En dan zo'n zwart poppetje in je huisquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Heb je last van een haunting, komt Dr. Roll je te hulp. Ik weet niet waar je blijer mee moet zijn.
We komen in de buurt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben benieuwd of er in deze aflevering wél weer een kwast met een wijwaterkwast langskomt...
Maar eerst die engerd nog een keerquote:
Wat een spook.quote:
En daar is 'ie danquote:
lolquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die stroomdraadbijters waren dus ook zulke aardige spookjes?
Een beetje een anti-climaxquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een poepeinde weer...
Erg ongeloofwaardige aflevering wat mij betreft.
Oh, ik slaap hier niet minder om hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een beetje een anti-climax
Uiteindelijk wordt je niks wijzer van dit soort programma's. Alleen enge verhaaltjes in feite.
Slaap lekker straks
Ook balen voor een geest als ie zo'n nuchter figuur treft.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh, ik slaap hier niet minder om hoor
Misschien als er straks ook stemmen door m'n slaapkamer gaan, maar dat zal ik dan eerder wijten aan buren aan alle kanten en slechte isolatie.
Moet 'ie maar wat beter z'n best doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ook balen voor een geest als ie zo'n nuchter figuur treft.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet 'ie maar wat beter z'n best doen
Ja, goed plan.quote:
Standaard in de serie: 'and then they went for a priest'quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:50 schreef Billy_Mack het volgende:
Aanstaande zondag -halloween- zendt Discovery Channel een docu uit onder de naam "A Haunting In Georgia".![]()
Deze docu gaat over een Amerikaans gezin (pa, ma, dochtertje) die in een behekst huis gaan wonen. De voorstukjes beloven een mooi stukje werk van DiscoveryKent iemand deze docu al? Wie kent het verhaal erachter? En wie kan er meer over vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |