.
ken je die van die man die schilderingen op saaie buitenmuren schilderd??
maar goed, terug naar ahaunting:
morgenavond weer, die van dat herenhuis?
mooi, ik ga er op wachten!
dan maar geen ol. spelen!
Jaaah, vanavond zit ik weer met popcorn voor de buis hoor!quote:
Ik heb pindaknabbelsquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Jaaah, vanavond zit ik weer met popcorn voor de buis hoor!![]()
En het meisje Angela, ligt nog steeds onder de grond, met een extra beton laag.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja! En eens niet het standaard-einde van een kwast met wijwaterkwast
Ja, dat is wel spijtig inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:00 schreef newsman het volgende:
[..]
En het meisje Angela, ligt nog steeds onder de grond, met een extra beton laag.![]()
Kan natuurlijk een beetje gedramatiseerd zijn, gebeurd vaker bij Discoveryquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat is wel spijtig inderdaad.
Ik vond die geluidsopnames niet zo geloofwaardig. Voor zover ik weet bestaan er niet van die overduidelijke opnames.
Ik had een einde verwacht zoals in Stir of echoes. Ook al moet hij door een laag beton van de kelder in zijn huurhuis heen met een drilboor, hij moet en zal het lijk van het meisje boven halen! Wel een coole aflevering, al waren de geluidsopnamen en de foto's imho een beetje nep. En ze hadden het ook over een weeshuis van geesten, al hadden ze het later nieteens meer over dat weeshuis.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:03 schreef AboruAsli het volgende:
Vond het wel een coole aflevering. Wel erg jammer dat Angela niet opgegraven is door Al en z'n kornuiten. Had haar geest in ieder geval de nodige rust gegeven.
Stir of Echoes is een topfilmquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik had een einde verwacht zoals in Stir of echoes. Ook al moet hij door een laag beton van de kelder in zijn huurhuis heen met een drilboor, hij moet en zal het lijk van het meisje boven halen! Wel een coole aflevering, al waren de geluidsopnamen en de foto's imho een beetje nep. En ze hadden het ook over een weeshuis van geesten, al hadden ze het later nieteens meer over dat weeshuis.![]()
Ja, er zaten er heel veel werd er beweerd. Maar tegelijkertijd werden alleen die twee meisjes genoemd. Op een aantal foto's waren wel een hoop kindergezichten te zien. Zouden dit de geesten zijn geweest van de geaborteerde babies?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:43 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Stir of Echoes is een topfilm
Als je beter had opgelet, wist je dat er werd gezegd dat er zoveel zielige geesten zaten dat het wel een weeshuis vol met geesten LEEK. Mede doordat de onschuldige geesten gedomineerd werden door Edward.
Waren er meerdere geaborteerde baby's dan? Waren inderdaad best wel creepy foto's met die gezichten....quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:57 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Ja, er zaten er heel veel werd er beweerd. Maar tegelijkertijd werden alleen die twee meisjes genoemd. Op een aantal foto's waren wel een hoop kindergezichten te zien. Zouden dit de geesten zijn geweest van de geaborteerde babies?
nee, ze VONDEN het NET ALS een weeshuis voor geestenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik had een einde verwacht zoals in Stir of echoes. Ook al moet hij door een laag beton van de kelder in zijn huurhuis heen met een drilboor, hij moet en zal het lijk van het meisje boven halen! Wel een coole aflevering, al waren de geluidsopnamen en de foto's imho een beetje nep. En ze hadden het ook over een weeshuis van geesten, al hadden ze het later nieteens meer over dat weeshuis.![]()
Zie mijn quote bovenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:08 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
nee, ze VONDEN het NET ALS een weeshuis voor geesten
Volgens mij wel, dat noemen ze A-stemmen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat is wel spijtig inderdaad.
Ik vond die geluidsopnames niet zo geloofwaardig. Voor zover ik weet bestaan er niet van die overduidelijke opnames.
ja, dat vond ik dan weer enigzins ongeloofwaardig. Ze kwamen bij die steen uit, gingen naar huis, en de volgende dag lag er beton bovenop!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:00 schreef newsman het volgende:
[..]
En het meisje Angela, ligt nog steeds onder de grond, met een extra beton laag.![]()
Het was mij trouwens niet duidelijk of het nou nagespeelde stemmen waren of echte opnames....quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:18 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, dat noemen ze A-stemmen.
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:19 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Marietje, ik was dit keer niet in slaap gevallen![]()
voglens mij nagespeeld.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:20 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het was mij trouwens niet duidelijk of het nou nagespeelde stemmen waren of echte opnames....
uiteraard, het was een kliniek, lijkt me logisch dat er meer dan 1 abortus heeft plaatsgevonden...quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:06 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Waren er meerdere geaborteerde baby's dan? Waren inderdaad best wel creepy foto's met die gezichten....
Wacht even....het huis was een voormalige abortuskliniek? Ik wist wel dat dat meisje een abortus had laten plegen maar het was me even ontgaan dat dat huis op zich een abortuskliniek was.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
uiteraard, het was een kliniek, lijkt me logisch dat er meer dan 1 abortus heeft plaatsgevonden...
Was een lucratieve bijverdienste van onze Edward. Ik neem aan dat er dan ook meer dan één heeft plaatsgevonden. Echter bij één ging het dus faliekant mis...quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wacht even....het huis was een voormalige abortuskliniek? Ik wist wel dat dat meisje een abortus had laten plegen maar het was me even ontgaan dat dat huis op zich een abortuskliniek was.....
Dat wist ik idd allemaal.....maar ik wist niet eens dat dat huis een abortuskliniek wasquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:45 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Was een lucratieve bijverdienste van onze Edward. Ik neem aan dat er dan ook meer dan één heeft plaatsgevonden. Echter bij één ging het dus faliekant mis...
Was het in eerste instantie ook niet. Dat werd het pas toen de voormalige aborteur het land moest verlaten. Toen rook Edward geld en begon hij zijn onzalige privé-kliniek. Sick bastard.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dat wist ik idd allemaal.....maar ik wist niet eens dat dat huis een abortuskliniek was![]()
Die man moest idd letterlijk en figuurlijk een behoorlijk zieke geest hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:06 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Was het in eerste instantie ook niet. Dat werd het pas toen de voormalige aborteur het land moest verlaten. Toen rook Edward geld en begon hij zijn onzalige privé-kliniek. Sick bastard.![]()
Lijkt me niet. Ze spookt net zolang rond tot haar lichaam is opgegraven en begraven in gewijde grond. Pas dan heeft haar ziel rust en kan naar het hiernamaals. Dem, kijken jullie nooit naar 'the Ghost whisperer'quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:09 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
En het meisje, zou die al naar het licht zijn??
Jawel, gisteren ook nogquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:40 schreef Djeez het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ze spookt net zolang rond tot haar lichaam is opgegraven en begraven in gewijde grond. Pas dan heeft haar ziel rust en kan naar het hiernamaals. Dem, kijken jullie nooit naar 'the Ghost whisperer'?
*grinnik*quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
De tvgids, neem ik aan?niet je persoonlijke gids/engelenbewaarder?
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
De tvgids, neem ik aan?niet je persoonlijke gids/engelenbewaarder?
![]()
Ik ga ook kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:41 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga mss kijken, lijkt me wel interessant. Begint om 10 uur.
Nee!quote:
Ik heb ook m'n twijfels inderdaadquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nog meer!
Mr. Gordy is nog wel lief maar deze weet ik niet.
Ze kunnen toch ook stoelen bewegen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:41 schreef DeHovenier het volgende:
Ah ok. En nu hebben ze opeens krassen op de zij en in het gezicht
Kunnen geesten dat wel doen dan?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind die Dr. enger dan al die geesten bij elkaar geloof ik.
Ik verdenk dr. Roll ervan zelf een hallunicinatie te zijn... en geen fijnequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:54 schreef NorthernStar het volgende:
En wil Dr. Roll de krabben dan verklaren? Ook hallucinaties?
Heb je last van een haunting, komt Dr. Roll je te hulp. Ik weet niet waar je blijer mee moet zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik verdenk dr. Roll ervan zelf een hallunicinatie te zijn... en geen fijne.
En dan zo'n zwart poppetje in je huisquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Heb je last van een haunting, komt Dr. Roll je te hulp. Ik weet niet waar je blijer mee moet zijn.
We komen in de buurt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben benieuwd of er in deze aflevering wél weer een kwast met een wijwaterkwast langskomt...
Maar eerst die engerd nog een keerquote:
Wat een spook.quote:
En daar is 'ie danquote:
lolquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die stroomdraadbijters waren dus ook zulke aardige spookjes?
Een beetje een anti-climaxquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een poepeinde weer...
Erg ongeloofwaardige aflevering wat mij betreft.
Oh, ik slaap hier niet minder om hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een beetje een anti-climax
Uiteindelijk wordt je niks wijzer van dit soort programma's. Alleen enge verhaaltjes in feite.
Slaap lekker straks
Ook balen voor een geest als ie zo'n nuchter figuur treft.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh, ik slaap hier niet minder om hoor
Misschien als er straks ook stemmen door m'n slaapkamer gaan, maar dat zal ik dan eerder wijten aan buren aan alle kanten en slechte isolatie.
Moet 'ie maar wat beter z'n best doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ook balen voor een geest als ie zo'n nuchter figuur treft.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet 'ie maar wat beter z'n best doen
Ja, goed plan.quote:
Standaard in de serie: 'and then they went for a priest'quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:50 schreef Billy_Mack het volgende:
Aanstaande zondag -halloween- zendt Discovery Channel een docu uit onder de naam "A Haunting In Georgia".![]()
Deze docu gaat over een Amerikaans gezin (pa, ma, dochtertje) die in een behekst huis gaan wonen. De voorstukjes beloven een mooi stukje werk van DiscoveryKent iemand deze docu al? Wie kent het verhaal erachter? En wie kan er meer over vertellen?
heb je dat niet bij elk dergelijk verhaalquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:12 schreef shmoopy het volgende:
Vond niemand het raar dat die moeder en dochter zichzelf speelden?
Het enige gevoel dat bij mij overbleef na afloop was: die hebben aandacht nodig.
Een heleboel.
2 uur? Zal m'n vriendin leuk vinden, die moet morgen weer werkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:40 schreef Billy_Mack het volgende:
ja idd, met die zoon die ziek is enzo, duurt 2 uur
lol, Jessica Rabbit heb ik heel vaak als avatar gehad bij Mobstarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:26 schreef shmoopy het volgende:
Nou nee, bij sommige verhalen ga ik enorm twijfelen, omdat er mensen bijzitten die me redelijk oprecht lijken.
Oliedom, maar redelijk oprecht.
Oliedom omdat ieder weldenkend mens als ie een verschijning ziet die zegt:"Get the fuck out." zijn koffers pakt en de makelaar belt.
Maar ja, dan hebbie natuurlijk ook geen smakelijk verhaal, hé?
Maar deze vrouw, dat was nou echt zo'n trailerpark/verlopen Miss BeautyQueen/bored little housewife/attentionwhore dat het me waarschijnlijker leek het allemaal leuk te hebben verzonnen, en alleen meedoet als ze zelf mag meespelen.
Vijftien minuten fame, praise the lord!
Volgende week ook. Dan komt de aflevering met the Lakeclub. Gaan ze nu de spectaculairste afleveringen herhalen ofzo ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Tggg. Dit was gewoon een herhaling![]()
Heb ik gezien, en ik ben nu overtuigd van het bestaan van geestenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:34 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgende week ook. Dan komt de aflevering met the Lakeclub. Gaan ze nu de spectaculairste afleveringen herhalen ofzo ?
A haunting is vetquote:Op zondag 9 april 2006 12:30 schreef magnifor het volgende:
Vanavond A haunting: Cursed om 00.00. Ik ga voor het eerst kijken.
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5260553
Ga eens even kijken voor mij, hup!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:13 schreef LrdMetalSonic het volgende:
dunno....... kijk is op www.tvgids.nl
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef saksia het volgende:
[..]
Ga eens even kijken voor mij, hup!Ik ben aan het ontspannen...
![]()
Ik hoop dat die wat beter word ja , ik was bijna in slaap gevallen gisteren. Kan ook komen omdat ik daarvoor Men in black 2 had gezien, wat een KUT FILm was datquote:Op maandag 17 april 2006 14:50 schreef Lennart22 het volgende:
Hij was inderdaad erg saai! Kwam vooral omdat er niet echt een einde aan zat en ze gewoon verhuisde....achja, volgende week weer!
Idd, die heb ik gezienquote:Op zondag 12 november 2006 23:43 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Je hebt ook die aflevering met Mister Gordy, over dat meisje dat geesten ziet/zag lopen door het huis en dat ze met dr gingen spelen.
Ik raad je dan heel sterk aan eens in Engeland te gaan kijken of in de buurt van Schotland. Daar schijnt het ongelooflijk vaak te spoken, ook de bevolking kijkt je niet raar aan als je met verhalen komt. Het klopt wel dat je weinig hoort over verhalen uit Nederland of andere Europese landen, maar dat komt door de manier waarop de mensen er naar kijken. Wij nuchtere Hollanders wuifen het toch vaak weg.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:24 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
ehhm tja is wel toevallig dat als de kerk komt het probleem is opgelost. en als je dan niet christelijk bent, moet je dan toch de kerk bellen?? Is ook wel toevaliig, en ik kijk regelmatig naar a haunting, maar is niemand opgevallen dat het alleen dingen uit Amerika zijn? Zeggen ze ook nog keihard dat alles zo oud is in Amerika, nou emm volgens mij is Europa ouder, dus zou het hier toch moeten stikken van de spookhuizen en geesten. maar daar hoor je nooit wat over of wel??
ja die was best eng...quote:Op maandag 18 december 2006 15:01 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Beh gisteren ook weer een enge aflevering. Dit keer hebben ze het huis eens niet 'schoon gemaakt' met rituelen. Echt eng, zat een kwade onmenselijke geest met een noch vrouwelijke noch mannelijke stem in een kast op de slaapkamer van een kind en probeerde het ziek te maken/te bezitten. Ze hadden dit op een videoband opgenomen. Zag je zo een zwarte schim in het donker uit die kast komen en voorover buigen naar dat kind. Bleeeh
Het is te downloaden via usenet in alt.binaries.paranormal. Hier kan je lezen hoe het gaat als je dat niet weet, hier kan je zien wat er allemaal is. Leuke nieuwsgroep is het trouwens, met veel afleveringen van Amerikaanse zenders die hier niet op de buis komen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:41 schreef anisubs het volgende:
Waar is het te downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |